quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:47 schreef haloII het volgende:
Peter, zo om jou gelachen vorig jaar, alsof je Juliet in de glazen stolp werd gezet. Geen zure Suri achter je aan gekregen? volgens mij was ji de neige maar dan ook d eenige in Nederland die als ME'er op de blokkade van miepie ging staan.
Bedoel je voor of na dat ze hier op het forum kwam?quote:
O, het gaat over Tanquote:
GERT was er al voor GERT2 alleen die wordt lichtelijk gek van BB. Gert3 wil er wel in maar er zo snel mogelijk weer uit. En nu met Albert Mol als HUmmie wie is de echte Gert.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:47 schreef Pinball het volgende:
Dit is echt de goeiste SC ooit.
Nou die Timmerman nog, en de 3 Gerten zijn weer compleet.
sorry kan er moeilijk drie bij optellen en met geen vijftig paarden meerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt wel of geen enkel topic in BB6 wordt gebruikt waar het voor bedoeld is
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:34 schreef Dagonet het volgende:
Nee, dat is het nu al, ben dat geëtter en die toon van jou behoorlijk beu. Tot over 48 uur.
Dit topic is toch om te zeiken en te zuigen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt wel of geen enkel topic in BB6 wordt gebruikt waar het voor bedoeld is
Moet je aan Dago vragen. Da's eigenlijk best wel een schat, maar nu misschien ongesteldquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:20 schreef PC eend het volgende:
Dit topic is toch om te zeiken en te zuigen?
Waarom word PH, die geheel ontopic bezig was, dan gebanned
Zeker weer zo een vriendje van jequote:
Nee, iemand die het leuk vond om mij voor 'kanker kale' uit te schelden, dus ik zal hem niet missen.quote:
Nao....niet zo hardvochtig..............PH is gewoon een paar daagjes zichzelf niet............over 47 uur is het vast weer overquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, iemand die het leuk vond om mij voor 'kanker kale' uit te schelden, dus ik zal hem niet missen.
Hij was gewoon een beetje chagrijnig.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nao....niet zo hardvochtig..............PH is gewoon een paar daagjes zichzelf niet............over 47 uur is het vast weer over![]()
Oeps en eigenlijk jippie!!! Al hoewel ik me wel helemaal te tering schrok dat ik in 6 zat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:01 schreef Gert het volgende:
Zeg GJ: alleen bewoners van de AFGELOPEN BB mogen lukraak off topic posts plaatsen. Jij bent al láng weer een gewone ON'ert!![]()
Komt er dit jaar ook weer een rechtszaak?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:37 schreef haloII het volgende:
[..]
Oeps en eigenlijk jippie!!! Al hoewel ik me wel helemaal te tering schrok dat ik in 6 zat.
Even niet aangaande zijn gedrag maar in het begin dacht ik gewoon tegen een evenbeeld aan te kijken.
ON'erts roeleren zwaar!!
euh.. wie is er wanneer gebandquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit topic is toch om te zeiken en te zuigen?
Waarom word PH, die geheel ontopic bezig was, dan gebanned
Lees je dit topic niet door?quote:
prima. Ik zag alleen in dit topic allemaal bekenden van de afgelopen vijf jaar wilde evenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:49 schreef teamlead het volgende:
halo.. kappen met de SC in dit topic graag... daar hebben we een ander topic voor
ik was me nog door de hersenloze SC aan het worstelenquote:
donequote:By the way, er mag best wat rommel uit het verslagentopic worden gehaald.![]()
Ik wel iigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:31 schreef Sanne het volgende:
Isabeau!!!
Zouden ze mij op mijn werk geloven als ik zeg dat ik Lekker Simpel heet op Fok?
Wat TL zegtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:49 schreef teamlead het volgende:
halo.. kappen met de SC in dit topic graag... daar hebben we een ander topic voor
Wil ik zelf ook wel weten, maar is dus ook bij ons niet bekend. Kan aan van alles liggen, zodra ze weten wat het is zal het ook wel opgelost wordenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:07 schreef Bocaj het volgende:
Ik iemand mij eens uitleggen wat er met fok! aan de hand is... (traagheid etc..)
En weer die teringeendquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nao....niet zo hardvochtig..............PH is gewoon een paar daagjes zichzelf niet............over 47 uur is het vast weer over![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
uhhh, weglopen neem ik zwaar op....
Is dit een ban op persoonlijke titel ? Kan er in het banmeldtopic niets van terug vinden ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dat is het nu al, ben dat geëtter en die toon van jou behoorlijk beu. Tot over 48 uur.
donequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef Tamaartje het volgende:
[BB COS 131] Tijd om op te staan die kan dicht
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:14 schreef mass26 het volgende:
tja
Nou, misschien neemt ie voor "klonen, week extra" wèl de moeite om het banmeld-topic bij te werken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:36 schreef MienJung het volgende:
Is dit een ban op persoonlijke titel ? Kan er in het banmeldtopic niets van terug vinden ?
Whehehe.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, misschien neemt ie voor "klonen, week extra" wèl de moeite om het banmeld-topic bij te werken.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou, misschien neemt ie voor "klonen, week extra" wèl de moeite om het banmeld-topic bij te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |