abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41329315
Het is mij dan eindelijk gelukt om bootcamp te installeren op een partitie van meer dan 5GB, en ik heb het ook gelijk maar weer weggegooid.

Die Intel GMA is duidelijk alleen maar gemaakt voor Patience
pi_41329885
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:34 schreef Geqxon het volgende:
Het is mij dan eindelijk gelukt om bootcamp te installeren op een partitie van meer dan 5GB, en ik heb het ook gelijk maar weer weggegooid.

Die Intel GMA is duidelijk alleen maar gemaakt voor Patience
C&C Generals werkt erop. Maar nogmaals, de MacBook is geen gamecomputer.
pi_41329987
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef Blaxje het volgende:

[..]

C&C Generals werkt erop. Maar nogmaals, de MacBook is geen gamecomputer.
Op 640*480 toevallig?

Ik weet heus wel dat de Macbook geen gamecomputer is hoor Maar ik wou het gewoon even testen.
pi_41332471
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Op 640*480 toevallig?

Ik weet heus wel dat de Macbook geen gamecomputer is hoor Maar ik wou het gewoon even testen.
Ik vind het allemaal toch best aardig werken. Op de Windows partitie staat Brothers in Arms, Battlefield Vietnam, Pro Cycling Manager en Emergency 4, en die werken toch naar behoren op de hoogste (of 1 stap lager) instellingen allemaal.
pi_41333470
Toevallig net GTA-San Andreas geprobeerd, enorme lag @ 1024 * 768 / 16bit. Textures op medium, AA uit.

Driv3r pakte mijn video-adapter niet eens.

Mijn geheugen is minus het shared memory 480MB, dat zal bij deze game zeker niet de bottleneck zijn.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 17:43:00 #66
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41333533
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:41 schreef Geqxon het volgende:
Toevallig net GTA-San Andreas geprobeerd, enorme lag @ 1024 * 768 / 16bit. Textures op medium, AA uit.

Driv3r pakte mijn video-adapter niet eens.

Mijn geheugen is minus het shared memory 480MB, dat zal bij deze game zeker niet de bottleneck zijn.
Ja boehoehoe.

Wat verwacht je in godsnaam op een MacBook... Gaat heen.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41333913
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:43 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja boehoehoe.

Wat verwacht je in godsnaam op een MacBook... Gaat heen.
quote:

[..]

Ik weet heus wel dat de Macbook geen gamecomputer is hoor
pi_41337457
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 17:56 schreef Geqxon het volgende:

[..]

[..]
Blijkbaar niet, anders ging je er niet over zeiken.
Ik post om het posten.
pi_41338504
Ik zeik er niet over. Ik meld het alleen maar
pi_41338669
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik zeik er niet over. Ik meld het alleen maar
Je meldt werkelijk alles, en het boeit me allemaal geen zak.
pi_41338697
Arme kwekzon.
Je komt nu pas tot de conclusie dat die games bagger draaien op een macbook
pi_41339034
quote:

[..]

Op 640*480 toevallig?

1024x768, details op medium. Werkt vloeiend.
pi_41339077
Geil. Doormiddel van slimme mappen kan ik nu exact zien welke films ik nog niet gezien heb.

Tof.
pi_41340111
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Geil. Doormiddel van slimme mappen kan ik nu exact zien welke films ik nog niet gezien heb.

Tof.
Is je Apple-piemel ook al een centimeter gegroeid toevallig?
Ik post om het posten.
pi_41340267
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef Furious het volgende:

[..]

Is je Apple-piemel ook al een centimeter gegroeid toevallig?
Plaag hem nou niet straks koopt het kereltje nog Apple aandelen om zo te proberen nog meer in de sc groep te passen.
pi_41340524
Kunnen we Gex z'n piemel er alsjeblief buiten laten en het gewoon over Apple hebben ?

Update: ik ben nogsteeds gek op mijn iBook, en ik heb sinds ik verhuisd ben (1 juli) mijn pc niet meer aangesloten gehad. Ik zit alleen weinig achter de computer omdat ik nogsteeds last van RSI heb. Ik heb nogsteeds geen goeie opstelling voor mijn iBook, sterker nog, ik heb tegenwoordig nieteens een bureau. . Ik internet tegenwoordig zittend op mijn bed. Ook niet goed voor mijn RSI.

Maargoed. In mijn vriendenkring is tegenwoordig een immense Mac-hype ontstaan. Er hebben werkelijk minstens zes mensen ofzo opeens ook een MacBook.

!
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_41340634
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kunnen we Gex z'n piemel er alsjeblief buiten laten en het gewoon over Apple hebben ?

Update: ik ben nogsteeds gek op mijn iBook, en ik heb sinds ik verhuisd ben (1 juli) mijn pc niet meer aangesloten gehad. Ik zit alleen weinig achter de computer omdat ik nogsteeds last van RSI heb. Ik heb nogsteeds geen goeie opstelling voor mijn iBook, sterker nog, ik heb tegenwoordig nieteens een bureau. . Ik internet tegenwoordig zittend op mijn bed. Ook niet goed voor mijn RSI.

Maargoed. In mijn vriendenkring is tegenwoordig een immense Mac-hype ontstaan. Er hebben werkelijk minstens zes mensen ofzo opeens ook een MacBook.

!
In Rotterdam (Apple Lijnbaan) schijnen de Mac's ook als warme broodjes over de toonbank te gaan.
Eindelijk durven mensen het aan.
Dan krijgt die kloothommel Bill Gates toch nog lekker een slap in the face en dat is zijn verdiende loon aangezien hij teveel gestolen heeft van Apple.
pi_41340868
De 'muis'-knop op mijn MacBook doet het steeds slechter en dat vind ik niet tof.
For great justice!
pi_41340953
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
De 'muis'-knop op mijn MacBook doet het steeds slechter en dat vind ik niet tof.
Moet je er steeds harder op drukken ofzo?
pi_41340992
quote:
Je dient hem dan ook eerst te strelen alvorens je hem indrukt.

Je mag mijn Mighty Mouse overkopen voor een schamele 79 euro! (Dan kan ik de draadloze kopen! WHEHEHE. )
Ik post om het posten.
pi_41341041
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Moet je er steeds harder op drukken ofzo?
Ja, en nu precies in het midden anders doet ie het niet. Maar goed, ik heb hem nou maar even op trackpad-clicking gezet, kan ik er tenminste weer makkelijker mee werken.
For great justice!
pi_41341086
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef Furious het volgende:

[..]

Je dient hem dan ook eerst te strelen alvorens je hem indrukt.

Je mag mijn Mighty Mouse overkopen voor een schamele 79 euro! (Dan kan ik de draadloze kopen! WHEHEHE. )
Ik heb al een MM en die vind ik kut. En met een MM op bed MacBooken is al helemaal kut.
For great justice!
pi_41341088
quote:
Klik jij dan met die knop ? Ik klik gewoon op de trackpad. (Kan je instellen !) Of doet dat het slecht ? (In dat geval, da's mooi kut dan.)
pi_41341125
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb al een MM en die vind ik kut. En met een MM op bed MacBooken is al helemaal kut.
Moet je even een strakke bierbuik ontwikkelen, heb je een tafeltje.
Ik post om het posten.
pi_41341145
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Klik jij dan met die knop ? Ik klik gewoon op de trackpad. (Kan je instellen !) Of doet dat het slecht ? (In dat geval, da's mooi kut dan.)
Ik ben er nog steeds niet uit hoe je drag & drop (wat ik als voormalige OS/2 gebruiker enorm veel gebruik) doet met de trackpad alleen.
For great justice!
pi_41341642
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:32 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds niet uit hoe je drag & drop (wat ik als voormalige OS/2 gebruiker enorm veel gebruik) doet met de trackpad alleen.
Eerst: Eenmaal tikken, zodat hij het item selecteerd.
Daarna: Dubbel tikken / tappen, bij de tweede tap je vinger op de trackpad houden, en slepen maar.
  Redactie Games woensdag 30 augustus 2006 @ 21:48:37 #87
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_41341736
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef AudreyHepburn het volgende:

!
En je weet dat achter een Laptop iBook werken ook niet echt helpt tegen RSI..

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Noodle op 30-08-2006 21:53:48 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_41342072
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:48 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

En je weet dat achter een Laptop iBook werken ook niet echt helpt tegen RSI..
Ik zit er weinig achter. Maar je hebt gelijk. Als ik het komende jaar ga beginnen aan mijn afstudeerscriptie ga ik ook gewoon werken in de UB.
pi_41342374
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:32 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik doe dat zoveel mogelijk met Quicksilver. Bestand selecteren -> move to (or copy to) -> doelmap intikken.

Zo heerlijk eenvoudig.
Calmer than you are
  Redactie Games woensdag 30 augustus 2006 @ 22:05:59 #90
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_41342432
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik zit er weinig achter. Maar je hebt gelijk. Als ik het komende jaar ga beginnen aan mijn afstudeerscriptie ga ik ook gewoon werken in de UB.
Ik wens je er nog veel suc-6 mee en soort van "beterschap"1..

1. Verder kun je nog vrolijk huppelen, hopelijk?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')