Aliens hier instappen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef the_disheaver het volgende:
[afbeelding]
Okey, wat is dat meest linkse icoontje
dat is correct, ik heb vandaag duidelijke foto's mogen ontvangen. Ik heb er dus geen foto's meer van nodig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:11 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Aliens hier instappen?
Ik zie er vaag de vorm van een hand in met een vinger uitgerekt die ergens op drukt. En anders misschien een fles. En als dat ook niet klopt is het een chinees met zo'n rare schuine hoed.
De route is daar toch wel te downloaden. Het is zeker de moeite waard!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:48 schreef thatsme het volgende:
[..]
ik denk van www.railsim.nl, je moet je er registeren en het downloaden is traaaaag.
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
vingersymbool?
"Verboden te vingeren"?
Ik zie toch duidelijk een vinger tussen 2 lippen gaanquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
vingersymbool?
"Verboden te vingeren"?
ik dacht dat die trein zo toegankelijk zou zijn. Lage instap enzo. Maar je moet best groot zijn om die deur te kunnen openen....quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:56 schreef thatsme het volgende:
[..]
De route is daar toch wel te downloaden. Het is zeker de moeite waard!!!
[..]
[afbeelding]
klinkt tenminste nuttiger dan een zweeftrein!quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:19 schreef Zug-Chef het volgende:
Gister dagje in Gn geweest met vrienden. Dit zag ik hangen op dat grand-cafe naast de Febo:
[afbeelding]
Klinkt hoopgevend![]()
Een omroeper is zelden een bevoegd spoorbetreder.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef Spookje81 het volgende:
Ik bedoelde met degene die vestjes geil is, is toch de persoon die ik bedoel.
De door jou genoemde TGVfan is idd gewoon werkzaam voor prorail.
Mail hem zelf ff anders, hier een beetje loos gaan blaten heeft niet echt veel zin.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:19 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Een omroeper is zelden een bevoegd spoorbetreder.
TGVfan hing al op de sporen voor zijn Prutsrail periode.
Denkt dat hij heel wat is, maar ik vind het een maar een vreemde snuiter, die niet eens mooi kan fotograferen.
Dat zijn (of waren, want ze rijden nu niet meer, einde seizoen) de Autoslaaptreinen van 's Hertogenbosch naar het zuidenquote:Op zondag 3 september 2006 02:50 schreef italiaan1987 het volgende:
elke keer vrijdags rond half 5 zie ik een of andere trein met oude couchette wagens van de ns en een paar slaapwagens.....
wat is dit voor trein?
een of andere vakantie express?
Als je dat lijstje van NS doorleest, zie je ongeveer 20 keer "Gouda" voorbijkomen. Het is nogal logisch dat iedereen die van Gouda reist er zo ongeveer op vooruit gaat, omdat de IC's er allemaal gaan stoppen en vervolgens die IC's niet op Woerden stoppen.quote:Op maandag 4 september 2006 10:08 schreef Zug-Chef het volgende:
Tja als je als Groen Links zeiker gaat uitzoeken hoelang je bezig bent van bijvoorbeeld Koudum-Molkwerum naar Wolfheze... Tja daar heb je dus vrij weinig aan. Afstanden / trajecten die door veel mensen worden bereden gaan er wel op vooruit.
Ik kan nog niet zeggen dat ik er erg naar uitkijk...quote:Op maandag 4 september 2006 11:34 schreef Wadloper het volgende:
Ach, en het zal vast allemaal wel meevallen als je eenmaal gewent bent eraan
Tuurlijk. Het enige juiste rijtje zal de reistijd van alle reizigers van nu vergeleken met de reistijd voor straks. Maar dan ben je nog wel ff zoet met rekenen...quote:Op maandag 4 september 2006 11:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je dat lijstje van NS doorleest, zie je ongeveer 20 keer "Gouda" voorbijkomen. Het is nogal logisch dat iedereen die van Gouda reist er zo ongeveer op vooruit gaat, omdat de IC's er allemaal gaan stoppen en vervolgens die IC's niet op Woerden stoppen.
Zo is er ook de IC Alkmaar - Maastricht. Nogal logisch dat je zonder overstap sneller van Alkmaar in Maastricht bent.
Omdat ze deze treinen met IRM gaan rijden, kunnen ze versnellen, wat ze vervolgens drie keer meetellen.
Met andere woorden: zoals het lijstje van GL wellicht met een korrel zout moet worden genomen, geldt dat ook voor het lijstje van NS.
Dat had je er niet bij gezegdquote:Op maandag 4 september 2006 14:37 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Beetje lastig want 1 deel moet naar Heerlen en een ander deel naar Maastricht.
Met steekproeven kom je ook al een heel eind hoorquote:Op maandag 4 september 2006 12:08 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het enige juiste rijtje zal de reistijd van alle reizigers van nu vergeleken met de reistijd voor straks. Maar dan ben je nog wel ff zoet met rekenen...
quote:Op maandag 4 september 2006 16:34 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat ook jij de drg 2007 uit je hoofd kende![]()
En, weet je hem al?quote:Op maandag 4 september 2006 17:39 schreef Wadloper het volgende:
[..]
![]()
Die is gek
Alleen voor Groningen CS leer ik hem weer uit mijn hoofd![]()
Om 4 over en om 25 gaat er een trein naar Nieuweschans, dat weet ik nog maarquote:
De plek waar ik ooit wachtte op de trein naar Leer, en waar dus alleen een taxi als vervangend vervoer kwam opdagen...quote:
Hey wadloper, jij was toch die gast die zo dik is met MSTS, route Leeuwarden-Groningen?quote:Op maandag 4 september 2006 20:08 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Om 4 over en om 25 gaat er een trein naar Nieuweschans, dat weet ik nog maar
Ook het belangrijkste, want die trein moet ik hebben![]()
Wat sneu!quote:Op maandag 4 september 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
Hoi, dit is Hans
Hans heeft sjans
sjans met Jans
Jans Pommerans uit Nieuweschans
En er is een dikke kans
Dikke kans dat onze Hans Jans
stevig neemt met zijn ranslans
Zo mans is Hans, Jans!
Amk is Buitencategoriequote:
Ik zat zelf te denken aan het inzetten van *kop*lopers. Maar word weer zo lastig met de omloop enzoquote:Op maandag 4 september 2006 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Verkort IRM bouwen, gewoon 2 kopbakken op elkaar
quote:Op maandag 4 september 2006 22:20 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Trouwens word tijd dat alexx hier komt om wat nutteloze posts te verwijderen![]()
Mail hem gewoon als je ergens kriebel aan hebtquote:Op maandag 4 september 2006 22:20 schreef Willy84 het volgende:
Trouwens word tijd dat alexx hier komt om wat nutteloze posts te verwijderen![]()
back ontopic pleasquote:Op maandag 4 september 2006 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mail hem gewoon als je ergens kriebel aan hebt
Ik ken alleen Jans van Jan, Jans en de kinderen. En die vind ik niet echt lekker.quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hans is sneu, jammerdepammer
Weet je wel wat een gloeiend lekker wijf Jans is?
Er zitten wel vaker rare dingen in omlopen, dit zou best kunnen. En anders gewoon twee viertjes, dan maar leeg...quote:Op maandag 4 september 2006 22:20 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan het inzetten van *kop*lopers. Maar word weer zo lastig met de omloop enzoen weet ook niet of er genoeg materieel beschikbaar voor is, helemaal met de komende revisie enzo
![]()
Trouwens word tijd dat alexx hier komt om wat nutteloze posts te verwijderen![]()
Heb je hem wel in de map Routes geinstalleerd?quote:Op maandag 4 september 2006 20:20 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Hey wadloper, jij was toch die gast die zo dik is met MSTS, route Leeuwarden-Groningen?
Ik heb MSTS weer ns geinstalleerd, en die route + treintjes geinstalleerd, maar ik krijg de route niet toegevoegd aan het lijstje in MSTS. Ik zie alleen de 6 originele routes...
Had zelf al wat zitten klooien, maar in de map routes stond ie dus. En ik moest juist wel activitites/paths hebben (minstens 1). Maar wat bleek nu, ik had nog geen xtracks geinstalleerd. Daarna deed ie t wel...quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:49 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Heb je hem wel in de map Routes geinstalleerd?
Wat ook wil helpen is om de activities te deleten, lukte bij mij de vorige keer wel
Sociale veiligheid enzoquote:Op maandag 4 september 2006 22:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zitten wel vaker rare dingen in omlopen, dit zou best kunnen. En anders gewoon twee viertjes, dan maar leeg...
Alsof dat NS boeit...quote:
Ergens een andere trein vandaan trekken terwijl je de hele dag IRM hebt ingezet zou best wel eens duurder kunnen zijn...quote:en kosten beheersing
Ik denk niet dat versie 2 nog komtquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:27 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Had zelf al wat zitten klooien, maar in de map routes stond ie dus. En ik moest juist wel activitites/paths hebben (minstens 1). Maar wat bleek nu, ik had nog geen xtracks geinstalleerd. Daarna deed ie t wel...
Alleen ze moeten maar snel met V2 komen, want deze versie ziet er echt niet uit....
Stukof 20 denk ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
Hoeveel Nederlandse stationsnaamborden moet je nog op de foto zetten Dr. Fles?
Je doet het vooral voor jezelf. En dan heb je geen behoefte om te cheaten. Je kan je ook ten doel stellen om met alle baywatch babes te neuken. EN vervolgens jezelf iedere avond op een andere babe klaar te rukken en dan *zeggen* dat het gelukt is. Dat kanquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat is er zo leuk aan, stationsnaambord-generator is zo gemaakt ....
doen ze volgens mij nooit meer, koffiebonnentjes uitdelen.... best jammerquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:29 schreef Brembo het volgende:
Pff vandaag 2 uur stil gestaan voor Ede-Wageningen. Een "aanrijding" , nou ja dat zegt al genoeg...
Maar de NS doet voor de rest ook niks voor de reiziger, had na 2 uur stil zitten in zo'n bak toch tenminste een bakje koffie in Arnhem verwacht.
Ik vroeg dat ook aan de NS, een beetje service...quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
doen ze volgens mij nooit meer, koffiebonnentjes uitdelen.... best jammer
Zie Het treinpics, -nieuws en praattopic deel 30.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:37 schreef italiaan1987 het volgende:
een loc van rail4chem denk ?
Meen je dit, zei ze dat echt? Wat een walgelijke opmerking zeg, bah.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:01 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik vroeg dat ook aan de NS, een beetje service...
Zo'n irritante NS-dame: " Dan moet je maar verhaal halen op de ouders"...
Ben maar weer weggelopen ,ik had meer medeleiden met de machinist dan met de ouders...
Hij staat volgens mij nog steeds bij Amersfoort... kon trouwens geen schade of verbuiging vanuit de trein bespeuren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:06 schreef Wadloper het volgende:
Inderdaad een Rail4Chem loc
Ik las dat de R4C loc zelfs stil stond... Snap niet hoe dit dan kon gebeuren. Maar we zien de rapporten wel weer verschijnen.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:14 schreef Wadloper het volgende:
Volgens mij reden beide treinen ook niet zo heel erg hard
Zoiets?quote:Op woensdag 6 september 2006 20:55 schreef Brembo het volgende:
Zag vandaag tussen Arnhem en Utrecht een rode mat 64 rijden, maar leek wel een postvoertuig idee. Weet iemand wat het is...
Ik las ergens dat die 1800 wellicht gesloopt moet wordenquote:Op woensdag 6 september 2006 20:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik las dat de R4C loc zelfs stil stond... Snap niet hoe dit dan kon gebeuren. Maar we zien de rapporten wel weer verschijnen.
Dan moet ie bijna ergens flink krom zijn geraakt. Wat ik in een flits op tv zag, was dat de bufferbalk een afwijkende stand had. Dat belooft inderdaad niet zoveel goeds... Maar meteen slopen terwijl ze al niet ruim in de locs zitten voor de dienstregeling 2007, damn...quote:Op woensdag 6 september 2006 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las ergens dat die 1800 wellicht gesloopt moet worden
Oh ja, aan die mP (motorpost) had ik niet gedacht! Er zijn verschillende rode varianten in omloop momenteel:quote:Op woensdag 6 september 2006 22:17 schreef Brembo het volgende:
[..]
Was enkelbaks, dat is hem idd. Nu nog weten wat dat rot ding doet op ons drukke spoor
.
Nu staat 1600 serie (NS Cargo), ook maar weg te rottenquote:Op woensdag 6 september 2006 22:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan moet ie bijna ergens flink krom zijn geraakt. Wat ik in een flits op tv zag, was dat de bufferbalk een afwijkende stand had. Dat belooft inderdaad niet zoveel goeds... Maar meteen slopen terwijl ze al niet ruim in de locs zitten voor de dienstregeling 2007, damn...
Heb hem een keer zien rijden vanaf Amersfoort richting Hilversum met schoonmaakmensen aanboord. Tevens wil het nog wel eens voorkomen dat deze goederenwagons achter zich aanhebben.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:48 schreef Duvel het volgende:
[..]Railion 3030, zoals op de foto. Wordt nog weleens gebruikt, geen idee waarvoor.
Verder is er nog een gele mP, de mP Jules. Dat is een meettrein voor ATB, telerail en GSM-R.
NS Cargo? In welk tijdperk leef jij nog? Die locs zijn eigendom van Railion. En aangezien die liever meerspanningslocs heeft zijn ze hun 1600 locs liever kwijt dan reik, dus de NS mag er dan vast wel een aantal overnemen!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:37 schreef Brembo het volgende:
[..]
Nu staat 1600 serie (NS Cargo), ook maar weg te rotten. Handig zo'n inboedelscheiding bij de NS.
Ik denk zelf dat die hele dienstregeling nog een dik zal tegenvallen. Klinkt allemaal geweldig, maar ik verwacht het niet.
De huidige dienst regeling is zo geniaal bedacht, oke er zitten fouten in. Maar dan zou beteknene dat je compleet echt een nieuw dienstegeleing moet invoeren, dat is iets wat nooit meer zal gebeuren.
Heb je dan ook de volgende stations meegenomen?quote:Op donderdag 7 september 2006 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels nog maar 12, allemaal in het zuidwesten van het land
Almere Strand, en Arena hebben -net als Eindhoven stadion- geen stationsnaam bordjes.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:11 schreef Baan1980 het volgende:
[..]
Heb je dan ook de volgende stations meegenomen?station Almere Strand station Rotterdam Stadion station Amsterdam Arena station Heerenveen IJsstadion station Onze Lieve Vrouwe ter Nood
Dan alles maar iets minder in een flits? R4C locje is er stukken beter aan toe op het eerste oog.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan moet ie bijna ergens flink krom zijn geraakt. Wat ik in een flits op tv zag, was dat de bufferbalk een afwijkende stand had. Dat belooft inderdaad niet zoveel goeds... Maar meteen slopen terwijl ze al niet ruim in de locs zitten voor de dienstregeling 2007, damn...
Ja, tenminste, overal waar een bordje staatquote:Op donderdag 7 september 2006 14:11 schreef Baan1980 het volgende:
[..]
Heb je dan ook de volgende stations meegenomen?station Almere Strand station Rotterdam Stadion station Amsterdam Arena station Heerenveen IJsstadion station Onze Lieve Vrouwe ter Nood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |