ik vind hem nog 1 van de weinig goede mensen binnen de VVDquote:
Bron ANPquote:Rutte zet Van Schijndel uit de fractie
DEN HAAG (ANP) - VVD-leider Mark Rutte heeft Tweede Kamerlid Anton van Schijndel woensdag uit de fratcie gezet. De VVD heeft dat bekendgemaakt.
eigen topicje waard?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:44 schreef Verbal het volgende:
Rutte heeft Van Schijndelen zojuist uit de fractie gemieterd:
[..]
Bron ANP
V.
Vind ik niet. Er is momenteel al zo'n enorme wildgroei aan drie- en vierdubbele, elkaar overlappende topics in POL.quote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vind ik niet. Er is momenteel al zo'n enorme wildgroei aan drie- en vierdubbele, elkaar overlappende topics in POL.
V.
quote:VVD zet Van Schijndel uit fractie
Het Kamerlid Anton van Schijndel is uit de VVD-fractie gezet. Hij uitte vandaag in De Volkskrant kritiek op het VVD-programma en noemde zijn 35e plaats op de kandidatenlijst een signaal dat zijn opvattingen in de VVD niet welkom zijn.
VVD-leider Rutte heeft Van Schijndel voor de keus gesteld zijn kritiek in te slikken of zijn zetel op te geven. Van Schijndel was volgens Rutte niet bereid aan die eis tegemoet te komen.
Mogelijk sluit Van Schijndel zich aan bij Eén NL van Marco Pastors. Hij vindt het vreemdelingenbeleid van de VVD te slap en is tegen Turks EU-lidmaatschap.
Ik wilde hier ongeveer hetzelfde gaan typen, inderdaad. Het is waarachtig net Pim Fortuyn. Hij heeft zelfs nog bijna dezelfde intonatie in z'n stem. En hij is ook al even kaal...quote:Op woensdag 6 september 2006 19:58 schreef SunChaser het volgende:
Van Schijndel... Bij de DWDD dacht ik naar een slechte PF-kloon te kijken.
Het kan daar niet op met lieden die gruwelijk uit de bocht vliegen. Volgens mij heeft Rutte het hele zooitje niet eens in de hand. Volgens mij is Rutte zo vertrokken, zeker na een verkiezingsnederlaag. Hij lijkt geen leider te zijn....quote:Op donderdag 7 september 2006 15:29 schreef One_of_the_few het volgende:
wordt Hans van Balen voor onderdompelen van gevangenen een nieuwe rel? Is dit ook de mening van Rutte? Lijkt me toch niet dat hij de verkiezingen in wil gaan als de partij die voor martelen is... Alleen electoraal gezien is het geen lekkere uitgangspositie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |