Zie je wel!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:15 schreef bukgeit het volgende:
Van Morrison, no doubt.
Donders! Ga je erheen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:04 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar ze staan wel in Tivoli binnenkort
Ik denk het wel, geen idee wat ze tegenwoordig doen maar het zal vast geen slecht concert wordenquote:
Ja, daar was ik ook. Was inderdaad maar halfvol ofzo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:42 schreef Z het volgende:
Vorig jaar (of al weer twee jaar geleden?) paradiso was lang niet uitverkocht kan ik me nog herinneren.
Beetje kernachtigerquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook. Was inderdaad maar halfvol ofzo.
Ontopic: Broeklandrock
DaisyDuke +1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
In de categorie foute woordgrappen, Broekrock?
Van De Boerderij-site:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:16 schreef bukgeit het volgende:
Dat weet ik, maar nog niet dat het afgezegd was: Steven Seagal.
bukgeit+1quote:Enkele dagen geleden ontving de Boerderij een zeer vervelend bericht uit Amerika. De concerten in de Boerderij moeten op last van de platenmaatschappij van Steven afgelast of verschoven worden. De contracten waren weliswaar getekend, maar helaas is (standaard) opgenomen dat de artiest tot een bepaald aantal dagen voor het optreden kan cancelen. Op dit moment wordt door de Boerderij onderhandeld over nieuwe data voor de twee concerten. Uiteraard worden verdere ontwikkelingen zo snel mogelijk op onze site vermeld, het kan echter even duren voordat de eventuele nieuwe data bekend worden gemaakt. Gekochte kaarten blijven echter gewoon geldig voor de nieuwe data.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |