quote:Op Drawball kunnen duizenden mensen tegelijk een tekening maken, waarbij vaak om elke pixel gestreden wordt. Vanavond waagt een groot aantal fokkers een poging om ook FOK! wereldwijde bekendheid te geven. De bedoeling is om een heel groot FOK!-logo op Drawball te tekenen.
Er zijn al meerdere grote projecten op Drawball geweest, zoals te lezen in op de Drawball wiki. Het is nu tijd om FOK! aan deze lijst toe te voegen. Hierbij kunnen we alle hulp gebruiken die we kunnen krijgen, dus grijp deze kans aan om eens iets voor FOK! te doen.
In dit topic kun je de aktie volgen. Het plan is om vanavond om 21.00 uur te beginnen met tekenen. In het topic kun je ook verschillende tools vinden die je helpen netjes te tekenen. Iedereen begint met 15% inkt, dus je kunt meteen beginnen. Het ontwerp is in ieder geval al klaar, nu moeten we het vanavond nog even op Drawball tekenen.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:04 schreef Nolius het volgende:
-jos- vanavond in FOK!radio over de start van de actie
Als je het zo beredeneert hebben jullie nog veel %'ten verziektijd tegoed als je kijkt wat er allemaal met het gotlogo gebeurd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef Blame het volgende:
Ik denk dat we een hele goede verdediging nodig hebben.
Als je ziet wat er de laatste dagen met het logo van Tweakers is gebeurd, kunnen we ongetwijfeld een aktie terug verwachten...
Ik heb in totaal 300% inkt klaarliggen om een grote aanval op GOT te plegen (1 groot zwart vlak) mochten zij het Fok! logo gaan verzieken![]()
Jullie waren gisteren ook zo dankbaar dat een hoop fok!kers jullie logo steeds hebben hersteld...quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:02 schreef kixtart het volgende:
Als je het zo beredeneert hebben jullie nog veel %'ten verziektijd tegoed als je kijkt wat er allemaal met het gotlogo gebeurd.
Daar was ik 1 vanquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:03 schreef Blame het volgende:
[..]
Jullie waren gisteren ook zo dankbaar dat een hoop fok!kers jullie logo steeds hebben hersteld...
Ik heb gisteren ook meerdere keren het logo van GOT hersteld, alleen vandaag moeten werken dus kon niets doen aan herstel werkzaamheden...quote:
Yup, daarom zijn er ook genoeg die jullie willen helpen, maar er zijn altijd kleuters die het willen verzieken. En met zo'n opmerking in je vorige post wordt het alleen maar moeilijker om iets moois/groots te maken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:03 schreef Blame het volgende:
[..]
Jullie waren gisteren ook zo dankbaar dat een hoop fok!kers jullie logo steeds hebben hersteld...
Een beetje Fokken kan geen kwaadquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat GOT gemauw nu nog steeds bezig.
Als je nou eens ophoudt met de kutkneus uit te hangen....quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:28 schreef kixtart het volgende:
[..]
Yup, daarom zijn er ook genoeg die jullie willen helpen, maar er zijn altijd kleuters die het willen verzieken. En met zo'n opmerking in je vorige post wordt het alleen maar moeilijker om iets moois/groots te maken.
Dat dacht ik ook al ja, misschien om er later achter te zetten?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Is het trouwens niet handiger om ergens fok.nl neer te zetten.
De vraag is maar of dat nou zo sportief is. Voor hetzelfde geld zet een of andere grapjas GoT op ons logo terwijl het helemaal geen Tweaker is en dan zorg jij ervoor dat heel GoT's werk in één keer weg is. Is natuurlijk vragen om problemen, denk dat je die 300% beter kunt gebruiken om Fok! te defenden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef Blame het volgende:
Ik heb in totaal 300% inkt klaarliggen om een grote aanval op GOT te plegen (1 groot zwart vlak) mochten zij het Fok! logo gaan verzieken![]()
Staat op een besloten forum genaamd de Huiskamerquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
Ik kan dat topic niet eens op Gatheringpunttwiekerspuntnet vinden![]()
Kom even op IRC dan...quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:26 schreef Ltd. het volgende:
Waat gaan we het nu neerzetten??
Sinds je eerste bezoek blijft ie opladen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:46 schreef Yozzz het volgende:
Dit is... de 3e keer dat ik op Drawball ben, en ik heb ineens 100% paint, hoe kan dat dan?
Maar... stopt ie met opladen tot ik 100% heb dan? Ik hoorde net iemand met 300%?quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Sinds je eerste bezoek blijft ie opladen.
Die heeft meerdere pc (+unieke ip).quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:03 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Maar... stopt ie met opladen tot ik 100% heb dan? Ik hoorde net iemand met 300%?
Omdat niemand iets gesubmit heeft?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:09 schreef eQuaL het volgende:
Waarom niet een groot frontpage bericht
Omdat de submits eerst altijd 48 uur in de wacht moetenquote:
Er is wel gesubmit, maar staat alleen in Fok!radio-bericht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:11 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Omdat niemand iets gesubmit heeft?
Ah ja duidelijk, dank jequote:Op maandag 28 augustus 2006 20:22 schreef IedeK. het volgende:
Via de Sitenavigatie rechtsbovenin en dan #drawball.
Mensen zonder IRC en het ook niet willen installeren, gebruik http://www.ircatwork.comquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:21 schreef C10H14N2 het volgende:
Ik ben erbij zo. Moet nog kijken of ik op IRC kan komen, aangezien ik geen IRC heb75% nu
![]()
Of [url=irc.fok.nl]hier[/url]quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:29 schreef kixtart het volgende:
[..]
Mensen zonder IRC en het ook niet willen installeren, gebruik http://www.ircatwork.com
Die werkt onder linux/firefox dus niet zonder dat je extra plugins moet gaan installeren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Of [url=irc.fok.nl]hier[/url]
Alleen maar een Java-plugin ofzo, stelt echt niets voor...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:33 schreef gronk het volgende:
[..]
Die werkt onder linux/firefox dus niet zonder dat je extra plugins moet gaan installeren.
De lokatie is toegevoegd in de OP.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:47 schreef Fetai het volgende:
Is het bijna zover? Waar precies gaan we 't maken?!?
Alle informatie staat in de OP, de rest wordt besproken op IRC.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:46 schreef Ipho het volgende:
Waar moet ik nou kijken ik kan ook al niet op irc komen.
Iedereen is op IRCquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:02 schreef GSMboy het volgende:
Niet druk hiero
Kamo, omdat je stoer bent, mag je later beginnen.quote:
Kom op irc.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:05 schreef bolletje_25 het volgende:
Wat gaan we doen dan.
doe eens /join #fokradio, want je zit nu in #Fok, het algemene kanaalquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:06 schreef Webcrowler het volgende:
Ik ben op IRC, maar ken daar niet chatten, heb geen +v....
En op drawball zie ik ook nog niets verschijnen
Niet echt, want ik zit toch echt in het #drawball kanaal (ben geen irc noob ofzo)quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
doe eens /join #fokradio, want je zit nu in #Fok, het algemene kanaal
irc.fok.nlquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:14 schreef aaipod het volgende:
wat is de irc server? niet het channel maar de server
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:15 schreef most_wanted het volgende:
Mên, ik had nog zo geplaned Fok! logo te verneuken, is m`n inkt op!!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef RayMania het volgende:
Slaat nergens op dat niet iedereen kan chatten op IRC.
Patethicquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef GSMboy het volgende:
Woahaha, wat ik nu hoor van Geen Stijl...
Om 22. uur willen ze het logo van Geen Stijl over FOK plaatsen...
Vele man hebben al aangemeld...
Daaag Fok! :w
Daar moet iets aan gedaan worden inderdaad!quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:17 schreef RayMania het volgende:
Slaat nergens op dat niet iedereen kan chatten op IRC.
Minder dan 1 % per uur.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef most_wanted het volgende:
Hoelang duurt het voor je weer inkt heb?
Probeer http://www.ircatwork.com dan eens. Werkt perfect hierquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:22 schreef NT-T.BartMan het volgende:
IRC lukt niet, ga zo wel kleuren
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:19 schreef GSMboy het volgende:
Woahaha, wat ik nu hoor van Geen Stijl...
Om 22. uur willen ze het logo van Geen Stijl over FOK plaatsen...
Vele man hebben al aangemeld...
Daaag Fok! :w
Staat helemaal bovenaan de OP waar we echt aan het kleuren zijn en het valt inmiddels ook wel op waar het is aangezien de F al duidelijk isquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sorry maar wat slecht geregeld dit.. in de OP van dit topic staat nogsteeds de oproep om het gedeelte onder VIP wit te maken! veel lurkers die ook ff mee willen doen zullen dat dus gaan doen, niet wetend waar de aktie echt bezig is![]()
Hoor ik op MSN en ICQ van een paar gasten van GS...quote:
Ja en?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:31 schreef GSMboy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/forum
Zie dan... besloten forum
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:31 schreef TheVotary het volgende:
Die gasten van geenstijl kunnen het puzzeltje toch nooit oplossen, no worries.![]()
Dikkere lijnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:42 schreef TheVotary het volgende:
Ik hoop wel dat dat oranje niet te veel op het rooie lijkt van een afstand.
hoe doe ik dat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:44 schreef jna het volgende:
Iedereen die niks doet: Help met Defenden!
Toeval geloof ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:52 schreef mcDavid het volgende:
waarom staan we trouwens zo dicht bij dat tweakers logo?
Omdat we zo nog een grote pijl over het GOT-logo tekenen om aan te wijzen waar iedereen moet zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:52 schreef mcDavid het volgende:
Verdedigenquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik heb ook 100% wat kan ik doen ?
en wat de hel is dat ?quote:
Komt gewoon zo uit, was een mooie lege ruimte.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:52 schreef mcDavid het volgende:
Defenden, dus gekras weghalen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:55 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik heb ook 100% wat kan ik doen ?
Hij moet nog gefinetuned wordenquote:
Jawel, uiteindelijk wel... maar nu eerst even de letters goed neerzetten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Moet er niet nog oranje omheen?
Ik ben ook opquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:04 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Inkt op...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:13 schreef Quiestisia het volgende:
*is jaloers het logo niet te kunnen zien*
op deze computer doet drawball t niet
Dankjequote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:18 schreef RSH11 het volgende:
(Dat dat uitroepteken veel te dik is is mijn schuld)
Hahaha Henk!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:18 schreef RSH11 het volgende:
ik had ook een korte update, maar ik zie nu dat er net nog een gepost is.
Nou ja, nu heb ik het toch al geupload:
[afbeelding]
(Dat dat uitroepteken veel te dik is is mijn schuld)
Dat valt toch niet op als je wat uitzoomedquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:49 schreef brainster het volgende:
Ik zie btw nu allemaal GS in stijlloos roze in de F.
Lekker kansloos. Valt dus echt niet op van ver weg, roze in roodquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:49 schreef brainster het volgende:
Ik zie btw nu allemaal GS in stijlloos roze in de F.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef eRixx het volgende:
ps: voor vierkanten: http://www.simplicity.nl/vierkant.exe
en ook: http://www.simplicity.nl/drawballtools.zip
Dan heb je misschien niet goed het midden gekozenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:11 schreef nipeng het volgende:
Zo ink is nu op. Heb aardig wat moeten fixen. Vierkant tool werkt prima, de kleurtool zit bij mij steeds net iets te ver van de juiste kleur.
Meerdere malen het midden gezet maar niet veel beter resultaat kunnen behalen. Morgen nog eens een paar pogingen doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dan heb je misschien niet goed het midden gekozen
Ik moest ook een paar keer proberen, en toen zat ik goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:39 schreef nipeng het volgende:
[..]
Meerdere malen het midden gezet maar niet veel beter resultaat kunnen behalen. Morgen nog eens een paar pogingen doen.
herstellen moet je niet gezamelijk doen, gewoon wie zin, tijd, en inkt heeft kan herstellen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:23 schreef -jos- het volgende:
Geslaagde actie!
Voor wie topic 6 opent: dinsdag 21:00 gaan we herstellen!
Zal wel lukkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:47 schreef Foeske het volgende:
Hey, ik kwam ook eens kijken wat dit nu precies inhoudt. Ben er nog niet helemaal uit, maar ik ben al wel aan het herstellen in ieder geval. Hopelijk doe ik het goed!
Ik heb nog 80%, maar drawball is zó sloom hier dat ik niet eens het huisje kan tekenen voor ik kan beginnen, omdat hij gewoon amper reageertquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef gohan16 het volgende:
We hebben meer defenders nodig. De meesten hebben geen inkt meer. We hebben trouwens wel het grootste logo op de drawball.
Ligt dan ook niet aan je pc maar aan de drukte op Drawball, denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:51 schreef gohan16 het volgende:
Bij mij is ook sloom. Ik heb juist net een nieuwe pc
volgens mij zijn we niet zomaar weg te vagen. kijk naar do nintende, dat wordt ook dagenlang niet onderhouden, en dan zetten ze het even terug. dat kunnen wij ook gaan doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:11 schreef gronk het volgende:
Ik ben benieuwd wat er morgen nog staat. Ga nu pitten.
Mooi zo, er blijven mensen bezig met ziekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:20 schreef Thieske het volgende:
Ik ga ook ff restaureren....
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:43 schreef most_wanted het volgende:
Hehehe, Ik heb een manier gevonden hoe te cheaten. Zal het morgen uitleggen. Dan kunnen we ons Fok! sign goed maken/verdedigen.
De linker bovenhoek heb ik geprobeerd te herstellen maar mijn inkt is op en is er een manier om nog grotere vlakken te maken want het is maar een dun lijntje elke keer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Komt door al het zwarte gekras![]()
Ik wilde het niet hardop zeggen. Ik denk: wie weet zijn het domme GeenStijl mensen die ons topic volgen ofzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:48 schreef gronk het volgende:
Wat trouwens wel humor is: de krassers die over fok! heen krassen *blijven wel binnen de letters*
wachten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:36 schreef Harrie het volgende:
hoe kom ik aan meer inkt ???
geloof me, nog groter en we kunnen het echt niet meer bijhouden. we zijn nu al veruit het grootste logo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:21 schreef mcDavid het volgende:
Morgen zetten we er ".nl" achter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |