uhhh de meeste mafia wannabe's hebben waarschijnlijk geen geld genoeg voor een Cayennequote:een Cayenne zie je erg vaak, donkere kleuren mafia wannabe's![]()
als in je een zonnig deel woont kan ik dat best begrijpenquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:25 schreef Repeat het volgende:
lelijk, die pauperamerikanen kopen ook veel witte auto's
Die zag ik laatst in Rotterdam rijden, met donkere velgen eronder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef Wimo. het volgende:
Pak maar eens een BMW6 in het wit ... kwijl.
wat je bespaart bij de aanschaf lever je dubbel weer in bij de inruil.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:20 schreef Catch22- het volgende:
Wit is wel de meest goedkope kleur vaak
als je van rice houdt ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
Onder witte auto's horen donkere velgen.
in de verzekeringsbranche is het gekend dat ROOD de meest riskante kleur is om langs achter aangereden te worden. Mensen worden onbewust naar rood aangetrokken ; dus niet de veiligste kleur !quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:16 schreef Gripper het volgende:
Wit, geel en Rood zijn volgens mij wel de veiligste kleuren qua opvallendheid. Bijna alle auto's hebben tegenwoordig grijs of zilvertinten, en dat is bij dit weer verdomd lastig zien als er een mongool achter het stuur zit die de levensduur van z'n koplampen wil sparen....
Dan moet je Miami Vice kijkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:26 schreef Inorbit het volgende:
[afbeelding]
Wit! Zoooo mooi op een M6.
Trouwens in de topgear magazine van een paar maanden geleden had jeremy clarkson het ook over witte auto's en dat dat het nieuwe grijs gaat worden. persoonlijk vind ik het heel erg van de auto af hangen of het mooi is. Meestal vind ik spierwit ook niet mooi, het moet wel gebroken wit zijn.
grijs vind ik wel zo ontzettend saai bij auto's. helemaal zilvergrijs. zo inspiratieloos
quote:I read on one of the film forums that it was a BMW 645 CI with modifications including 18" chrome Zanetti alloys.
quote:Guessing a fake as it didn't have the detailing between the front wheels and the doors.
quote:its not an m6 i think its an 645i, its got single exhausts on either side, m6 has quad, no detailing as mentined above, between wing and door, and no carbon roof either
het is geen M6 nee, maar nog steeds erg stijlvol, ik heb er zo eentje in israel gezien, daar rijd bijna iedereen in witte auto's voor de hittequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:34 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, het is waarschijnlijk geen echte:
[..]
[..]
[..]
Nee man, een witte Escalade is prachtig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Witte Cadillac Escalade
Wansmaak, wansmaak, wansmaak
Nee,quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:08 schreef Klonk het volgende:
een witte Lamborghini Gallardo
http://www.weissach.com/auto-details.asp?autoID=379
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:18 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Nee,een witte Countach
[afbeelding]
[afbeelding]
gefeliciteerd, dit de domste reactie in de topicquote:
De Escalade, M6 en Enzo in ieder geval welquote:
Ghehe, die is net zo gaar als mijn witte Combo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn werkmobiel was ooit ook wit
[afbeelding]
dude, nog nooit van sarcasme gehoordquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
gefeliciteerd, dit de domste reactie in de topic![]()
lezen in welk subforum iets staat is duidelijk niet je sterkste punt, net zoals het geven van inhoudelijke reacties, of op z'n minste leuke reacties.
dus ga nu maar lekker buiten spelen of je aftrekken op het jongemeisjesforum.nl, of wat dan ook, maar ga iets doen waar anderen geen last van hebben![]()
dat is ook puur een questie van smaak, want ik vind die fiat 500 in het wit juist minder leuk. in het wit mistie het schattige van een rode en het coole van een zwarte. die 2cv vind ik in het wit ook alleen maar lelijker.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:54 schreef misteriks het volgende:
[..]
dude, nog nooit van sarcasme gehoordgewoon mijn manier van zeggen dat ik het niet op witte auto's heb , en hier al veel draken op de plaatjes heb zien staan. jij kunt ook niet tussen regels lezen
![]()
jouw reactie is de minst leuke hier![]()
OT : diegene met de Fiat 500 en de 2CV heeft het wel begrepen![]()
ik begrijp je wel en ben het met je eens , maar ik wil maar zeggen , die arme drommeltjes staan nog wel in "wit" ; daarentegen heb ik bij dure bakken in wit altijd een gevoel dat er een of andere pooier zonder stijl in rondrijdt. Ik vind het zonde om 100.000 euro te geven, en er dan een witte (zelfde gevoel bij geel trouwens) uit te kiezen (ondanks dat ze er soms inderdaad niet zooooo "ongeslaagd" uitzien,zoals de alfa die je post)quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:08 schreef Inorbit het volgende:
[..]
dat is ook puur een questie van smaak, want ik vind die fiat 500 in het wit juist minder leuk. in het wit mistie het schattige van een rode en het coole van een zwarte. die 2cv vind ik in het wit ook alleen maar lelijker.
kijk schitterende witte auto, maar in het donkergroen of rood net zo mooi, nou, bijna dan, parelmoer wit staat deze wel erg mooi
mischien moet je je grapjes voortaan beter uitleggenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:54 schreef misteriks het volgende:
[..]
dude, nog nooit van sarcasme gehoordgewoon mijn manier van zeggen dat ik het niet op witte auto's heb , en hier al veel draken op de plaatjes heb zien staan. jij kunt ook niet tussen regels lezen
![]()
jouw reactie is de minst leuke hier![]()
OT : diegene met de Fiat 500 en de 2CV heeft het wel begrepen![]()
Die lijkt meer zilvergrijs oid..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:39 schreef Kolkie het volgende:
Dat bedoel ik maar![]()
206 kan wit ook goed hebben trouwens
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die lijkt meer zilvergrijs oid...
Idd. Mat zwarte velgen of donkergrijzequote:Op maandag 28 augustus 2006 19:55 schreef ijsmeis het volgende:
Onder witte auto's horen donkere velgen.
Die zag ik ook gisteren staan op het station! Vette Matra.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze is trouwens ook regelmatig te zien op station Den Bosch
[afbeelding]
Of Belgische. Die zijn ook nog eens een stuk kleiner!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:59 schreef Kluupkluup het volgende:
Wit is mooi vind ik, maar dan moeten alle bumpers/stripjes e.d. zijn meegespoten.. En die zie je niet vaak in NL.. En het is dan jammers van ons gele nummerbord. Duitse nummerborden staan altijd veel mooier
Deze is lichtgroen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:06 schreef FooFighters het volgende:
Ik vindt mijn auto in het wit niet echt een slechte cominatie hoor![]()
[afbeelding]
doet u deze maar met BMW striping pleazequote:Op maandag 28 augustus 2006 21:26 schreef Inorbit het volgende:
[afbeelding]
Wit! Zoooo mooi op een M6.
Trouwens in de topgear magazine van een paar maanden geleden had jeremy clarkson het ook over witte auto's en dat dat het nieuwe grijs gaat worden. persoonlijk vind ik het heel erg van de auto af hangen of het mooi is. Meestal vind ik spierwit ook niet mooi, het moet wel gebroken wit zijn.
grijs vind ik wel zo ontzettend saai bij auto's. helemaal zilvergrijs. zo inspiratieloos
quote:
Wat een schitterende CSLquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef Pharell het volgende:
[..]
doet u deze maar met BMW striping pleaze
[afbeelding]
ik mis de Volvo Ocean Race stickers eropquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:06 schreef J.A.N.A. het volgende:
Dit zag ik gisteren rijden en vond het eigenlijk best mooi.
[afbeelding]
liever de GTR ipv de CSLquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:18 schreef Pharell het volgende:
[..]
doet u deze maar met BMW striping pleaze
[afbeelding]
Die is nog maar net voor de helft witquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef lipje het volgende:
[..]
liever de GTR ipv de CSL
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OK dit is dan weer een topickillerquote:
Was dat die ene die gestolen was?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:13 schreef killerb het volgende:
Mijn wijlen peug 205(RIP) stond het ook wel goed.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep, van de PTA meetquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Was dat die ene die gestolen was?
Which reminds mequote:
Zoiets bedoel je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:19 schreef DeStedebouwer het volgende:
Wit is alleen mooi als het een soort metallic look heeft. Ik geloof dat BMW daar in doet of lijkt dat wit en is het meer lichtblauw?
Ja en nee, wit is ook geen kleur. Alleen bonte kleuren zijn kleuren.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:45 schreef Richie_Rich het volgende:
In feite is wit toch juist wél een kleur en zwart toch eigenlijk niet?
Waar heb je die wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en nee, wit is ook geen kleur. Alleen bonte kleuren zijn kleuren.
Maar zuiver wit bestaat niet, er zit altijd wel een tint in wat het dan wel weer een kleur maakt.
Ik heb mijn wijsheid uit de boeken.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:13 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Waar heb je die wijsheid vandaan?
Wit is opgebouwd uit alle kleuren die er bestaan... Zodoende zou je inderdaad kunnen zeggen dat wit wel een kleur is (want; alle kleuren) en zwart niet (want; geen kleur)...
Ik blijf erbij, wit is geen kleur.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:32 schreef MikeyMan het volgende:
"de boeken"...?
Vrij breed he? Ik heb bij natuurkunde altijd geleerd dat wit wél een kleur was... En zwart niet...
Ik ga liever op feitjes af dan logicaquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:36 schreef MikeyMan het volgende:
Kan zijn, maar wit is alle kleuren...
kleur + kleur + kleur + kleur ... + kleur = geen kleur...
rare logica als je het mij vraagt...
Nee, maar ik geloof mijn boek eerder dan een of andere logica.quote:
jawel hoorquote:Op zaterdag 2 september 2006 13:51 schreef Eric82 het volgende:
Deze mag ook niet ontbreken natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
en zo ist maar net.quote:
Een witte Range Rover is in zoveel opzichten verkeerdquote:Op zondag 3 september 2006 13:49 schreef CittaR het volgende:
Witte Range Rover is ook niet verkeerd
[afbeelding]
Heeft te maken met de hitte in sommige Amerikaanse staten. Een witte auto blijft beduidend koeler dan een donkere auto als het zo heet isquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:25 schreef Repeat het volgende:
lelijk, die pauperamerikanen kopen ook veel witte auto's
Kom, nog een keertjequote:Op vrijdag 8 september 2006 20:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vind wit juist de mooiste kleur voor een auto mits je em goed schoonhoud. Mensen zeiken vaak dat die dan zo vies wordt....ja dan moet je em maar schoonmaken luie zak!
dat zijn dus sjonnies of paupersquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom, nog een keertjeVoor jou
[afbeelding]
ik zie hetquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
als de ramen maar een beetje vrij zijn
auto - visitekaartje enzo.... je bent vast geen zelfstandigequote:Op zaterdag 9 september 2006 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit was wel vlak voordat ik even de voorruit met een sponsje gecleand heb trouwens, kon er ECHT niet mee de weg op
Vriend van me had ook zo'n Corvette. Machtig mooi om eens mee te maken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:11 schreef peacetaker het volgende:
vandaag gespot in de leidsche binnenstad![]()
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06366/09092006331.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ik had het al lang gezien, maar ik stond uit muggezifter mode. witte rand op het dak is ook niet Mquote:Op maandag 11 september 2006 12:04 schreef MrSkyline het volgende:
wat betreft die bmw 6 uit miami vice, is het dan geen enkele noob opgevallen dat hij de standaard voorbumper heeft en geen m6 bumper?
je hoeft maar een blik op die auto te werpen van welke kant dan ook om te zien dat t geen m6 is :/
Ghostbusters!quote:Op maandag 11 september 2006 13:33 schreef Reza-impreza het volgende:
witte lijkenwagens
[afbeelding]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |