Goh, wat zou dat nou zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is naar TxxxxxBxxxxx@hotmail.com gegaan.
Die zijn dood die hotmailsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Het is naar TxxxxxBxxxxx@hotmail.com gegaan.
Heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef appelsientje het volgende:
Nou ik had het over jou met mijn vriendin..... en (vertelde van jou Nick en dat je zoon ook in OZ is enzo) en toen zij ze dat ze jou naam kende van het tijdschrift 'vriendin' (je kan berichtjes achter laten op het forum ofzoiets en dat komt in het tijdschrift trecht) dus ik dacht hey is dat dezelfde bluezzie
Dan ga ik even overnieuw.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die zijn dood die hotmails
Bluezz@fok.nl is mijn msn/heetmail.
jij nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef clauwheee het volgende:
Bespreek jij de Hools met je vriendin Sientje?![]()
Jezusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ik had het over jou met mijn vriendin..... en (vertelde van jou Nick en dat je zoon ook in OZ is enzo) en toen zij ze dat ze jou naam kende van het tijdschrift 'vriendin' (je kan berichtjes achter laten op het forum ofzoiets en dat komt in het tijdschrift trecht) dus ik dacht hey is dat dezelfde bluezzie
Mag, ik heb geen wensen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:19 schreef WeebI het volgende:
zal ik morgenmiddag eens een bannertje maken dan voor ons aller Raúl?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:03 schreef borisz het volgende:
Ik ga ff spammen http://radioring2006.televizierring.nl/stemronden.php?id=4, willen jullie ff stemmen op middenindenachtrick stemmen?![]()
oepsquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:30 schreef VoreG het volgende:
Een Ajax banner dus
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef appelsientje het volgende:
Maar idd clau ik praat met m'n vriendin over Bluezz... weet ze ook meteen wat mijn andere hobby is
We geven hem wel een LOI cursusjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:27 schreef clauwheee het volgende:
BS![]()
![]()
Ja, dat kan stukken beter Sientje
het begint een steeds zielerige bende te wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef popolon het volgende:
Heeft een mod dan niks meer te vertellen?
Die post.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |