In Rotterdam (Apple Lijnbaan) schijnen de Mac's ook als warme broodjes over de toonbank te gaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kunnen we Gex z'n piemel er alsjeblief buiten laten en het gewoon over Apple hebben ?
Update: ik ben nogsteeds gek op mijn iBook, en ik heb sinds ik verhuisd ben (1 juli) mijn pc niet meer aangesloten gehad. Ik zit alleen weinig achter de computer omdat ik nogsteeds last van RSI heb. Ik heb nogsteeds geen goeie opstelling voor mijn iBook, sterker nog, ik heb tegenwoordig nieteens een bureau.. Ik internet tegenwoordig zittend op mijn bed. Ook niet goed voor mijn RSI.
Maargoed. In mijn vriendenkring is tegenwoordig een immense Mac-hype ontstaan. Er hebben werkelijk minstens zes mensen ofzo opeens ook een MacBook.!
Moet je er steeds harder op drukken ofzo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
De 'muis'-knop op mijn MacBook doet het steeds slechter en dat vind ik niet tof.
Je dient hem dan ook eerst te strelen alvorens je hem indrukt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
De 'muis'-knop op mijn MacBook doet het steeds slechter en dat vind ik niet tof.
Ja, en nu precies in het midden anders doet ie het niet. Maar goed, ik heb hem nou maar even op trackpad-clicking gezet, kan ik er tenminste weer makkelijker mee werken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Moet je er steeds harder op drukken ofzo?
Ik heb al een MM en die vind ik kut. En met een MM op bed MacBooken is al helemaal kut.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Je dient hem dan ook eerst te strelen alvorens je hem indrukt.
Je mag mijn Mighty Mouse overkopen voor een schamele 79 euro! (Dan kan ik de draadloze kopen! WHEHEHE.)
Klik jij dan met die knop ? Ik klik gewoon op de trackpad. (Kan je instellen !) Of doet dat het slecht ? (In dat geval, da's mooi kut dan.)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
Moet je even een strakke bierbuik ontwikkelen, heb je een tafeltje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al een MM en die vind ik kut. En met een MM op bed MacBooken is al helemaal kut.
Ik ben er nog steeds niet uit hoe je drag & drop (wat ik als voormalige OS/2 gebruiker enorm veel gebruik) doet met de trackpad alleen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Klik jij dan met die knop ? Ik klik gewoon op de trackpad. (Kan je instellen !) Of doet dat het slecht ? (In dat geval, da's mooi kut dan.)
Eerst: Eenmaal tikken, zodat hij het item selecteerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit hoe je drag & drop (wat ik als voormalige OS/2 gebruiker enorm veel gebruik) doet met de trackpad alleen.
En je weet dat achter een Laptop iBook werken ook niet echt helpt tegen RSI..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kunnen we Gex z'n piemel er alsjeblief buiten laten en het gewoon over Apple hebben ?
Update: ik ben nogsteeds gek op mijn iBook, en ik heb sinds ik verhuisd ben (1 juli) mijn pc niet meer aangesloten gehad. Ik zit alleen weinig achter de computer omdat ik nogsteeds last van RSI heb. Ik heb nogsteeds geen goeie opstelling voor mijn iBook, sterker nog, ik heb tegenwoordig nieteens een bureau.. Ik internet tegenwoordig zittend op mijn bed. Ook niet goed voor mijn RSI.
Maargoed. In mijn vriendenkring is tegenwoordig een immense Mac-hype ontstaan. Er hebben werkelijk minstens zes mensen ofzo opeens ook een MacBook.!
Ik zit er weinig achter. Maar je hebt gelijk. Als ik het komende jaar ga beginnen aan mijn afstudeerscriptie ga ik ook gewoon werken in de UB.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En je weet dat achter een Laptop iBook werken ook niet echt helpt tegen RSI..
Ik doe dat zoveel mogelijk met Quicksilver. Bestand selecteren -> move to (or copy to) -> doelmap intikken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit hoe je drag & drop (wat ik als voormalige OS/2 gebruiker enorm veel gebruik) doet met de trackpad alleen.
Ik wens je er nog veel suc-6 mee en soort van "beterschap"1..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zit er weinig achter. Maar je hebt gelijk. Als ik het komende jaar ga beginnen aan mijn afstudeerscriptie ga ik ook gewoon werken in de UB.
Dat is nieuw voor me, waar stel ik dat in?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Klik jij dan met die knop ? Ik klik gewoon op de trackpad. (Kan je instellen !)
Ik weet alleen niet of het bij een iBook kan. Áls het kan, dan staat het bij System Prefs > Keyboard & Mousequote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor me, waar stel ik dat in?
Alles okay.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wens je er nog veel suc-6 mee en soort van "beterschap"1..
1. Verder kun je nog vrolijk huppelen, hopelijk?
aaah die iMok vindt ik coolquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:38 schreef JoMo0 het volgende:
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06351/IMGP1330.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06351/IMGP13231.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
(Klikbaar)
Hier mijn nieuwe iMac 17" met 1,5 GB Ram.
Ze worden gepaard net als een Bluetooth device.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:34 schreef oor het volgende:
raakt je ipod eigenlijk niet in de war? als je met die afstandbediening naar de imac en de dock richt?
Die van mij dubbelklikt vaak als ik het niet wilquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |