Volgens mij kun je ook wel lid blijven van de KNLTB maar niet van een club.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:02 schreef Tennis-boy het volgende:
Ik ga binnenkort naar België verhuizen, dus ik ga waarschijnlijk bij de plaatselijk tennisclub in Belgie spelen. Als ik stop met de tennisclub in NL en lid ben van de Belgische tennisclub, mag ik dan nog wel in Nederlandse toernooien spelen? Ik blijf nog altijd werken in Nederland, dus ik wil wel graag tennistoernooien in de buurt blijven spelen. Ze waren erg gezellig in de afgelopen jaren.
Als dat niet kan, hoe kan ik meedoen aan de Nederlandse tennistoernooien? Moet ik me opgeven bij KNLTB of zo?
Netaan geen 3 geworden in de dubbel, ben ik wel blij om eigenlijkquote:Eindejaarsrating enkel 2006: 4,2923 Eindejaarsrating dubbel 2006: 3,6333
Gezien het geringe aantal dubbels dat ik gespeeld heb, hing het er bij mij om of ik op 3.5 zou eindingen of als 4quote:Op maandag 13 november 2006 21:32 schreef Chriz2k het volgende:
*schop.
[..]
Netaan geen 3 geworden in de dubbel, ben ik wel blij om eigenlijk.
Ik geloof dat ik er in het team waar ik in zou komen de 3de man ben. Dus geen 3 potjes voor mijquote:Op maandag 13 november 2006 21:54 schreef Chriz2k het volgende:
Dat ga ik ook spelen.
Hopen alleen dat er nog een 3e man bijkomt, heb niet zo'n zin om elke keer 3 partijen te spelen.
Toch knap als je bedenkt dat ik met 10,0000 begonquote:Eindejaarsrating enkel 2006: 7,4681 Eindejaarsrating dubbel 2006: 7,3625
vertel maar eens wat tips...quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:33 schreef Norrage het volgende:
En ik ben ook echt ultiem verbeterd. Mijn service is echt een wapen geworden, ik kan ook eindelijk eens punten winnen met mijn backhanden verder echt ontzettend veel kracht in mijn slagen ontwikkeld
En dat allemaal door mijn nieuwe trainer (en mijn vele spelen) die echt ontzettend goed lesgeeft...Echt de meest fantastische tips die je zo gemiddeld krijgt
waarom in de winter?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:05 schreef Corelli het volgende:
de bedoeling was dat ik deze winter aan mijn speelsterkte ging werken maar het aanbod van toernooien valt een beetje tegen. Of je moet bereidt zijn heel nederland door te reizen
Oh dat weet ik niet. Ik wil gewoon deze winter veel toenrooien spelen. Wedstrijd ervaring opdoen en zo.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:05 schreef XL het volgende:
[..]
waarom in de winter?
Je speelsterkte voor volgend seizoen is toch al vastgesteld.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:43 schreef nickybol het volgende:
Overigens kan wedstrijden en spelen met betere tennissers je ook de illusie geven dat je progressie maakt, je kunt in een rally met ze meegaan, maar kun je ook winnen? Ik denk dat leren winnen ook nodig is, en dat doe je neit tegen spelers die beter dan je zijn.
Ik doe het tegenovergestelde ook maar weer eens al heb ik er wel lang over na gedacht of ik mee zou doen of nietquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef Chriz2k het volgende:
Ik doe voor het eerst in een jaar of 10 geen toernooi in de kerstvakantie.
Dat ontken ik niet, maar op mijn niveau komt de tegenstander na een lob niet naar het net. Natuurlijk speel ik lekker met betere spelers en lukt er dan veel meer. Toch heb ik wanneer ik terugkijk naar afgelopen seizoen de meeste progressie van oktober van april geboekt en dat neem je mee naar de wedstrijden. Van mei tot en met augustus zit de progressie vooral op het mentale vlak. Technische ontwikkeling is op mijn niveau waardevoller en daarnaast probeer ik tegen die betere spelers ook te winnen, alleen lukt dat uiterst zelden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:43 schreef nickybol het volgende:
Een beetje tegenstander loopt na een lob naar voren om de makkelijke volley of smash weg te spelen.
Overigens kan wedstrijden en spelen met betere tennissers je ook de illusie geven dat je progressie maakt, je kunt in een rally met ze meegaan, maar kun je ook winnen? Ik denk dat leren winnen ook nodig is, en dat doe je neit tegen spelers die beter dan je zijn.
Nu al gedaan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:38 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Zit ik net te vertellen dat er amper toernooien zijn op de lagere niveau's, zie ik net een bericht van m'n trainer op het gastenboek van onze site... dat er een toernooi bij onze vereniging gehouden wordt in de eerste week van januari.. alle niveau's, in de enkel, dubbel en mix... As. woensdag inschrijven denk ik!
toch nog een ie er verstandig is en niet aan de drank zitquote:Op woensdag 27 december 2006 21:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Mouce, ik zit niet aan de drank!Net ziek geweest, vandaar.
Houd ons zeker maar op de hoogte van jouw toernooi, da's altijd leuk!![]()
Vandaag sluit de inschrijving voor mijn toernooi, ben zo benieuwd naar de loting!!!!![]()
simple uitgelecht wisten we dat als wij teveel vaart aan de ballen zouden geven zij heel makelijk het spel konden maken dus hebben wij het vertragende speltype gekozen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:20 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Gefeliciteerd...!
Wat was jullie plan dan?
Ik heb vanavond verloren, met vrij harde cijfers. 2-6 2-6. Zij was beter (ook 'n stuk hoger qua rating trouwens). Wáárom kan ik niet tegen mijn verlies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |