Ach gossiequote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:38 schreef appelsientje het volgende:
Heb nu al honger.. en kan pas eten over 1 uur.... *zucht*
't leven op kantoor valt nog niet meequote:
Wat was er met je voorruit? SCHerp vogelpoepje gehad?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:32 schreef SCH het volgende:
Hier niet
Ik wacht op de nieuwe voorruit, is een lekker Marokkaantje mee bezig nu
Nope..... maar het lijkt me wel een goed idee.. ik heb maar wat dropjes geleend van een collegaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat was er met je voorruit? SCHerp vogelpoepje gehad?
Sientje ik eet altijd ff wat met koffiepauze, of heb jij dat niet?
Wat een aardige collegaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nope..... maar het lijkt me wel een goed idee.. ik heb maar wat dropjes geleend van een collega
quote:
Dus je hebt zometeen een nieuwe voorruit maar geen autoradio meer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:32 schreef SCH het volgende:
Hier niet
Ik wacht op de nieuwe voorruit, is een lekker Marokkaantje mee bezig nu
quote:Dennis Bergkamp alsnog wereldtopscorer 1992
30/8/2006 12:06
Dennis Bergkamp mag dan definitief zijn gestopt, zijn erelijst is deze week toch nog uitgebreid met een nieuwe titel: die van wereldtopscorer 1992.
De internationale federatie van voetbalstatistici (IFFHS) ontdekte onlangs dat de veronderstelde nummer één, César Augusto Obando uit Honduras, in 1992 niet twaalf doelpunten in officiële internationale wedstrijden had gemaakt, maar slechts elf. De IFFHS vermoedde al langer dat de gegevens niet klopten, maar kon het bewijs daarvoor niet leveren.
Totdat onlangs de nieuwe perschef van de Hondurese voetbalbond in de moeilijk toegankelijke archieven dook en de status van Obando's doelpunten kon achterhalen. Wat bleek? Een treffer van Obando tegen een Colombiaans gelegenheidsteam was ten onrechte als interlandtreffer aangemerkt.
Bergkamp en de Braziliaan Rai scoorden in dat jaar beiden twaalf keer in internationale wedstrijden, maar in de eindstand is Bergkamp nummer één en bezet Rai de tweede plaats, doordat de Nederlander één doelpunt meer maakte in interlands: zeven om zes.
De IFFHS is van plan om Bergkamp binnenkort de trofee, veertien jaar na dato, alsnog te overhandigen. De inmiddels 37-jarige Amsterdammer speelde destijds nog bij Ajax en veroverde in 1992 de UEFA Cup.
Overigens is Bergkamp niet de enige Nederlander die deze ereprijs heeft verdiend. In 2002 lukte dat Ruud van Nistelrooy met veertien goals (een voor Oranje en dertien voor Manchester United).
www.vi.nl
Goede zaak, heeft die verdiendquote:
Heb je mijn mesos.nl nog, daar zit ik nuquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Bloesje? Ik wilde je heel spontaan *verrassing* een mailtje sturen maar volgens mij gebruik je een andere dan het msn adres in je profiel toch?
En dat heb ik niet bij me op mijn werk.
Volgens mij heb ik het al...
Bluezzie.. lees jij het tijdschrift 'vriendin' ??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je mijn mesos.nl nog, daar zit ik nu
Mailtjes
Why?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:04 schreef appelsientje het volgende:
Bluezzie.. lees jij het tijdschrift 'vriendin' ??
Het is naar TxxxxxBxxxxx@hotmail.com gegaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je mijn mesos.nl nog, daar zit ik nu
Mailtjes
Nou ik had het over jou met mijn vriendin..... en (vertelde van jou Nick en dat je zoon ook in OZ is enzo) en toen zij ze dat ze jou naam kende van het tijdschrift 'vriendin' (je kan berichtjes achter laten op het forum ofzoiets en dat komt in het tijdschrift trecht) dus ik dacht hey is dat dezelfde bluezziequote:
Goh, wat zou dat nou zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is naar TxxxxxBxxxxx@hotmail.com gegaan.
Die zijn dood die hotmailsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Het is naar TxxxxxBxxxxx@hotmail.com gegaan.
Heb ik nog nooit gedaanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef appelsientje het volgende:
Nou ik had het over jou met mijn vriendin..... en (vertelde van jou Nick en dat je zoon ook in OZ is enzo) en toen zij ze dat ze jou naam kende van het tijdschrift 'vriendin' (je kan berichtjes achter laten op het forum ofzoiets en dat komt in het tijdschrift trecht) dus ik dacht hey is dat dezelfde bluezzie
Dan ga ik even overnieuw.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die zijn dood die hotmails
Bluezz@fok.nl is mijn msn/heetmail.
jij nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:13 schreef clauwheee het volgende:
Bespreek jij de Hools met je vriendin Sientje?![]()
Jezusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ik had het over jou met mijn vriendin..... en (vertelde van jou Nick en dat je zoon ook in OZ is enzo) en toen zij ze dat ze jou naam kende van het tijdschrift 'vriendin' (je kan berichtjes achter laten op het forum ofzoiets en dat komt in het tijdschrift trecht) dus ik dacht hey is dat dezelfde bluezzie
Mag, ik heb geen wensen!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:19 schreef WeebI het volgende:
zal ik morgenmiddag eens een bannertje maken dan voor ons aller Raúl?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:03 schreef borisz het volgende:
Ik ga ff spammen http://radioring2006.televizierring.nl/stemronden.php?id=4, willen jullie ff stemmen op middenindenachtrick stemmen?![]()
oepsquote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:30 schreef VoreG het volgende:
Een Ajax banner dus
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef appelsientje het volgende:
Maar idd clau ik praat met m'n vriendin over Bluezz... weet ze ook meteen wat mijn andere hobby is
We geven hem wel een LOI cursusjequote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:27 schreef clauwheee het volgende:
BS![]()
![]()
Ja, dat kan stukken beter Sientje
het begint een steeds zielerige bende te wordenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 23:25 schreef popolon het volgende:
Heeft een mod dan niks meer te vertellen?
Die post.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |