Oeps... geen idee hoe ik aan deze info kom, maar het is inderdaad fout, wedstrijd is pas 11 maart.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef EKterror het volgende:
dan is er ook Barcelona-Real Madrid (4 febr)
Lekker dan, net me vliegtuig geboektquote:Op zondag 28 januari 2007 22:21 schreef EKterror het volgende:
[..]
Oeps... geen idee hoe ik aan deze info kom, maar het is inderdaad fout, wedstrijd is pas 11 maart.
De 'vrijdagavond-vloek'.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:39 schreef AminBen het volgende:
2 februari was weinig aan.
quote:Voetbal Italië afgelast na dood politieagent
Uitgegeven: 2 februari 2007 22:55
ROME - De voor dit weekeinde geplande voetbalwedstrijden in de Italiaanse Serie A en Serie B gaan niet door omdat bij gewelddadigheden na de wedstrijd tussen Catania en Palermo vrijdag een 38-jarige politieagent is omgekomen.
Dat heeft de Italiaanse voetbalbond vrijdagavond bekendgemaakt. Bij de rellen zou een honderdtal gewonden zijn gevallen. De agent kwam volgens Italiaanse persbureaus om toen een explosief naar hem werd gegooid.
Di Michele
palermo won de wedstrijd tegen catania met 2-1. Het duel werd enige tijd stilgelegd nadat er een traangasgranaat op het veld was gegooid. Uiteindelijk hervatte scheidsrechter Stefano Farina de wedstrijd.
David Di Michele maakte zeven minuten voor tijd de winnende treffer. Palermo blijft op de derde plaats staan in de Italiaanse competitie. De ploeg heeft 42 punten uit 22 wedstrijden. Catania staat twee plaatsen lager met twaalf punten minder.
Dat is zeker een leuke wedstrijd. Strijd om de koppositie!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:52 schreef Kadoc het volgende:
We hebben aanstaande zondag trouwens ook Werder - Schalke. Leuk weekend.
1-0, in de 79e minuut.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:31 schreef Bos81 het volgende:
Zal wel een saaie wedstrijd worden, vrees ik
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:50 schreef RayMania het volgende:
Dit weekend mag er ook zeker zijn met:Barcelona - Real Madrid 3-3 Bayern München - Werder Bremen 4-1 Internazionale - AC Milan 3-1 AZ - Feyenoord 2-0 FC Twente - Ajax 0-2 Racing Genk - Anderlecht 0-2
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |