Midzomer Scandinavie heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
buiten het seizoen is een prima tijd om steden en dergelijke te bezoeken. Venetië, Rome, steden waar je zomers beter niet heen kunt gaan.
Scandinavië is meer iets voor in de zomer, midzomer! En ook weer niet te laat ivm met muggen.
by the way, Turkije zuigt![]()
Je ziet gewoon dat hij tot z'n 25e veel gepest is. Lulletje van de jaarclub.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die heeft echt een plofkop inderdaad.
Hoe vond je Zuid-Afrika en waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat jaar was ik in januari al op Kaap de Goede Hoop, ik vond dat een leuke combinatie.
Kaapstad (duh), en dan naar het noorden, Cederbergen, Augrabies, Kgalagadi Gemsbok National Park, en toen naar Namibië.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe vond je Zuid-Afrika en waar ben je geweest?
Zou de rest van die jaarclub niet alleen Glimmerveen een brief hebben gestuurd maar er ook op audientie zijn geweest?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat hij tot z'n 25e veel gepest is. Lulletje van de jaarclub.
Die komt rechtstreeks uit Jiskefet.quote:
leuk liedjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:42 schreef pberends het volgende:
Fergie's hump @ MTV EMA's 2005
Deze is dan weer minder slecht.
Lekker makkelijk wel. EU dumpt ze in Marokko. Ook gelezen dat Mauretanie ze niet toelaat?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:58 schreef Drugshond het volgende:
Sahara tours....
Ga naar Marokko en vergeet je paspoort.
Marokko dumpt immigranten in woestijn
- Vergeet je tandenborstel niet, of verkoop hem -
Maak een bom en laat je uitzetten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:10 schreef Mutant01 het volgende:
Marokko, ik mis het land weer, 4 maanden geleden was ik er nog
Ik ga liever het land uit met een oprotpremiequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maak een bom en laat je uitzetten.![]()
Ghe.quote:
Dan!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey, da's Wales, meer schapen als mensen![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe.
Ik vind vosjes wel heel mooi. ..........
Het is een haas, hij doet haasje over..quote:
Dat zijn weinig mensen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:54 schreef Godslasteraar het volgende:
[[url=http://img19.imagevenue.com/loc539/th_55895_mekka_Kopie_122_539lo.jpg]afbeelding][/URL]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |