abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41260798

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mensen, SPAAR JE INKT!! je hebt zoveel mogenlijk inkt nodig dus ga geen kleine tekeningetjes maken maar bewaar al je inkt tot maandag avond zodat we een zo groot mogenlijk Fok! logo kunnen maken
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MAANDAG om 21:00 gaan we beginnen, dus begin NIET eerder!!!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-

DE LOKATIE

LAATST VERSIE TOOLS

Vorige Delen:

Deel 1 in Onzin
Deel 2 in GC
Deel 3 in GC
Deel 4 in GC

Algemeen:

Naar aanleiding van het !TOPIC! in Onzin hier een derde topic met dezelfde doelstelling. Lees de andere topics goed door, daar staat veel in uitgelegd.

Het idee was eerst om de VIP-letters in het midden te gaan bezetten, maar omdat deze steeds bijgehouden en overgekleurd worden, is dit te moeilijk en maken we het FOK!-logo ergens anders.

Waar precies? www.drawball.com

Hoe? Met jullie hulp!

Wanneer? Maandag om 21:00!

FAQ:

Q: Mijn inkt is op?!
A: Je moet (vrij lang) wachten maar langzaam neemt de inkt weer toe tot 15%. (15% omdat je nog geen briljante tekening hebt gemaakt.)

Q: Anderen klieden over ons heen??!!
A: Life is a bitch. Klied weer over hen heen.

Q: Ik deed agree maar ik werd niet toegelaten?
A: Klik disagree en lees voortaan.

Q: Er staat een soort huisje met punten en ik kan niet tekenen?
A: Klopt. Los het puzzeltje op. (Het werkt volgens het teken-een-huisje-zonder-je-pen-van-het-papier-te-halen-principe)

Q: Waar is dit goed voor?
A: Wereldvrede.

Belangrijke info uit andere topic:

Hoe het werkt: Je ziet als eerste een uitgezoomd veld van alles wat getekend is op dat moment. Herkenningspunten: Nintendo tekst, de letters VIP, enkele vlaggen en rechts een reeds vervagend badeendje.
Je kunt inzoomen door te klikken op het deel waarop je wil inzoomen. Dit doe je in totaal drie keer waarna je rechtsonderin een inktpotje ziet. Als je op dat moment wil tekenen moet je nog een kort puzzeltje (je kent ze wel, maar 1 keer over elk lijnstuk) oplossen. (Dit om macros te voorkomen.)

Ieder heeft maar 15 procent inkt en om een beetje groot fok!-logo te krijgen moeten we samenwerken zodat we tezamen meer inkt ter beschikking hebben!

Dit vereist natuurlijk wel enige coördinatie. Hierbij: Laten we allen starten met het maken van een enorm wit vlak onder VIP, minstens even groot als VIP zelf. Daarna maken we daarop het fok! logo in zwart. Allereerst is het belangrijk dat we het witte vlak goed schoon houden zodat we kunnen starten met fok!

Edits: Komen met meer informatie als dat nodig is. Als je een plaatje hebt van de voortgang post 'm! Altijd mooi om te zien hoe we langzaam de wereld, uhh, drawball veroveren.

Huisje-Kruisje Puzzle
Voor dat je kan tekenen moet je een huisje-kruisje-puzzle oplossen om te kunnen beginnen met tekenen. Dit is een manier van hoe je hem op kan lossen:

Je moet dus eerst beginnen met de rode pijltjes, daarna verder met de blauwe en tot slot de zwarte.

Inkt
Het is als je nieuw bent allemaal een beetje onduidelijk hoe het zit met de inkt. Nou het gaat als volgt.
Wanneer je voor het eerste de site bezoekt krijg je 15% inkt. Wees zuinig met deze inkt, want het gaat snel op.
Ok, nu komt het, het aanvullen van de inkt. Er zijn twee categoriën, mensen met een vast of mensen met een dynamisch IP-adres.
Als je niet weet welke je hebt zul je er vanzelf achter komen als je Drawball een paar keer bezoekt.

Als je een vast IP hebt en je hebt alle inkt verbruikt zul je zien dat de inkt langzaam weer bijgevuld wordt. Dit gaat behoorlijk langzaam met 0.1% per paar minuten. Wanneer je de site vaker bezoekt zal dit wel sneller gaan totdat je uiteindelijk de maximale 100% hebt bereikt.

Wanneer je een dynamisch IP hebt zul je altijd binnenkomen met een potje van 15% inkt. Wanneer deze op is kun je je verbinding gewoon houden met het internet en zal hij opbouwen met 0.1% per paar minuten (net als met een vast IP).
Maar wanneer je je computer uitzet, een minuutje of 10 wacht en hem weer aanzet zul je zien dat je inkt weer is aangevuld tot 15%.

De reden hiervan is dat de site kijkt naar je IP adres. Elke keer als je met je vaste IP komt zal hij je herkennen en geeft hij weer het oude inktpercentage aan.
Wanneer je met een dynamisch IP op de site komt zul je een, voor de site, nieuw IP hebben en denken ze dus dat je er voor de eerste keer bent. Je krijgt dan dus gratis die 15%. (let op: hij geeft er niet 15% bij, je start gewoon opnieuw met 15%)

Voor beginners is het beter om een dynamisch IP te hebben, maar na een tijdje loont het wel om een statisch IP te hebben.

Zoiets zal het worden:

Thanks to Blame

5 Hoog
3 Breed

De kleuren zijn bekend!
Thanks to Byte_Me

#1 | Rood
#2 | Wit
#3 | Blauw
#4 | Oranje achtergrond

Het schema dat door Blame werd ontworpen nemen we dus,5 hoog en 3 breed. En uiteraard de bovenstaande kleuren.

De locatie moet nog besproken worden! De locatie die te zien is in de afbeelding van Blame is niet de juiste!

DRAWBALL TOOL V1.0

Met dit programma kun je exact dezelfde kleur selecteren als in het voorbeeld van de OP!

http://s17.quicksharing.com/v/9728276/DrawballTools.zip.html

Het is dus handig als je dat even doet.

Zo werkt het:

- Run de .exe
- Ga in het midden van het kleurenrondje staan van drawball
- Druk op Alt + C (het programma is nu goed ingesteld)
- Ga naar het voorbeeldlogo en ga met je muis boven de gewenste kleur staan die je wilt hebben in drawball
- Druk op Alt + E
- Het programma heeft nu exact dezelfde kleur geselecteerd als op het voorbeeldlogo, tekenen maar!
De teams:

- Team F:
Dit team zorgt er voor dat de rand van de F getekend wordt. Dit team bepaalt dus ook onmiddelijk hoe groot de volgende letters worden.

Leden:

• -jos-
  • Ltd.
  • Blame
  • Repeat
  • TwyLight

--------------------------
    - Team O:
    Zorgt voor de rand van de letter O.

Leden:
  • KaMo
  • Skorpija
  • dork22
  • --Christiaan--

- Team K:
    Zorgt voor de rand van de K.

Leden:
  • Kazu
  • Impry
  • UncleSam
  • yosander

- Team !:
    Zorgt voor de rand van het !.

Leden:
  • RSH11
  • TerroRobbie
  • Poppetjuh

- Defenders:
    Zorgt voor het herstellen van vandalisme.

Leden:
  • nipeng
  • fiedel
  • Mtijn
  • Quannum
  • Kwarkie
  • RayMania
  • seadarius
  • switchboy
  • Zyggie
  • Whizzkith
  • Bullpit
  • Asmodean
  • Thieske
  • gohan16
  • Byte_Me
  • Litso
  • Casparovvv
  • GekkeMat

-------------------------
    - Kleur team:
    Zorgt voor het opvullen van de letters en achtergrond. De kleuren van de letters worden nog gekozen. Dit team kan slechts beginnen als de randen getekend zijn door de teams F,O,K,!.

Leden:
  • NT-T.BartMan
  • jna
  • brainster
  • Nosh
  • ZigoSOS
  • Quiestisia
  • 2Drix
  • C10H14N2
  • Pritt
  • IedeK.
  • Keileweg-ethicus

Ik denk ook dat als Teams F, O, K, ! klaar zijn dat ze de andere teams kunnen helpen.

IRC:

#drawball

Enlist Now!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Byte_Me op 28-08-2006 23:48:33 ]
  • pi_41260849
    FIPO + TVP
    pi_41260890
    ik zit in de trein vanavond, maar als ik thuis ben zal ik wel ff s;nachts gaan defenden
    pi_41260904
    Dan wordt dit nu gesubmit naar de frontpage:
    quote:
    Op Drawball kunnen duizenden mensen tegelijk een tekening maken, waarbij vaak om elke pixel gestreden wordt. Vanavond waagt een groot aantal fokkers een poging om ook FOK! wereldwijde bekendheid te geven. De bedoeling is om een heel groot FOK!-logo op Drawball te tekenen.

Er zijn al meerdere grote projecten op Drawball geweest, zoals te lezen in op de Drawball wiki. Het is nu tijd om FOK! aan deze lijst toe te voegen. Hierbij kunnen we alle hulp gebruiken die we kunnen krijgen, dus grijp deze kans aan om eens iets voor FOK! te doen.

In dit topic kun je de aktie volgen. Het plan is om vanavond om 21.00 uur te beginnen met tekenen. In het topic kun je ook verschillende tools vinden die je helpen netjes te tekenen. Iedereen begint met 15% inkt, dus je kunt meteen beginnen. Het ontwerp is in ieder geval al klaar, nu moeten we het vanavond nog even op Drawball tekenen.
      maandag 28 augustus 2006 @ 16:53:29 #5
    85230 Goldboy
    Philips Sport Vereniging
    pi_41260907
    Zijn er linkjes naar de vakken waarin 't gaat gebeuren?

Ik kan opzich ook wel 'n kleine bijdrage leveren.
    Gr.
    pi_41260925
    OK, ik ben nu 2 uurtjes weg, tot straks
    pi_41260970
    ik hoop dat ze er iets mee doen
    pi_41261024
    Ik ben er vanaaf niet maar zal morgen helpen
    pi_41261040
    Wil je de nieuwe tool van C10 in de OP zetten?
    WEB / [HaxBall #64] Jos is God
    Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
      maandag 28 augustus 2006 @ 16:58:57 #10
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_41261105
    Dat had misschien ook wel in de submit gekund, maar allez...
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
    pi_41261231
    Leuk ik kom wel even kijken en meekleuren. Is al duidelijk waar het FOK! logo komt?
      maandag 28 augustus 2006 @ 17:08:57 #13
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41261462
    pi_41261731
    tvp en ik heb ongelukkig nieuws! ik zal er pas later zijn er is iets tussengekomen.
    pi_41261794
    TVP van mijn kant en zet mij maar weer in de Op bij tekenaar van de !...

Ben er alweer uitgegooid...
    pi_41261835
    ja de wiki pagina is niet mr upgedate.
    Byte_Me zou je even willen vergelijken met het vorig topic?
    pi_41261919
    Heb er zin aan
    Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
    pi_41262499
    Kan er iemand linkjes maken naar de vakken van de F, O, K en ! ? Als je inzoomd zie je linksonder de URL. Dat maakt het gecoördineerd werken wel een stuk makkelijker denk ik. .
      maandag 28 augustus 2006 @ 17:51:38 #19
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_41262738
    tvp, ben er klaar voor, hoe doen we trouwens dat inkleuren? Streepjes vlak onder elkaar of echt helemaal volkleuren?
    Jawel, je keek.
      Moderator maandag 28 augustus 2006 @ 17:57:44 #20
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_41262911
    Ik defend ook wel eeeeeeem meeeee
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_41262967
    Ik denk dat we een hele goede verdediging nodig hebben.
    Als je ziet wat er de laatste dagen met het logo van Tweakers is gebeurd, kunnen we ongetwijfeld een aktie terug verwachten...

Ik heb in totaal 300% inkt klaarliggen om een grote aanval op GOT te plegen (1 groot zwart vlak) mochten zij het Fok! logo gaan verzieken
    pi_41263036
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef Blame het volgende:
    Ik denk dat we een hele goede verdediging nodig hebben.
    Als je ziet wat er de laatste dagen met het logo van Tweakers is gebeurd, kunnen we ongetwijfeld een aktie terug verwachten...

Ik heb in totaal 300% inkt klaarliggen om een grote aanval op GOT te plegen (1 groot zwart vlak) mochten zij het Fok! logo gaan verzieken
    Als je het zo beredeneert hebben jullie nog veel %'ten verziektijd tegoed als je kijkt wat er allemaal met het gotlogo gebeurd.
    graag op anoniem
    pi_41263072
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 18:02 schreef kixtart het volgende:
    Als je het zo beredeneert hebben jullie nog veel %'ten verziektijd tegoed als je kijkt wat er allemaal met het gotlogo gebeurd.
    Jullie waren gisteren ook zo dankbaar dat een hoop fok!kers jullie logo steeds hebben hersteld...
      Moderator maandag 28 augustus 2006 @ 18:06:41 #24
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_41263147
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 18:03 schreef Blame het volgende:

[..]

Jullie waren gisteren ook zo dankbaar dat een hoop fok!kers jullie logo steeds hebben hersteld...
    Daar was ik 1 van
    pi_41263364
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 18:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

Daar was ik 1 van
    Ik heb gisteren ook meerdere keren het logo van GOT hersteld, alleen vandaag moeten werken dus kon niets doen aan herstel werkzaamheden...
    pi_41263518
    ik heb ook GoT geholpen... Dutch pride enzo
    pi_41263583
    Is dat GOT gemauw nu nog steeds bezig.
      maandag 28 augustus 2006 @ 18:26:15 #28
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41263607
    Ik verwacht de mensen die met de letters meedoen wel om 20:00 op IRC om alles nog even te bespreken want het is nog niet helemaal duidelijk hoe en waar we het gaan doen!
      maandag 28 augustus 2006 @ 18:27:10 #29
    131729 jna
    pi_41263629
    Dus eigenlijk weet niemand waar ze dalijk moeten beginnen?
    Jawel, je keek.
    pi_41263658
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 18:03 schreef Blame het volgende:

[..]

Yup, daarom zijn er ook genoeg die jullie willen helpen, maar er zijn altijd kleuters die het willen verzieken. En met zo'n opmerking in je vorige post wordt het alleen maar moeilijker om iets moois/groots te maken.
    graag op anoniem
    pi_41263664
    Vanaavond ik ben ook op IRC vanaavond heb er zin in
    pi_41263688
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
    Is dat GOT gemauw nu nog steeds bezig.
    Een beetje Fokken kan geen kwaad
    Sowieso denk ik dat ze niet erg veel inkt meer hebben om echt zichtbare schade toe te kunnen brengen...
      maandag 28 augustus 2006 @ 18:31:48 #33
    131729 jna
    pi_41263766
    Ik zie het dalijk wel wat ik moet inkleuren, jullie weten schijnbaar waar te beginnen
    Jawel, je keek.
    pi_41263776
    Zo vet ik zal ook wel even defenden zo af en toe
      Moderator maandag 28 augustus 2006 @ 18:33:50 #35
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_41263828
    Ik kan dat topic niet eens op Gatheringpunttwiekerspuntnet vinden
    pi_41264183
    TVP, 'k ben er klaar voor.
    Nu die plek nog.
      maandag 28 augustus 2006 @ 18:46:07 #37
    145090 HenkBenzinetank
    Toegevoegde waarde
    pi_41264200
    ik doe ook wel mee als ehm defender of kleurer. Zeg het maar .
    pi_41264237
    Ik ben weg...
    Ik zie morgen wel hoe het geworden is
    pi_41264412
    Ik doe mee als vandalist.

Maar het ziet er wel leuk aan, maar ik registreer me nergens voor.
    gr gr
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:03:59 #40
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_41264714
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 18:28 schreef kixtart het volgende:

[..]

Yup, daarom zijn er ook genoeg die jullie willen helpen, maar er zijn altijd kleuters die het willen verzieken. En met zo'n opmerking in je vorige post wordt het alleen maar moeilijker om iets moois/groots te maken.
    Als je nou eens ophoudt met de kutkneus uit te hangen....
    I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
    pi_41264872
    Is het trouwens niet handiger om ergens fok.nl neer te zetten.
    gr gr
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:11:27 #42
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_41264954
    ik meld me rond 22.30, ook als potentieel vandaal van andere tekeningen.
    proberen is de eerste stap naar falen
    een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
    pi_41264987
    Aanwezig, met 100%
    º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
    „ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
    from albania.
    pi_41265077
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:09 schreef Quyxz_ het volgende:
    Is het trouwens niet handiger om ergens fok.nl neer te zetten.
    Dat dacht ik ook al ja, misschien om er later achter te zetten?
    Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
    bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
    pi_41265229
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef Blame het volgende:
    De vraag is maar of dat nou zo sportief is. Voor hetzelfde geld zet een of andere grapjas GoT op ons logo terwijl het helemaal geen Tweaker is en dan zorg jij ervoor dat heel GoT's werk in één keer weg is. Is natuurlijk vragen om problemen, denk dat je die 300% beter kunt gebruiken om Fok! te defenden.
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
    Ik kan dat topic niet eens op Gatheringpunttwiekerspuntnet vinden
    Staat op een besloten forum genaamd de Huiskamer Moet bepaald aantal posts hebben/tijd geregistreerd zijn wil je er in kunnen
    pi_41265393
    Ik ben present vanaf 10 uur, moet trainen.
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_41265573
    Waat gaan we het nu neerzetten??
    pi_41265760

Zullen we deze plek nemen?

zo ja zet die dan ook even in de op.
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:32:15 #49
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41265781
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:26 schreef Ltd. het volgende:
    Waat gaan we het nu neerzetten??
    Kom even op IRC dan...
    pi_41265802
    Ik ga wat later aanwezig kunnen zijn. Waarschijnlijk rond 12 uur of 1 uur. Mijn excuses hiervoor.
      maandag 28 augustus 2006 @ 19:46:41 #51
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_41266353
    Dit is... de 3e keer dat ik op Drawball ben, en ik heb ineens 100% paint, hoe kan dat dan?
    pi_41266480
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:46 schreef Yozzz het volgende:
    Dit is... de 3e keer dat ik op Drawball ben, en ik heb ineens 100% paint, hoe kan dat dan?
    Sinds je eerste bezoek blijft ie opladen.
    gr gr
    pi_41266502
    Het is bijna zover!
    Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
    pi_41266840
    ja leuk
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:03:48 #55
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_41266984
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Sinds je eerste bezoek blijft ie opladen.
    Maar... stopt ie met opladen tot ik 100% heb dan? Ik hoorde net iemand met 300%?
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:06:38 #56
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_41267110
    Succes!

Ik vrees dat de eerste F echter nog niet gaat lukken. Denk dat je eerst een soort 'relletje' nodig zult hebben om de steun van heel fok! te krijgen. En die gaat er wel komen want ik denk dat die tweakers de eerste F al compleet zullen gaan verkrachten. Maar misschien zit ik er naast.
    Ik wil wel defenden (of vandaliseren mocht daar behoefte aan zijn )
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:07:25 #57
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_41267149
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:03 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Maar... stopt ie met opladen tot ik 100% heb dan? Ik hoorde net iemand met 300%?
    Die heeft meerdere pc (+unieke ip).
    pi_41267218
    Waarom niet een groot frontpage bericht
    pi_41267339
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef eQuaL het volgende:
    Waarom niet een groot frontpage bericht
    Omdat niemand iets gesubmit heeft?
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:16:08 #60
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41267495
    Ik sta op 39%.. kom straks wel ff kijken
    Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
    pi_41267529
    Wheheheh... wat een sneue actie.
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:17:31 #62
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_41267550
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:11 schreef RSH11 het volgende:

[..]

Omdat de submits eerst altijd 48 uur in de wacht moeten
    pi_41267565
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:11 schreef RSH11 het volgende:

[..]

Er is wel gesubmit, maar staat alleen in Fok!radio-bericht.
    pi_41267659
    Iedereen op Irc komen
    pi_41267691
    Ik ben erbij zo. Moet nog kijken of ik op IRC kan komen, aangezien ik geen IRC heb 75% nu
    pi_41267748
    Via de Sitenavigatie rechtsbovenin en dan #drawball.
    pi_41267833
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:22 schreef IedeK. het volgende:
    Via de Sitenavigatie rechtsbovenin en dan #drawball.
    Ah ja duidelijk, dank je
    pi_41268006
    ik, ik ben er weer.

ga ff de OP updaten (tools en zo), en proberen op IRC te komen.
    pi_41268051
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef C10H14N2 het volgende:
    Ik ben erbij zo. Moet nog kijken of ik op IRC kan komen, aangezien ik geen IRC heb 75% nu
    Mensen zonder IRC en het ook niet willen installeren, gebruik http://www.ircatwork.com

Edit: Reactie op post hieronder,
    oeps, wist ik niet
    of irc.fok.nl dus
    graag op anoniem
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:29:43 #70
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_41268059
    Nou, bijna tijd.
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:30:08 #71
    11502 nipeng
    The last ride is free
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:30:08 #72
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_41268080
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef kixtart het volgende:

[..]

Mensen zonder IRC en het ook niet willen installeren, gebruik http://www.ircatwork.com
    Of [url=irc.fok.nl]hier[/url]
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:33:58 #73
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_41268274
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:30 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Of [url=irc.fok.nl]hier[/url]
    Die werkt onder linux/firefox dus niet zonder dat je extra plugins moet gaan installeren.
    pi_41268338
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:33 schreef gronk het volgende:

[..]

Die werkt onder linux/firefox dus niet zonder dat je extra plugins moet gaan installeren.
    Alleen maar een Java-plugin ofzo, stelt echt niets voor...
    Op IRC wordt op dit moment echt alles doorgesproken, dus wel zo makkelijk als je daar naartoe komt.
    pi_41268796
    Waar moet ik nou kijken ik kan ook al niet op irc komen.
    pi_41268828
    Is het bijna zover? Waar precies gaan we 't maken?!?
    Ik support gevallen topclubs!
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:49:24 #77
    47495 The_Punisher
    Judge. Jury. Executioner
    pi_41268916
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef Fetai het volgende:
    Is het bijna zover? Waar precies gaan we 't maken?!?
    De lokatie is toegevoegd in de OP.
    Why God? Why are the innocent dead and the guilty alive? Where is justice? Where is punishment?
    Or have you already answered, have you already said to the world.
    Here is justice, here is punishment. Here.... In me...
    pi_41268919
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:46 schreef Ipho het volgende:
    Waar moet ik nou kijken ik kan ook al niet op irc komen.
    Alle informatie staat in de OP, de rest wordt besproken op IRC.

Wil je op IRC moet je naar http://irc.tweakers.net/fok gaan en dan het volgende intypen: /join #drawball
    Zou iedereen moeten lukken.
    pi_41268926
    als je irc heb ff dit in je browserbalk typen: irc://irc.fok.nl/drawball
    What it do
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:54:48 #80
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_41269147
    sorry jongens HW gaat voor
    pi_41269171
    ik ben er!
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:56:45 #82
    151527 KaMo
    Boem, zei de bas
    pi_41269212

15% inkt?
    ftw!
      maandag 28 augustus 2006 @ 20:58:35 #83
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_41269287
    't is alleen een beetje een zootje op IRC...
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:01:00 #84
    140365 Keileweg-ethicus
    Groot en zelfbenoemd denker
    pi_41269376
    Ik stond vandaag weer op 15%

Maar goed, laten we beginnen.
    Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
    pi_41269423
    Klaar om te defenden!
    klik hier
    pi_41269545
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:02 schreef GSMboy het volgende:
    Niet druk hiero
    Iedereen is op IRC
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:05:02 #88
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_41269550
    Wat gaan we doen dan.
    "Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:05:05 #89
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_41269554
    't lijkt nog niet helemaal lekker te gaan met de coordinatie...
    pi_41269566
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 20:54 schreef KaMo het volgende:
    sorry jongens HW gaat voor
    Kamo, omdat je stoer bent, mag je later beginnen.
    pi_41269589
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef bolletje_25 het volgende:
    Wat gaan we doen dan.
    Kom op irc.
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:06:34 #92
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_41269611
    Check deze

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
    Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
    Sokkel Lolleromfg[/b]
    pi_41269624
    Ik ben op IRC, maar ken daar niet chatten, heb geen +v....

En op drawball zie ik ook nog niets verschijnen
    pi_41269667
    Waar zijn jullie aan het tekenen dan?
    pi_41269699
    Irritant dat hij niet automatisch refresht, maar dat ik telkens dat ding opnieuw moet openen. <<
    gr gr
    pi_41269700
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:06 schreef Webcrowler het volgende:
    Ik ben op IRC, maar ken daar niet chatten, heb geen +v....

En op drawball zie ik ook nog niets verschijnen
    doe eens /join #fokradio, want je zit nu in #Fok, het algemene kanaal
    Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
    CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
    Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
    Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:08:53 #97
    138120 Yozzz
    Éireann go Brach
    pi_41269701
    Check de OP
    pi_41269778
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:08 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

doe eens /join #fokradio, want je zit nu in #Fok, het algemene kanaal
    Niet echt, want ik zit toch echt in het #drawball kanaal (ben geen irc noob ofzo)
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:11:16 #100
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_41269800
    Kan iemand zeggen waar ik moet tekenen? Dan doe ik dat wel.

Anders pleur ik Johnny Bravo ergens neer.
    "Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
    pi_41269806
    http://www.drawball.com/7dL3f6p

Dit is de F
    Dus nu kleuren en defenden
    Goed bezig!
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:14:07 #102
    146875 aaipod
    Primus inter pares
    pi_41269948
    wat is de irc server? niet het channel maar de server
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:15:19 #103
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_41269993
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:14 schreef aaipod het volgende:
    wat is de irc server? niet het channel maar de server
    irc.fok.nl
    pi_41270009
    Mên, ik had nog zo geplaned Fok! logo te verneuken, is m`n inkt op!!
    pi_41270049
    Net wat GS-jes verwijderd
    pi_41270074
    damn, gaat lekker zo. zonder planning.
    pi_41270075
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:15 schreef most_wanted het volgende:
    Mên, ik had nog zo geplaned Fok! logo te verneuken, is m`n inkt op!!

Tot zover gaat het een beetje fout metd e planning.... De F is wel al tezien vanaf 0% zoom...
    pi_41270097
    Slaat nergens op dat niet iedereen kan chatten op IRC .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_41270099
    pi_41270147
    We komen er wel
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:18:54 #111
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41270171
    DE F staat er!!
    pi_41270215
    Woahaha, wat ik nu hoor van Geen Stijl...
    Om 22. uur willen ze het logo van Geen Stijl over FOK plaatsen ...
    Vele man hebben al aangemeld ...

Daaag Fok! :w
    pi_41270235
    Hoelang duurt het voor je weer inkt heb?
    pi_41270334
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef RayMania het volgende:
    pi_41270338
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef GSMboy het volgende:

Patethic
    pi_41270350
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef RayMania het volgende:
    Daar moet iets aan gedaan worden inderdaad!
    pi_41270369
    Hoe download je die vierkantentool?
    pi_41270372
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef most_wanted het volgende:
    Hoelang duurt het voor je weer inkt heb?
    Minder dan 1 % per uur.
    gr gr
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:22:41 #119
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_41270374
    IRC lukt niet, ga zo wel kleuren
    pi_41270379
    test
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:23:16 #121
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_41270398
    Ik ben de F aan het defenden. Geraak alleen zo door mijn inkt. F ziet er al wel geinig uit! En zelfs Henk (was het toch?) krijgt ook nog een behandeling door Fokkers ondertussen zag ik net.
    pi_41270487
    Sorry maar wat slecht geregeld dit.. in de OP van dit topic staat nogsteeds de oproep om het gedeelte onder VIP wit te maken! veel lurkers die ook ff mee willen doen zullen dat dus gaan doen, niet wetend waar de aktie echt bezig is
    pi_41270494
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:22 schreef NT-T.BartMan het volgende:
    IRC lukt niet, ga zo wel kleuren
    Probeer http://www.ircatwork.com dan eens. Werkt perfect hier
    graag op anoniem
    pi_41270502
    Wie heeft bedacht om niet iedereen te voicen... Dit werkt niet echt motiverend ofzo.....

Maarja, ik heb nog steeds 100% inkt staan om te gebruiken straks!
    pi_41270514
    Ik kijk ook even mee. De O staat er ook al bijna zie ik.
    pi_41270517
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef GSMboy het volgende:

Hehe

En waar heb je dat vandaan?
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:26:04 #127
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_41270543
    Zie IRC eenieder.
    pi_41270565
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
    Sorry maar wat slecht geregeld dit.. in de OP van dit topic staat nogsteeds de oproep om het gedeelte onder VIP wit te maken! veel lurkers die ook ff mee willen doen zullen dat dus gaan doen, niet wetend waar de aktie echt bezig is
    Staat helemaal bovenaan de OP waar we echt aan het kleuren zijn en het valt inmiddels ook wel op waar het is aangezien de F al duidelijk is
    pi_41270568
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:25 schreef Impry het volgende:

[..]

Hehe

En waar heb je dat vandaan?
    Hoor ik op MSN en ICQ van een paar gasten van GS...
    Ze hebben een besloten site ergens om de plannen te smeden. Net iets als die Tweakers Huiskamer.
    pi_41270615
    flikke rnou maar op GSMGirl
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:31:31 #132
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_41270709
    Die gasten van geenstijl kunnen het puzzeltje toch nooit oplossen, no worries.
    pi_41270760
    Waar is onze O en onze K ?
    pi_41270818
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:31 schreef GSMboy het volgende:
    http://www.geenstijl.nl/forum

Zie dan... besloten forum
    Ja en?
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:33:53 #136
    131729 jna
    pi_41270828
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:31 schreef TheVotary het volgende:
    Die gasten van geenstijl kunnen het puzzeltje toch nooit oplossen, no worries.
    Overigens ben ik klaar met inkleuren. m'n 100% is helemaal op
    Jawel, je keek.
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:34:01 #137
    140365 Keileweg-ethicus
    Groot en zelfbenoemd denker
    pi_41270837
    Verdomme, ik verlies steeds de connectie met de server als ik wil tekenen

Nou, dan ga ik maar toekijken.
    Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
    pi_41270878
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja en?
    Dan is dit geen onzin....
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:36:46 #139
    51390 Dagguzz
    Computer says no...
    pi_41270955
    Netjes hoor dames!
    Ik help ook gezellig mee, boel is alleen een beetje traag
    Schudden voor gebruik
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:37:24 #140
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41270977
    Het ziet er al wel aardig uit he.. M'n inkt is op dus ga ook wel meekijken..
    pi_41270996
    zijn we al begonnen?
    pi_41271007
    Ik ben dan wel een echte GoTter, maar omdat ik vind dat jullie dit zo goed in elkaar gezet hebben. Kleur ik gezellig mee.
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:38:13 #143
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_41271096

Het komt in zicht
    pi_41271146
    sorry jonges, ik zit aan n computer die niet van mij is, dus ik kan helaas niet meehelpen, wss morgen wel
    "The night of the living dead is on it's way,
    with a credit report for duty call"
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:42:16 #146
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_41271182
    Ik hoop wel dat dat oranje niet te veel op het rooie lijkt van een afstand.
    pi_41271210
    out of inkt!
    pi_41271225
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:42 schreef TheVotary het volgende:
    Ik hoop wel dat dat oranje niet te veel op het rooie lijkt van een afstand.
    Dikkere lijnen
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:44:37 #149
    131729 jna
    pi_41271261
    Iedereen die niks doet: Help met Defenden!
    Jawel, je keek.
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:44:47 #150
    137085 bolletje_25
    Nuance is voor mietjes
    pi_41271267
    Iemand een mirrortje voor die vierkant-tool? Die host is down nl.
    pi_41271273
    @ thevotary, gewoon zeer fel oranje gebruiken en erg donker rood.

Wat is t tyfuslelijk btw. Maar ik vind wel dat ie heel goed gaat! Had niet verwacht dat we het zouden redden op deze manier. Maar veeel mensen helpen!
    pi_41271418
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:44 schreef jna het volgende:
    Iedereen die niks doet: Help met Defenden!
    hoe doe ik dat?
    pi_41271478
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef mcDavid het volgende:

[..]

hoe doe ik dat?
    Weer inkleuren, gekras weg halen!
    pi_41271481
    Geen inkt meer, wie heeft er hacks
    pi_41271485
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:48 schreef mcDavid het volgende:

[..]

hoe doe ik dat?
    Zonder inkt kan het niet
    pi_41271577
    kut IRC, geen me eens autovoice!!!!!!!!!!!!!
    pi_41271594
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef woeeiiii het volgende:

[..]

Zonder inkt kan het niet
    verdorie!
    pi_41271619
    waarom staan we trouwens zo dicht bij dat tweakers logo?
    pi_41271732
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:52 schreef mcDavid het volgende:
    Toeval geloof ik.
    pi_41271743
    ik heb ook 100% wat kan ik doen ?
    Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
    pi_41271763
    Het is echt prachtig aan het worden
    quote:
    Omdat we zo nog een grote pijl over het GOT-logo tekenen om aan te wijzen waar iedereen moet zijn
      maandag 28 augustus 2006 @ 21:57:15 #162
    131729 jna
    pi_41271792
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
    Verdedigen
    Jawel, je keek.
    pi_41271809
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:57 schreef jna het volgende:

[..]

Verdedigen
    en wat de hel is dat ?
    Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
    pi_41271821
    Bij mij laad die niet verder dan 66%
    Heb iets van 90% inkt, maar kan er dus niks mee
    We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
    pi_41271825
    quote:
    Komt gewoon zo uit, was een mooie lege ruimte.
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
    Defenden, dus gekras weghalen.
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:56 schreef Blame het volgende:
    Het is echt prachtig aan het worden
    Hij moet nog gefinetuned worden Maar het begin is zeker goed!
    pi_41271885
    Moet er niet nog oranje omheen?
    pi_41271941
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef eQuaL het volgende:
    Geen inkt meer, wie heeft er hacks
    Kleur vanaf een gehackte VNC.
    pi_41271980
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
    Moet er niet nog oranje omheen?
    Jawel, uiteindelijk wel... maar nu eerst even de letters goed neerzetten.
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:04:06 #169
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_41272075
    Heb al wat defend.
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:04:37 #171
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_41272086
    Ik heb mijn inkt opgemaakt door lekker wit te kleuren
    Tranquillo
    pi_41272141
    hey kan meedoen
    heb 100% inkt
    We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
    pi_41272149
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef NT-T.BartMan het volgende:
    Inkt op...
    Ik ben ook op

Maar er zijn er nog genoeg met veel inkt geloof ik. Ik hoop hoop het iig!
    pi_41272199
    lol uitroepteken is veels te dik
    pi_41272212
    - edit - account van vriendin -
    pi_41272245
    Hmm, overal worden al oranje vlakken geplaatst terwijl de letters nog niet gefinetuned zijn, bijv. bij de het stokje in het midden van de F, die moet duidelijk nog worden bijgewerkt!

Uitroepteken wil ook niet echt lukken. Hoe breed willen jullie 'm hebben?
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:09:56 #177
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_41272273
    defender / vandaal manny, reporting for duty !
    pi_41272328
    Het wordt echt mooi
    pi_41272340
    Het stukje tussen de 'stok' en het puntje van het uitroepteken moet nog zwart worden ingevuld
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:12:51 #180
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_41272383
    Welke kleuren moeten er gebruikt worden? Want het voorbeeld logo bevat andere kleuren als het logo een paar posts eronder. Dit gaat anders dubbelle inkt kosten bij het defenden.
    pi_41272416
    *is jaloers het logo niet te kunnen zien*
    op deze computer doet drawball t niet
    pi_41272498
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 22:13 schreef Quiestisia het volgende:
    *is jaloers het logo niet te kunnen zien*
    op deze computer doet drawball t niet

Hoe het er nu voorstaat.
    pi_41272535
    *gaat meehelpen met het witte vlak wit te houden*
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:17:25 #184
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_41272559
    even flink gedefend in de O
    pi_41272578
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 22:16 schreef woeeiiii het volgende:

[..]

Hoe het er nu voorstaat.
    Dankje
    Het ziet er gaaf uit, morgen help ik zekerz mee!!!
    pi_41272623
    ik had ook een korte update, maar ik zie nu dat er net nog een gepost is.
    Nou ja, nu heb ik het toch al geupload:

(Dat dat uitroepteken veel te dik is is mijn schuld )
    pi_41272730
    we zijn 4 keer yo groot als VIP
    pi_41272770
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 22:18 schreef RSH11 het volgende:

Dat je dat uberhaupt al durft toe te geven! Maar wordt vast wel gefixed zometeen
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:23:11 #189
    80382 manny
    30 is best veel
    pi_41272811
    inkt is op, good luck !
    pi_41272840
    Verdedigen mensen
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:24:10 #191
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_41272858
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 22:18 schreef RSH11 het volgende:
    ik had ook een korte update, maar ik zie nu dat er net nog een gepost is.
    Nou ja, nu heb ik het toch al geupload:

[afbeelding]

Hahaha Henk!!
    pi_41272917
    Gewoon links een stukje van het uitroepteken af dadelijk. Want hij zit ook te ver naar links vergeleken met de rest..
    pi_41272927
    ik wou net fok! even toevoegen aan dat lijstje met forums op het wikipedia artikel van drawball, maar ik zie dat ze het lijstje hebben weggehaald
    pi_41272991
    We vervagen!
    pi_41273016
    Huidige stand van zaken:

En ik heb 0% inkt
    pi_41273032
    Hey, maar het ging wel SUPERGOED! ;-)
    pi_41273077
    Dit moet lukken

pi_41273175
    Ik lees fuck
    Oké doei.
    pi_41273202
    O is veranderd in een U
    pi_41273227
    Ik heb met mijn resterende inkt het onderste gedeelte van de O proberen te redden
    pi_41273243
    dit wordt niks, heleboel mensen hebben verkeerde prioriteiten....
    pi_41273294
    Laat dus alsjeblieft dat uitroepteken voor wat het is, zonde van je tijd en inkt, kan je beter aan de letters en achtergrond besteden....
    pi_41273437
    Ja de bovenkant is open is gefixed als het goed is.
    pi_41273454
    Dit gaat een dag goed, daarna is het Fok! logo

maandag 28 augustus 2006 @ 22:39:15 #206
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41273481
    Ik heb mijn best gedaan met verdedigen (heb 100 % ingezet) maar het is nu op!
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_41273783
    Wat word ie verkracht.
    pi_41273800
    *zucht*
    Hoe doen die andere fora dat?
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:46:47 #209
    79871 Poppetjuh
    Pas op! Ik pop!
    pi_41273801
    2x 100%, komtie!
    pi_41273824
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 22:46 schreef Poppetjuh het volgende:
    2x 100%, komtie!
    Goezo!
    pi_41273846
    Ik zal ook nog even een stukje doen
    pi_41273917
    10%oranje erbij
    pi_41273924
    Mijn volle 100% zijn inmiddels op

Ik zie btw nu allemaal GS in stijlloos roze in de F.
    Oké doei.
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:51:17 #214
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:52:45 #215
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_41274063
    Zonet 40% oranje gedumpt.
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:53:21 #216
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_41274087
    Overigens is 't wel amusant om te zien dat sommige fok!kers 'fok!' op 't fok-logo kliederen
    pi_41274109
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 22:49 schreef brainster het volgende:
    Dat valt toch niet op als je wat uitzoomed
    pi_41274126
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 22:49 schreef brainster het volgende:
    Lekker kansloos. Valt dus echt niet op van ver weg, roze in rood
    pi_41274128
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 22:51 schreef TheVotary het volgende:
    Pok!
    pi_41274176
    ze proberen er POK van te maken!
    pi_41274219
    Wat doen ze met de O ??
    Oké doei.
    pi_41274272
    Ik zou het hierbij laten, de vandalen hun inkt laten verspillen en morgen alles netjes corrigeren
      maandag 28 augustus 2006 @ 22:58:00 #223
    99782 Jaco90
    Nee ik ben niet negentig.
    pi_41274284
    Ik wil wel helpen maar ik begrijp niets van die tools.
    pi_41274474
    En ach, we kunnen er altijd nog een nederlandse vlag van maken
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:11:07 #225
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_41274865
    Zo ink is nu op. Heb aardig wat moeten fixen. Vierkant tool werkt prima, de kleurtool zit bij mij steeds net iets te ver van de juiste kleur.
    pi_41274898
    kben benieuwd hoe t er uit ziet als ik over n paar dagen terug kom van excursie.. veel succes nog!
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:11:53 #227
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_41274907
    Het logo is dus gewoon veel te groot ingezet, zoals ik al dacht.
    "Dat is echt ontzettend zielig" ©
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:19:28 #228
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_41275229
    Wie kan ergens die vierkant-tool uploaden trouwens? Of mailen naar litso at fok.nl, dan host ik 'm wel.
    pi_41275264
    Hij staat op de vorige pagina.
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:23:45 #231
    132191 -jos-
    Money=Power
    pi_41275357
    Geslaagde actie!

Voor wie topic 6 opent: dinsdag 21:00 gaan we herstellen!
    pi_41275385
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:11 schreef nipeng het volgende:
    Zo ink is nu op. Heb aardig wat moeten fixen. Vierkant tool werkt prima, de kleurtool zit bij mij steeds net iets te ver van de juiste kleur.
    Dan heb je misschien niet goed het midden gekozen
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:24:23 #233
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_41275386
    Dankje, woeeiiii
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:39:32 #234
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_41276008
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef switchboy het volgende:

[..]

Dan heb je misschien niet goed het midden gekozen
    Meerdere malen het midden gezet maar niet veel beter resultaat kunnen behalen. Morgen nog eens een paar pogingen doen.
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:42:54 #235
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41276140
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:39 schreef nipeng het volgende:

[..]

Meerdere malen het midden gezet maar niet veel beter resultaat kunnen behalen. Morgen nog eens een paar pogingen doen.
    Ik moest ook een paar keer proberen, en toen zat ik goed.
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_41276226
    Ik zal eens wat troep weghalen op ons logo.
    pi_41276244
    we kunnen ook nog overgaan op al het oranje vervangen door zwart. Dan zit je iig altijd goed met je kleur....
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:45:48 #238
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_41276264
    D'r zit een mongool bovenin de F een punt zwart te maken. Mijn inkt is op.
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:46:39 #239
    19350 gohan16
    Inmiddels 26
    pi_41276295
    We hebben meer defenders nodig. De meesten hebben geen inkt meer. We hebben trouwens wel het grootste logo op de drawball.
    I used to be schizofrenic, but we're okay now.
    pi_41276308
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:23 schreef -jos- het volgende:
    Geslaagde actie!

Voor wie topic 6 opent: dinsdag 21:00 gaan we herstellen!
    herstellen moet je niet gezamelijk doen, gewoon wie zin, tijd, en inkt heeft kan herstellen.
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:47:55 #241
    110654 Foeske
    lives life, loves life
    pi_41276344
    Hey, ik kwam ook eens kijken wat dit nu precies inhoudt. Ben er nog niet helemaal uit, maar ik ben al wel aan het herstellen in ieder geval. Hopelijk doe ik het goed!
    *´¨)
    ¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
    (¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:49:30 #242
    131729 jna
    pi_41276416
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:47 schreef Foeske het volgende:
    Hey, ik kwam ook eens kijken wat dit nu precies inhoudt. Ben er nog niet helemaal uit, maar ik ben al wel aan het herstellen in ieder geval. Hopelijk doe ik het goed!
    Zal wel lukken
    Jawel, je keek.
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:49:43 #243
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_41276424
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef gohan16 het volgende:
    We hebben meer defenders nodig. De meesten hebben geen inkt meer. We hebben trouwens wel het grootste logo op de drawball.
    Ik heb nog 80%, maar drawball is zó sloom hier dat ik niet eens het huisje kan tekenen voor ik kan beginnen, omdat hij gewoon amper reageert
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:51:47 #244
    19350 gohan16
    Inmiddels 26
    pi_41276504
    Bij mij is ook sloom. Ik heb juist net een nieuwe pc
    I used to be schizofrenic, but we're okay now.
      maandag 28 augustus 2006 @ 23:53:34 #245
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_41276564
    quote:
    Op maandag 28 augustus 2006 23:51 schreef gohan16 het volgende:
    Bij mij is ook sloom. Ik heb juist net een nieuwe pc
    Ligt dan ook niet aan je pc maar aan de drukte op Drawball, denk ik.
    pi_41276975
    drawball is gefokt
    pi_41277019
    bij het herstellen zijn duidelijke omlijningen van de letters nodig. en herstel in godsnaam alleen het rechter uitroepteken. heb zojuist 300% inkt gespendeerd aan het corrigeren van het dubbele uitroepteken.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:11:09 #248
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_41277132
    Ik ben benieuwd wat er morgen nog staat. Ga nu pitten.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:12:59 #249
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41277184
    Hoe kom je eigenlijk snel weer aan nieuw inkt?? Gewoon een kwestie van wachten??
    pi_41277190
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 00:11 schreef gronk het volgende:
    Ik ben benieuwd wat er morgen nog staat. Ga nu pitten.
    volgens mij zijn we niet zomaar weg te vagen. kijk naar do nintende, dat wordt ook dagenlang niet onderhouden, en dan zetten ze het even terug. dat kunnen wij ook gaan doen.
    pi_41277235
    Hahahahah volgens mij is het mislukt
    pi_41277265
    ja, maar als je veel gebruikt krijg je snel nieuwe inkt. ik ben in 15 minuten van 100 naar 0 gegaan, en 2 uur later zat ik weer op 5%
    pi_41277425
    Ik ga ook ff restaureren....
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:21:11 #254
    85962 ioko
    I Appear Missing
    pi_41277459
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 00:20 schreef Thieske het volgende:
    Ik ga ook ff restaureren....
    Mooi zo, er blijven mensen bezig met zieken
    Coincidence
    Makes sense
    Only with you
    pi_41277605
    Het rode in de F is vet donker
    pi_41277628
    Ik ga ff nog wachten met restaureren, eerst even een hoop inkt sparen en dan grote delen restaureren
    pi_41277675
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 00:25 schreef TwyLight het volgende:
    Het rode in de F is vet donker
    Komt door al het zwarte gekras
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:30:32 #258
    110654 Foeske
    lives life, loves life
    pi_41277769
    Ik word heel de tijd van de server af gekickt. Heb het nu al zo vaak geprobeerd
    Nu tandjes poetsen enzo en dan probeer ik het zometeen nog 1 keer... Anders morgen misschien, als SOG. Jullie succes nog iig!
    *´¨)
    pi_41278022
    Ik kom helaas niet verder ingezoemd dan 66%
    pi_41278127
    Hehehe, Ik heb een manier gevonden hoe te cheaten. Zal het morgen uitleggen. Dan kunnen we ons Fok! sign goed maken/verdedigen.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:46:26 #261
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_41278197
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 00:43 schreef most_wanted het volgende:
    Hehehe, Ik heb een manier gevonden hoe te cheaten. Zal het morgen uitleggen. Dan kunnen we ons Fok! sign goed maken/verdedigen.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:48:37 #262
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_41278269
    Wat trouwens wel humor is: de krassers die over fok! heen krassen *blijven wel binnen de letters*
    pi_41278346
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 00:27 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Komt door al het zwarte gekras
    De linker bovenhoek heb ik geprobeerd te herstellen maar mijn inkt is op en is er een manier om nog grotere vlakken te maken want het is maar een dun lijntje elke keer.

ik heb trouwens de kleur uit dat plaatje in dit topic gepakt.
    pi_41278396
    ik heb ook al mijn inkt op gemaakt aan het verdedigen, maar ik moet zeggen ook al is volgens mij bijna iedereen op dat ding aan het kloten dat er best groot en opvallen fok staat.
    Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
    [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
    pi_41278415
    ik ga nu rode gedeelte van de o restaureren
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:03:21 #266
    110654 Foeske
    lives life, loves life
    pi_41278641
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 00:48 schreef gronk het volgende:
    Wat trouwens wel humor is: de krassers die over fok! heen krassen *blijven wel binnen de letters*
    Ik wilde het niet hardop zeggen. Ik denk: wie weet zijn het domme GeenStijl mensen die ons topic volgen ofzo

Maar goed, ik mag eigenlijk niet, maar ik ga morgen 2 keer herstellen: 1 keer op de universiteit (= + IP wissel als het goed is, dus misschien zelfs vaker) en 1 keer op m'n kamer
    *´¨)
    pi_41278646
    Ik heb linksboven bij de F nog ff wat hersteld. zit nu echt op 0% inkt
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:54:12 #268
    146875 aaipod
    Primus inter pares
    pi_41279750
    Drawball is echt retetraag hier nu maar heb net 40% inkt gebruikt om te herstellen. Als het allemaal weer wat rustiger wordt daar zal ik me andere 60% gebruiken
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:59:49 #269
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_41279864
    D'r verschijnt bovenin ook een gigantische rood/witte vlag, en onderin wordt 't superroze. Geloof dat dat er misschien wel iets mee te maken heeft..
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 02:03:32 #270
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_41279939
    Zo, weer even wat grote vlakken gerestaureerd en wat opzichtige stukken tekst weggepoetst
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 02:14:14 #271
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_41280148
    Die '/31' is irritant.
    pi_41280222

Ik vind hem netjes!

ik ga nog ff wat oranje klussen, vooral bovenin tussen de poten van de K en dan naar bed!
    pi_41280298
    Morgen zetten we er ".nl" achter!
    pi_41280547
    hoe kom ik aan meer inkt ???
    pi_41280641
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 02:36 schreef Harrie het volgende:
    hoe kom ik aan meer inkt ???
    wachten.
    pi_41280667
    Wat een hakenkruizen op het GOT-logo
    Tante minthy!! O+
    Achtbaan1 is voor mij te intens
    pi_41280736
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 02:45 schreef minthy het volgende:
    Wat een hakenkruizen op het GOT-logo
    zielig vind ik dat
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 02:55:29 #278
    146875 aaipod
    Primus inter pares
    pi_41280803
    hijs wel tof nu he
    pi_41280806
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 02:43 schreef Repeat het volgende:

[..]

wachten.
    ingelogd opdrawball of gewoon een tijd wachten omdat het alleen op IP gaat ???
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 02:58:03 #280
    146875 aaipod
    Primus inter pares
    pi_41280847
    Op IP
    pi_41280930
    quote:
    Op dinsdag 29 augustus 2006 02:21 schreef mcDavid het volgende:
    Morgen zetten we er ".nl" achter!
    geloof me, nog groter en we kunnen het echt niet meer bijhouden. we zijn nu al veruit het grootste logo.
    pi_41281153
    wellicht een optie om het een keer op nieuw te proberen en dan de blauwe variant zoals deze boven in het forum ook staat.

ik denk dat het in 1 kleur meer op valt dan nu, oke hij is duidelijk als je er op kijkt maar anders niet echt.
    pi_41281182
    maar als ik dan hier naar kijk http://www.drawball.com/4prhpLL hoe is dat dan mogelijk ???

niet met een paar streepjes
    pi_41281480
    Ik stel voor om nog zo'n actie te houden, maar dan tekenen we niet het FOK! logo, maar Tubgirl met zijn allen.
    How you play the cards you are dealt is all that matters.
    pi_41281556
    Zo ik heb mijn inkt ook even gebruikt. morgen ga ik verder. Eerst maar eens slapen.
    How you play the cards you are dealt is all that matters.
    pi_41282075
    ik heb de O ff gefixed want er stond namelijk al fuk!
    pi_41282690
    Hij staat er nog!
    pi_41282935
    wat witte vlakken herstelt
    pi_41282939
    Voor die cheat heb ik nog zo`n 95 uur nodig, voor iedere % rekent ie andere codes.
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:22:27 #290
    145172 gronk
    adulescentulus carnifex
    pi_41282996
    Drie kleuren als logo kan best, maar ik denk alleen wel dat 't handiger is om een andere achtergrondkleur te nemen dan oranje. Dit valt eigenlijk gewoon niet op. Tegen 'n zwarte achtergrond zou 't wel opvallen, maar dan moet er ook een rand om de letters heen.
    pi_41283346
    ff wat vandalisme aan t herstellen
    pi_41283451
    dat ziet er al iets beter uit, vanmiddag ga ik weer verder, moet ff bijvullen
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:14:54 #293
    110654 Foeske
    lives life, loves life
    pi_41283571
    Jullie hebben het rood boven in de F goed bijgewerkt!
    Ik had te weinig om iets van betekenis te doen, vanmiddag in de bieb help ik nog wel een keertje mee!
    *´¨)
    pi_41283624
    Hij ziet er mooi uit. wel erg groot.
    kleine beetje inkt wat ik toevoeg is haast niks

hoop dat hij ooit af komt
    pi_41283862
    Wauw, groot
    pi_41283886
    Wow... het valt me echt mee dat het nog staat
    pi_41284123
    hij heeft de ochtend gehaald! =)
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:51:36 #298
    131729 jna
    pi_41284148
    Nu alleen nog verdedigen, maar dat moet wel lukken als iedereen meehelpt die in de OP staat
    Jawel, je keek.
    pi_41284175
    Mijn inkt is al weer op (gebied rond ! oranje gemaakt)
      dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:56:29 #300
    112639 djayzz
    Ideas are bulletproof
    pi_41284237
    We hebben gewoon het grootste Logo op de Drawball:D
    Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
    pi_41284470
    Ziet er goed uit
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')