Mogguh Dolle!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:05 schreef dolle_hond het volgende:
ow nee
had dit topic zelf geopend
goedemorgen dan
Tis nog niet veel beter hoor... klachten zijn d'r nog steeds... al is de koppijn iets gezakt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:18 schreef _Cara_ het volgende:
@Fruts.. hoe is het met die algehele malaise van gister? Vandaag beter? of ben je bezig ziek te worden?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:14 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen d_h..
*Cara gooit haar armen in de lucht aarrgghh!....gaat nie goed..![]()
immerquote:
gans, wicht......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:49 schreef _Cara_ het volgende:
Het gaat echt oiet goed,heb me zojuist gloeiend geërgerd aan de telefoon, die domme gans..!
![]()
Nog niet in staat om fatsoenlijk ABN te spreken...dom wicht!
volgens sommigen spreek ik teveel ABN, als tukker...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:49 schreef _Cara_ het volgende:
Het gaat echt oiet goed,heb me zojuist gloeiend geërgerd aan de telefoon, die domme gans..!
![]()
Nog niet in staat om fatsoenlijk ABN te spreken...dom wicht!
tja sorry hoor.. mijn frustraties..!quote:
Sommige mensen zijn gewoon niet in staat om algemeen nederlands te spreken. Misschien deed ze heel erg haar best om zich verstaanbaar te maken... misschien hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tja sorry hoor.. mijn frustraties..!
Een of andere typmiep aan de telefoon, die Limburgs bleef ratelen hoewel ik het niet of nauwelijks versta, en spreek...zoiets doe je toch niet?![]()
bengeltje belde jou?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tja sorry hoor.. mijn frustraties..!
Een of andere typmiep aan de telefoon, die Limburgs bleef ratelen hoewel ik het niet of nauwelijks versta, en spreek...zoiets doe je toch niet?![]()
Nee hoor, dat was het m juist..anders was ik niet zo "boos"geworden...ze was gewoon dom! sorry hoor. Ik zei tot 2x toe Sorry?, omdat ik het niet verstond..kunt u dat nog eens herhalen.. maar het wicht bleef doorkletsen..in het limburgs..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet in staat om algemeen nederlands te spreken. Misschien deed ze heel erg haar best om zich verstaanbaar te maken... misschien he
lurkstand even uitschakeltquote:
klopt, eentje die óók geen dialekt spreekt..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[quote]
Ik praat helemaal geen dialect![]()
Dat moest jij eigenlijk weten. En buiten dat _Cara_ is ook Limburgse,
Hoi Bengeltje..quote:Verder een goedemorgen allemaal.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
klopt, eentje die óók geen dialekt spreekt..![]()
Hoi _Cara_quote:Hoi Bengeltje..![]()
* Cara gaat korter bespreking in
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
lurkstand even uitschakelt
Ik praat helemaal geen dialecten ben geen tiepmiep
![]()
Verder een goedemorgen allemaal.![]()
![]()
Grmblquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kon t niet laten
ik weet je iig nog wel lekker uit de tent te lokken sleuren
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
lurkstand even uitschakelt
Ik praat helemaal geen dialecten ben geen tiepmiep
![]()
Verder een goedemorgen allemaal.![]()
![]()
Zelfde als gister... lichamelijke klachten... psychisch gestoord... mentaal zwak... etc etc..quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfde als gister... lichamelijke klachten... psychisch gestoord... mentaal zwak... etc etc..
maar verder![]()
d'r is wel meer nie goed voor mequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Alleen dat gestuiter is niet goed voor je hoor
Das ook weer zo jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
d'r is wel meer nie goed voor me![]()
![]()
aarrgghh!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis nog niet veel beter hoor... klachten zijn d'r nog steeds... al is de koppijn iets gezakt.
heb daarvoor wel een zere kuit erbij (nee niet Dirk Kuyt), gister kramp gekregen bij ut sporten![]()
En bij jou?
quote:
Op welk gebied rekening houden met anderen? Hier op fok? Of in het dagelijkse leven?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Vraagje (niet alleen voor jou overigens...),
Stel, je krijgt een mailtje waarin je gevraagd wordt rekening te houden met anderen... Ga je daarop reageren of niet.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
aarrgghh!ik heb mn tong verbrandt...ik had vandaag beter in bed kunnen blijven...
Niet op Fok!, ergens anders in de wereld van wwwquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op welk gebied rekening houden met anderen? Hier op fok? Of in het dagelijkse leven?
is een beetje onduidelijk Es.. ik begrijp niet waarméé en in welk verband je rekening zou moeten houden...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Stel, je krijgt een mailtje waarin je gevraagd wordt rekening te houden met anderen... Ga je daarop reageren of niet.
Dat ligt er maar helemaal aan met wie en hoe rekening houden........quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Als daar op www is waar ik denk zou dat wel kunnen ja, als je echt weg bent die dagen zeg maar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet op Fok!, ergens anders in de wereld van www. En rekening houden in de zin van melden dat je een poosje afwezig zult zijn zodat anderen daarvan weten en daar op in kunnen springen...
is het een mailtje van een onbekende of een bekende?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
godver.. zo voor de handliggend...ik ga naar bed...quote:
T is toch niet meer dan een storm geworden hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:06 schreef Frutsel het volgende:
Kan geen kwaad misschien?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
godver.. zo voor de handliggend...ik ga naar bed...![]()
niks sorry..hier danquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
niks sorry..hier danen nog 1x
![]()
Heb een beetje compassie met me vandaag..![]()
kijk zo kan het ook...quote:
Nee iddquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is toch niet meer dan een storm geworden he
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:08 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
godver.. zo voor de handliggend...ik ga naar bed...![]()
ja je bent lief... en ik heb vandaag een ontzettende ... echt .. ontzettende.. stomme héél erg stomme dag!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Je vind me echt lief![]()
![]()
![]()
en dat is vooral omdat ik dat niet van jou verwacht had, die vraag![]()
was jij niet ziek....quote:
Niets onvoorspelbaar,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee iddOnvoorspelbaar he dat weer
![]()
![]()
Waarom ga je niet echt je bed in dan even?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja je bent lief... en ik heb vandaag een ontzettende ... echt .. ontzettende.. stomme héél erg stomme dag!![]()
nee jij bent Grumpy..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet echt je bed in dan even?
En ik heb duidelijk wat verkeerd gezegd![]()
Ben niet lief
Nieuwe poging dan maar...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is het een mailtje van een onbekende of een bekende?
en ja, tis idd beetje vaag...
Hier zou ik dus wel even op reageren,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Nieuwe poging dan maar...
Picture this.
Een forum, een modje (laten we 't voor het gemak X noemen) en een FA...
X is een tijdje afwezig en post uberhaupt weinig... X doet geen melding van afwezigheid in het crewboard, maar NA afwezigheid verteld X in een random topic wat er was. FA leest alles en dat dus ook. Aangezien dit al vaker is voorgekomen wordt FA ietsjes pissig, spreekt het door met A (de Admin dus), en een pb richting X gaat 'de deur uit'.
Een Pb waarin gevraagd wordt melding te maken van afwezigheid (zonder dat het nodig is om daar je hele doen en laten in te melden), maar zodat de rest van de crew de dingen kunnen oppikken.
Is het normaal op een dergelijke mail/pb te reageren, of neem je het ter kennisgeving aan
Gewoon even reageren dat je het gelezen hebt en dat je er in het vervolg om gaat denken lijkt me wel op zn plaats.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Picture this.
X is een tijdje afwezig en post uberhaupt weinig... X doet geen melding van afwezigheid in het crewboard, maar NA afwezigheid verteld X in een random topic wat er was. FA leest alles en dat dus ook. Aangezien dit al vaker is voorgekomen wordt FA ietsjes pissig, spreekt het door met A (de Admin dus), en een pb richting X gaat 'de deur uit'.
Een Pb waarin gevraagd wordt melding te maken van afwezigheid (zonder dat het nodig is om daar je hele doen en laten in te melden), maar zodat de rest van de crew de dingen kunnen oppikken.
Is het normaal op een dergelijke mail/pb te reageren, of neem je het ter kennisgeving aan
Als X zijnde zou je reagerenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier zou ik dus wel even op reageren,
en de volgende keer moet er ook gewoon melding gemaakt worden van afwezigheid (als het langer is dan een dag ofzo).
Dat lijkt me wel het minste idd... Inmiddels is er een week voorbijquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gewoon even reageren dat je het gelezen hebt en dat je er in het vervolg om gaat denken lijkt me wel op zn plaats.![]()
Goedenmiddag trouwens.
X uit de crew zetten?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Als X zijnde zou je reageren.
FA is inmiddels zwaar pissig, X is verschillende keren aanwezig geweest, maar reageert dus niet.
lastig.. als je de verstandhoudingen binnen het forum niet kent of de richtlijnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Picture this.
Geen ontvangstbevestiging of leesbevestiging mogelijk op berichtje/mailtje ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef es70 het volgende:
[..]
FA is inmiddels zwaar pissig, X is verschillende keren aanwezig geweest, maar reageert dus niet.
Yep, als X zijnde,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een beetje lastig... Van Global Mod naar Mod zetten zou een eerste stap zijn denk ik...quote:
Ach, het kan snel gaan hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een beetje lastig... Van Global Mod naar Mod zetten zou een eerste stap zijn denk ik...
Nee, maar X krijgt wel melding van PB in haar reguliere postvak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen ontvangstbevestiging of leesbevestiging mogelijk op berichtje/mailtje ?
Dat is ook het lastige, het is allemaal vrijwillig, dus al teveel kan er ook niet 'geeist' worden. Maar je medemodjes laten weten in het crewboard dat je er niet zult zijn lijkt me eigenlijk niet teveel gevraagd...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lastig.. als je de verstandhoudingen binnen het forum niet kent of de richtlijnen.
Lijkt me makkelijk als je even laat weten als je d'r niet bent als je "mod' bent ofzo... en tja.. X lijkt me niet verplicht hebben en houwen te melden en als ie dat achteraf wel wilt doen is ie er vrij in?
Maar ja..geen idee eigeluk, sorry![]()
De regels aanpassen voor mods dat dit een van de verplichtingen is, meteen klaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is ook het lastige, het is allemaal vrijwillig, dus al teveel kan er ook niet 'geeist' worden. Maar je medemodjes laten weten in het crewboard dat je er niet zult zijn lijkt me eigenlijk niet teveel gevraagd...
Waarom is dat lastig? Te weinig mods?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een beetje lastig... Van Global Mod naar Mod zetten zou een eerste stap zijn denk ik...
Ik heb totaal geen idee hoe dat met mods en admi.en zo .werkt op zo'n forum..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gewoon even reageren dat je het gelezen hebt en dat je er in het vervolg om gaat denken lijkt me wel op zn plaats.![]()
Nee hoor, dat niet... De FA is op het hart gedrukt ervoor te zorgen dat X de rechten over haar 'eigen' boards niet verliest en is er nog niet helemaal achter hoe dat voor elkaar te krijgenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarom is dat lastig? Te weinig mods?
Dan ben ik dus niet de enige die er zo over denktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen idee hoe dat met mods en admi.en zo .werkt op zo'n forum..
Maar mij lijkt het gewoon een kwestie van fatsoen..
Je (die persoon aan wie die mail gericht is) hoort fatsoenshalve wat te laten weten..
Hand boven het hoofd houden dus?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat niet... De FA is op het hart gedrukt ervoor te zorgen dat X de rechten over haar 'eigen' boards niet verliest en is er nog niet helemaal achter hoe dat voor elkaar te krijgen.
Op sommige gebieden minder hard dan de FA.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hand boven het hoofd houden dus?![]()
en zieke mensen horen toch (ook) in bed...nietwaarquote:
Ziek?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
en zieke mensen horen toch (ook) in bed...nietwaar![]()
zie je het gaat helemaal fout...![]()
ik ga wat doen...![]()
ja hoor hij voelt zich niet lekker, hij hoort in bed...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ziek?Ja ik ben es niet dus ik lees niet terug.
![]()
Beterschap!
![]()
Ik heb ooit op een trivia-kanaal geantwoord dat de afkorting www stond voor world wild web en dat als informatica-leerkracht...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
niks sorry..hier danen nog 1x
![]()
Heb een beetje compassie met me vandaag..![]()
ik wil best naar bed idd...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:50 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja hoor hij voelt zich niet lekker, hij hoort in bed...![]()
Wat doe jij nog onlinequote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb ooit op een trivia-kanaal geantwoord dat de afkorting www stond voor world wild web en dat als informatica-leerkracht...![]()
Het kan dus altijd erger Cara![]()
Ik was wat verward met het WWF
dank je Leo.. die had ik nodig...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb ooit op een trivia-kanaal geantwoord dat de afkorting www stond voor world wild web en dat als informatica-leerkracht...![]()
Het kan dus altijd erger Cara![]()
Ik was wat verward met het WWF
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:06 schreef _Cara_ het volgende:
http://www.elzc.nl/zweefvliegen/proefabo/proefabo.htm
Dit wil ik graag doen , ik las het net.. Een proefles gemotoriseerd zweefvliegen..![]()
Cool!!![]()
hmmmmm...kan ik me wat bij voorstellen...maar.. maar maar in de helicopter was het ook cool!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]ik ben al eens ziek geweest in een sportvliegtuig... hoogtevrees...
![]()
Heb je wat leuks gekocht?quote:
MutZ doet aan zweefvliegen dacht ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:06 schreef _Cara_ het volgende:
http://www.elzc.nl/zweefvliegen/proefabo/proefabo.htm
Dit wil ik graag doen , ik las het net.. Een proefles gemotoriseerd zweefvliegen..![]()
Cool!!![]()
Voor elke zoon twee sweaters en voor de oudste nog een spijkerbroek ( 5 euro dus kon ik niet laten liggen.) En boxershorts voor de jongste, voor mezelf twee broeken.quote:
ik wil het gewoon 1x proberen, kost nu met het artikel in de krant Euro 15,00 voor 20 minuutjes vliegen..moet ik wel nu reserveren voor zaterdag...hmmmm weinig bedenktijd...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
MutZ doet aan zweefvliegen dacht ik.![]()
Doen, kom ik je wel steun geven vanaf de grond.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik wil het gewoon 1x proberen, kost nu met het artikel in de krant Euro 15,00 voor 20 minuutjes vliegen..moet ik wel nu reserveren voor zaterdag...hmmmm weinig bedenktijd...![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor elke zoon twee sweaters en voor de oudste nog een spijkerbroek ( 5 euro dus kon ik niet laten liggen.) En boxershorts voor de jongste, voor mezelf twee broeken.![]()
![]()
Nu moet ik nog truitjes hebben.
hoe oud zijn ze?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Begin oktober weer kinder geld krijgen ze nog wel wat broeken,
kinderen in de groei pfff.![]()
ik wil niet te impulsief reageren...ff rustig denken of ik dat ook wel echt wil..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oo subtiel het zweefvliegenonderwerp aan de kant geschoven.![]()
13 en 12.![]()
Sleepyhead..quote:
Lijkt me best gaaf.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik wil niet te impulsief reageren...ff rustig denken of ik dat ook wel echt wil..![]()
wat is dat? groep 8 en één brugpieper?
ah. drukke bedoening dus...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt me best gaaf.Maar ook wel eng.
![]()
Eén brugpieper en één in de tweede.![]()
Niet drukker dan anders, alleen onregelmatige schooltijden, dat is niet fijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ah. drukke bedoening dus...
*Cara gaat nog ff aan de slag...moet nog één en ander afhandelen..had zojuist ff tijd voor een "break"
ieuwquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met kletsnat washandje door marc's gezicht gaat.
Dan ga ik wel onder een koude douche staanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je alleen helpen met wakker worden.![]()
Nu???quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel onder een koude douche staan
Een hete douche kan ook heerlijk zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:10 schreef _Cara_ het volgende:
ik wil een lekkere kuddelige warme douche...![]()
zo ééntje waar de ramen van beslaan....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een hete douche kan ook heerlijk zijn
Die jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zo ééntje waar de ramen van beslaan....![]()
En ik wil bierquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil in een lekker warm bad met veel badschuim.![]()
Komt op hetzelfde neer hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:23 schreef Bengeltje het volgende:
Vakantie is geen weekend Marc.Je bent in de war.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:42 schreef _Cara_ het volgende:
Tjonge das een enerverend gesprek hier...jullie met zn 2'en...is Fruts al naar huis?
En bier is nie lekker trouwens...![]()
Ik dacht, ik zeg het netter dan de dierenarts toendertijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Je poes met down?
Wist niet eens dat het konquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg het netter dan de dierenarts toendertijd. Die riep: 'Hee, da's een mongooltje, dat zie je niet vaak bij katten'.
Dat wisten wij ook niet tot de dierenarts het zei... Normaal gesproken zou ze het ook niet gered hebben, maar wij hebben haar steeds bij mama gezet.quote:
Dus de poes heeft het gered zelfs nogquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat wisten wij ook niet tot de dierenarts het zei... Normaal gesproken zou ze het ook niet gered hebben, maar wij hebben haar steeds bij mama gezet.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus de poes heeft het gered zelfs nog
Das toch ook heel lang? Zwakke dieren gaan nou eenmaal nooit lang mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze is nooit veel groter geworden dan op die foto (alleen wat dikker
). Ze is jammer genoeg maar een jaar of 2 geworden (en toen we haar in lieten slapen kregen we nog de complimenten van de dierenarts dat we het zo lang hadden volgehouden
).
Voor een kneusje was het misschien ook wel heel lang, maar het was zo'n schatjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch ook heel lang? Zwakke dieren gaan nou eenmaal nooit lang mee.
Wat is er mis met die complimenten? Het moment was misschien bagger, maar verder.....
Ik ken het katje niet dus weet het verder niet,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor een kneusje was het misschien ook wel heel lang, maar het was zo'n schatje.
'T moment was uitermate slecht idd. Tja, iets dat als 'het enige juiste' en 'normaal' voelt hoef ik geen complimenten voor... Ik kan daar niet zoveel mee dan
.
Ga ik nu doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:48 schreef Jaguarized het volgende:
Effe gegeten.
Ze was heel lief en knuffelig, en je kon ook vreselijk om haar lachen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ken het katje niet dus weet het verder niet,
maar voor een niet gezond dier is het lang.
En nee, dat is niet wat je op dat moment horen wil
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze was heel lief en knuffelig, en je kon ook vreselijk om haar lachen...
We hadden toendertijd een kralengordijn voor de balkondeur, en ze zag haar mama naar het balkon gaan. Gaat voor het kralengordijn staan, en een beetje zoekend heen en weer schommelen... Ze wist dat er ergens een opening zou moeten zitten, ze kon 'm alleen niet vinden.
Ze vergat alleen continue waar de voerbak en de kattenbak stonden, op een gegeven moment had ik er bijna een dagtaak aan om haar bij die bakken neer te zetten, en de rotzooi achter haar op te ruimen.
Thanks, 't is alweer binnen, was idd smakelijkquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Thanks, 't is alweer binnen, was idd smakelijk.
Het was grappig. Ze had van die gekke bolle oogjes en ze keek echt van :Huh, waar is dat gat nouquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Das zielig, al is zo'n gordijn wel intimiderend natuurlijk
Dan had je er idd wel wat aan te doen ja, is toch niet iets wat dieren snel vergeten, waar ze eten kunnen.
Aardappelen, spinazie en een (al zeg ik het zelf) mega lekkere gehaktbalquote:
Lekker.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Aardappelen, spinazie en een (al zeg ik het zelf) mega lekkere gehaktbal.
En toen hebben jullie maar even geholpenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Het was grappig. Ze had van die gekke bolle oogjes en ze keek echt van :Huh, waar is dat gat nou.
Natuurlijk, anders raakt zo'n beestje nog meer door de war dan ze al was...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toen hebben jullie maar even geholpen
Ik ben weer net op tijdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
Ik wist wel dat ik nog ergens een foto van mijn poes had.
Ze heeft zelfs een foto van haar poes neergezet hequote:
Geilquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ze heeft zelfs een foto van haar poes neergezet he
quote:
Mijn 'poes' heeft geen oogjes, en ook geen staartquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geil
alleen misschien wat beter scheren de volgende keer
En toch is kaal lekkerderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn 'poes' heeft geen oogjes, en ook geen staart. Om het over die scherpe tandjes nog maar niet eens te hebben
.
Ah, dat beest had het al zo moeilijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geil
alleen misschien wat beter scheren de volgende keer
Ik ben echt nu dat aan het downloadenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Bestaat er iets als een boek "Macromedia Flash voor dummies"? Waar kan ik dat kopen? Zitten er ook videoos bij? En wat kost dat dan?
Dan mag je het meteen weer uploadenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben echt nu dat aan het downloaden
Alle 13GBquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mag je het meteen weer uploaden
Niet helemaalquote:
neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ik hoef geen kinderpoes
.
20+, toe maar... Getrimdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
Maar gewoon, een lekker rijp 20+ geschoren poesje, daar kan ik wel iets mee hoor, denk ik
Ik vind het eigenlijk zowiezo niet een onderdeel van de anatomie dat erg nauwkeurig bekeken dient te wordenquote:
Johquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zowiezo niet een onderdeel van de anatomie dat erg nauwkeurig bekeken dient te worden.
Wat wel?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zowiezo niet een onderdeel van de anatomie dat erg nauwkeurig bekeken dient te worden.
Er zijn dingen die het aanzien wél waard zijn hoorquote:
Nou, ik welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
quote:
Ik bedoel er moet wel een beetje gekeurd worden van tevoren hoor. Ik douw m echt niet zomaar in een of andere shagbuilquote:
Daar hoef je niet voor te kijken, dat kan je ook voelen (wordt waarschijnlijk ook meer gewaardeerdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel er moet wel een beetje gekeurd worden van tevoren hoor. Ik douw m echt niet zomaar in een of andere shagbuil
Wel ja joh, kan jou het schelenquote:
Oh nee hoor, voelen lukt nog wel danquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
OMG... Mijn fantasie is té levendig.
Ik zie Flash al 'Ieuw, shagalarm' roepend razendsnel zijn hand uit de broek van een dame sleuren.
Als we liggen gaat het de goeie kant opquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:21 schreef dolle_hond het volgende:
wat liggen we hier nou stoer kieskeurig te doen
Wel makkelijk als er iets tussen je tanden zit word gezegdquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, voelen lukt nog wel dan
Maar eventuele bef-expedities worden wel gecancelled
thxquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel makkelijk als er iets tussen je tanden zit wordt gezegd.
ah johquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee hoor, voelen lukt nog wel dan
Maar eventuele bef-expedities worden wel gecancelled
Okay, dat gaat zelfs mij te verquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ah joh
modern gezeur.
vroeger, toen echte kerels zelf ook nog baarden hadden, begon je pas stevig te beffen als beide sikken sopten![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ah joh
modern gezeur.
vroeger, toen echte kerels zelf ook nog baarden hadden, begon je pas stevig te beffen als beide sikken sopten![]()
Ehm... Verzonnen die buiten de anale sex ook het scheermesquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en toen kwamen de oude grieken met wat betere manieren
quote:
neequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ehm... Verzonnen die buiten de anale sex ook het scheermes.
Hmz... Vind ik ook niet echt een betere manierquote:
Lipjes, lekkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel makkelijk als er iets tussen je tanden zit word gezegd.
Nee, stoppels zijn fijnquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
pedo bah
Lekkere rijpe doosjes van een jaar of 23..![]()
Ik scheer me graag even als het kietelt aan je dijen hoorquote:
Lijkt me een fijn plan, anders kom je sowieso niet bij mijn dijen in de buurtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik scheer me graag even als het kietelt aan je dijen hoor
Jouw dijen zijn bezet, dacht ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me een fijn plan, anders kom je sowieso niet bij mijn dijen in de buurt.
23 al rijpquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:49 schreef es70 het volgende:
[..]
23 al rijp. Dan ben ik al overrijp ook geweest
.
Bezetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw dijen zijn bezet, dacht ik
'T is trouwens meer een kwestie van schuren dan van kietelenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik scheer me graag even als het kietelt aan je dijen hoor
Beginnen we nou weer... NIET helemaal kaalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:53 schreef Frutsel het volgende:
gewoon scheren die hap/zaak
Stoppels zijn een no-no, die schuren. Iets langer mag wel, dan schuurt het niet meerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kietelen is wel fijn? Dan wacht ik nog even. Schuren... kom op zegAls je ze ver genoeg spreidt is er niks aan de hand
Have fun, en welterusten voor laterquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik laat even wat groeien
en nu slapen bedje in
Truste Esquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Have fun, en welterusten voor later.
jij misschien niequote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Beginnen we nou weer... NIET helemaal kaal.
veel plezierquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik laat even wat groeien
en nu slapen bedje in
Dat lijkt me primaquote:
Steun...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:10 schreef dolle_hond het volgende:
zucht
Wat ben jij aan het doenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef Frutsel het volgende:
kreun
Fijne avond dolle_quote:
havo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:13 schreef arnold-d het volgende:
[..]
ja.. helaas wel..
en ik ben weer eerste jaar![]()
quote:
En wat ga je daar aan doenquote:
Ik was me geestelijk aan het voorbereiden om op te staan...quote:
Dat schiet niet opquote:
Hahaha, zo snel gaat het ook niet bij mij hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was me geestelijk aan het voorbereiden om op te staan...
Ik was namelijk:
1. mijn medicijnen (weer eens) vergeten, en
2. had beloofd drinken in te schenken...
En nu zit ik weer en kom ik tot de ontdekking dat ik moet plassen.
Vunzige gedachten mogen dan wellicht mijn brein vullen, dat wil nog niet zeggen dat mijn handen een eigen leven gaan leiden.
Als ze niet te koud zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet irriteren Marc, ook jou handen kunnen het
Bijlezenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:33 schreef Bengeltje het volgende:goedenavond.
Voor even. moest toch even lezen.
Waarstaat bijlezen? Even lezen zei ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Bijlezen. Of gebeurt er eindelijk iets bij BB
.
Daar raak ik aan gewend hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat schiet niet op. Frustreert alleen maar meer
.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:31 schreef Frutsel het volgende:
Niet irriteren Marc, ook jou handen kunnen het
Frustratie is niet okayquote:
Kies maar, er zijn er zatquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom/waaraan frusrtreer je je 's avonds thuis dan ?
Geen drank in huis, de broek die je morgen aan wil is nog niet schoon.quote:
Studie die niet wil vlotten, wat te doen met je vrije tijd, alweer niets nuttigs gedaan, teveel/ te weing gegeten...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen drank in huis, de broek die je morgen aan wil is nog niet schoon.
Het brood is op, niets lekkers in huis.Moeders onder aan de trap of je gezellig komt
thee drinken.
Je weet het gewoonquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Studie die niet wil vlotten, wat te doen met je vrije tijd, alweer niets nuttigs gedaan, teveel/ te weing gegeten...
Trustequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:46 schreef Bengeltje het volgende:
Ik verveel me nu ook, lekker naar bedje gaat.![]()
trusten allemaal![]()
![]()
Heb mijn dranklimiet al weer bereikt,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen drank in huis, de broek die je morgen aan wil is nog niet schoon.
Het brood is op, niets lekkers in huis.Moeders onder aan de trap of je gezellig komt
thee drinken.
Trustequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:50 schreef Frutsel het volgende:
trusten Bengel
Ik ga ook maar offline, pokeren wil nie echt![]()
daaaaaaag![]()
kalm aan marc!
daag es![]()
Tot latersquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:55 schreef es70 het volgende:
Dag allemaal, fijne avond verder.
Ik ga ook maar weer eens iets anders doen (80 kilo foto's sorteren).
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |