abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41539909
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:24 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

met die 2 rijstroken?

ik onthoud nooit hoe we precies zijn gereden. alleen af en toe een punt van herkenning
Ja, volgens mij bedoel ik die. Ik kom er normaal overheen, maar vraag me niet hoe.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_41540449
Denk niet dat mn baas het tof vind als ik dat nu ga lezen.. doe ik thuis wel

er vroeg uit als je niets gezegt had dacht iedereen dat je gewoon laat op was

kwart voor 4

(nee dat ik zit te fokken vind ie vast wel tof )
pi_41545212
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:37 schreef Robin__ het volgende:
Denk niet dat mn baas het tof vind als ik dat nu ga lezen.. doe ik thuis wel

er vroeg uit als je niets gezegt had dacht iedereen dat je gewoon laat op was

kwart voor 4

(nee dat ik zit te fokken vind ie vast wel tof )
Normaal gesproken ben ik idd nog zo laat op.
Ik ging vroeg slapen, want ik wist dat ik er vroeg uitmoest. 1.5 uur rijden om in Spijkenisse te komen.
Word ik om 3 uur wakker. Tja, normaal gesproken slaap ik ook 5 uur, dus da's niet gek.
Had ik meteen even tijd om te leren.

Het leren heeft wel geholpen, want ik ben geslaagd met 1 fout.

Eindelijk praktijk. vanmiddag heb ik al een intest.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 6 september 2006 @ 12:20:17 #254
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_41545646
Net de één-na-laatste rijles gehad voordat ik morgen aan de TTT ga beginnen. Ging vrij lekker maar jeeremiejee wat kan die man zwetsen! Concentratie: 0. Hopen dat de examinator morgen zijn waffel dichthoudt! Verder ging ie wel lekker, mijn instructeur heeft er vertrouwen in. Ikzelf ook! Morgen nog anderhalf uur crossen en dan is het zover!

O ja, nog een mooie anecdote: op een gegeven moment zei mijn instructeur: "STOP!". Ik in paniek, wat had ik fout gedaan? Na een paar seconden ging het lichtje pas branden: ik moest wachten op de Amstel-truck die nota bene geparkeerd stond, net zoals in de reclame.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_41545791
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef Dirktator het volgende:
Net de één-na-laatste rijles gehad voordat ik morgen aan de TTT ga beginnen. Ging vrij lekker maar jeeremiejee wat kan die man zwetsen! Concentratie: 0. Hopen dat de examinator morgen zijn waffel dichthoudt! Verder ging ie wel lekker, mijn instructeur heeft er vertrouwen in. Ikzelf ook! Morgen nog anderhalf uur crossen en dan is het zover!

O ja, nog een mooie anecdote: op een gegeven moment zei mijn instructeur: "STOP!". Ik in paniek, wat had ik fout gedaan? Na een paar seconden ging het lichtje pas branden: ik moest wachten op de Amstel-truck die nota bene geparkeerd stond, net zoals in de reclame.
Dat kun je gewoon tegen hem zeggen hoor, dat je liever niet praat tijdens je TTT Veel succes morgen
pi_41545832
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:20 schreef Dirktator het volgende:
Dat zou ook iets zijn voor mijn instructeur. Ook zo'n lolbroek
And you know I might
pi_41549275
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 18:30 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

ik les ook in tiel. rotondes
tiel is zwaar kut wat betreft rotondes... ik les daar ook normaal en moet daar aanstaande maandag afrijden.. om 11.40 uur nou het zal me benieuwen... maar ik moet wel zeggen dat de rotondes het verkeer meer door laten stromen dan die stoplichten daar bij van de valk... of waar dan ook.
maar het scheelt dat ik vrij goed ben in rotondes oprijden en verlaten.
voordat je eraf gaat... nog n keer naar rechts kijken of er geen fietsers en/ of voetgangers aankomen.
Drommels, Drommels, Drommels!!
pi_41549939
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:25 schreef rena het volgende:

[..]

Dat zou ook iets zijn voor mijn instructeur. Ook zo'n lolbroek
Mja als de politie langskomt.. dan deed mn vorige instructeur z'n deur op slot en verstopte ie zich onder z'n jas ofzo .. heeft ook politiepet en bordjes als "gassen" enzo in de auto liggen.. wel humor :p
pi_41551247
Theorie is binnen 0 fout
pi_41551286
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:36 schreef tralalala het volgende:
Theorie is binnen 0 fout
Gefeliciteerd! Goed joh!
And you know I might
pi_41551312
quote:
Op woensdag 6 september 2006 14:52 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Mja als de politie langskomt.. dan deed mn vorige instructeur z'n deur op slot en verstopte ie zich onder z'n jas ofzo .. heeft ook politiepet en bordjes als "gassen" enzo in de auto liggen.. wel humor :p
Instructeurs met humor
And you know I might
pi_41552380
mja goed.. nadeel aan hem is dat hij nooit echt zegt/zei wat je nu precies fout doet.. Nieuwe instructeur doet dat gelukkig wel..
pi_41554303
Zojuist m'n eerste les vrachtauto gehad.

Was wel tof. Ik kon mezelf helemaal geen voorstelling maken van hoe het zou zijn.
Waar ik nu wel erg moeite mee heb is de breedte en lengte van de wagen. Je denkt om de haverklap dat je alles raakt/omrijdt of stoepjes meepakt, maar dat viel reuze mee. Ik moet wel alle dingen die ik tijdens m'n autocarriëre heb laten verslonzen weer leren, dus dat wordt weer stuur vasthouden met twee handen, vroeg gas los/remmen, en de snelheid in de gaten houden.
Verder moet ik erg goed letten op het toerental van de motor, vroeg doorschakelen, en erg ver vooruitkijken, nog verder dan in de auto. (je zit toch hoog, dus waarom daar geen gebruik van maken?)

Stukje snelweg, bochtje achteruit en door de stad gereden. Het leek wel m'n eerste autorijles , maargoed. Met een stuk of 26 lessen zou ik er moeten zijn.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_41554357
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:14 schreef Ridocar het volgende:
Zojuist m'n eerste les vrachtauto gehad.

Was wel tof. Ik kon mezelf helemaal geen voorstelling maken van hoe het zou zijn.
Waar ik nu wel erg moeite mee heb is de breedte en lengte van de wagen. Je denkt om de haverklap dat je alles raakt/omrijdt of stoepjes meepakt, maar dat viel reuze mee. Ik moet wel alle dingen die ik tijdens m'n autocarriëre heb laten verslonzen weer leren, dus dat wordt weer stuur vasthouden met twee handen, vroeg gas los/remmen, en de snelheid in de gaten houden.
Verder moet ik erg goed letten op het toerental van de motor, vroeg doorschakelen, en erg ver vooruitkijken, nog verder dan in de auto. (je zit toch hoog, dus waarom daar geen gebruik van maken?)

Stukje snelweg, bochtje achteruit en door de stad gereden. Het leek wel m'n eerste autorijles , maargoed. Met een stuk of 26 lessen zou ik er moeten zijn.
Lijkt me best interessant vrachtwagen leren rijden
pi_41554428
Gaaf zeg Ridocar

Lijkt me echt erg apart om in een vrachtwagen te rijden en bochtje achteruit of andere bijzondere verrichtingen te moeten doen met zo'n enorm groot ding
  woensdag 6 september 2006 @ 17:54:37 #266
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_41555553
edit: -foutje-
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_41558712
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:36 schreef tralalala het volgende:
Theorie is binnen 0 fout
Gefeliciteerd en join the club

Morgen is het zover
pi_41558909
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:28 schreef zijle het volgende:

[..]

Morgen is het zover
Heel veel succes!!
And you know I might
pi_41559071
veel succes morgen Zijle
  woensdag 6 september 2006 @ 19:56:32 #270
139330 TNA
For the stars that shine
pi_41559611
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:28 schreef zijle het volgende:

[..]

Morgen is het zover
Goodluck!
pi_41560151
Bedankt allemaal
pi_41575736
Geslaagd!
  donderdag 7 september 2006 @ 10:00:42 #273
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_41575800
Gefeliciteerd!!

Heb zometeen weer rijles, als ik net zo rijdt als afgelopen dinsdag dan wordt mijn examen aangevraagd!! Ben heel benieuwd.
Moet vandaag om half 12 en morgen heb ik 2 uurtjes om 11 uur
To infinity…and beyond!
  donderdag 7 september 2006 @ 10:19:32 #274
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_41576301
Gefeliciteerd zijle!! ook in Emmeloord hoe ging het?

ik heb nog steeds niks gehoord van mn rijschool.. als ik bel dan krijg ik te horen dat er spoed achter gezet word... ik wacht nu al 9 dagen op een fucking brief...

snif..
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_41576331
quote:
Op donderdag 7 september 2006 09:58 schreef zijle het volgende:
Geslaagd!
Gefeliciteerd !

Net voor het eerst naar arnhem geweest (3e les) hellingproef gedaan. Ging allemaal super, alleen het kijken wil ik nog wel eens vergeten.
Maar voor de rest zei mijn instructeur, dat hij kon zien dat ik gemotiveerd was en dat hij dat ook aan het rijden kon zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')