DaisyDuke +1quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
In de categorie foute woordgrappen, Broekrock?
Van De Boerderij-site:quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:16 schreef bukgeit het volgende:
Dat weet ik, maar nog niet dat het afgezegd was: Steven Seagal.
bukgeit+1quote:Enkele dagen geleden ontving de Boerderij een zeer vervelend bericht uit Amerika. De concerten in de Boerderij moeten op last van de platenmaatschappij van Steven afgelast of verschoven worden. De contracten waren weliswaar getekend, maar helaas is (standaard) opgenomen dat de artiest tot een bepaald aantal dagen voor het optreden kan cancelen. Op dit moment wordt door de Boerderij onderhandeld over nieuwe data voor de twee concerten. Uiteraard worden verdere ontwikkelingen zo snel mogelijk op onze site vermeld, het kan echter even duren voordat de eventuele nieuwe data bekend worden gemaakt. Gekochte kaarten blijven echter gewoon geldig voor de nieuwe data.
Mooi lijstje, maar als ik er zo naar kijk, dan is Pretty Girls Make Graves veel mooier dan Kool And The Gang. Het is mij zelf ook niet gelukt 'The' en 'And' uit te bannen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:35 schreef ranja het volgende:
Help She Can't Swim
Rage Against The Machine
Queens Of The Stoneage
Katrina And The Waves
Panic In The Disco
Kobus Gaat Naar Appelscha
Frankie Goes To Hollywood
Godspeed You! Black Emperror
Add (N) To X
Kool And The Gang
Siouxsie And The Banshees
Pretty Girls Make Graves
Ik vind van wel. Op die ene met de pet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef bukgeit het volgende:
Ze lijkt helemaal niet op de CocoRosie's.
Oh die Ninthequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ninthe heeft op nummer 1 gestaan in de Top 40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |