Dat valt toch niet op als je wat uitzoomedquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:49 schreef brainster het volgende:
Ik zie btw nu allemaal GS in stijlloos roze in de F.
Lekker kansloos. Valt dus echt niet op van ver weg, roze in roodquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:49 schreef brainster het volgende:
Ik zie btw nu allemaal GS in stijlloos roze in de F.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef eRixx het volgende:
ps: voor vierkanten: http://www.simplicity.nl/vierkant.exe
en ook: http://www.simplicity.nl/drawballtools.zip
Dan heb je misschien niet goed het midden gekozenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:11 schreef nipeng het volgende:
Zo ink is nu op. Heb aardig wat moeten fixen. Vierkant tool werkt prima, de kleurtool zit bij mij steeds net iets te ver van de juiste kleur.
Meerdere malen het midden gezet maar niet veel beter resultaat kunnen behalen. Morgen nog eens een paar pogingen doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:24 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dan heb je misschien niet goed het midden gekozen
Ik moest ook een paar keer proberen, en toen zat ik goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:39 schreef nipeng het volgende:
[..]
Meerdere malen het midden gezet maar niet veel beter resultaat kunnen behalen. Morgen nog eens een paar pogingen doen.
herstellen moet je niet gezamelijk doen, gewoon wie zin, tijd, en inkt heeft kan herstellen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:23 schreef -jos- het volgende:
Geslaagde actie!
Voor wie topic 6 opent: dinsdag 21:00 gaan we herstellen!
Zal wel lukkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:47 schreef Foeske het volgende:
Hey, ik kwam ook eens kijken wat dit nu precies inhoudt. Ben er nog niet helemaal uit, maar ik ben al wel aan het herstellen in ieder geval. Hopelijk doe ik het goed!
Ik heb nog 80%, maar drawball is zó sloom hier dat ik niet eens het huisje kan tekenen voor ik kan beginnen, omdat hij gewoon amper reageertquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:46 schreef gohan16 het volgende:
We hebben meer defenders nodig. De meesten hebben geen inkt meer. We hebben trouwens wel het grootste logo op de drawball.
Ligt dan ook niet aan je pc maar aan de drukte op Drawball, denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:51 schreef gohan16 het volgende:
Bij mij is ook sloom. Ik heb juist net een nieuwe pc
volgens mij zijn we niet zomaar weg te vagen. kijk naar do nintende, dat wordt ook dagenlang niet onderhouden, en dan zetten ze het even terug. dat kunnen wij ook gaan doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:11 schreef gronk het volgende:
Ik ben benieuwd wat er morgen nog staat. Ga nu pitten.
Mooi zo, er blijven mensen bezig met ziekenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:20 schreef Thieske het volgende:
Ik ga ook ff restaureren....
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:43 schreef most_wanted het volgende:
Hehehe, Ik heb een manier gevonden hoe te cheaten. Zal het morgen uitleggen. Dan kunnen we ons Fok! sign goed maken/verdedigen.
De linker bovenhoek heb ik geprobeerd te herstellen maar mijn inkt is op en is er een manier om nog grotere vlakken te maken want het is maar een dun lijntje elke keer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Komt door al het zwarte gekras![]()
Ik wilde het niet hardop zeggen. Ik denk: wie weet zijn het domme GeenStijl mensen die ons topic volgen ofzoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:48 schreef gronk het volgende:
Wat trouwens wel humor is: de krassers die over fok! heen krassen *blijven wel binnen de letters*
wachten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:36 schreef Harrie het volgende:
hoe kom ik aan meer inkt ???
geloof me, nog groter en we kunnen het echt niet meer bijhouden. we zijn nu al veruit het grootste logo.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 02:21 schreef mcDavid het volgende:
Morgen zetten we er ".nl" achter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |