abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 september 2006 @ 12:05:04 #176
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_41447527
quote:
Op zondag 3 september 2006 00:22 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Het zou juist heel verstandig zijn om hem nu te ontslaan, hij heeft gefaald als bondscoach en we zien nog steeds geen vooruitgang.
Tijd voor een andere coach, nu kan het nog nu we nog in de kwalificatie zitten.
Jammer dat Hiddink niet vrij is.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_41447727
KUT MET PEREN was het weer gisteravond. Ik hoopte dat die ballen van Luxemburg erin zouden gaan zodat Nederland zou verliezen en Van Basten zou worden ontslagen maar het mocht niet baten.
lollig
pi_41447751
Het was niet best. Verdediging (Mathijsen ) was enorm slordig, het middenveld kon grotendeels overgeslagen worden (het was ook niet voor niets dat Schaars eruit ging, zodat daar nog maar 2 spelers liepen). Heitinga was link (nog steeds te grillig), Babel is nog altijd een natte scheet, VPersie en Huntelaar waren ongelukkig. Die laatste kreeg ook nog eens welgeteld 1 vrije trap mee.
Kortom: bagger tegen een baggerteam. Hopelijk woensdag beter. Kan moeilijk slechter.

En oh ja, ik zit nog steeds niet te wachten op een Seedorf die op een overvol middenveld maar tegen mensen aan blijft schieten of zich vastloopt. Dus ja, dan zelfs liever Jansen, sommige van zijn steekpassjes komen nog eens aan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41447764
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:03 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Laat staan voorrang op Makaay...
Babel krijgt wat mij betreft zeker de voorkeur t.o.v. Makaay en Van Nistelrooy als het gaat om buitenspeler. En ook als het gaat om (bij 4-4-2) een tweede spits naast Huntelaar. Een Van Nistelrooy of Makaay voegt niks toe naast Huntelaar, je hebt juist een type nodig dat totaal anders is. Huntelaar en Babel zou in potentie een goed spitsenduo zijn, ze hebben alleen nog nooit samen gespeeld.

Van Nistelrooy en Makaay moeten puur en alleen concurreren met Huntelaar. Die 3 spitsen zijn ongeveer hetzelfde type en gaan voor dezelfde positie. Ondanks Klaas zijn zwakke spel gisteren, blijft hij nog altijd de beste optie voor die positie wat mij betreft.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 3 september 2006 @ 12:15:02 #180
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41447787
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef ub40_bboy het volgende:
KUT MET PEREN was het weer gisteravond. Ik hoopte dat die ballen van Luxemburg erin zouden gaan zodat Nederland zou verliezen en Van Basten zou worden ontslagen maar het mocht niet baten.
Van Basten wordt niet ontslagen, ik denk dat de KNVB hem zelfs nog contractverlenging zou aanbieden indien Nederland het EK zou mislopen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 3 september 2006 @ 12:16:12 #181
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_41447813
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Babel krijgt wat mij betreft zeker de voorkeur t.o.v. Makaay en Van Nistelrooy als het gaat om buitenspeler. En ook als het gaat om (bij 4-4-2) een tweede spits naast Huntelaar. Een Van Nistelrooy of Makaay voegt niks toe naast Huntelaar, je hebt juist een type nodig dat totaal anders is. Huntelaar en Babel zou in potentie een goed spitsenduo zijn, ze hebben alleen nog nooit samen gespeeld.

Van Nistelrooy en Makaay moeten puur en alleen concurreren met Huntelaar. Die 3 spitsen zijn ongeveer hetzelfde type en gaan voor dezelfde positie. Ondanks Klaas zijn zwakke spel gisteren, blijft hij nog altijd de beste optie voor die positie wat mij betreft.
Waarom blijft hij jou eerste optie? Omdat hij tegen Ierland B twee doelpunten heeft gemaakt?
pi_41447839
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Het was niet best. Verdediging (Mathijsen ) was enorm slordig, het middenveld kon grotendeels overgeslagen worden (het was ook niet voor niets dat Schaars eruit ging, zodat daar nog maar 2 spelers liepen). Heitinga was link (nog steeds te grillig), Babel is nog altijd een natte scheet, VPersie en Huntelaar waren ongelukkig. Die laatste kreeg ook nog eens welgeteld 1 vrije trap mee.
Kortom: bagger tegen een baggerteam. Hopelijk woensdag beter. Kan moeilijk slechter.
Wel apart dat je Mathijsen juist aanvalt van de verdedigers. Ik kan hem niet veel kwalijk nemen, als hij niet gescoord had was het gelijk geindigd. Ooijer en Heitinga waren drama, zowel verdedigend als aanvallend.

En Babel die slecht gespeeld heeft? Hij heeft niet eens de bal gekregen gisteren omdat iedereen de lange bal speelde, wat kan hij er dan aan doen?
Makkelijk hoor, Babel eruit pikken. Doen veel mensen altijd, valt me op.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zondag 3 september 2006 @ 12:17:54 #183
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41447843
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Babel krijgt wat mij betreft zeker de voorkeur t.o.v. Makaay en Van Nistelrooy als het gaat om buitenspeler.
Ik zei dan ook niet dat we met Van Nistelrooij als linksbuiten moesten gaan spelen, ik zie juist dat 4-4-2 veel beter aansluit bij de spelers die we momenteel hebben.

Wat betreft 4-4-2 geldt dat Makaay en Huntelaar weliswaarbeiden goalgetters zijn, maar toch totaal anders en ze zouden best samen kunnen spelen. Het valt in ieder geval te proberen.

Babel is in ieder geval nog lang niet klaar voor Oranje.
pi_41447879
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:16 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Waarom blijft hij jou eerste optie? Omdat hij tegen Ierland B twee doelpunten heeft gemaakt?
Daar heeft hij bewezen perfect te passen in het systeem dat Oranje speelt. Dat hij gisteren drama was, heeft er mede te maken dat er gisteren totaal geen systeem was en dat hij tussen 3 verdedigers instonden en geen hulp kreeg.
Als je kijkt naar het systeem is hij in potentie de beste spits voor Oranje.
  zondag 3 september 2006 @ 12:19:42 #185
92279 N.icka
Windforce 11
pi_41447891
Wel leuk om te lezen dat jullie allemaal zoveel verstand van voetballen hebben. (of denken te hebben)
  zondag 3 september 2006 @ 12:20:18 #186
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_41447904
Maar een wedstrijd tegen Ierland B kan je toch niet als maatstaf nemen. Tegen topteams komt Huntelaar vaak tekort.
  zondag 3 september 2006 @ 12:20:31 #187
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41447911
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:19 schreef koningdavid het volgende:
Als je kijkt naar het systeem is hij in potentie de beste spits voor Oranje.
Je moet niet kijken naar het systeem, maar naar de beschikbare spelers en daar het systeem aan aanpssen.
pi_41447968
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:15 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Van Basten wordt niet ontslagen, ik denk dat de KNVB hem zelfs nog contractverlenging zou aanbieden indien Nederland het EK zou mislopen.
Van Basten blijft tot 2008 en neemt dan afscheid ongeacht de resultaten. Hij heeft dit deze week al laten doorschemeren en daaruit kun je opmaken dat ie wat anders gaat doen. Kunnen we mooi Co aanstellen die ongeveer dezelfde voetbal filosofie aanhangt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 3 september 2006 @ 12:26:13 #189
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_41448045
Wat een drama is het geworden. Ik bleef lang achter hem staan, maar nu is imo de maat een beetje vol aan het worden. Wat een selectiebeleid
pi_41448059
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Je moet niet kijken naar het systeem, maar naar de beschikbare spelers en daar het systeem aan aanpssen.
Ben ik met je eens. Maar Van Basten zal het systeem echt niet aanpassen.

Een spitsenduo Huntelaar - Van Nistelrooy of Makaay - Van Nistelrooy zal ook echt niet gaan werken. Daar zie ik liever een man met een aktie (zoals Babel) en een kille afmaker die kan kaatsen (Huntelaar/ Van Nistelrooy).
  zondag 3 september 2006 @ 12:27:55 #191
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41448076
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Maar Van Basten zal het systeem echt niet aanpassen.
En dat is dus juist het probleem en eigenlijk een reden voor ontslag.
  zondag 3 september 2006 @ 12:28:03 #192
65983 adjes26
----== BRaK ==----
pi_41448080
Pfff... v Bommel, v Nistelrooi en Seedorf horen gewoon in deze selectie. Dan moeten ze wel belangrijk gemaakt worden en moet het elftal om hun heen gebouwd worden.

't lijkt wel of nu alleen de 'brave' jongens geselecteerd worden. Logisch dat je dan mat voetbal krijgt. We hebben gifkikkers en rotzakken nodig.... daar win je wedstrijden mee...
Yesterday is History, Today is a gift, Tomorow is Mystery!!
pi_41448251
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:28 schreef adjes26 het volgende:
Pfff... v Bommel, v Nistelrooi en Seedorf horen gewoon in deze selectie. Dan moeten ze wel belangrijk gemaakt worden en moet het elftal om hun heen gebouwd worden.

't lijkt wel of nu alleen de 'brave' jongens geselecteerd worden. Logisch dat je dan mat voetbal krijgt. We hebben gifkikkers en rotzakken nodig.... daar win je wedstrijden mee...
Als je echt naar de klote wil gaan dan moet je je systeem aanpassen aan deze 3 spelers,alhoewel Seedorf het voetballend wel aan kan maar hij neemt weer wat andere problemen met zich mee. Het was gisteren gewoon een wanprestatie van de spelers en heeft weinig met systeem of selectie beleid te maken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_41448362
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

En dat is dus juist het probleem en eigenlijk een reden voor ontslag.
Maar jij wilt geen 4-3-3 meer?
Robben - Huntelaar - Van Persie zou in potentie de beste aanvalslinie van Europa kunnen worden.

Dit zou trouwens mijn opstelling zijn:
1
2
3
4
5
6
7
8
                     Van der Sar

Ooijer        Boulahrouz      Mathijsen      De Cler

Schaars
    Seedorf                           Van der Vaart

Van Persie            Huntelaar                  Robben
  zondag 3 september 2006 @ 12:49:32 #195
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41448540
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:40 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Maar jij wilt geen 4-3-3 meer?
Nogmaals, het systeem is secundair aan de kwaliteiten van de aanwezige spelers. Voor 4-4-2- hebben we betere spelers dan voor 4-3-3, dus moeten we dat spelen. Verder is Van Persie geen rechtsbuiten en al zou hioj het wel zijn dan nog is het volslagen belachelijk om Kuijt linksbuiten te zetten om zo nodig aan het systeem vast te houden.
pi_41448590
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:17 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wel apart dat je Mathijsen juist aanvalt van de verdedigers. Ik kan hem niet veel kwalijk nemen, als hij niet gescoord had was het gelijk geindigd.
Nou, ik zag m zn mannetje weer eens een paar keer kwijtraken, dwars door het centrum. Die goal neem ik m natuurlijk niet kwalijk
quote:
Ooijer en Heitinga waren drama, zowel verdedigend als aanvallend.
Zekers.
quote:
En Babel die slecht gespeeld heeft? Hij heeft niet eens de bal gekregen gisteren omdat iedereen de lange bal speelde, wat kan hij er dan aan doen?
Oh, niet alleen op grond van gisteravond vind ik het niks. Was hij wel bereikt dan nog...geen overzicht, niet kunnen richten, ik vind het gewoon niets.
quote:
Makkelijk hoor, Babel eruit pikken. Doen veel mensen altijd, valt me op.
Is niet moeilijk nee
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41448702
Wat een lachertje dit oranje..
pi_41449041
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef thewishmaster het volgende:
Tegen topteams komt Huntelaar vaak tekort.
Zoals Luxemburg?
pi_41449627
Eén kerel kon niet spelen voor Luxemburg omdat hij moest werken
pi_41449649
quote:
Op zondag 3 september 2006 13:37 schreef DrDentz het volgende:
Eén kerel kon niet spelen voor Luxemburg omdat hij moest werken
prachtig he
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')