Jammer dat Hiddink niet vrij is.quote:Op zondag 3 september 2006 00:22 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het zou juist heel verstandig zijn om hem nu te ontslaan, hij heeft gefaald als bondscoach en we zien nog steeds geen vooruitgang.
Tijd voor een andere coach, nu kan het nog nu we nog in de kwalificatie zitten.
Babel krijgt wat mij betreft zeker de voorkeur t.o.v. Makaay en Van Nistelrooy als het gaat om buitenspeler. En ook als het gaat om (bij 4-4-2) een tweede spits naast Huntelaar. Een Van Nistelrooy of Makaay voegt niks toe naast Huntelaar, je hebt juist een type nodig dat totaal anders is. Huntelaar en Babel zou in potentie een goed spitsenduo zijn, ze hebben alleen nog nooit samen gespeeld.quote:Op zondag 3 september 2006 12:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat staan voorrang op Makaay...
Van Basten wordt niet ontslagen, ik denk dat de KNVB hem zelfs nog contractverlenging zou aanbieden indien Nederland het EK zou mislopen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef ub40_bboy het volgende:
KUT MET PEREN was het weer gisteravond. Ik hoopte dat die ballen van Luxemburg erin zouden gaan zodat Nederland zou verliezen en Van Basten zou worden ontslagen maar het mocht niet baten.
Waarom blijft hij jou eerste optie? Omdat hij tegen Ierland B twee doelpunten heeft gemaakt?quote:Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel krijgt wat mij betreft zeker de voorkeur t.o.v. Makaay en Van Nistelrooy als het gaat om buitenspeler. En ook als het gaat om (bij 4-4-2) een tweede spits naast Huntelaar. Een Van Nistelrooy of Makaay voegt niks toe naast Huntelaar, je hebt juist een type nodig dat totaal anders is. Huntelaar en Babel zou in potentie een goed spitsenduo zijn, ze hebben alleen nog nooit samen gespeeld.
Van Nistelrooy en Makaay moeten puur en alleen concurreren met Huntelaar. Die 3 spitsen zijn ongeveer hetzelfde type en gaan voor dezelfde positie. Ondanks Klaas zijn zwakke spel gisteren, blijft hij nog altijd de beste optie voor die positie wat mij betreft.
Wel apart dat je Mathijsen juist aanvalt van de verdedigers. Ik kan hem niet veel kwalijk nemen, als hij niet gescoord had was het gelijk geindigd. Ooijer en Heitinga waren drama, zowel verdedigend als aanvallend.quote:Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Het was niet best. Verdediging (Mathijsen) was enorm slordig, het middenveld kon grotendeels overgeslagen worden (het was ook niet voor niets dat Schaars eruit ging, zodat daar nog maar 2 spelers liepen). Heitinga was link (nog steeds te grillig), Babel is nog altijd een natte scheet, VPersie en Huntelaar waren ongelukkig. Die laatste kreeg ook nog eens welgeteld 1 vrije trap mee.
Kortom: bagger tegen een baggerteam. Hopelijk woensdag beter. Kan moeilijk slechter.
Ik zei dan ook niet dat we met Van Nistelrooij als linksbuiten moesten gaan spelen, ik zie juist dat 4-4-2 veel beter aansluit bij de spelers die we momenteel hebben.quote:Op zondag 3 september 2006 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel krijgt wat mij betreft zeker de voorkeur t.o.v. Makaay en Van Nistelrooy als het gaat om buitenspeler.
Daar heeft hij bewezen perfect te passen in het systeem dat Oranje speelt. Dat hij gisteren drama was, heeft er mede te maken dat er gisteren totaal geen systeem was en dat hij tussen 3 verdedigers instonden en geen hulp kreeg.quote:Op zondag 3 september 2006 12:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Waarom blijft hij jou eerste optie? Omdat hij tegen Ierland B twee doelpunten heeft gemaakt?
Je moet niet kijken naar het systeem, maar naar de beschikbare spelers en daar het systeem aan aanpssen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:19 schreef koningdavid het volgende:
Als je kijkt naar het systeem is hij in potentie de beste spits voor Oranje.
Van Basten blijft tot 2008 en neemt dan afscheid ongeacht de resultaten. Hij heeft dit deze week al laten doorschemeren en daaruit kun je opmaken dat ie wat anders gaat doen. Kunnen we mooi Co aanstellen die ongeveer dezelfde voetbal filosofie aanhangt.quote:Op zondag 3 september 2006 12:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van Basten wordt niet ontslagen, ik denk dat de KNVB hem zelfs nog contractverlenging zou aanbieden indien Nederland het EK zou mislopen.
Ben ik met je eens. Maar Van Basten zal het systeem echt niet aanpassen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet niet kijken naar het systeem, maar naar de beschikbare spelers en daar het systeem aan aanpssen.
En dat is dus juist het probleem en eigenlijk een reden voor ontslag.quote:Op zondag 3 september 2006 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar Van Basten zal het systeem echt niet aanpassen.
Als je echt naar de klote wil gaan dan moet je je systeem aanpassen aan deze 3 spelers,alhoewel Seedorf het voetballend wel aan kan maar hij neemt weer wat andere problemen met zich mee. Het was gisteren gewoon een wanprestatie van de spelers en heeft weinig met systeem of selectie beleid te maken.quote:Op zondag 3 september 2006 12:28 schreef adjes26 het volgende:
Pfff... v Bommel, v Nistelrooi en Seedorf horen gewoon in deze selectie. Dan moeten ze wel belangrijk gemaakt worden en moet het elftal om hun heen gebouwd worden.
't lijkt wel of nu alleen de 'brave' jongens geselecteerd worden. Logisch dat je dan mat voetbal krijgt. We hebben gifkikkers en rotzakken nodig.... daar win je wedstrijden mee...
Maar jij wilt geen 4-3-3 meer?quote:Op zondag 3 september 2006 12:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat is dus juist het probleem en eigenlijk een reden voor ontslag.
1 2 3 4 5 6 7 8 | Ooijer Boulahrouz Mathijsen De Cler Schaars Seedorf Van der Vaart Van Persie Huntelaar Robben |
Nogmaals, het systeem is secundair aan de kwaliteiten van de aanwezige spelers. Voor 4-4-2- hebben we betere spelers dan voor 4-3-3, dus moeten we dat spelen. Verder is Van Persie geen rechtsbuiten en al zou hioj het wel zijn dan nog is het volslagen belachelijk om Kuijt linksbuiten te zetten om zo nodig aan het systeem vast te houden.quote:Op zondag 3 september 2006 12:40 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar jij wilt geen 4-3-3 meer?
Nou, ik zag m zn mannetje weer eens een paar keer kwijtraken, dwars door het centrum. Die goal neem ik m natuurlijk niet kwalijkquote:Op zondag 3 september 2006 12:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wel apart dat je Mathijsen juist aanvalt van de verdedigers. Ik kan hem niet veel kwalijk nemen, als hij niet gescoord had was het gelijk geindigd.
Zekers.quote:Ooijer en Heitinga waren drama, zowel verdedigend als aanvallend.
Oh, niet alleen op grond van gisteravond vind ik het niks. Was hij wel bereikt dan nog...geen overzicht, niet kunnen richten, ik vind het gewoon niets.quote:En Babel die slecht gespeeld heeft? Hij heeft niet eens de bal gekregen gisteren omdat iedereen de lange bal speelde, wat kan hij er dan aan doen?
Is niet moeilijk neequote:Makkelijk hoor, Babel eruit pikken. Doen veel mensen altijd, valt me op.
Zoals Luxemburg?quote:Op zondag 3 september 2006 12:20 schreef thewishmaster het volgende:
Tegen topteams komt Huntelaar vaak tekort.
prachtig hequote:Op zondag 3 september 2006 13:37 schreef DrDentz het volgende:
Eén kerel kon niet spelen voor Luxemburg omdat hij moest werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |