Is dat zo bijzonderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Grappig toch
Hey, mijn alter ego PC eend
Vannacht kwam een collega langs lopen en zei "Het, Fok! Wie ben jij op Fok?". Ik lachen en gezegd dat ik dat niet zou zeggen. Dus hij zei: "Daar kom ik dan wel achter". Even later liep hij weer langs en zei "Hallo PC eend"
Dan moet je dat pakje ook overdag niet dragen, dan vraag je erom.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat zo bijzonder
Ze noemen mij hier ook altijd Isabeau![]()
Maar nu weet ie het dus wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht kwam een collega langs lopen en zei "Het, Fok! Wie ben jij op Fok?". Ik lachen en gezegd dat ik dat niet zou zeggen.
Is niet erg...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:32 schreef Isabeau het volgende:![]()
We kunnen altijd nick ruilen, dan past het beter bij ons. Krijg je er wel een hele zooi knopjes bij, is dat erg?
Och, niemand die het merkt: TTK LPT 111-b Isabeau als newbiemodquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:36 schreef PC eend het volgende:
Is niet erg...
Heel fok naar de knoppen![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar nu weet ie het dus wel.
Of leest-ie hier niet?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop het niet, hij had al lang kunnen uitvogelen dat ik Isabeau was (heb toch vaak genoeg gezegd dat ik 's nachts in het ziekenhuis aan het werk fokken was),
kan jij niet oprotten ofzo, je slaat het hele topic doodquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, hij leest hier niet. Hij kwam PCeend bij de Appie tegen.
Nog 9 posts en je jankpodium is weer helemaal alleen voor jou, simpel stuk slachtvee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
kan jij niet oprotten ofzo, je slaat het hele topic dood
Ben jij aan quota verbondenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nog 9 posts en je jankpodium is weer helemaal alleen voor jou, simpel stuk slachtvee.
Nee, dat is het nu al, ben dat geëtter en die toon van jou behoorlijk beu. Tot over 48 uur.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nog 9 posts en je jankpodium is weer helemaal alleen voor jou, simpel stuk slachtvee.
Kolerequote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dat is het nu al, ben dat geëtter en die toon van jou behoorlijk beu. Tot over 48 uur.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:10 schreef APK het volgende:
[..]
Dit knopje [afbeelding] gebruiken voor een reply en dan op de smiley klikken.
haloII zegt gedag tegen mij ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:36 schreef haloII het volgende:
PCEEND, GERT, APK, niet altijd eens, maar leuk jullie weer te zien! Al kost het me wel steeds meer moeite om weer er in te komen tewrijl het toch een beetje in je dna is gaan zitten.
Ik wilde even zwaaien! Waar zijn de ambachtelijke slechte fakes?
Dago heeft een zondagochtendflügelbui....quote:
Hoiquote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:42 schreef haloII het volgende:
wat voor stunt dit jaar weer? tralies, kranten. Ach als het niet zo triest was zou ik er erg om kunne lachen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |