abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41287540
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:00 schreef MarkPeterse het volgende:

[..]

Staat er ergens dat verkrachting van kinderen uit het strafrecht moet worden gehaald? Lees je eerst eens in voordat je slap lult!

Verkrachting van meerderjarigen is toch nog steeds strafbaar?
Sex hebben met minderjarigen is per definitie verkrachting. (Wetboek van Strafrecht). Komt er op neer dat een jong kind niet wilsbekwaam is om te kunnen beslissen of ze sex met volwassenen willen. Ze kunnen immers de gevolgen voor later niet overzien

ze willen het legaliseren zodat het niet meer strafbaar wordt..
pi_41287571
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Vrij land is 1 ding, maar dit gaat op iets heel aparts lijken als je echt maar van alles kan roepen en doen.
huh .. hield vrijheid niet juist in dat je alles kan roepen al is het nog zo gek .. ?
of het daarna maatschappelijk geaccepteerd wordt is weer een ander verhaal
pleased to meet you
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:09:47 #28
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41287594
Laat ze gewoon lekker meedoen, en laat ze gewoon lekker 0 zetels halen.
Klaar.

Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:10:26 #29
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41287610
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:06 schreef MarkPeterse het volgende:

[..]

Dit soort loose cannons zijn een groter gevaar voor onze maatschappij dan alle pedo's en Mohammed B's bij elkaar. Dude, wat hebben deze mensen nou misdaan? Voor gedachten kan je nog steeds niet worden vervolgd....
Iemand die dit soort dingen denkt DOET het ook.
Dit zijn geen pedofielen maar pedosexuelen.
Wanneer je de leeftijd voor vrije sex 1x omlaag gooit is het hek van de dam en wordt het constant verlaagd.
Ik zal wel de enige hier zijn schijnbaar, maar wanneer een volwassen persoon aan mijn dochter komt zal ik hem niet doden, maar wel zo dusdanig verminken dat hij van zijn leven niets meer zelf kan.

En kom nu niet aan met Ja maar, want dat werkt niet. Ik hoop dat ze bij jullie allemaal de kinderen komen verkrachten als de partij er daadwerkelijk komt, dit is tenslotte wat jullie zelf willen.

He meisje, wil jij een pop? Kan hoor, wel even pijpen.
En dan niet komen huilen.
pi_41287638
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Sex hebben met minderjarigen is per definitie verkrachting. (Wetboek van Strafrecht). Komt er op neer dat een jong kind niet wilsbekwaam is om te kunnen beslissen of ze sex met volwassenen willen. Ze kunnen immers de gevolgen voor later niet overzien

ze willen het legaliseren zodat het niet meer strafbaar wordt..
En je punt is? Kinderen van 16 zijn op heeel veel andere zaken (verbintenissenrecht enzo) al niet meer volledig wilsonbekwaam. Om het dan op dit punt te handhaven, tja, daar kan je over discussieren...
pi_41287668
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:10 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Wanneer je de leeftijd voor vrije sex 1x omlaag gooit is het hek van de dam en wordt het constant verlaagd.
Ik zal wel de enige hier zijn schijnbaar, maar wanneer een volwassen persoon aan mijn dochter komt zal ik hem niet doden, maar wel zo dusdanig verminken dat hij van zijn leven niets meer zelf kan.

En kom nu niet aan met Ja maar, want dat werkt niet. Ik hoop dat ze bij jullie allemaal de kinderen komen verkrachten als de partij er daadwerkelijk komt, dit is tenslotte wat jullie zelf willen.

He meisje, wil jij een pop? Kan hoor, wel even pijpen.
En dan niet komen huilen.
ach ga toch opzouten met je demoniserende verhalen .. je lijkt een christen wel met zo'n preek over verkrachtende homo's van tig jaar geleden
pleased to meet you
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:12:16 #32
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41287671
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:09 schreef moussie het volgende:

[..]

huh .. hield vrijheid niet juist in dat je alles kan roepen al is het nog zo gek .. ?
of het daarna maatschappelijk geaccepteerd wordt is weer een ander verhaal
Vrijheid houdt in dat je Normen en Waarden hebt. In Nederland zijn die er niet meer, of ze vervagen steeds verder.
Dankzij mensen die vinden dat je voor dit soort zaken ook al een partij mag gaan beginnen gaat de hele wereld naar de klote.
pi_41287772
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:10 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Oh ja?
quote:
Oh ja?
quote:
Joh, echt waar, onderzoekje graag? Als dat zo zou zijn, zou je niks meer kunnen veranderen omdat je anders per definitie in een extreem zou uitkomen (maximum snelheid, belastingtarief, hoogte van een deur in bouwverordening)
quote:
En kom nu niet aan met Ja maar, want dat werkt niet.
Want?
pi_41287820
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:12 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Vrijheid houdt in dat je Normen en Waarden hebt. In Nederland zijn die er niet meer, of ze vervagen steeds verder.
Dankzij mensen die vinden dat je voor dit soort zaken ook al een partij mag gaan beginnen gaat de hele wereld naar de klote.
Nederland is 1 van de meest democratische plekken op de aardbol en ook qua normen en waarden gaat het er hier zeer beschaafd aan toe. Mensen die zeggen dat ze vervagen zouden eens een keer de moeite moeten nemen op wat andere plekken in de wereld te kijken, zoals Azie of Afrika.

Anyway, die partij heeft bestaansrecht en zo lang ze niks illegaals doen moeten ze dus ook mogen bestaan IMHO.
Jesus saves but death prevails.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:17:27 #35
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41287843
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:12 schreef moussie het volgende:

[..]

ach ga toch opzouten met je demoniserende verhalen .. je lijkt een christen wel met zo'n preek over verkrachtende homo's van tig jaar geleden
Lolz, wel eens iets met een pedosexueel van doen gehad?
Ik wel. Gelukkig waren mijn broer en ik samen (sta je dan 11 en 13 jaar met je goed gedrag).
Gelukkig konden sneller rennen als hij kon met zijn broek op de enkels, maar dit is dus wel het toekomst beeld.

Kinderen worden nu nog heel streng beschermd in de regelgeving (alhoewel de praktijk vaak achterloopt/het niet kan bijbenen) en die pedo's willen daar vanaf.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:17:42 #36
136 V.
Like tears in rain...
pi_41287854
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:51 schreef sp3c het volgende:
sterker nog als ze 1 zetel weten te bemachten dan ben ik impressed
impressed is niet een woord dat ik dan zou kiezen. Ik ben niet zo snel 'impressed' als één op de honderdvijftig kiezers al dusdanig perfide in elkaar hangt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_41287957
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:17 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Lolz, wel eens iets met een pedosexueel van doen gehad?
Ik wel. Gelukkig waren mijn broer en ik samen (sta je dan 11 en 13 jaar met je goed gedrag).
Gelukkig konden sneller rennen als hij kon met zijn broek op de enkels, maar dit is dus wel het toekomst beeld.

Kinderen worden nu nog heel streng beschermd in de regelgeving (alhoewel de praktijk vaak achterloopt/het niet kan bijbenen) en die pedo's willen daar vanaf.
\

De pedopartij wil de leeftijd voor VRIJWILLIGE sex naar ZESTIEN brengen.

Jij was toen 11 en als hij zich aan je had vergrepen was het nog steeds onvrijwillige sex geweest, dus verkrachting.

Zullen we sex tussen man en vrouw ook maar verbieden omdat er in de huidige toestand vrouwen worden verkracht....
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:21:27 #38
136 V.
Like tears in rain...
pi_41287975
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:09 schreef moussie het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje in tegenspraak met je eerdere bezwaren tegen uitlatingen van een forumgenoot in dit topic?

niet dat ik vind dat zijn uitlatingen kunnen, daar niet van

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:22:03 #39
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41288004
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:15 schreef MarkPeterse het volgende:

Oh ja?
Ja, waarom voor iets pleiten als je niet weet wat het is? Ervaring doet wonderen schijnbaar.
quote:
Oh ja?
Ja, pedofielen vinden alleen de omgang met kinderen prettig, dat ze er opgewonden van raken kán maar is meestal nog niet het geval.
pedosexuelen gaan voor de sex, en dat wil deze partij. Leeftijdsverlagingen etc etc.
quote:
Joh, echt waar, onderzoekje graag? Als dat zo zou zijn, zou je niks meer kunnen veranderen omdat je anders per definitie in een extreem zou uitkomen (maximum snelheid, belastingtarief, hoogte van een deur in bouwverordening)
Jong waar leef jij? Kijk naar Nederlande en Duitse snelheden. Dat schommelt ook als een gek.
Belastingtarief: dat willen andere partijen nu juist zo hoog dan weer zo laag mogelijk hebben
Hoogte van een deur in een bouwverordening staat al vast, en ook dit veranderd konstant.
quote:
Want?
Dan ben je al te laat.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:23:43 #40
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41288050
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:21 schreef MarkPeterse het volgende:

[..]

De pedopartij wil de leeftijd voor VRIJWILLIGE sex naar ZESTIEN brengen.

Jij was toen 11 en als hij zich aan je had vergrepen was het nog steeds onvrijwillige sex geweest, dus verkrachting.
Lees de regelgeving nog eens goed.
De leeftijd voor VRIJWILLIGE sex staat al 10 jaar op 16.
De Pedo's willen dit naar 14 brengen.
quote:
Zullen we sex tussen man en vrouw ook maar verbieden omdat er in de huidige toestand vrouwen worden verkracht....
Dat staat buiten dit feit.
Je kan het ook omdraaien. De sex tussen vrouw en man verbieden omdat er in de huidige toestand ook mannen worden verkracht

Dat argument hoort hier helaas niet.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:27:59 #41
125855 xprotagonistx
FEED ME A STRAY CAT
pi_41288197
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:23 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De leeftijd voor VRIJWILLIGE sex staat al 10 jaar op 16.
Klopt niet volledig.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:30:03 #42
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41288249
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:27 schreef xprotagonistx het volgende:

[..]

Klopt niet volledig.
Jawel, bij 16 kan alleen diegene waar het om gaat nog aangifte doen van enig sexuele uitspattingen.

Iemand van 30 die iets heeft met iemand van 16 spoort nog steeds niet maar is niet bij wet verboden.
Jonger dan 16 kunnen zowel ouders als buren, eigenlijk iedereen, aangifte doen van een sexueel misdrijf.
Onze vrolijke pedo's willen die leeftijd van 16 naar 14 brengen, zodat ouders er niets meer over te zeggen hebben.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:31:57 #43
136 V.
Like tears in rain...
pi_41288307
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:21 schreef MarkPeterse het volgende:

Wanneer noem je het 'vergrijpen aan'? Als een kind tegenstribbelt, of per definitie?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_41288344
Hebben ze al voldoende steunbetuigingen gehaald dan? Lijkt me sterk... - Ik denk dat ze hooguit in enkele kieskringen mogen meedoen. En ach, ook al mogen ze meedoen, dan nog halen ze niet eens 0,1 procent van de stemmen. Ze gaan in de verste verte niet in de buurt van een zetel komen. Gewoon geen aandacht aan besteden.
pi_41288408
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:22 schreef TheThirdMark het volgende:
Ja, waarom voor iets pleiten als je niet weet wat het is? Ervaring doet wonderen schijnbaar.
[/quote]

Je kan toch verliefdheid voor jonge meisjes voelen, maar de wet verbiedt dat...
quote:
Ja, pedofielen vinden alleen de omgang met kinderen prettig, dat ze er opgewonden van raken kán maar is meestal nog niet het geval.
pedosexuelen gaan voor de sex, en dat wil deze partij. Leeftijdsverlagingen etc etc.
Ik vind omgang met kinderen ook prettig, maar volgens mij maakt iemand dat gewoon een goede (potentiele vader). Een pedofiel voelt zich per definitie op een andere dan vriendschappelijke wijze aangetrokken tot kinderen (wordt er ook verliefd op enzo). Een pedosexueel heeft ook sex met kinderen, en dat is in de huidige maatschappij altijd strafbaar. De pedopartij wil hier onderscheid in gaan maken en alleen het verkrachten van kinderen strafbaar stellen.
quote:
Jong waar leef jij? Kijk naar Nederlande en Duitse snelheden. Dat schommelt ook als een gek.
Belastingtarief: dat willen andere partijen nu juist zo hoog dan weer zo laag mogelijk hebben
Hoogte van een deur in een bouwverordening staat al vast, en ook dit veranderd konstant.
Dat was ook mijn punt, de maximumsnelheid rond Rotterdam is pas verlaagd naar 80. Als je jouw redenering van hek van de dam zou volgen, zou de snelheid dus naar 0 gaan. Dit is niet geheel logisch.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:37:00 #46
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_41288466
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:35 schreef MarkPeterse het volgende:

[..]

Dat was ook mijn punt, de maximumsnelheid rond Rotterdam is pas verlaagd naar 80. Als je jouw redenering van hek van de dam zou volgen, zou de snelheid dus naar 0 gaan. Dit is niet geheel logisch.
Die wilden ze daarna nog naar 60 gaan brengen
pi_41288525
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:31 schreef Verbal het volgende:

[..]

Wanneer noem je het 'vergrijpen aan'? Als een kind tegenstribbelt, of per definitie?

V.
Een kind van 11 is nog duidelijk wilsonbekwaam, daar moet je dus ook vanaf blijven. Ik ben het zelf met de PNVD eens dat 14 misschien een goede leeftijd zou zijn waarop sex niet meer per definitie strafbaar zou moeten zijn. Uiteraard heb je in dergelijke situaties als oude vent wel veel uit te leggen en de schijn tegen als het kind in kwestie beweert te zijn verkracht.

Lolita was trouwens 14.....
pi_41288600
Ik vind het eigenlijk ook ontzettend arrogant dat iedereen hier die sex met 14 jarigen verafschuwt zichzelf zo ver verheven voelt boven 14 jarigen dat ZIJ wel even kunnen bepalen wat een 14 jarige met zijn/haar leven doet.

14 jarigen hebben onderling wel gewoon sex, als ze er dan voor kiezen om het met een ouwe vent te doen, laat ze dan!

Dit doet met denken aan de gedachtenpolitie ten tijde van onze verzuilde maatschappij
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:43:49 #49
136 V.
Like tears in rain...
pi_41288669
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:38 schreef MarkPeterse het volgende:

[..]

Een kind van 11 is nog duidelijk wilsonbekwaam, daar moet je dus ook vanaf blijven. Ik ben het zelf met de PNVD eens dat 14 misschien een goede leeftijd zou zijn waarop sex niet meer per definitie strafbaar zou moeten zijn. Uiteraard heb je in dergelijke situaties als oude vent wel veel uit te leggen en de schijn tegen als het kind in kwestie beweert te zijn verkracht.

Lolita was trouwens 14.....
Lolita is bedacht.

Ik kan je vertellen dat 14 geen goede leeftijd is.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:45:12 #50
136 V.
Like tears in rain...
pi_41288710
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 12:41 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook ontzettend arrogant dat iedereen hier die sex met 14 jarigen verafschuwt zichzelf zo ver verheven voelt boven 14 jarigen dat ZIJ wel even kunnen bepalen wat een 14 jarige met zijn/haar leven doet.

14 jarigen hebben onderling wel gewoon sex, als ze er dan voor kiezen om het met een ouwe vent te doen, laat ze dan!

Dit doet met denken aan de gedachtenpolitie ten tijde van onze verzuilde maatschappij
Ik vind jou arrogant. Dat jij mensen wel even denkt te kunnen vertellen wat voor een kind al of niet acceptabel zou moeten zijn.

Sodemieter toch op met je semi-vrijzinnig apologetengelul.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')