Mogguh Dolle!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:05 schreef dolle_hond het volgende:
ow nee
had dit topic zelf geopend
goedemorgen dan
Tis nog niet veel beter hoor... klachten zijn d'r nog steeds... al is de koppijn iets gezakt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:18 schreef _Cara_ het volgende:
@Fruts.. hoe is het met die algehele malaise van gister? Vandaag beter? of ben je bezig ziek te worden?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:14 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen d_h..
*Cara gooit haar armen in de lucht aarrgghh!....gaat nie goed..![]()
immerquote:
gans, wicht......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:49 schreef _Cara_ het volgende:
Het gaat echt oiet goed,heb me zojuist gloeiend geërgerd aan de telefoon, die domme gans..!
![]()
Nog niet in staat om fatsoenlijk ABN te spreken...dom wicht!
volgens sommigen spreek ik teveel ABN, als tukker...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:49 schreef _Cara_ het volgende:
Het gaat echt oiet goed,heb me zojuist gloeiend geërgerd aan de telefoon, die domme gans..!
![]()
Nog niet in staat om fatsoenlijk ABN te spreken...dom wicht!
tja sorry hoor.. mijn frustraties..!quote:
Sommige mensen zijn gewoon niet in staat om algemeen nederlands te spreken. Misschien deed ze heel erg haar best om zich verstaanbaar te maken... misschien hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tja sorry hoor.. mijn frustraties..!
Een of andere typmiep aan de telefoon, die Limburgs bleef ratelen hoewel ik het niet of nauwelijks versta, en spreek...zoiets doe je toch niet?![]()
bengeltje belde jou?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tja sorry hoor.. mijn frustraties..!
Een of andere typmiep aan de telefoon, die Limburgs bleef ratelen hoewel ik het niet of nauwelijks versta, en spreek...zoiets doe je toch niet?![]()
Nee hoor, dat was het m juist..anders was ik niet zo "boos"geworden...ze was gewoon dom! sorry hoor. Ik zei tot 2x toe Sorry?, omdat ik het niet verstond..kunt u dat nog eens herhalen.. maar het wicht bleef doorkletsen..in het limburgs..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet in staat om algemeen nederlands te spreken. Misschien deed ze heel erg haar best om zich verstaanbaar te maken... misschien he
lurkstand even uitschakeltquote:
klopt, eentje die óók geen dialekt spreekt..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[quote]
Ik praat helemaal geen dialect![]()
Dat moest jij eigenlijk weten. En buiten dat _Cara_ is ook Limburgse,
Hoi Bengeltje..quote:Verder een goedemorgen allemaal.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
klopt, eentje die óók geen dialekt spreekt..![]()
Hoi _Cara_quote:Hoi Bengeltje..![]()
* Cara gaat korter bespreking in
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
lurkstand even uitschakelt
Ik praat helemaal geen dialecten ben geen tiepmiep
![]()
Verder een goedemorgen allemaal.![]()
![]()
Grmblquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:39 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik kon t niet laten
ik weet je iig nog wel lekker uit de tent te lokken sleuren
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
lurkstand even uitschakelt
Ik praat helemaal geen dialecten ben geen tiepmiep
![]()
Verder een goedemorgen allemaal.![]()
![]()
Zelfde als gister... lichamelijke klachten... psychisch gestoord... mentaal zwak... etc etc..quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfde als gister... lichamelijke klachten... psychisch gestoord... mentaal zwak... etc etc..
maar verder![]()
d'r is wel meer nie goed voor mequote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt goed
Alleen dat gestuiter is niet goed voor je hoor
Das ook weer zo jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
d'r is wel meer nie goed voor me![]()
![]()
aarrgghh!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis nog niet veel beter hoor... klachten zijn d'r nog steeds... al is de koppijn iets gezakt.
heb daarvoor wel een zere kuit erbij (nee niet Dirk Kuyt), gister kramp gekregen bij ut sporten![]()
En bij jou?
quote:
Op welk gebied rekening houden met anderen? Hier op fok? Of in het dagelijkse leven?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Vraagje (niet alleen voor jou overigens...),
Stel, je krijgt een mailtje waarin je gevraagd wordt rekening te houden met anderen... Ga je daarop reageren of niet.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
aarrgghh!ik heb mn tong verbrandt...ik had vandaag beter in bed kunnen blijven...
Niet op Fok!, ergens anders in de wereld van wwwquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op welk gebied rekening houden met anderen? Hier op fok? Of in het dagelijkse leven?
is een beetje onduidelijk Es.. ik begrijp niet waarméé en in welk verband je rekening zou moeten houden...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Stel, je krijgt een mailtje waarin je gevraagd wordt rekening te houden met anderen... Ga je daarop reageren of niet.
Dat ligt er maar helemaal aan met wie en hoe rekening houden........quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Als daar op www is waar ik denk zou dat wel kunnen ja, als je echt weg bent die dagen zeg maar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet op Fok!, ergens anders in de wereld van www. En rekening houden in de zin van melden dat je een poosje afwezig zult zijn zodat anderen daarvan weten en daar op in kunnen springen...
is het een mailtje van een onbekende of een bekende?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |