Als ze die info wederrechtelijk verkregen hebben, maken ze zelf ook een procedurefout van jewelste.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vraag mij af of dit niks met de verdediging van Landis te maken kan hebben. Ze willen aanvallen op procedurefouten, dan is het enerzijds logisch dat ze info over de exact gevolgde procedure willen hebben (en daar staat allicht wel wat van in die pc's) of dat ze simpelweg zo'n inbraak zullen willen voorwenden als procedurefout (op de privacy enzo bv) op zich ...
Inderdaad, amateurs bij dat dopinglab die met 2 maten meten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:12 schreef horstjan het volgende:
Ik las dat de nummers van a en b staal niet overeen kwamen, is niet eens zo gek , want ik heb zelf meegemaakt dat ik tekende voor c3 en aansprakekijk werd gesteld voor c4 ! Probleem is dikwijls dat de controleurs amateurs zijn.
quote:'Terugkeer Basso niet goed voor de sport'
Uitgegeven: 14 november 2006 16:32
Laatst gewijzigd: 14 november 2006 16:35
BERLIJN - De terugkeer van Ivan Basso in het wielerpeloton is niet goed voor de sport. Dat zei de Duitse wielrenner Jens Voigt dinsdag tegen televisiezender ARD.
Basso werd verdacht van het gebruik van doping en mocht daardoor dit jaar niet deelnemen aan de Ronde van Frankrijk. De zaak tegen de Italiaan werd onlangs geseponeerd, waarna hij vorige week een contract bij de ploeg Discovery Channel tekende.
"Ik denk dat de terugkeer van Basso in het peloton niet goed is voor het beeld dat mensen van onze sport hebben", aldus Voigt. "Voor het publiek lijkt het nu alsof er niets is veranderd."
Basso heeft altijd ontkend doping te hebben gebruikt. Het Italiaanse Olympisch Comité (CONI) besloot vorige maand geen aanklacht tegen de Italiaanse renner in te dienen omdat er onvoldoende bewijs is gevonden.
quote:Op maandag 20 november 2006 18:25 schreef Ericr het volgende:
Beter dan dat ze helemaal stil blijven. Kan hem geen ongelijk geven eigenlijk.
Dat had hij dan moeten doen toen hij koerstte, dan iks hij eerlijk in mijn ogen ,nu niet,nu wilt hij er weer aan verdienen.quote:Op maandag 20 november 2006 18:25 schreef Ericr het volgende:
Beter dan dat ze helemaal stil blijven. Kan hem geen ongelijk geven eigenlijk.
Toen was het eerlijker maar hij zou zich van zijn eigen brood beroven.quote:Op maandag 20 november 2006 18:42 schreef maril het volgende:
[..]
Dat had hij dan moeten doen toen hij koerstte, dan iks hij eerlijk in mijn ogen ,nu niet,nu wilt hij er weer aan verdienen.
Is daar iets mis mee?quote:Op maandag 20 november 2006 18:42 schreef maril het volgende:
[..]
Dat had hij dan moeten doen toen hij koerstte, dan iks hij eerlijk in mijn ogen ,nu niet,nu wilt hij er weer aan verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |