quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:09 schreef Snoet123 het volgende:
E10 : Als je homo bent kun je alles fliken he?
Marcel : Hoezo dat dan?
E10: Je kunt zo door de badkamer lopen enzo
Aha plofkop is natuurlijk jaloers dat Rik de zusjes naakt kan zien nu en hijzelf werd weggestuurd door hun![]()
![]()
![]()
Kan de voorgrond niet weggefotoshopt worden. Gadver zegquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:10 schreef Mike1964 het volgende:
Let vooral op de achtergrond...![]()
[afbeelding]
Aan die eerdere cap te zien maakt hij meer kans als hij zegt dat ie onzijdig is.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:10 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik zie Etiënne er ook nog voor aan om te zeggen dat hij Bi is zodat hij door de badkamer mag lopen.
.
Ho eens. Net had je een andere cap daar neergezet. Ik heb nu niks gezegt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Kan de voorgrond niet weggefotoshopt worden. Gadver zeg![]()
Was even druk hier, verkeerde plaatje. Maar dit is de cap die ik bedoelde..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:12 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ho eens. Net had je een andere cap daar neergezet. Ik heb nu niks gezegt!![]()
Ja ik zag het staan jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:13 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was even druk hier, verkeerde plaatje. Maar dit is de cap die ik bedoelde..![]()
Vind het niet gek dat die ex erop ging blazenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een dopje heeft E10
Staat ie al bij de mannencaps?
Nee er moet maar een speciaal topic aangemaakt wordenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een dopje heeft E10
Staat ie al bij de mannencaps?
Als het puntje bij paaltje komt schijt ie in zijn broek van angst. Hij durfde immers ook geen nee te zeggen tegen de vlechtjes.quote:
Wat was r?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Als het puntje bij paaltje komt schijt in zijn broek van angst. Hij durfde immers ook geen nee te zeggen tegen de vlechtjes.
Maar goed, misschien verrast hij mij en zegt ie er wat van rechtstreeks tegen Rik.
ach laat hem, het publiek zullen zijn uitspraken zeker warderen en hem met een warme exit belonenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:10 schreef arneaux het volgende:
[..]. Ik zie Etiënne er ook nog voor aan om te zeggen dat hij Bi is zodat hij door de badkamer mag lopen.
.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:14 schreef pullup het volgende:
Nee er moet maar een speciaal topic aangemaakt worden![]()
Denk niet dat het gaat gebeuren...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Als het puntje bij paaltje komt schijt ie in zijn broek van angst. Hij durfde immers ook geen nee te zeggen tegen de vlechtjes.
Maar goed, misschien verrast hij mij en zegt ie er wat van rechtstreeks tegen Rik.
quote:
Ga jij je terugkeer nou vieren met een naaktfoto van dat vieze domme varken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |