Stukje postnatale borderline.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:14 schreef de_boswachter het volgende:
Na twee dagen van geile foto’s posten volgt de inzinking. Mega zeik verhaal over haar gezondheid. Ja leuk, maar bespreek het met Selsgod? Of post gewoon minder.
Dit kan niet lang goed gaan.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
Tfw je net de eerste ronde van een M25 in Centraal-Afrika hebt verloren en je ziet vervolgens je vrouw op social media thirst traps posten en daarna posts over hoe eenzaam ze is
Snap dat Richard wat afstand houdt. Mijn hemelquote:Op donderdag 10 september 2026 07:09 schreef de_boswachter het volgende:
Misa vandaag met een Charlie Kirk adoratie post. Jawel allen
Banden doorknippen.quote:Op donderdag 10 september 2026 08:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Snap dat Richard wat afstand houdt. Mijn hemel
Stapelgek neukt wel lekker.quote:Op donderdag 10 september 2026 07:09 schreef de_boswachter het volgende:
Misa vandaag met een Charlie Kirk adoratie post. Jawel allen
Heb je die kop en dat lichaam gezien?quote:
loonsverlaging per oktober genotquote:Op donderdag 10 september 2026 10:50 schreef nostra het volgende:
Ja, lekker op mijn commissariaatje: "kinky.nl wordt geblokkeerd door uw IT-beheerder".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |