Kan er geen genoeg van krijgenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:25 schreef natronic het volgende:
[..]
tja dat ik inmiddels nu ook wel te vaak gezien
En dan is het niet moeilijk om te raden wie er al tandenpoetsend weer bij gaat staanquote:
Hij gaat ook douchen en janine zei dat ze bijna klaar was...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan is het niet moeilijk om te raden wie er al tandenpoetsend weer bij gaat staan![]()
Marlies toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan is het niet moeilijk om te raden wie er al tandenpoetsend weer bij gaat staan![]()
Omdat het gratis is, ze niets te doen hebben en het een lekkere douche isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom douched iedereen daar zo lang?
lang?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Snoet123 het volgende:
Die houd ook wel van een beetje glurenquote:
Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:30 schreef Snoet123 het volgende:
Ze begint wat chantalachtige trekjes te vertonen.quote:
sterker nog.. het is haar zusjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze begint wat chantalachtige trekjes te vertonen.
Inderdaad hahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef Zody het volgende:
[..]
Marlies staat al langer tanden te poetsen iig
die houdt het in de gatenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef Zody het volgende:
[..]
Marlies staat al langer tanden te poetsen iig
ik was even bang voor het zelfde, maar hij staat er nu toch onderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef Snoet123 het volgende:
Wat staat die E10 nu te dreutelen? Hij wilde toch zo nodig douchen? Stap er dan onder hij is al lang vrij!
Hij durft zeker niet waar iedereen bij is![]()
Haha dat deed ie mooi nonchalant, maar net zo dat er voor de dames niets te keuren vielquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:34 schreef Zody het volgende:
Kom op Etjen broek uit en gaan....
valt er überhaupt iets te keuren?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dat deed ie mooi nonchalant, maar net zo dat er voor de dames niets te keuren viel
Ik geef het nog een dag of twee... en dan gaat E10 alle dames wassen onder de douche..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dat deed ie mooi nonchalant, maar net zo dat er voor de dames niets te keuren viel
Schoothondje werd hij hier al vaker genoemd inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik geef het nog een dag of twee... en dan gaat E10 alle dames wassen onder de douche..![]()
.. eigenlijk heeft dat jong wel iets weg van een huisdier...
Dat is, samen met hilde, de enige waar hij niet aan durft te frunnikenquote:
Je zusje, ook een slim ding zo te horen, heeft volkomen gelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:42 schreef natronic het volgende:
mijn zusje, lekker ding trouwens, zei dat als zo'n figuur met zijn tengels aan haar zou zitten, hij zo een slap in the face zou krijgen
pics!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:42 schreef natronic het volgende:
mijn zusje, lekker ding trouwens, zei dat als zo'n figuur met zijn tengels aan haar zou zitten, hij zo een slap in the face zou krijgen
laat me met rustquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef natronic het volgende:
hahaha als dat pikkie van E10 net zo groot als z'n bek zou zijn, zou hij er over struikelen. Maar zag al dat mijn hond beter bedeeld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |