quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:21 schreef SaskiaR het volgende:
NoSigar + 1
Strict genomen Tiberius Sempronius Gracchus, want zijn broer Gaius veroorzaakte ook opschudding, maar dan 123 v. C.
Marius hervormde alleen het leger idd.
idd.. Het is weer een tijd geleden dat ik Oudheid had op de uni. Maar dit is een mooie refresherquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:21 schreef SaskiaR het volgende:
NoSigar + 1
Strict genomen Tiberius Sempronius Gracchus, want zijn broer Gaius veroorzaakte ook opschudding, maar dan 123 v. C.
Het was eigenlijk een gokquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:21 schreef SaskiaR het volgende:
NoSigar + 1
Ik hoop dat zij ook trots op haar haar is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:05 schreef geenaam het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe vriendin. Ik ben toch oh zo trots op haar.![]()
Niet zo lullig ja. Het is wel MIJN vriendin. Gewoon jaloersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:06 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij ook trots op haar haar is.
Heb je daar toch iets nuttigs geleerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:08 schreef Homdeck het volgende:
Laat ik maar op Johan Daisne gokken. Die naam ken ik nog van de middelbare school.
Nembropipo +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hubert Lampo? De komst van Joachim Stiller
Berkery +1quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:45 schreef Berkery het volgende:
Haren
Assen
Beilen
Hoogeveen
Meppel
Zwaai je even als je in Meppel bent? Ik woon vlak bij het station.
Ja sorry. Er werden 2 vertegenwoordigers gevraagd en ik wist er maar 1. Dus ging ik even andere dingen doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Allantois het volgende:
En toen was het bedroevend stilmet de vragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |