Het was 'gewoon' slecht?quote:Op zondag 3 september 2006 12:36 schreef Pedroso het volgende:
Het was gisteren gewoon een wanprestatie van de spelers en heeft weinig met systeem of selectie beleid te maken.
Heel heel hard lopen noem ik geen actie. Babel heeft nog maar heel weinig bewezen, met 4 goede wedstrijden op je naam hoor je gewoon niet in Oranje. Dat geld trouwens ook voor Urby en Maduro. Jonge talenten oproepen is best, maar dan moeten ze in ieder geval al bij de top van de eredivisie horen(Huntelaar), of bij een grote buitenlandse club spelen(v.d. Vaart, v. Persie, Robben). Ik snap trouwens niet dat spelers als Zenden en Cairo niet opgeroepen worden, terwijl die wel de snelheid, actie en voorzet hebben voor de vleugel. En dan voetballers op de flank worden opgesteld waar de grootste kwaliteiten van zijn dat ze hard kunnen werken(Kuijt) of hard kunnen lopen(Babel). Het hele nut van een systeem met buitenspelers is juist dat er mannetjes gepasseerd worden en voorzetten voor de goal geslingerd worden. Heitinga is trouwens ook een schande voor het Nederlands elftal, daar kun je dan op zich nog beter iemand als Tiendalli, Greene of Zuiverloon neerzetten, die meer voetballende kwaliteiten hebben en minstens net zo goed kunnen verdedigen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar Van Basten zal het systeem echt niet aanpassen.
Een spitsenduo Huntelaar - Van Nistelrooy of Makaay - Van Nistelrooy zal ook echt niet gaan werken. Daar zie ik liever een man met een aktie (zoals Babel) en een kille afmaker die kan kaatsen (Huntelaar/ Van Nistelrooy).
Doelstelling is halen van het EK 2008 en dat haalt hij wel tot teleurstelling van velen.quote:Op zondag 3 september 2006 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van Basten haalt zijn doelstelling weer eens niet, wat een verrassing.
In deze groep is het ook bijna onmogelijk om dat EK 2008 niet te halen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doelstelling is halen van het EK 2008 en dat haalt hij wel tot teleurstelling van velen.
Dat is een deel van de (naar beneden geschroefde) doelstelling ja... Zijn doelstelling was aantrekkelijk, dominant voetbal spelen. Daar is hij nog steeds niet in geslaagd.quote:Op zondag 3 september 2006 15:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doelstelling is halen van het EK 2008 en dat haalt hij wel tot teleurstelling van velen.
Nee, bij zijn aantreden in 2004 werd als doelstelling het behalen van de Europese titel in 2008 uitgesproken, hetgeen Van Basten na de vroege uitschakeling op het WK nog eens bevestigd heeft.quote:Op zondag 3 september 2006 15:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ok, zolang die doelstelling nog haalbaar is zeg ik Marcoquote:Op zondag 3 september 2006 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, bij zijn aantreden in 2004 werd als doelstelling het behalen van de Europese titel in 2008 uitgesproken, hetgeen Van Basten na de vroege uitschakeling op het WK nog eens bevestigd heeft.
en laatst krabbelde de lafbek al terug met opmerkingen als "Iedereen denkt dat we wel even kampioen worden, maar laten we ons eerst maar eens kwalificeren.".quote:Op zondag 3 september 2006 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, bij zijn aantreden in 2004 werd als doelstelling het behalen van de Europese titel in 2008 uitgesproken, hetgeen Van Basten na de vroege uitschakeling op het WK nog eens bevestigd heeft.
Ik denk anders helemaal niet dat we met dit elftal kampioen worden.quote:Op zondag 3 september 2006 15:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
en laatst krabbelde de lafbek al terug met opmerkingen als "Iedereen denkt dat we wel even kampioen worden, maar laten we ons eerst maar eens kwalificeren.".
Dat denkt niemand, Henk Kessler hoopt het vurig zodat hij dan iig niet voor lul staat...quote:Op zondag 3 september 2006 15:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk anders helemaal niet dat we met dit elftal kampioen worden.![]()
Zodat we ons daar optimaal op het EK in 2012 kunnen voorbereiden.quote:Op zondag 3 september 2006 15:51 schreef thewishmaster het volgende:
Het Ek 2008 moet dan ook gezien worden als een voorbereiding voor het WK 2010.
Nog steeds met van Basten als bondscoach uiteraard.quote:Op zondag 3 september 2006 15:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zodat we ons daar optimaal op het EK in 2012 kunnen voorbereiden.![]()
Uiteraard en Cruyff neemtt in datzelfde jaar zijn 7e oeuvreprijs op rij in ontvangst tijdens het voetbalgala.quote:Op zondag 3 september 2006 15:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog steeds met van Basten als bondscoach uiteraard.
En als ie d'r dan eindelijk zat van is, kan Patrick Kluivert het natuurlijk meteen van hem overnemenquote:Op zondag 3 september 2006 15:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zodat we ons daar optimaal op het EK in 2012 kunnen voorbereiden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |