huid, beer etc.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Finale binnen handbereik.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
Erg mooie prestatie, had ik zeker niet gedacht na die slechte wedstrijd van gisteren. Finale binnen handbereik.
Sporza zendt 'm volgens mij ook gewoon uitquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:00 schreef BVO het volgende:
Op http://www.misakrajicek.nl is de gehele wedstrijd te zien.
Ja, maar had het over de partij tegen Ivanovicquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza zendt 'm volgens mij ook gewoon uit.
Eurosport ook. Zal Ted er zittenquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza zendt 'm volgens mij ook gewoon uit.
ik denk dat ze zich met een 36ste plaats ook wel direct voor de AO plaatst.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:47 schreef okee6 het volgende:
Laat dus de kans op directe plaatsing voor de Australian Open liggen, jammer maar helaas. Tot zover Misa dit jaar, met plaats 36 ongeveer naar 2007.
Er zijn natuurlijk altijd wel enkele afzeggers, maar dat kan je maar beter voorkomen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat ze zich met een 36ste plaats ook wel direct voor de AO plaatst.
denk dat je bedoelt dat ze geen beschermde status heeft?
Dat ze naar 41 zakte is omdat ze de punten van hasselt al verloren had omdat het vorig jaar een week eerder was.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:03 schreef Andiyan het volgende:
Het zal zeker geen 36e plaats zijn voor 2007 hoor. Vorig jaar verloor ze ook in de halve finale van dit toernooi, dus heeft ze haar punten verdedigd en komt er niets bij en gaat er ook niets af.
Ze staat nu 41e en zal misschien 1 ŕ 2 plaatsen stijgen of zakken door tegenvallende of juist goede prestaties van de speelsters onder of boven haar.
Een geplaatste speelster zijn op de AO is echter ver weg.
Een kans, op papier dan. Kanepi was beter en Misa heeft verder geen kansen gekregen. En ze profiteerde prima van de mindere fysieke gestelheid van Ivanovic. Verder weinig aanknopingspunten om haar wereldtopperstatus anders in te schatten. Ze heeft de punten van verleden jaar succesvol verdedigd, redelijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:20 schreef Quippe het volgende:
Tot nu toe heeft me nog niet kunnen overtuigen dat er een echte wereldtopper in haar schuilt. Ivanovic was hopeloos uit vorm gisteren en dan laat ze vervolgens een mooie kans om toch in de finale te komen liggen...
Zo ken ik er nog wel een paar, er zijn 8 geplaatste spelers waar ze ook tegen had kunnen spelen en haar tegenstander had ook gewoon een lagere rating dan zijzelf. Dit kun je geen kutloting noemen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:38 schreef Norrage het volgende:
valt nog mee...maar ze was wel geblesseerd
Kutloting dus weer kennelijkNiet tegen een geplaatste maar wel tegen een zo goed mogelijk niet geplaatste
Ik zie haar nog wel een Clijsters-type worden die van nature ook niet de slankste is.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen weten nu hoe ze haar moeten bespelen..gewoon de hoeken opzoeken, dan een dropshotje, servieces naar buiten en dan naar de andere hoek slaan. Ze is op een uitzondering na de langzaamste speelster in de top 100. Dan kun je nog zulke goede groundstrokes hebben....En ze verliest ook gewoon van een kwalificatiespeelster..hoe genant..in 2 sets.
Krajicek moet niet de moed opgeven. Gewoon op een dieet en vooral concentreren op conditie en snelheid en wendbaarheid, ze is soms nog te houterig. Met die groundstrokes en service zit het wel goed..maar ze zal wel zakken op de ranglijst de komende maanden.
Clijsters is niet slank, maar wel atletisch en snel, dus dan maakt het minder uit.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zie haar nog wel een Clijsters-type worden die van nature ook niet de slankste is.
In de krant stond inderdaad ook dat ze wel erg aan het afknappen was op het Nederlandse tennis en dat het zo eenzaam is voor haar en zo...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:29 schreef BVO het volgende:
Volgens haar vader zal za wellicht van nationaliteit gaan veranderen.
Als het aan hem ligt zal ze nooit meer voor Nederland uitkomen en de Fed Cup in april is vrijwel zeker van de baan.
Dan niet toch? Zulke mensen kunnen beter oprotten..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:29 schreef BVO het volgende:
Volgens haar vader zal za wellicht van nationaliteit gaan veranderen.
Als het aan hem ligt zal ze nooit meer voor Nederland uitkomen en de Fed Cup in april is vrijwel zeker van de baan.
Een keer geluk met de loting gehad, nu weer terug naar afquote:Op zondag 4 februari 2007 14:08 schreef BVO het volgende:
Eerste ronde van Parijs tegen 8e geplaatste Safina.
Tamaela is de laatste weken goed bezig, dus met een beetje geluk staat die over een paar maanden in de top 100 en krijgt Krajicek niet meer alleen alle aandacht.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:34 schreef okee6 het volgende:
Het probleem lijkt me meer het gebrek aan professionele begeleiding. Haar vader doet weinig anders dan wijzen naar (de amateurs van) de KNLTB, en kritiek te leveren op de mate van druk. Om druk kan je natuurlijk niet heen. Dan had je meteen maar voor Tsjechie moeten kiezen.
quote:Krajicek beschikbaar voor Fed Cup
maandag 12 februari 2007 om 16:31
ANTWERPEN (ANP) - Michaëlla Krajicek is in april beschikbaar voor het Nederlandse Fed Cup-team. De tennisster heeft dit maandag gezegd bij het toernooi in Antwerpen. Oranje speelt in april een toernooi in de Europese/Afrikaanse zone in Bulgarije.
Click here to find out more!
Vader Petr Krajicek liet na de Australian Open doorschemeren dat zijn dochter misschien beter voor Tsjechië zou kunnen gaan spelen als de druk op haar nog meer zou toenemen. Hij vond dat ze vanuit Nederland te kritisch werd benaderd.
,,Dat verhaal is te veel opgeblazen. Er is wat mij betreft niks aan de hand. Ik blijf gewoon voor Nederland spelen'', aldus Michaëlla Krajicek.
Wanneer is straks?quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:35 schreef BVO het volgende:
Straks tegen Safina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |