Kan er geen genoeg van krijgenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:25 schreef natronic het volgende:
[..]
tja dat ik inmiddels nu ook wel te vaak gezien
En dan is het niet moeilijk om te raden wie er al tandenpoetsend weer bij gaat staanquote:
Hij gaat ook douchen en janine zei dat ze bijna klaar was...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan is het niet moeilijk om te raden wie er al tandenpoetsend weer bij gaat staan![]()
Marlies toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan is het niet moeilijk om te raden wie er al tandenpoetsend weer bij gaat staan![]()
Omdat het gratis is, ze niets te doen hebben en het een lekkere douche isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom douched iedereen daar zo lang?
lang?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Snoet123 het volgende:
Die houd ook wel van een beetje glurenquote:
Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Snoet123 het volgende:
Ze begint wat chantalachtige trekjes te vertonen.quote:
sterker nog.. het is haar zusjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze begint wat chantalachtige trekjes te vertonen.
Inderdaad hahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef Zody het volgende:
[..]
Marlies staat al langer tanden te poetsen iig
die houdt het in de gatenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef Zody het volgende:
[..]
Marlies staat al langer tanden te poetsen iig
ik was even bang voor het zelfde, maar hij staat er nu toch onderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef Snoet123 het volgende:
Wat staat die E10 nu te dreutelen? Hij wilde toch zo nodig douchen? Stap er dan onder hij is al lang vrij!
Hij durft zeker niet waar iedereen bij is![]()
Haha dat deed ie mooi nonchalant, maar net zo dat er voor de dames niets te keuren vielquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:34 schreef Zody het volgende:
Kom op Etjen broek uit en gaan....
valt er überhaupt iets te keuren?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dat deed ie mooi nonchalant, maar net zo dat er voor de dames niets te keuren viel
Ik geef het nog een dag of twee... en dan gaat E10 alle dames wassen onder de douche..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dat deed ie mooi nonchalant, maar net zo dat er voor de dames niets te keuren viel
Schoothondje werd hij hier al vaker genoemd inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik geef het nog een dag of twee... en dan gaat E10 alle dames wassen onder de douche..![]()
.. eigenlijk heeft dat jong wel iets weg van een huisdier...
Dat is, samen met hilde, de enige waar hij niet aan durft te frunnikenquote:
Je zusje, ook een slim ding zo te horen, heeft volkomen gelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:42 schreef natronic het volgende:
mijn zusje, lekker ding trouwens, zei dat als zo'n figuur met zijn tengels aan haar zou zitten, hij zo een slap in the face zou krijgen
pics!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:42 schreef natronic het volgende:
mijn zusje, lekker ding trouwens, zei dat als zo'n figuur met zijn tengels aan haar zou zitten, hij zo een slap in the face zou krijgen
laat me met rustquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef natronic het volgende:
hahaha als dat pikkie van E10 net zo groot als z'n bek zou zijn, zou hij er over struikelen. Maar zag al dat mijn hond beter bedeeld is
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef natronic het volgende:
hahaha als dat pikkie van E10 net zo groot als z'n bek zou zijn, zou hij er over struikelen. Maar zag al dat mijn hond beter bedeeld is
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef natronic het volgende:
Holy shit het lijkt wel een wijfquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:54 schreef Snoet123 het volgende:
Oh hij zegt het zelf al
E10 : Het is zeker de bedoeling dat ik nu weg ga
Zusjes : Ja!![]()
en de streams ok weg....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:54 schreef Snoet123 het volgende:
Oh hij zegt het zelf al
hahahha hij heeft van BB een hersencel gekregenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:54 schreef Snoet123 het volgende:
Oh hij zegt het zelf al
De zusjes zijn topquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:54 schreef Snoet123 het volgende:
Oh hij zegt het zelf al
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:54 schreef Snoet123 het volgende:
Oh hij zegt het zelf al
Dat gegaap van hem de hele dag door is ook niet normaal zegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:57 schreef Snoet123 het volgende:
Die Rik zit er ook weer *fris en fruitig* bij zeg![]()
Zei ze dat?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:58 schreef Snoet123 het volgende:
OMG Hilde wilt samen met Rik gaan douchen
dat wordt een tsunami in de badkamer danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:58 schreef Snoet123 het volgende:
OMG Hilde wilt samen met Rik gaan douchen
bah.... bespaar me de datailsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:00 schreef pullup het volgende:
En het gaat weer over de puskut van Janine![]()
Voorlopig geen streams op de badkamer dus hopelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:00 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Yep, Rik zei : Ik ga douchen, Hilde gelijk erachteraan : W8 ff dan ga ik met je mee
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:00 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde gaat vandaag op oorlogspad zegt ze
A gos!.quote:
RIKquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:07 schreef Snoet123 het volgende:
Jezus Milica.....Hand voor je mond doen als je gaapt is een kleine moeite hoor
Dat domme ranzige schepsel legt het tegen iedereen af in dat huis.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:00 schreef BONG4002 het volgende:
Hilde gaat vandaag op oorlogspad zegt ze
Wat zei semih dan tegen haar ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat domme ranzige schepsel legt het tegen iedereen af in dat huis.
Alleen is ze te achterlijk om dat door te hebben: prachtig, hoe ze triomfantelijk om zich heen zat te kijken nadat ze op haar nummer was gezet door Semih.![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:09 schreef Snoet123 het volgende:
E10 : Als je homo bent kun je alles fliken he?
Marcel : Hoezo dat dan?
E10: Je kunt zo door de badkamer lopen enzo
Aha plofkop is natuurlijk jaloers dat Rik de zusjes naakt kan zien nu en hijzelf werd weggestuurd door hun![]()
![]()
![]()
Kan de voorgrond niet weggefotoshopt worden. Gadver zegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:10 schreef Mike1964 het volgende:
Let vooral op de achtergrond...![]()
[afbeelding]
Aan die eerdere cap te zien maakt hij meer kans als hij zegt dat ie onzijdig is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:10 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik zie Etiënne er ook nog voor aan om te zeggen dat hij Bi is zodat hij door de badkamer mag lopen.
.
Ho eens. Net had je een andere cap daar neergezet. Ik heb nu niks gezegt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Kan de voorgrond niet weggefotoshopt worden. Gadver zeg![]()
Was even druk hier, verkeerde plaatje. Maar dit is de cap die ik bedoelde..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ho eens. Net had je een andere cap daar neergezet. Ik heb nu niks gezegt!![]()
Ja ik zag het staan jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was even druk hier, verkeerde plaatje. Maar dit is de cap die ik bedoelde..![]()
Vind het niet gek dat die ex erop ging blazenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een dopje heeft E10
Staat ie al bij de mannencaps?
Nee er moet maar een speciaal topic aangemaakt wordenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een dopje heeft E10
Staat ie al bij de mannencaps?
Als het puntje bij paaltje komt schijt ie in zijn broek van angst. Hij durfde immers ook geen nee te zeggen tegen de vlechtjes.quote:
Wat was r?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Als het puntje bij paaltje komt schijt in zijn broek van angst. Hij durfde immers ook geen nee te zeggen tegen de vlechtjes.
Maar goed, misschien verrast hij mij en zegt ie er wat van rechtstreeks tegen Rik.
ach laat hem, het publiek zullen zijn uitspraken zeker warderen en hem met een warme exit belonenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:10 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik zie Etiënne er ook nog voor aan om te zeggen dat hij Bi is zodat hij door de badkamer mag lopen.
.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef pullup het volgende:
Nee er moet maar een speciaal topic aangemaakt worden![]()
Denk niet dat het gaat gebeuren...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Als het puntje bij paaltje komt schijt ie in zijn broek van angst. Hij durfde immers ook geen nee te zeggen tegen de vlechtjes.
Maar goed, misschien verrast hij mij en zegt ie er wat van rechtstreeks tegen Rik.
quote:
Ga jij je terugkeer nou vieren met een naaktfoto van dat vieze domme varken?quote:
Wil jij weer een ban of zo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou. Niet echt heel flateus ofzo idd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:19 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vind deze zo erg dat ik getwijfeld heb of ik hem zou plaatsen, maar goed, zij kiest ervoor het huis in te gaan en dan weet je dat je wel eens niet zo voordelig over kan komen:
[afbeelding]
Zitten jullie (dames) daar op te wachten dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een dopje heeft E10
Staat ie al bij de Caps van mannelijk naakt ?
hehe...maar die van Millica maakt een hoop goed en die van Etienne zullen we ook nog wel vaker tegenkomen vermoed ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jou laatste 3 plaatjes waren ook niet bepaald mooi te noemen
En hij heeft vast iets wits aan. Ik kan de streams nu niet zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef schatje het volgende:
Wat een lelijke sneakers Etiënne.
Aanstellerij natuurlijkquote:
Die van Milica wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
hehe...maar die van Millica maakt een hoop goed en die van Etienne zullen we ook nog wel vaker tegenkomen vermoed ik.
Klopt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
En hij heeft vast iets wits aan.
ja, dat moest van Milica.. ze vroeg niet eens of hij wou komen maar zei het zeg maar tegen hem.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef BONG4002 het volgende:
Milica gaat afwassen en rara, E10 gaat graag mee afdrogen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
En hij heeft vast iets wits aan. Ik kan de streams nu niet zien.
even totaaal offtopic, streamers vergeef mij, maar schatje (dat klinkt debielquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef schatje het volgende:
Wat een lelijke sneakers Etiënne.
Ik had hem van jou er al ingezetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:22 schreef Mike1964 het volgende:
Zitten jullie (dames) daar op te wachten dan?![]()
Ik zal ze straks even her en der verspreiden
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
even totaaal offtopic, streamers vergeef mij, maar schatje (dat klinkt debiel) ik ben benieuwd waar je een jas kan kopen zoals deze http://photo.partyflock.nl/images/70140/main/270414.jpg. Gezien t feit dat jij vrij veel zaakjes kent etc.
foto niet toegankelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
even totaaal offtopic, streamers vergeef mij, maar schatje (dat klinkt debiel) ik ben benieuwd waar je een jas kan kopen zoals deze http://photo.partyflock.nl/images/70140/main/270414.jpg. Gezien t feit dat jij vrij veel zaakjes kent etc.
Bij mij welquote:
Dan staat ie afgeschermd, je kan dat geloof ik instellen of ie voor iedereen toegankelijk is of nietquote:
Zo 1,2,3 weet ik het niet. Maar ik zal eens kijken voor je. Ik laat het je dan nog wel weten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:35 schreef arneaux het volgende:
http://xs.to/xs.php?f=270414.jpg&h=xs105&d=06353 zo dan, sorrry Flugel![]()
Deze werken wel goed ( op dit moment)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:38 schreef LuQas het volgende:
Heeft er iemand streams die wel werken?
het was een pincet volgens mij.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:38 schreef Zody het volgende:
Wat was Micheline net aant doen met een naald onder dr slipje ofzo...?
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:38 schreef LuQas het volgende:
Ik heb er vier.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:38 schreef LuQas het volgende:
been there done that toch... volgens mij is het zo leukerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:39 schreef wolferl het volgende:
Waarom hebben de bewoners het zo luxe. Ik zou het leuker vinden als ze moeten vechten om voedsel en dat ze de schurft van de muur moeten pulken om te moeten overleven.
Nu hebben ze het TE luxe.
Gooi ze allemaal naakt in een kooi en geef ze ieder 1 kluw wol en 2 breinaalden en laat ze lekker hun eigen kleding maken. Gooi 1x perdag een half brood in de kooi en een kan met water. Moet jij eens kijken hoe leuk dat gaat worden.
Ik zou gaan solliciteren bij de Chineze overheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:39 schreef wolferl het volgende:
Waarom hebben de bewoners het zo luxe. Ik zou het leuker vinden als ze moeten vechten om voedsel en dat ze de schurft van de muur moeten pulken om te moeten overleven.
Nu hebben ze het TE luxe.
Gooi ze allemaal naakt in een kooi en geef ze ieder 1 kluw wol en 2 breinaalden en laat ze lekker hun eigen kleding maken. Gooi 1x perdag een half brood in de kooi en een kan met water. Moet jij eens kijken hoe leuk dat gaat worden.
Vind je het gek, al 2 weken zonder buitenlucht en normaal ritmequote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:41 schreef miraculeus het volgende:
Rik zit al dagen alleen maar te gapen, begint vervelend te worden
kijk anders even hier: FAQ, Policy en Streamsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:38 schreef LuQas het volgende:
Ja want de rest doet het nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vind je het gek, al 2 weken zonder buitenlucht en normaal ritme
Met Sjaan kan het gewoonweg niet gezellig zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:42 schreef Snoet123 het volgende:
Wat zitten Egbert en Janine er gezellig bij zeg...
Dankjewel, mijn computer kan 4 streams tegelijkertijd niet aan. Maar ben nu weer via planet aan het kijken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
kijk anders even hier: FAQ, Policy en Streams
Mischien vanwege zijn Turkse achtergrond?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:46 schreef LuQas het volgende:
Volgens mij is Semih nu de enige man die nog niet naakt in beeld is geweest, toch?
Had je nog niet door dat er aardig wat cellen bij haar kapot zijn?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:51 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde kan niet op het woord hersenletsel komen![]()
![]()
Dat is wel zo, maar iedereen heeft wel eens een keer dat hij/zij niet op een bepaald woord kan komen. Daar hoef je niet meteen dom voor te zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:53 schreef SkeeZ het volgende:
[..]
Had je nog niet door dat er aardig wat cellen bij haar kapot zijn?![]()
Hilde: de dokter zei dat ik ergens last van had, maar ik weet niet meer hoe het heetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:51 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde kan niet op het woord hersenletsel komen![]()
![]()
Iets met een pot, een ketel en zwart zienquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:54 schreef LuQas het volgende:
Hilde zeikt over het feit dat de zusjes zo veel ouwehoeren en dat hun stem zo vervelend is.
Dat zei ik ook niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:54 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar iedereen heeft wel eens een keer dat hij/zij niet op een bepaald woord kan komen. Daar hoef je niet meteen dom voor te zijn.
Heb jij zo'n kleine pink?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:55 schreef Mike1964 het volgende:
Hij moest eens weten dat half Nederland zich nu vergaapt aan zijn "maatje pink"
[afbeelding]
Laten we hopen dat ze van de kampergroep wegtrekken en dat die vervolgens een voor een wordt uitgedund.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:55 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde en Milica kunnen de zusjes niet zo goed hebben lijkt het....
Ehhhm.... vergeetachtigheid?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hilde: de dokter zei dat ik ergens last van had, maar ik weet niet meer hoe het heet
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:56 schreef LuQas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze van de kampergroep wegtrekken en dat die vervolgens een voor een wordt uitgedund.
En ik zit op mijn werk en zie geen streamsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:49 schreef the_hunter het volgende:
En hij is nu ook naakt in beeld geweest.
Er waren enkel wat billen te zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:58 schreef anneja het volgende:
[..]
En ik zit op mijn werk en zie geen streams![]()
Kan ze geen ongelijk geven. Altijd dat samen klitten. Eén van twee moet er eigenlijk uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:55 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde en Milica kunnen de zusjes niet zo goed hebben lijkt het....
LOL.. de rest van de dag wel dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:59 schreef Peter6000 het volgende:
Die zusjes zijn op de vroege ochtend echt niet om aan te horen
Om dan te gaan klagen dat ze hun best weer niet doen zekerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:00 schreef LuQas het volgende:
Ik hoop echt echt echt echt dat de weekopdracht mislukt.
Ik volg Hummy totaal niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:01 schreef scanman01 het volgende:
Maar ze krijgen dus weer geen weekopdracht die langer dan een dag gaat duren![]()
Jammer.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:02 schreef Zody het volgende:
[..]
Om dan te gaan klagen dat ze hun best weer niet doen zeker![]()
Ik hoop echt van niet. De hele week gezeur over dat er zo weinig eten is, is niet iets waar ik me op verheug.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:00 schreef LuQas het volgende:
Ik hoop echt echt echt echt dat de weekopdracht mislukt.
Cam 1: http://streams.planet.nl/(...)stream=streamgate231quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef BeeDee het volgende:
M'n laptop of verbinding trekt 't niet...4 streams tegelijk. Jammer !![]()
Maar een confrontatie tussen E10 en Semih lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt van niet. De hele week gezeur over dat er zo weinig eten is, is niet iets waar ik me op verheug.
Thanks !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
Cam 1: http://streams.planet.nl/(...)stream=streamgate231
Cam 2: http://streams.planet.nl/(...)stream=streamgate232
Cam 3: http://streams.planet.nl/(...)stream=streamgate233
Cam 4: http://streams.planet.nl/(...)stream=streamgate234
Hier kan je de streams apart bekijken, doe ik ook.
Op het feit dat dat vorig jaar ook constant gebeurde beste LuQasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Waar baseer je die vooronderstelling op, beste zody?
die gaat er ook wel komen, en aangezijn Semih welbespraakt is en goede argumenten heeft gaat E10 ongenadelijk het onderspit delven. Kan ie weer alle buitenlanders over een kam scherenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
Maar een confrontatie tussen E10 en Semih lijkt me wel wat.![]()
Jammer, ik mag niet ! Moet zeker planet hebben ? thx anywayquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als ze een aantal dagen honger hebben en zonder sigaretten en drank zitten komen de "beste" karaktereigenschappen boven. Kan hele leuke televisie opleveren. Als er daarna drank komt en dat resulteert in een feestje dan gaan ze des te meer uit hun dak. En ook dat levert weer leuke beelden op...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:09 schreef Zody het volgende:
[..]
Op het feit dat dat vorig jaar ook constant gebeurde beste LuQas
Als ze gewoon echt hun best doen ben ik er in princiepe altijd voor dat ze het halen, het is echt niet leuker om te volgen als ze allemaal op rantsoen staan en klagen over honger en gebrek aan sigaretten.
Ik "heb" Planet, maar bij mij werkt het ook niet. Kijk eens op FAQ, Policy en Streamsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jammer, ik mag niet ! Moet zeker planet hebben ? thx anyway![]()
Dat hebben we eigenlijk in week 1 al gehad. Ze hadden noodrantsoen en daarna opeens veel drank en een beetje muziek (niet echt een feestje te noemen inderdaad, maar ik denk dat dat ook niet gaat gebeuren tijdens deze BB), maar niemand ging echt uit z'n dak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als ze een aantal dagen honger hebben en zonder sigaretten en drank zitten komen de "beste" karaktereigenschappen boven. Kan hele leuke televisie opleveren. Als er daarna drank komt en dat resulteert in een feestje dan gaan ze des te meer uit hun dak. En ook dat levert weer leuke beelden op...
Grappig, ik ben planetloos en bij mij doet ie het perfect.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik "heb" Planet, maar bij mij werkt het ook niet. Kijk eens op FAQ, Policy en Streams
maar hij hoeft geen vrouwtjes te imponerenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Rik ziet er volgens mij véél beter uit met kort haar.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB30083.jpg]afbeelding][/URL]
Lieske was vorig jaar rond deze tijd al aan haar zesde tube bezig, valt wel mee dus.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:14 schreef D.Rose het volgende:
hebben al die mensen bijna lege tubes tandpasta meegenomen
Tuurlijk, maar is is dan ook utopie om te denken dat ze alle weekopdrachten gaan halen. Maar om nu zo op voorhand te hopen dat het mislukt nee. Ik gun ze nog wel een weekje luxe. Ik denk ook dat als je ze nu nog een weekje luxe geeft ze op een gegeven moment minder gebrand zullen zijn om de weekopdracht de halen en het contrast dan groter word met het rantsoen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als ze een aantal dagen honger hebben en zonder sigaretten en drank zitten komen de "beste" karaktereigenschappen boven. Kan hele leuke televisie opleveren. Als er daarna drank komt en dat resulteert in een feestje dan gaan ze des te meer uit hun dak. En ook dat levert weer leuke beelden op...
Ze geven allemaal "kan pagina niet vinden"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:05 schreef LuQas het volgende:
[..]
Vreemd dan, bij mij geeft ie 404quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef LuQas het volgende:
[..]
Grappig, ik ben planetloos en bij mij doet ie het perfect.
Laat E10 het niet horen!!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:55 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Iets met een pot, een ketel en zwart zien![]()
Hieer ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze geven allemaal "kan pagina niet vinden"
Hier had ik wat aan !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik "heb" Planet, maar bij mij werkt het ook niet. Kijk eens op FAQ, Policy en Streams
Dat komt denk ik omdat het een van de eerste alcohol was en ze daar een week mee moesten doen, je moet ze echt gratis booze geven dat de volgende dag ingenomen word als het niet op is om ze echt los te laten gaan, maar dat is voor als er wat mensen uit zijn denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hebben we eigenlijk in week 1 al gehad. Ze hadden noodrantsoen en daarna opeens veel drank en een beetje muziek (niet echt een feestje te noemen inderdaad, maar ik denk dat dat ook niet gaat gebeuren tijdens deze BB), maar niemand ging echt uit z'n dak.
Precies, bij mij ook !quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Vreemd dan, bij mij geeft ie 404
Het is ook een beetje een Nederlandse gewoonte om mensen eerder een mislukking dan een succesje te gunnen. En aangezien FOK! ook puur Nederlands is...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:17 schreef Zody het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar is is dan ook utopie om te denken dat ze alle weekopdrachten gaan halen. Maar om nu zo op voorhand te hopen dat het mislukt nee. Ik gun ze nog wel een weekje luxe. Ik denk ook dat als je ze nu nog een weekje luxe geeft ze op een gegeven moment minder gebrand zullen zijn om de weekopdracht de halen en het contrast dan groter word met het rantsoen.
Maar je kunt toch gewoon naar zo'n pagina met 4 streams gaan en dan schakel je er 3 uit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:03 schreef BeeDee het volgende:
M'n laptop of verbinding trekt 't niet...4 streams tegelijk. Jammer !![]()
Heb ik inderdaad nooit begrepen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een Nederlandse gewoonte om mensen eerder een mislukking dan een succesje te gunnen. En aangezien FOK! ook puur Nederlands is...
Laten we het daar dan maar op houdenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een Nederlandse gewoonte om mensen eerder een mislukking dan een succesje te gunnen. En aangezien FOK! ook puur Nederlands is...
Tsja, het spijt me, maar ik vind deze televisie niet bijster interessant. BB blijft verslavend, maar ik heb soms wel eens heimwee naar jankende Kellys in het stro.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:20 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem al. Op de een of andere manier doen die linkjes die ik gepost heb het niet. Maar als je naar het FAQ/Streams topic gaat en daar de link naar de planet-streams aanklikt, doet ie het perfect.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |