Wil jij weer een ban of zo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou. Niet echt heel flateus ofzo idd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:19 schreef Mike1964 het volgende:
Ik vind deze zo erg dat ik getwijfeld heb of ik hem zou plaatsen, maar goed, zij kiest ervoor het huis in te gaan en dan weet je dat je wel eens niet zo voordelig over kan komen:
[afbeelding]
Zitten jullie (dames) daar op te wachten dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een dopje heeft E10
Staat ie al bij de Caps van mannelijk naakt ?
hehe...maar die van Millica maakt een hoop goed en die van Etienne zullen we ook nog wel vaker tegenkomen vermoed ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:22 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jou laatste 3 plaatjes waren ook niet bepaald mooi te noemen
En hij heeft vast iets wits aan. Ik kan de streams nu niet zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef schatje het volgende:
Wat een lelijke sneakers Etiënne.
Aanstellerij natuurlijkquote:
Die van Milica wasquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
hehe...maar die van Millica maakt een hoop goed en die van Etienne zullen we ook nog wel vaker tegenkomen vermoed ik.
Klopt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
En hij heeft vast iets wits aan.
ja, dat moest van Milica.. ze vroeg niet eens of hij wou komen maar zei het zeg maar tegen hem.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef BONG4002 het volgende:
Milica gaat afwassen en rara, E10 gaat graag mee afdrogen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
En hij heeft vast iets wits aan. Ik kan de streams nu niet zien.
even totaaal offtopic, streamers vergeef mij, maar schatje (dat klinkt debielquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef schatje het volgende:
Wat een lelijke sneakers Etiënne.
Ik had hem van jou er al ingezetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:22 schreef Mike1964 het volgende:
Zitten jullie (dames) daar op te wachten dan?![]()
Ik zal ze straks even her en der verspreiden
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
even totaaal offtopic, streamers vergeef mij, maar schatje (dat klinkt debiel) ik ben benieuwd waar je een jas kan kopen zoals deze http://photo.partyflock.nl/images/70140/main/270414.jpg. Gezien t feit dat jij vrij veel zaakjes kent etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |