VD Eede deed het dat halve jaartje zo slecht nog niet vond ik hoor. Het was toch een noodaankoop die deed wat hij moest doen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:42 schreef DeVinger het volgende:
Dat zijn grote uitspraken die je nu doet, VD EedeDat was zoiets als onze Bob Peeters
![]()
Mwa, scheelt ongeveer 15 miljoen gulden gelukkig...quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:42 schreef DeVinger het volgende:
Dat zijn grote uitspraken die je nu doet, VD EedeDat was zoiets als onze Bob Peeters
![]()
auwquote:Op vrijdag 22 september 2006 17:56 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Mwa, scheelt ongeveer 15 miljoen gulden gelukkig...
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:33 schreef DeVinger het volgende:
AJAX uit of PSV thuis was idd wel relaxt geweest
Idd., hij kopte zo nu en dan nog wel eens een bal door of hield de bal voorin in de ploeg. Demouge kon dat niet. Die dook onder de lange ballen door en goed aannemen was er ook niet bij.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:11 schreef hoM3r het volgende:
[..]
VD Eede deed het dat halve jaartje zo slecht nog niet vond ik hoor. Het was toch een noodaankoop die deed wat hij moest doen...
Westerloquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:47 schreef DeVinger het volgende:
Het heeft hem een paar mooie clubs opgelevert: Willem II, Nac, Nec, waar hobbelt hij nu eigenlijk?
EVV massaal verdedigdequote:Op donderdag 21 september 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat valt me best tegen, slechts 0-2 bij EVV. Maar misschien is er iemand van hier die geweest is en weet of EVV massaal verdedigde??
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie doelstelling is, maar als jullie zo spelen tegen pakweg NAC of ADO... dan zie ik het somber in dit seizoen.
Ja, vraag ik me ook af, speelde zo goed die eerste paar wedstrijden. En tegen Ajax kan je juist iemand gebruiken met veel loopvermogen..quote:Op maandag 25 september 2006 11:12 schreef DeVinger het volgende:
Waarom Holman op de bank?
Gaat lekker, de (op papier) beste speler heeft ruzie met de trainerquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ook geen Niedzielan. Die is vandaag door Been uit de selectie gezet.
Zie Omroep Gelderland.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:04 schreef DeVinger het volgende:
He JD, jij kon 2 kaarten voor mij regelen ofniet?
Denk je dat dat mogelijk is tegen Vitesse thuis, of is alles dan al uitverkocht of niet mogelijk?
Heb je MSN? Dan kunnen we een deal sluitenquote:N.E.C. - Vitesse (zo. 22 oktober, 12:30 uur)
Verkoop van deze wedstrijd loopt van 30/9 t/m 21/10 bij de voorverkoopadressen van TicketBox. Op een N.E.C. (S)CC kunnen 2 kaarten gekocht worden. Vitesse supporters komen met verplichte buscombi. Op de wedstrijddag zullen de kassa's (wanneer het niet uitverkocht is) open gaan vanaf 10:30 uur.
Doenquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Niedzielan vraagt wel een beetje om een column eigenlijk....
ivo_roodbergen@hotmail.comquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
Heb je MSN? Dan kunnen we een deal sluiten
Ik heb ook wel andere kleuren in de kledingkastquote:Op woensdag 27 september 2006 10:22 schreef Posdnous het volgende:
J_D, ik wil geen geel-zwarten op mijn tribune.
zwart geel zekerquote:Op woensdag 27 september 2006 12:42 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik heb ook wel andere kleuren in de kledingkast
Maar dan zonder truukjes en uit een ander land? Behalve dan een bepaalde gelijkenis in bakkebaarden zie ik weinig overeenkomsten.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:12 schreef Bombardier het volgende:
Wat is die Eagles een eng mannetje trouwens. Een soort Cristiano Ronaldo.
hij neemt ook geen handtasje mee de kleedkamer inquote:Op woensdag 27 september 2006 21:34 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Maar dan zonder truukjes en uit een ander land? Behalve dan een bepaalde gelijkenis in bakkebaarden zie ik weinig overeenkomsten.
Een gay-erotisch kapsel, hippe bakkerbaarden en ge-epileerde wenkbrauwtjes.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:34 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Maar dan zonder truukjes en uit een ander land? Behalve dan een bepaalde gelijkenis in bakkebaarden zie ik weinig overeenkomsten.
bron. voetbalzone.nlquote:Ten Cate flirt met Boutahar
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 28 september om 11:10
In verklaringen aan de Voetbal International heeft trainer Henk ten Cate laten weten dat hij hoopt in de winterstop een extra middenvelder aan te kunnen trekken. In de afgelopen transferperiode was dit om budgettaire redenen niet meer mogelijk bij Ajax.
Voor Ten Cate is een speler als Said Boutahar (NEC) de ideale speler om naar Amsterdam te halen. “Neem Said Boutahar, ik zit er hard aan te denken zo'n speler naar Ajax te halen. Hij kan met een actie een tegenstander uitspelen en een medespeler vrij voor de keeper zetten.”
Volgens de voormalig assistent-trainer van Barcelona lopen er in de selectie van Ajax te weinig middenvelders rond en sowieso teveel van hetzelfde soort.
Nou, dat heb ik nou nog nooit gezien in de goffert, daar loopt hij alleen te prutsen.quote:Hij kan met een actie een tegenstander uitspelen en een medespeler vrij voor de keeper zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |