quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
KNVB, oprotten met die kut-Van Basten! Ik schaam me diep voor dit Oranje.
Ik ben al zover heen, dat ik me niet meer kan identificeren met dit Oranje, ik ben geen Duitser.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
Adriaansequote:Op zaterdag 2 september 2006 22:26 schreef DrDentz het volgende:
Wie wil je danonder Dick was het niet veel beter en Louis was helemaal niet om over naar huis te schrijven
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
Ja, de luxemburgse coach heeft net ontslag genomen na deze smadelijke nederlaag.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:43 schreef Nyrem het volgende:
is ie al weg?
Dat ligt niet alleen aan Van Basten hoor... Iedereen verwacht een elftal met spelers van grote naam, die kampioenschappen gaan winnen. Met of zonder Van Basten als trainer, dat kaliber Nederlandse spelers is er gewoon nietquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vind dat hij het zeer goed gedaan heeft tegen een top tien landquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, de luxemburgse coach heeft net ontslag genomen na deze smadelijke nederlaag.
Nee, daar zorgt Bassie zelf wel voor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Kauki het volgende:
[..]
dat kaliber Nederlandse spelers is er gewoon niet![]()
Er zijn er wel een aantal, maar die worden niet geselecteerd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan Van Basten hoor... Iedereen verwacht een elftal met spelers van grote naam, die kampioenschappen gaan winnen. Met of zonder Van Basten als trainer, dat kaliber Nederlandse spelers is er gewoon niet![]()
Weet ik, dat aantal bestaat uit onder andere een aantal 'oudjes' terwijl de visie van Van Basten is dat hij nu een nieuw team op wil bouwen met jonge spelers. Iets waar ik hem niet geheel ongelijk in kan geven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Er zijn er wel een aantal, maar die worden niet geselecteerd.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:40 schreef Silver_Shark het volgende:
ik was voor luxenburgook hoe dat land mag heten
op staande voet AUB, wat een wanprestatie.!quote:Marco van Basten moet ontslagen worden!
Onzin. Tuurlijk hebben wij de spelers om Luxemurg een 8-0 pak slaag te geven. Het elftal stond gewoon niet goed, er werd tactisch gefaald. Spelen met Heitinga als rechtsback (Nul aanvallende waarde), Schaars in de-punt-naar-achteren (tegen Luxemburg wtf?!?), Kuyt linksvoor (dat kan hij niet), zonder spelverdeler. Van Basten heeft veel fouten gemaakt, eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Kauki het volgende:
Met of zonder Van Basten als trainer, dat kaliber Nederlandse spelers is er gewoon niet![]()
Het grootste kulargument, sinds wanneer is het nederlands elftal de nationale leerschool geworden, dat hele 'leren' doet ie maar bij 1 of andere club zoals elke andere waailapquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:45 schreef Nyrem het volgende:
Bassie is gewoon een trainer die nog erg veel moet leren.
ps:quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Het grootste kulargument, sinds wanneer is het nederlands elftal de nationale leerschool geworden, dat hele 'leren' doet ie maar bij 1 of andere club zoals elke andere waailap
En zoals de geschiedenis ons ook leert, is een team dat presteert in evenwicht qua ervaring en jonge talenten.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:51 schreef Kauki het volgende:
[..]
Weet ik, dat aantal bestaat uit onder andere een aantal 'oudjes' terwijl de visie van Van Basten is dat hij nu een nieuw team op wil bouwen met jonge spelers. Iets waar ik hem niet geheel ongelijk in kan geven.
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
Daar is het bestuur van ajax niet geheel ongelukkig mee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
En dan het liefst een bondscoach die wel spelers weet te selecteren die Oranjewaardig zijn, in plaats van bijna heel jong, oud en ex-Ajax.
1 2 | Seedorf Van der Vaart |
Ja, Luxemburg (195e) altijd lastig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef N.icka het volgende:
Leuke wedstrijd , hebben we toch maar weer mooi gewonnen .
Go Marco![]()
Wat het bestuur van Ajax vindt kan me geen barst schelen. Feit is dat spelers als Emanuealson, Heitinga en vanavond zelfs Huntelaar, gewoon nog niks in Oranje te zoeken hebben. Maar ja, ze spelen bij Ajax, dus dan zullen ze wel goed genoeg zijn, aldus Marco van Baksteen...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Daar is het bestuur van ajax niet geheel ongelukkig mee.
Ik bedoel een interlandstatus voor een jeugdspeler verkoopt altijd wat beter.
Niet zeuren , winnen is winnenquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:02 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ja, Luxemburg (195e) altijd lastig.![]()
Eens, Seedorf kunnen we er goed bij hebben. Weet niet wat er aan hem mankeert maar als ik Marco was zou ik hem is een keer oproepen. Laten vallen kan altijd nog.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:01 schreef koningdavid het volgende:
Het gebrek aan persoonlijkheden is inderdaad pijnlijk. Je zag ook niemand even die kutscheids gaan vertellen dat hij zich niet moet aanstellen, niet dat dat helpt maar het tekent wel persoonlijkheid. Met Van der Vaart, Boulah en Sneijder is er wel iets meer persoonlijkheid, maar toch.
Davids is niet meer op zijn best, Van Bommel laat vaak zijn man lopen, we hebben Seedorf nodig i.p.v. Landzaat.
[ code verwijderd ]
als we van basten zelf moeten geloven niet: "we moeten niet denken dat we deze jonge ploeg in 2008 al op de rails hebben, we mikken op het WK in 2010". Oftewel, het zelfde grapje als dat ie afgelopen WK uithaalde. Om zijn 'argument' kracht bij te zetten mikt ie er nog een paar jonge spelers bij in de selectie en dan kan ie weer zeggen dat ie een team aan het opbouwen is en dat het allemaal wel komt met de tijd.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef Pedroso het volgende:
Och, over 2 jaar zijn we met z'n allen aan het juichen en niemand denkt meer aan Luxemburg.
net als cruijff overigens. De grootste blaaskaak die als puntje bij paaltje komt opeens achter een veilig muurtje staat om maar geen klappen te hoeven vangen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:07 schreef DrDentz het volgende:
nah, als het in 2008 weer kut gaat [en Marco voelt dat nu al aan] verlengt ie gewoon z'n contract niet
Marco wil een winnaar zijn, en als het tegenzit stopt hij ermee
Tja, en na 2008 is hij waarschijnlijk sowieso weg, dus kan de volgende weer gaan bouwen met weer andere spelers...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als we van basten zelf moeten geloven niet: "we moeten niet denken dat we deze jonge ploeg in 2008 al op de rails hebben, we mikken op het WK in 2010". Oftewel, het zelfde grapje als dat ie afgelopen WK uithaalde. Om zijn 'argument' kracht bij te zetten mikt ie er nog een paar jonge spelers bij in de selectie en dan kan ie weer zeggen dat ie een team aan het opbouwen is en dat het allemaal wel komt met de tijd.
In plaats dat hij nu gewoon verder gaat met het team van voor het WK (aangezien hij dat had opgebouwd), dat maakt hem nog ergens geloofwaardig.
Maar geloof me, we tuinen er allemaal nog eens in.
Petje af tegen amateurs met 1-0 winnen ja!quote:
OMG, heeft hij dat echt gezegd?quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als we van basten zelf moeten geloven niet: "we moeten niet denken dat we deze jonge ploeg in 2008 al op de rails hebben, we mikken op het WK in 2010".
ja, en de pers accepteerde het ook nog eens in de conferentie. Dat was voor mij het pijnlijkste.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
OMG, heeft hij dat echt gezegd?![]()
Feyenoord en Ajax verloren in de voorbereiding nog van amateurs!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:09 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Petje af tegen amateurs met 1-0 winnen ja!![]()
wtf is dit een serieuze quote?!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als we van basten zelf moeten geloven niet: "we moeten niet denken dat we deze jonge ploeg in 2008 al op de rails hebben, we mikken op het WK in 2010".
Het niveau van het Nederlands-elftal is volgens jou dus inmiddels te vergelijken met het niveau Feyenoord en Ajaxquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax verloren in de voorbereiding nog van amateurs!
Dat zou echt het domste zijn wat hij kan zeggen. Voor het WK in Duitsland zei hij nog dat de ploeg er pas in 2008 zou staan. Hij kan niet weer met dat kutexcuus wegkomen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, en de pers accepteerde het ook nog eens in de conferentie. Dat was voor mij het pijnlijkste.
Dus is er geen enkele reden om hem weg te sturen.quote:Op zondag 3 september 2006 00:16 schreef DANILXL het volgende:
jammer dat we niet op onze flikker kregen. dan was er een reden geweest om hem te ontslaan
Het zou juist heel verstandig zijn om hem nu te ontslaan, hij heeft gefaald als bondscoach en we zien nog steeds geen vooruitgang.quote:Op zondag 3 september 2006 00:20 schreef Gollemrulez het volgende:
Zou niet verstandig zijn om hem nu weg te sturen (hetgeen ook nooit zal gebeuren). Ze winnen dat is het belangrijkste. Met een B elftal zijn Bulgarije enzo ook wel te verslaan, daarna zien we wel verder.
Dit verzin je.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:05 schreef Grumpey het volgende:
[..]
die quote ging toch anders bij zn aanstellen: 'de doelstelling is het ek 2008 te winnen, 2006 komt nog te vroeg' dus nu schuift ie op? maar het is niet eens zeker of hij er dan nog is ahaha. Dus NA hem komene r opeens resultaten zegt ie alvastquote:
Ja, daar issie weer! Het gebruikelijke smoesje als Oranje zich weer eens half belachelijk heeft gemaakt tegen een klein land: ´we kunnen tegen dit soort landen ons eigen spel niet spelen, tegen betere landen spelen wij ook een stuk beter´...quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:33 schreef Pedroso het volgende:
Ik kan me overigens niet heugen dat we in dit soort wedstrijden ooit goed gespeeld hebben.
Ja, dat zeiden ze voor het WK 2006 ook...quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:00 schreef Pedroso het volgende:
Och, over 2 jaar zijn we met z'n allen aan het juichen en niemand denkt meer aan Luxemburg.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Weer zo'n ventje die alleen spelers van naam in het team wil hebben. Je kan ze daar in Oostenrijk / Zwitserland na afloop van het toernooi uitleggen dat die jongen die de uitblinker in de finale was dat dat de Zeeuw was.
Met een B-elftal misschien wel. Maar met dat C-elftal van gisteren zeker niet.quote:Op zondag 3 september 2006 00:20 schreef Gollemrulez het volgende:
Zou niet verstandig zijn om hem nu weg te sturen (hetgeen ook nooit zal gebeuren). Ze winnen dat is het belangrijkste. Met een B elftal zijn Bulgarije enzo ook wel te verslaan, daarna zien we wel verder.
Spelers van naam is wat anders dan spelers met kwaliteit en ervaring. Er moeten keuze's gemaakt worden en met de meeste kan ik leven. De enige die ik er wel graag bij zou hebben is Seedorf. Huntelaar was slecht gisterenavond maar als je voor hem kiest (waar de meeste het toch mee eens zijn) dan moet je hem ook de kans geven en niet gaan afrekenen op een wedstrijdje tegen Luxemburg. Over 2 jaar hebben we met deze groep ervaring genoeg (Ooyer, v/d Sar, Robben, v/d Vaart, Bronckhorst, Persie) en dan heb je ook nog de niet onervaren Bouhla, Schneider, Matthijsen. Dus zo onervaren is het allemaal niet (over 2 jaar zeker niet).quote:Op zondag 3 september 2006 10:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Droom lekker verder.
Spelers van naam, zo kan je het noemen. Ik prefereer ze spelers met kwaliteiten en ervaring te noemen.
Ga jij maar eens na welke teams de afgelopen 10 jaar de Champions League en de grote toernooien wonnen. En dan kijken naar de leeftijden van de spelers, dat is al voldoende.
Als Van Basten niet zo nodig 4-3-3 met Kuyt als linksbuiten moest spelen dan zouden Van Nistelrooy en Huntelaar samen kunnen spelen.quote:Op zondag 3 september 2006 11:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Spelers van naam is wat anders dan spelers met kwaliteit en ervaring. Er moeten keuze's gemaakt worden en met de meeste kan ik leven. De enige die ik er wel graag bij zou hebben is Seedorf. Huntelaar was slecht gisterenavond maar als je voor hem kiest (waar de meeste het toch mee eens zijn) dan moet je hem ook de kans geven en niet gaan afrekenen op een wedstrijdje tegen Luxemburg. Over 2 jaar hebben we met deze groep ervaring genoeg (Ooyer, v/d Sar, Robben, v/d Vaart, Bronckhorst, Persie) en dan heb je ook nog de niet onervaren Bouhla, Schneider, Matthijsen. Dus zo onervaren is het allemaal niet (over 2 jaar zeker niet).
Auw, wat lelijkquote:Op zondag 3 september 2006 11:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Spelers van naam is wat anders dan spelers met kwaliteit en ervaring. Er moeten keuze's gemaakt worden en met de meeste kan ik leven. De enige die ik er wel graag bij zou hebben is Seedorf. Huntelaar was slecht gisterenavond maar als je voor hem kiest (waar de meeste het toch mee eens zijn) dan moet je hem ook de kans geven en niet gaan afrekenen op een wedstrijdje tegen Luxemburg. Over 2 jaar hebben we met deze groep ervaring genoeg (Ooyer, v/d Sar, Robben, v/d Vaart, Bronckhorst, Persie) en dan heb je ook nog de niet onervaren Bouhla, Schneider, Matthijsen. Dus zo onervaren is het allemaal niet (over 2 jaar zeker niet).
Als je Robben en v. Persie in je selectie hebt (en evt. een Babel mits hij progressie toont) dan vind ik het niet verkeerd om 4-3-3 te spelen. Je hebt ze niet altijd tot je beschikking dus het zou inderdaad een optie zijn om soms 4-4-2 te spelen. Vraag is of v. Nistelrooij nog zijn niveau gaat halen bij Real en niet op de bank terechtkomt. Ik denk persoonlijk dat hij over de hill is maar ik laat me graag verrassen. Mocht hij weer gaan presteren bij Real dan moet Marco zich ook een vent tonen en hem er weer bijhalen. Maar daar daar is op dit moment geen sprake van.quote:Op zondag 3 september 2006 11:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als Van Basten niet zo nodig 4-3-3 met Kuyt als linksbuiten moest spelen dan zouden Van Nistelrooy en Huntelaar samen kunnen spelen.
bullshitquote:Op zaterdag 2 september 2006 22:33 schreef Pedroso het volgende:
We staan aan kop ! Kutwedstrijd, snel vergeten en woensdag beter presteren.
Ik kan me overigens niet heugen dat we in dit soort wedstrijden ooit goed gespeeld hebben.
Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat Babel nu al de voorkeur boven Van Nistelrooij verdient?quote:Op zondag 3 september 2006 11:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je Robben en v. Persie in je selectie hebt (en evt. een Babel mits hij progressie toont) dan vind ik het niet verkeerd om 4-3-3 te spelen. Je hebt ze niet altijd tot je beschikking dus het zou inderdaad een optie zijn om soms 4-4-2 te spelen. Vraag is of v. Nistelrooij nog zijn niveau gaat halen bij Real en niet op de bank terechtkomt. Ik denk persoonlijk dat hij over de hill is maar ik laat me graag verrassen. Mocht hij weer gaan presteren bij Real dan moet Marco zich ook een vent tonen en hem er weer bijhalen. Maar daar daar is op dit moment geen sprake van.
Sorry KoningDavid , slip of the pen.
Laat staan voorrang op Makaay...quote:Op zondag 3 september 2006 12:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat Babel nu al de voorrang boven Van Nistelrooij verdient?![]()
Jammer dat Hiddink niet vrij is.quote:Op zondag 3 september 2006 00:22 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het zou juist heel verstandig zijn om hem nu te ontslaan, hij heeft gefaald als bondscoach en we zien nog steeds geen vooruitgang.
Tijd voor een andere coach, nu kan het nog nu we nog in de kwalificatie zitten.
Babel krijgt wat mij betreft zeker de voorkeur t.o.v. Makaay en Van Nistelrooy als het gaat om buitenspeler. En ook als het gaat om (bij 4-4-2) een tweede spits naast Huntelaar. Een Van Nistelrooy of Makaay voegt niks toe naast Huntelaar, je hebt juist een type nodig dat totaal anders is. Huntelaar en Babel zou in potentie een goed spitsenduo zijn, ze hebben alleen nog nooit samen gespeeld.quote:Op zondag 3 september 2006 12:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat staan voorrang op Makaay...
Van Basten wordt niet ontslagen, ik denk dat de KNVB hem zelfs nog contractverlenging zou aanbieden indien Nederland het EK zou mislopen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef ub40_bboy het volgende:
KUT MET PEREN was het weer gisteravond. Ik hoopte dat die ballen van Luxemburg erin zouden gaan zodat Nederland zou verliezen en Van Basten zou worden ontslagen maar het mocht niet baten.
Waarom blijft hij jou eerste optie? Omdat hij tegen Ierland B twee doelpunten heeft gemaakt?quote:Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel krijgt wat mij betreft zeker de voorkeur t.o.v. Makaay en Van Nistelrooy als het gaat om buitenspeler. En ook als het gaat om (bij 4-4-2) een tweede spits naast Huntelaar. Een Van Nistelrooy of Makaay voegt niks toe naast Huntelaar, je hebt juist een type nodig dat totaal anders is. Huntelaar en Babel zou in potentie een goed spitsenduo zijn, ze hebben alleen nog nooit samen gespeeld.
Van Nistelrooy en Makaay moeten puur en alleen concurreren met Huntelaar. Die 3 spitsen zijn ongeveer hetzelfde type en gaan voor dezelfde positie. Ondanks Klaas zijn zwakke spel gisteren, blijft hij nog altijd de beste optie voor die positie wat mij betreft.
Wel apart dat je Mathijsen juist aanvalt van de verdedigers. Ik kan hem niet veel kwalijk nemen, als hij niet gescoord had was het gelijk geindigd. Ooijer en Heitinga waren drama, zowel verdedigend als aanvallend.quote:Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Het was niet best. Verdediging (Mathijsen) was enorm slordig, het middenveld kon grotendeels overgeslagen worden (het was ook niet voor niets dat Schaars eruit ging, zodat daar nog maar 2 spelers liepen). Heitinga was link (nog steeds te grillig), Babel is nog altijd een natte scheet, VPersie en Huntelaar waren ongelukkig. Die laatste kreeg ook nog eens welgeteld 1 vrije trap mee.
Kortom: bagger tegen een baggerteam. Hopelijk woensdag beter. Kan moeilijk slechter.
Ik zei dan ook niet dat we met Van Nistelrooij als linksbuiten moesten gaan spelen, ik zie juist dat 4-4-2 veel beter aansluit bij de spelers die we momenteel hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel krijgt wat mij betreft zeker de voorkeur t.o.v. Makaay en Van Nistelrooy als het gaat om buitenspeler.
Daar heeft hij bewezen perfect te passen in het systeem dat Oranje speelt. Dat hij gisteren drama was, heeft er mede te maken dat er gisteren totaal geen systeem was en dat hij tussen 3 verdedigers instonden en geen hulp kreeg.quote:Op zondag 3 september 2006 12:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Waarom blijft hij jou eerste optie? Omdat hij tegen Ierland B twee doelpunten heeft gemaakt?
Je moet niet kijken naar het systeem, maar naar de beschikbare spelers en daar het systeem aan aanpssen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:19 schreef koningdavid het volgende:
Als je kijkt naar het systeem is hij in potentie de beste spits voor Oranje.
Van Basten blijft tot 2008 en neemt dan afscheid ongeacht de resultaten. Hij heeft dit deze week al laten doorschemeren en daaruit kun je opmaken dat ie wat anders gaat doen. Kunnen we mooi Co aanstellen die ongeveer dezelfde voetbal filosofie aanhangt.quote:Op zondag 3 september 2006 12:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van Basten wordt niet ontslagen, ik denk dat de KNVB hem zelfs nog contractverlenging zou aanbieden indien Nederland het EK zou mislopen.
Ben ik met je eens. Maar Van Basten zal het systeem echt niet aanpassen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet niet kijken naar het systeem, maar naar de beschikbare spelers en daar het systeem aan aanpssen.
En dat is dus juist het probleem en eigenlijk een reden voor ontslag.quote:Op zondag 3 september 2006 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar Van Basten zal het systeem echt niet aanpassen.
Als je echt naar de klote wil gaan dan moet je je systeem aanpassen aan deze 3 spelers,alhoewel Seedorf het voetballend wel aan kan maar hij neemt weer wat andere problemen met zich mee. Het was gisteren gewoon een wanprestatie van de spelers en heeft weinig met systeem of selectie beleid te maken.quote:Op zondag 3 september 2006 12:28 schreef adjes26 het volgende:
Pfff... v Bommel, v Nistelrooi en Seedorf horen gewoon in deze selectie. Dan moeten ze wel belangrijk gemaakt worden en moet het elftal om hun heen gebouwd worden.
't lijkt wel of nu alleen de 'brave' jongens geselecteerd worden. Logisch dat je dan mat voetbal krijgt. We hebben gifkikkers en rotzakken nodig.... daar win je wedstrijden mee...
Maar jij wilt geen 4-3-3 meer?quote:Op zondag 3 september 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat is dus juist het probleem en eigenlijk een reden voor ontslag.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Ooijer Boulahrouz Mathijsen De Cler Schaars Seedorf Van der Vaart Van Persie Huntelaar Robben |
Nogmaals, het systeem is secundair aan de kwaliteiten van de aanwezige spelers. Voor 4-4-2- hebben we betere spelers dan voor 4-3-3, dus moeten we dat spelen. Verder is Van Persie geen rechtsbuiten en al zou hioj het wel zijn dan nog is het volslagen belachelijk om Kuijt linksbuiten te zetten om zo nodig aan het systeem vast te houden.quote:Op zondag 3 september 2006 12:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar jij wilt geen 4-3-3 meer?
Nou, ik zag m zn mannetje weer eens een paar keer kwijtraken, dwars door het centrum. Die goal neem ik m natuurlijk niet kwalijkquote:Op zondag 3 september 2006 12:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel apart dat je Mathijsen juist aanvalt van de verdedigers. Ik kan hem niet veel kwalijk nemen, als hij niet gescoord had was het gelijk geindigd.
Zekers.quote:Ooijer en Heitinga waren drama, zowel verdedigend als aanvallend.
Oh, niet alleen op grond van gisteravond vind ik het niks. Was hij wel bereikt dan nog...geen overzicht, niet kunnen richten, ik vind het gewoon niets.quote:En Babel die slecht gespeeld heeft? Hij heeft niet eens de bal gekregen gisteren omdat iedereen de lange bal speelde, wat kan hij er dan aan doen?
Is niet moeilijk neequote:Makkelijk hoor, Babel eruit pikken. Doen veel mensen altijd, valt me op.
Zoals Luxemburg?quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef thewishmaster het volgende:
Tegen topteams komt Huntelaar vaak tekort.
prachtig hequote:Op zondag 3 september 2006 13:37 schreef DrDentz het volgende:
Eén kerel kon niet spelen voor Luxemburg omdat hij moest werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |