Het sein was dus zonder spoortje van poging tot twijfel ROODquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ding op de achtergrond? Daar komt de trein net vandaan, hij staat te wachten tot die IRM voorbij is.
Het lijntje naar 't Veenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog maar ff eentje uit den ouden doosch
[afbeelding]
Rondom 18:00quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
LOL, hoe laat was dat?![]()
Ik maakte gisteren om 16:52 deze foto:
[afbeelding]
Dit is de duidelijkste van de deuren:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:26 schreef thatsme het volgende:
Mooi die GTW, kan iemand die in de buurt is binnenkort misschien nog een paar close ups maken van de deuren en met name de symbolen boven de deuren? Ik ben namelijk bezig met dit model voor MSTS .
Bij voorbaat heel veel dank.
evt mailen naar rhatischebahn apestaart gmail dot com.
Hey ziet er cool uit!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:44 schreef thatsme het volgende:
Die foto had ik al opgeslagen, ik wil echt weten wat er in die witte balk staat.
hierbij nog een plaatje:
[afbeelding]
Nee ik ben dezelfde, ik heb je foto's inderdaad al. Die 2 kad ik ook al gezien, die niet roken is een goede. Dan zullen de andere wel voor bagage en fiets ofzo zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:47 schreef the_disheaver het volgende:
2 < icoontje voor niet roken, en nog wat. Maar ik geloof dat je mijn foto's al hebt (of ben je toch iemand anders)
Omdat me pc de rest niet goed draait, en de eerste trains versies net een modelspoorsimulator wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:50 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Hey ziet er cool uit!
Maarrre, ff een vraagje he
Waarom blijven al die Hollanders zo hangen aan MSTS, terwijl die simulator al lang achterhaald is...
Idd zoomen helpt een hoopquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef the_disheaver het volgende:
[afbeelding]
Okey, wat is dat meest linkse icoontje
Ik zie er een brandblusser in...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:08 schreef the_disheaver het volgende:
[afbeelding]
Okey, wat is dat meest linkse icoontje
Ik vind trainz een beetje speelgoedachtig, zoals eerder al gezegd. MSTS is dan wel verouderd, het is inmiddels ook op een grappige manier gehackt, o.a. de RET Metro uitbreiding maakt daar gebruik van. En het is natuurlijk gewoon wachten op Railsimulator...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:50 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Waarom blijven al die Hollanders zo hangen aan MSTS, terwijl die simulator al lang achterhaald is...
ik ben er al wel achter dat de linker deur aangeeft wat er links van de deur bevindt en de rechter wat er rechts van de deur bevindt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef the_disheaver het volgende:
Brandblusser dacht ik ook al aan, maar a) waarom niet op de linker deur. Zit die in de deur ofzo?).
En waarom op een plaats waar allemaal incoontjes staan die voor de klant van belang is? niet ene logische plek mocht er al een brandblus icoon zijn.
Microsoft Train Simulator. Schijnt best gaaf te zijn. Ik heb het ook nog nooit gezien irlquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat zijn dat voor programma's? Dat MSTS enzo?
De omgeving wordt door route bouwers zo realistisch mogelijk nagemaakt. Echter is deze screen in Zutphen genomen op de ijsellijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat zijn dat voor programma's? Dat MSTS enzo?
Dat plaatje leek wel erg cool. Die omgeving, ook zelf naar werkelijkheid gecreeerd?
Is het Groningen?
Hé dat is leuk, hoe kom je aan die lijn? Ik ben het zich een beetje kwijt op de verschillende uitbreidingssites...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef thatsme het volgende:
[..]
De omgeving wordt door route bouwers zo realistisch mogelijk nagemaakt. Echter is deze screen in Zutphen genomen op de ijsellijn.
OK, ik heb Trainz 2006 wel ergens liggen, maar nog niet uitgebreid mee gereden. Ik zag wel dat de grafische kwaliteit van de treinen wat minder is dan in MSTS. Het werken met wissels is wel makkelijker, dat is een voordeel. Qua rijden vond ik MSTS wat realistischer overkomen, alhoewel ik verdomd weinig vegelijkingsmatieriaal heb.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Naja de een vind het een top en de ander het ander... Toen ik MSTS speelde had ik altijd een beetje een claustrofobisch gevoel. Je kan alleen die trein besturen waar je in zit, en meerdere treinen rijden altijd met een robot... Vrij bewegen door het landschap kan ook niet.
Dat waren dingen die bij Trainz 2006 in ieder geval wel included waren.
Je kan als machinist wisselen van trein. Je kan treinen tijdens het spel compleet een weg door het landschap programmeren. Je kan reizigers zien in en uitstappen. Je kan ook zien of de treinen lekker vol zitten...
Tevens kan je ook een compleet tijdschema invoeren, zodat je met behulp van een elektronische dienstregeling je trein kan rijden. Dit kan je ook zien in de cabine van je trein.
Toch is het niet moeilijk als je het eenmaal snapt (duh). Zoals al gezegd rijden de metro's op verschillende deeltrajecten. Zo zijn er metro's die vanaf Spijkenisse de Calandlijn oprijden naar Schiedam en verder, en er zijn metro's vanuit Spijkenisse die doorrijden naar Centraal Station van de Erasmuslijn. Ook rijden er metro's die beginnen in Schiedam, en dan rijden naar Ommoord, Nesselande of Capelle. De Calandlijn is daarmee wel wat ingewikkelder dan de Erasmuslijn, waar alle metro's starten op 't Centraal en eindigen in Slinge danwel Spijkenisse. Meer over de Rotterdamse metro vind je op www.retmetro.nl! (Ook voor de Rotterdamse metro in MSTS trouwens, werkt goed, mooi en zo!)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef Qunix het volgende:
Ik ben wel wat lijnenkaarten gewend maar die van de Rotterdamse metro snap ik niet...
ik denk van www.railsim.nl, je moet je er registeren en het downloaden is traaaaag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hé dat is leuk, hoe kom je aan die lijn? Ik ben het zich een beetje kwijt op de verschillende uitbreidingssites...
Joh, deze foto is eigenlijk heel geschikt voor de Arriva GTW fotowedstrijd, zie arriva.nl (geldt trouwens ook voor de andere GTW foto's)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
LOL, hoe laat was dat?![]()
Ik maakte gisteren om 16:52 deze foto:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Arriva GTW fotowedstrijd,
quote:De foto wordt eigendom van Arriva en mag rechtenvrij voor eigen publicaties worden
gebruikt.
Wordt de Noordned route versie 2 ooit nog eens uitgegeven?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef thatsme het volgende:
[..]
De omgeving wordt door route bouwers zo realistisch mogelijk nagemaakt. Echter is deze screen in Zutphen genomen op de ijsellijn.
Mja, dat dus. Geen zinnige fotograaf die moeilijk gaat doen onder zulke en meer belachelijke voorwaarden (minstens 50 meter afstand houden, landschap etc) , voor de kans op een of ander suf kunstwerkquote:
Dat was toch een niet nader te noemen noodremtrekker die allerlei vestjes heeft hangenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga eens met die hesjesgeilert van een TGVfan praten zou ik zeggen![]()
Over wie heb je het nu?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
we hebben het hier over een veiligheidsOPLEIDINGeen BEVOEGD spoorbetreder dus
Een bekende user van een ander spoorforumquote:
Dat iemand bij ProRail werkt, wil niet zeggen dat ie opgeleid danwel bevoegd is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:15 schreef Spookje81 het volgende:
Ik bedoelde met degene die vestjes geil is, is toch de persoon die ik bedoel.
De door jou genoemde TGVfan is idd gewoon werkzaam voor prorail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |