quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:47 schreef haloII het volgende:
Peter, zo om jou gelachen vorig jaar, alsof je Juliet in de glazen stolp werd gezet. Geen zure Suri achter je aan gekregen? volgens mij was ji de neige maar dan ook d eenige in Nederland die als ME'er op de blokkade van miepie ging staan.
Bedoel je voor of na dat ze hier op het forum kwam?quote:
O, het gaat over Tanquote:
GERT was er al voor GERT2 alleen die wordt lichtelijk gek van BB. Gert3 wil er wel in maar er zo snel mogelijk weer uit. En nu met Albert Mol als HUmmie wie is de echte Gert.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:47 schreef Pinball het volgende:
Dit is echt de goeiste SC ooit.
Nou die Timmerman nog, en de 3 Gerten zijn weer compleet.
sorry kan er moeilijk drie bij optellen en met geen vijftig paarden meerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt wel of geen enkel topic in BB6 wordt gebruikt waar het voor bedoeld is
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:34 schreef Dagonet het volgende:
Nee, dat is het nu al, ben dat geëtter en die toon van jou behoorlijk beu. Tot over 48 uur.
Dit topic is toch om te zeiken en te zuigen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt wel of geen enkel topic in BB6 wordt gebruikt waar het voor bedoeld is
Moet je aan Dago vragen. Da's eigenlijk best wel een schat, maar nu misschien ongesteldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:20 schreef PC eend het volgende:
Dit topic is toch om te zeiken en te zuigen?
Waarom word PH, die geheel ontopic bezig was, dan gebanned
Zeker weer zo een vriendje van jequote:
Nee, iemand die het leuk vond om mij voor 'kanker kale' uit te schelden, dus ik zal hem niet missen.quote:
Nao....niet zo hardvochtig..............PH is gewoon een paar daagjes zichzelf niet............over 47 uur is het vast weer overquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, iemand die het leuk vond om mij voor 'kanker kale' uit te schelden, dus ik zal hem niet missen.
Hij was gewoon een beetje chagrijnig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nao....niet zo hardvochtig..............PH is gewoon een paar daagjes zichzelf niet............over 47 uur is het vast weer over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |