Heeft te maken met de hitte in sommige Amerikaanse staten. Een witte auto blijft beduidend koeler dan een donkere auto als het zo heet isquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:25 schreef Repeat het volgende:
lelijk, die pauperamerikanen kopen ook veel witte auto's
Kom, nog een keertjequote:Op vrijdag 8 september 2006 20:32 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vind wit juist de mooiste kleur voor een auto mits je em goed schoonhoud. Mensen zeiken vaak dat die dan zo vies wordt....ja dan moet je em maar schoonmaken luie zak!
dat zijn dus sjonnies of paupersquote:Op vrijdag 8 september 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom, nog een keertjeVoor jou
[afbeelding]
ik zie hetquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
als de ramen maar een beetje vrij zijn
auto - visitekaartje enzo.... je bent vast geen zelfstandigequote:Op zaterdag 9 september 2006 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit was wel vlak voordat ik even de voorruit met een sponsje gecleand heb trouwens, kon er ECHT niet mee de weg op
Vriend van me had ook zo'n Corvette. Machtig mooi om eens mee te maken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:11 schreef peacetaker het volgende:
vandaag gespot in de leidsche binnenstad![]()
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06366/09092006331.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
ik had het al lang gezien, maar ik stond uit muggezifter mode. witte rand op het dak is ook niet Mquote:Op maandag 11 september 2006 12:04 schreef MrSkyline het volgende:
wat betreft die bmw 6 uit miami vice, is het dan geen enkele noob opgevallen dat hij de standaard voorbumper heeft en geen m6 bumper?
je hoeft maar een blik op die auto te werpen van welke kant dan ook om te zien dat t geen m6 is :/
Ghostbusters!quote:Op maandag 11 september 2006 13:33 schreef Reza-impreza het volgende:
witte lijkenwagens
[afbeelding]
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |