Leuke week zeg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:58 schreef koningdavid het volgende:
Wat is er dan 22 oktober?
22 oktober wordt zonder twijfel de meest spectaculaire Eredivisie-dag.
Zie het wedstrijdschema:
De klassieker: Feyenoord - Ajax
De Topper: AZ - PSV
De Rivalen: SC Heerenveen - FC Groningen
De Streekderby: NEC - Vitesse
De Risicowedstrijd: FC Utrecht - ADO Den Haag
Dit allemaal op één dag.Is zoiets ooit weleens voorgekomen?
Ik zou vast patent op die slogan gaan aanvragen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:43 schreef VoreG het volgende:
Talpa: "Vandaag hebben we niet de wedstrijd van de dag, maar de dag van de Wedstrijd'
quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:40 schreef venomsnake het volgende:
WOW. wat een dag!!![]()
Heerenveen is de klos
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:58 schreef koningdavid het volgende:
Wat is er dan 22 oktober?
22 oktober wordt zonder twijfel de meest spectaculaire Eredivisie-dag.
Zie het wedstrijdschema:
Dit allemaal op één dag.Is zoiets ooit weleens voorgekomen?
Ze beginnen sowieso met Utrecht - ADO dan denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]Talpa helemaal in de war; allemaal topwedstrijden in één utizending, welke met nu als laatste?
En hoe oud word het ratje dan? 12?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:27 schreef Jasza het volgende:
22 Oktober ben ik jarig, dankjewel allemaal
Als we maar winnen van 010 anders is me verjaardag verpest![]()
maar we beginnen met "Insert baggerwedstrijd uit die speelronde" na de reclamequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:58 schreef koningdavid het volgende:
Zie het wedstrijdschema:
en Koos Alberts loopt een rondje door het parkquote:
Speelt NEC tegen Heracles en tegen Vitessequote:Op maandag 28 augustus 2006 22:22 schreef Thetallguy het volgende:
Vitesse - NAC is dan trouwens, en NEC - Heracles
of verpest ik het nu
tenminste, als ik het op de knvb site nazoek
de knvb site zit wat anders in elkaar qua speelrondes en data geloof ik, mijn excusesquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Speelt NEC tegen Heracles en tegen Vitesse
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kijk, dat is nog eens een dagje voetbal
Duitsersquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:39 schreef assie het volgende:
Jazeker!!! Als je dicht aan de grens woont pik je wel eens wat goede gewoontes van de oosterburen....
http://www.oktoberfeesten.nl/![]()
![]()
Samtag geht's losquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:39 schreef assie het volgende:
Jazeker!!! Als je dicht aan de grens woont pik je wel eens wat goede gewoontes van de oosterburen....
http://www.oktoberfeesten.nl/![]()
![]()
nou als je het stuk vandaag in de Gelderlander hebt gelezen snap je het wel, met al die belachelijke knelpunten in Nederlandquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:12 schreef Damzkieee het volgende:
Bij ons in het regionale sufferdje stond vanmorgen een artikel over deze speelronde. De KNVB suggereerde dat deze loting puur op toeval berust
En L'OM - Lyonquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:34 schreef RayMania het volgende:
En Real-Barca natuurlijk!
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:37 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Zondag is het jodenbenenbreektijd, ik heb er zin an.
Die paupers komen niet eens in de buurt van de benen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:37 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Zondag is het jodenbenenbreektijd, ik heb er zin an.
mooi de lulquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:21 schreef Allanon666 het volgende:
Net uitgerekend die dag een vriendin beloofd om te helpen met verhuizen: drank.. maakt meer kapot dan je lief is
Dat wordt waarschijnlijk een mooie pot met als uitkomst een glansrijke overwinning van Barca.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:07 schreef venomsnake het volgende:
Wat een wedstrijden die dag zeg!
Met als toetje Real Madrid - Barcelona![]()
meelopers allemaal, kruip lekker in je Ajax-bedjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef Palau het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk een mooie pot met als uitkomst een glansrijke overwinning van Barca.
Verder topvoetbaldag.
En dat allemaal voor mijquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:00 schreef AminBen het volgende:
vlaggetjes buiten hangen! het is 22 oktober!
FC Utrecht - ADO 5-0quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:53 schreef patrickt37 het volgende:
Laten we een prognose doen van alle wedstrijden.
Real Madrid - Barcelona 1-0quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
FC Utrecht - ADO 5-0
Heerenveen - Groningen 2-2
NEC - Vitesse 1-2
AZ - PSV 0-0
Feyenoord - Ajax 0-2
Real Madrid - Barcelona 0-1
Manchester United - Liverpool 3-0
AC Milan - Palermo 1-0
Olympique Marseille - Olympique Lyon 0-0
Sporting Lissabon - FC Porto 1-2
Tis me 18e en als Ajax wint dan is het helemaal perfectquote:Op zondag 22 oktober 2006 01:02 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Word je leukste verjaardag sinds tijden.![]()
![]()
Mooi Usericon heb je. Alleen is die van mij van betere kwaliteit. :-)quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis me 18e en als Ajax wint dan is het helemaal perfect![]()
Dan eet ik mijn schoenen op.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:03 schreef koningdavid het volgende:
FC Utrecht - ADO 1-3
Heerenveen - Groningen 1-2
NEC - Vitesse 2-2
AZ - PSV 1-1
Feyenoord - Ajax 0-14
Real Madrid - Barcelona 2-0
Manchester United - Liverpool 1-2
AC Milan - Palermo 1-1
Olympique Marseille - Olympique Lyon 0-3
Sporting Lissabon - FC Porto 1-2
Als het 14-0 wordt neem ik er ook een voor mijn rekening.quote:
Ik hoop voor je dat je niet kiest voor mijn schoenen. Je hebt die dingen nog nooit geroken zeker?quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het 14-0 wordt neem ik er ook een voor mijn rekening.![]()
idiote tijd om een paar mooie wedstrijden af te werken imo maargoed.quote:
Dat alle wedstriijden op een rare tijd worden gespeeld, heeft lauter alleen te maken met de uitzendrechten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 08:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
idiote tijd om een paar mooie wedstrijden af te werken imo maargoed.![]()
Half 1, hoe verzinnen ze het.
Zie je het al voor je dat, noem maar wat, Real-Barca zo vroeg zou beginnen..![]()
Waarom is het dan gewenst voor de overheid/politie om een wedstrijd om 12.30 te spelen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:32 schreef 16meter het volgende:
De overheden (politie, gemeenten) bepalen dat in overleg met de KNVB en de clubs.
Omdat het dan nog licht is, het is een combo van de eis van de politie en Talpa enzoquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Waarom is het dan gewenst voor de overheid/politie om een wedstrijd om 12.30 te spelen?
Dit heeft puur te maken met uitzendrechten.
Ik lachte je uit, maar het had ook zomaar kunnen gebeuren.quote:Op zondag 22 oktober 2006 01:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als het 14-0 wordt neem ik er ook een voor mijn rekening.![]()
veel politie op de beenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 05:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aftellen naar het weekend van 2/3/4 Februari.
vr 2/2 FC Groningen - SC Heerenveen 20.30 vb
za 3/2 PSV - AZ 19.30 vb
za 3/2 Heracles Almelo - Willem II 20.00 vb
za 3/2 NAC Breda - RKC Waalwijk 19.30 vb
za 3/2 Excelsior - FC Twente 20.00 vb
zo 4/2 ADO Den Haag - FC Utrecht 12.30 vb
zo 4/2 Vitesse - NEC 12.30 vb
zo 4/2 Sparta Rotterdam - Roda JC 14.30 vb
zo 4/2 Ajax - Feyenoord 12.30 vb
Het is toch vaak zo dat je ongeveer in dezelfde weken de wedstrijden speelt van de eerste en tweede periode? Dus op zich hoeft dit niet zo toevallig te zijn...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:55 schreef De_Ananas het volgende:
Wat een doorgestoken kaart zeg
Maar niet zo erg volgens mij. En het komt natuurlijk wel goed uit dat iederen zich op een andere wedstrijd moet concentreren....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is toch vaak zo dat je ongeveer in dezelfde weken de wedstrijden speelt van de eerste en tweede periode? Dus op zich hoeft dit niet zo toevallig te zijn...
Als je bv tegen Feyenoord speelt net voor de winterstop is de kans behoorlijk groot dat je tegen Feyenoord ook de laatste van het seizoen speelt.
In Italie is het dan:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:01 schreef Kadoc het volgende:
Gaat er ook nog iets bijzonders gebeuren in het buitenland op 2/3/4 februari?
WTF waarvoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:55 schreef De_Ananas het volgende:
Wat een doorgestoken kaart zeg
Pool everton is wel speciaal die andere niet natuurlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In Engeland heb je Liverpool-Everton
En Tottenham-Man United
Dat niet iedereen zich op 1 wedstrijd focust waardoor er niet volle kritiek kan komen en er minder kans is dat groepen met elkaar gaan vechten.quote:
Die wedstrijd is toch pas 11 maart?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef EKterror het volgende:
dan is er ook Barcelona-Real Madrid (4 febr)
Allez Parisquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:34 schreef Zwoerd het volgende:
4 februari is ook Marseille - PSG, toch wel speciaal, al stelt PSG weinig voor dit seizoen![]()
Volgens VI.nl is die inderdaad op 11 maart.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die wedstrijd is toch pas 11 maart?
Oeps... geen idee hoe ik aan deze info kom, maar het is inderdaad fout, wedstrijd is pas 11 maart.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef EKterror het volgende:
dan is er ook Barcelona-Real Madrid (4 febr)
Lekker dan, net me vliegtuig geboektquote:Op zondag 28 januari 2007 22:21 schreef EKterror het volgende:
[..]
Oeps... geen idee hoe ik aan deze info kom, maar het is inderdaad fout, wedstrijd is pas 11 maart.
De 'vrijdagavond-vloek'.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:39 schreef AminBen het volgende:
2 februari was weinig aan.
quote:Voetbal Italië afgelast na dood politieagent
Uitgegeven: 2 februari 2007 22:55
ROME - De voor dit weekeinde geplande voetbalwedstrijden in de Italiaanse Serie A en Serie B gaan niet door omdat bij gewelddadigheden na de wedstrijd tussen Catania en Palermo vrijdag een 38-jarige politieagent is omgekomen.
Dat heeft de Italiaanse voetbalbond vrijdagavond bekendgemaakt. Bij de rellen zou een honderdtal gewonden zijn gevallen. De agent kwam volgens Italiaanse persbureaus om toen een explosief naar hem werd gegooid.
Di Michele
palermo won de wedstrijd tegen catania met 2-1. Het duel werd enige tijd stilgelegd nadat er een traangasgranaat op het veld was gegooid. Uiteindelijk hervatte scheidsrechter Stefano Farina de wedstrijd.
David Di Michele maakte zeven minuten voor tijd de winnende treffer. Palermo blijft op de derde plaats staan in de Italiaanse competitie. De ploeg heeft 42 punten uit 22 wedstrijden. Catania staat twee plaatsen lager met twaalf punten minder.
Dat is zeker een leuke wedstrijd. Strijd om de koppositie!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:52 schreef Kadoc het volgende:
We hebben aanstaande zondag trouwens ook Werder - Schalke. Leuk weekend.
1-0, in de 79e minuut.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:31 schreef Bos81 het volgende:
Zal wel een saaie wedstrijd worden, vrees ik
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:50 schreef RayMania het volgende:
Dit weekend mag er ook zeker zijn met:Barcelona - Real Madrid 3-3 Bayern München - Werder Bremen 4-1 Internazionale - AC Milan 3-1 AZ - Feyenoord 2-0 FC Twente - Ajax 0-2 Racing Genk - Anderlecht 0-2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |