C&C Generals werkt erop. Maar nogmaals, de MacBook is geen gamecomputer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:34 schreef Geqxon het volgende:
Het is mij dan eindelijk gelukt om bootcamp te installeren op een partitie van meer dan 5GB, en ik heb het ook gelijk maar weer weggegooid.
Die Intel GMA is duidelijk alleen maar gemaakt voor Patience
Op 640*480 toevallig?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
C&C Generals werkt erop. Maar nogmaals, de MacBook is geen gamecomputer.
Ik vind het allemaal toch best aardig werken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op 640*480 toevallig?
Ik weet heus wel dat de Macbook geen gamecomputer is hoorMaar ik wou het gewoon even testen.
Ja boehoehoe.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:41 schreef Geqxon het volgende:
Toevallig net GTA-San Andreas geprobeerd, enorme lag @ 1024 * 768 / 16bit. Textures op medium, AA uit.
Driv3r pakte mijn video-adapter niet eens.
Mijn geheugen is minus het shared memory 480MB, dat zal bij deze game zeker niet de bottleneck zijn.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja boehoehoe.
Wat verwacht je in godsnaam op een MacBook... Gaat heen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat de Macbook geen gamecomputer is hoor![]()
Je meldt werkelijk alles, en het boeit me allemaal geen zak.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik zeik er niet over. Ik meld het alleen maar
1024x768, details op medium. Werkt vloeiend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op 640*480 toevallig?
Ik weet heus wel dat de Macbook geen gamecomputer is hoorMaar ik wou het gewoon even testen.
Is je Apple-piemel ook al een centimeter gegroeid toevallig?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:48 schreef Geqxon het volgende:
Geil. Doormiddel van slimme mappen kan ik nu exact zien welke films ik nog niet gezien heb.
Tof.
Plaag hem nou niet straks koopt het kereltje nog Apple aandelen om zo te proberen nog meer in de sc groep te passen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Is je Apple-piemel ook al een centimeter gegroeid toevallig?
In Rotterdam (Apple Lijnbaan) schijnen de Mac's ook als warme broodjes over de toonbank te gaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kunnen we Gex z'n piemel er alsjeblief buiten laten en het gewoon over Apple hebben ?
Update: ik ben nogsteeds gek op mijn iBook, en ik heb sinds ik verhuisd ben (1 juli) mijn pc niet meer aangesloten gehad. Ik zit alleen weinig achter de computer omdat ik nogsteeds last van RSI heb. Ik heb nogsteeds geen goeie opstelling voor mijn iBook, sterker nog, ik heb tegenwoordig nieteens een bureau.. Ik internet tegenwoordig zittend op mijn bed. Ook niet goed voor mijn RSI.
Maargoed. In mijn vriendenkring is tegenwoordig een immense Mac-hype ontstaan. Er hebben werkelijk minstens zes mensen ofzo opeens ook een MacBook.!
Moet je er steeds harder op drukken ofzo?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
De 'muis'-knop op mijn MacBook doet het steeds slechter en dat vind ik niet tof.
Je dient hem dan ook eerst te strelen alvorens je hem indrukt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
De 'muis'-knop op mijn MacBook doet het steeds slechter en dat vind ik niet tof.
Ja, en nu precies in het midden anders doet ie het niet. Maar goed, ik heb hem nou maar even op trackpad-clicking gezet, kan ik er tenminste weer makkelijker mee werken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Moet je er steeds harder op drukken ofzo?
Ik heb al een MM en die vind ik kut. En met een MM op bed MacBooken is al helemaal kut.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef Furious het volgende:
[..]
Je dient hem dan ook eerst te strelen alvorens je hem indrukt.
Je mag mijn Mighty Mouse overkopen voor een schamele 79 euro! (Dan kan ik de draadloze kopen! WHEHEHE.)
Klik jij dan met die knop ? Ik klik gewoon op de trackpad. (Kan je instellen !) Of doet dat het slecht ? (In dat geval, da's mooi kut dan.)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
Moet je even een strakke bierbuik ontwikkelen, heb je een tafeltje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al een MM en die vind ik kut. En met een MM op bed MacBooken is al helemaal kut.
Ik ben er nog steeds niet uit hoe je drag & drop (wat ik als voormalige OS/2 gebruiker enorm veel gebruik) doet met de trackpad alleen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Klik jij dan met die knop ? Ik klik gewoon op de trackpad. (Kan je instellen !) Of doet dat het slecht ? (In dat geval, da's mooi kut dan.)
Eerst: Eenmaal tikken, zodat hij het item selecteerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit hoe je drag & drop (wat ik als voormalige OS/2 gebruiker enorm veel gebruik) doet met de trackpad alleen.
En je weet dat achter een Laptop iBook werken ook niet echt helpt tegen RSI..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kunnen we Gex z'n piemel er alsjeblief buiten laten en het gewoon over Apple hebben ?
Update: ik ben nogsteeds gek op mijn iBook, en ik heb sinds ik verhuisd ben (1 juli) mijn pc niet meer aangesloten gehad. Ik zit alleen weinig achter de computer omdat ik nogsteeds last van RSI heb. Ik heb nogsteeds geen goeie opstelling voor mijn iBook, sterker nog, ik heb tegenwoordig nieteens een bureau.. Ik internet tegenwoordig zittend op mijn bed. Ook niet goed voor mijn RSI.
Maargoed. In mijn vriendenkring is tegenwoordig een immense Mac-hype ontstaan. Er hebben werkelijk minstens zes mensen ofzo opeens ook een MacBook.!
Ik zit er weinig achter. Maar je hebt gelijk. Als ik het komende jaar ga beginnen aan mijn afstudeerscriptie ga ik ook gewoon werken in de UB.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En je weet dat achter een Laptop iBook werken ook niet echt helpt tegen RSI..
Ik doe dat zoveel mogelijk met Quicksilver. Bestand selecteren -> move to (or copy to) -> doelmap intikken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit hoe je drag & drop (wat ik als voormalige OS/2 gebruiker enorm veel gebruik) doet met de trackpad alleen.
Ik wens je er nog veel suc-6 mee en soort van "beterschap"1..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zit er weinig achter. Maar je hebt gelijk. Als ik het komende jaar ga beginnen aan mijn afstudeerscriptie ga ik ook gewoon werken in de UB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |