Ja totale wappie. Eerder ook een herinneringspost aan Charlie Kirk. "3 months without you". Ze heeft geen idee wie Charlie Kirk wasquote:Op dinsdag 6 januari 2026 22:11 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zag laatst een post voorbij komen waarop een Charlie Kirk portret in haar huis te zien was.
Echt een droomvrouw.
Poh ja. En 6 jaar later nog net zo kort pooooohquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
van korte coupe in 2006 naar nog kortere coupe in 2020 pooooooooooooooh
quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
Boys er is een nieuwe Misa uit. Ordinairder dan ooit!!!! Stukje Ibiza
@:RotatoR - kun je even plaatsen aub poh poh pohhh
Poh @Wereldgozerquote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme man is toch geen gezichtquote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik nog dronk was dit na tien bier het summum, lekker man.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:03 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Godverdomme man is toch geen gezicht
Sowieso al 1 meer dan prima reden om te stoppen lijkt me.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Toen ik nog dronk was dit na tien bier het summum, lekker man.
Stukje postnatale borderline.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:14 schreef de_boswachter het volgende:
Na twee dagen van geile foto’s posten volgt de inzinking. Mega zeik verhaal over haar gezondheid. Ja leuk, maar bespreek het met Selsgod? Of post gewoon minder.
Dit kan niet lang goed gaan.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
Tfw je net de eerste ronde van een M25 in Centraal-Afrika hebt verloren en je ziet vervolgens je vrouw op social media thirst traps posten en daarna posts over hoe eenzaam ze is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |