die beginnen komende week om 4 uur geloof ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb mooi op Lantinga & Swijnenberg gestemd
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:52 schreef borisz het volgende:
Sandi Thom op de radio, i wish i was a punkrocker, dat liedje blijft dan weer in mijn kop hangen :S
of eens een banner zonder club maar alleen een speler, welke lijkt me duidelijkquote:
Ik kan je nu al vertellen dat dat kut is, kutweer kutmuziek kutstadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanavond groot concert op de ouwe Markt hiero, met oa Di-rect. Ben benieuwd ...
kutjongerejaarsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat dat kut is, kutweer kutmuziek kutstad
quote:Jezus je zal maar postbode zijn met dit weer.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Het komt hier nu werkelijk met bakken naar beneden. Even een paar vrienden die bij de post werken een smsje gestuurd.
[..]
Oe, das vlakbij, Hereweg kant (hier Heresingel). Niks gehoord trouwens, zal wel meevallen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:16 schreef rubbereend het volgende:
Clauw; Massale uitrukking hulpdiensten Groningen
Probeer www.photobucket.comquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Even gebruik gemaakt van een filehost site, als iemand m even naar zn eigen plekkie kan overhevelen.
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=Ra__l.jpg
Moet ik weer reggen enzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Probeer www.photobucket.com
Net een mailtje gekregen van m'n aanvoerder. Vanavond de 1e training, yeaah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |