goed zo ZSquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:22 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ohw oke, op die manier. Bekende tegenstanders dus!
Heb vanavond gewonnen van een 6je! Niet ontevreden over, 6-1 6-2 was het!![]()
Dat is mogelijk jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:25 schreef Corelli het volgende:
zijn partners bij de mix dubbel nou ook buiten het tennisleven partners van elkaar.
ik kan het gewoon niet aanzien dat het meisje dat ik leuk vind met iemand anders mixt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:32 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dat is mogelijk jamaar voor mij gaat het iig niet op!
![]()
Nog eventjes trainen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef Corelli het volgende:
[..]
ik kan het gewoon niet aanzien dat het meisje dat ik leuk vind met iemand anders mixt.
Waarom ik niet met haar mix? Zij is 4, ik 8. Ken haar bovendien niet goed genoeg
als ik dit zo lees ben je bijna een kloon van mijquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:58 schreef Os__ het volgende:
Recreatief tennisser meld zich.![]()
Op mijn 7e ongeveer begonnen en tot mijn 14e volgehouden. Op mijn 16e begon het toch weer te kriebelen en ben ik weer begonnen, gewoon rustig aan 1 of 2 keer per week.
Ik ben nu 6/5 maar ik denk als ik vol zou gaan trainen zeker wel 5 in beide zou kunnen/moeten worden. Ik zeg nu al heel lang dat ik is toernooien moet gaan spelen maar vooralsnog zit daar niet erg veel vaart achter.
Mijn favoriete ondergrond isTapijt
![]()
Nouja ik ben nu nog maar 17 dus het is nogsteeds vroeger eigenlijk. Ik was wel aardig goed maar zeker geen potentieel topper. Ik zat bij de regio en dat soort onzin maar ik won mijn partijtjes.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:25 schreef Corelli het volgende:
[..]
als ik dit zo lees ben je bijna een kloon van mij![]()
was je vroeger goed?
regio training.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:31 schreef Os__ het volgende:
[..]
Nouja ik ben nu nog maar 17 dus het is nogsteeds vroeger eigenlijk. Ik was wel aardig goed maar zeker geen potentieel topper. Ik zat bij de regio en dat soort onzin maar ik won mijn partijtjes.
Vroeger stond ik bekend on mijn geweldige dubbelhandige backhand mokerslag(voor die leeftijdsgroep) terwijl nu mijn forehand eigenlijk beter is en ik mijn backhand aan het transformeren ben naar enkelhandig.
Uhu, ik ken het. Voetenwerk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:35 schreef Corelli het volgende:
[..]
regio training.![]()
deed ik ook. Werd wel eens geselecteerd voor districtskampioensschappen maar daar kon ik nooit potjes breken. Achetraf snap ik waarom: geen splitstep, niet kijken naar de bal, dat soort dingen
dat dacht ik otot voor kort ook, maar je hoeft maar een kleine splitstep te maken. Je hoeft niet helemaal omhoog te springen of zo. Een kleine simpele zijwaardse beweging is al genoeg.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:44 schreef Os__ het volgende:
[..]
Uhu, ik ken het. Voetenwerk.Ik zeg steeds van te voren tegen mezelf: 'voetenwerk Oscar, voetenwerk.' Dan doe ik dat twee games en dat gaat goed. Daarna vergeet/ben ik te lui om dat een wedstrijd vol te houden.
Nouja...Ik ben natuurlijk niet van een ongelooflijk hoog niveau, maar als ik speel speel ik wel heel intensief en juist hier hecht ik heel veel waarde aan techniek omdat daar nog het meest te winnen is. Squashen zou daar negatief effect op kunnen hebbenquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:20 schreef nickybol het volgende:
3 tot 5 keer per week een balletje slaan in een bejaardendubbel is nogal wat anders dan 3 tot 5 keer per week trainen in een stevige groep met AB spelers. Het ligt er een beetje aan...
dat verschilt dan misschien per persoon. Je hoeft in ieder geval niet een overdreven grote paardesprong te maken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:34 schreef nickybol het volgende:
Als ik naar de splitstep kijk, zie ik geen zijwaarts beweging, maar enkel een minihupje op de plaats met je voeten op schouderbreedte, waardoor je automatisch iets door je knieen zakt, je spieren op strek stelt, en daardoor gemakkelijk weg kunt komen. Kun je uitleggen waar je in dat gehaal de zijwaartse beweging ziet? Natuurlijk hoef je niet omhoog te springen, het hoeft maar een klein hupje te zijn.
Ben je gek ofzo, het vriestquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef XL het volgende:
Ik ga vanavond eindelijk weer eens spelen, buiten uiteraard![]()
Met een dubbele backhand krijg je niet eens koude handen. De enkelhandige doen maar handschoenen aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo, het vriest!
Jij blijft mooi thuis jongeman.
Welke ondergrond? Kunstgras?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef XL het volgende:
Ik ga vanavond eindelijk weer eens spelen, buiten uiteraard![]()
Een paardesprong lijkt me zonde van de energie en tijd die je toch al hard nodig hebt. Alleen de zijwaartste beweging in een splitstep heb ik nog nooit bij iemand kunnen ontdekken, hoewel ik toch al een tijdje in het vak zit. Leg uit...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:41 schreef Corelli het volgende:
[..]
dat verschilt dan misschien per persoon. Je hoeft in ieder geval niet een overdreven grote paardesprong te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |