goed we zullen zien....straks heb ik het fout en noemt jorien mij ook een leugenaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die had ik ook gehoord bij de Leipzig conferation, ik ga er niet teveel hoop op leggen.
Niet in de winkels..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Bij de Bart Shit moet die al liggen :
http://www.bartsmit.com/games/main.phtml?tabbladid=1&subcategoryid=&submenuid=89&page=1
Wel duur![]()
die zijn echt gek geworden...¤ 67,50quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Bij de Bart Shit moet die al liggen :
http://www.bartsmit.com/games/main.phtml?tabbladid=1&subcategoryid=&submenuid=89&page=1
Wel duur![]()
Zeg even als ze al hebben. (Toevallig niet zwolle of wel? Kun je alsnog even zeggen want dan ga ik kijken in zwolle)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:16 schreef devv05 het volgende:
Zeg maar waar.. Ik moet zo toch naar de MM, ff vragen meteen maar.
Je krijgt em vandaag niet.. Puntquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:50 schreef MMaRsu het volgende:
Als iemand SR ergens vind meld het gewoon ff in het SR topic ondertussen ga ik nog ff pitten hehe
hoezo, je hoeft em toch niet per se daar te kopen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:59 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
die zijn echt gek geworden...¤ 67,50![]()
![]()
ik vind het echt niet normaal dat de spellen zo duur zijn.....vind ¤ 50 genoeg voor ieder spel.
weet ik....koop em daar ook nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:43 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
hoezo, je hoeft em toch niet per se daar te kopen?
Tada, je hebt ongelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben alleen bang dat de graphics zwaar gaan tegenvallen op m'n gewone TV. Heb helaas niet direct geld voor een LCD TV...
Op een SD tv zien 360 games er inderdaad minder uit.. Text is zelfs soms niet duidelijk te lezen dankzij de downscaling. Het beeld word dus vaak minder scherp dan current gen consoles.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 spaart voor een 360.
Ben alleen bang dat de graphics zwaar gaan tegenvallen op m'n gewone TV. Heb helaas niet direct geld voor een LCD TV...
Dat dacht ik toen ook, maar je ziet duidelijk verschil tussen bv. de XBox en de 360, ook op een normale tv.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tuurlijk.. Alle ploy's en effecten blijven intact.. Alleen de downscaling van het signaal van 720p naar 576i is het probleem.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook, maar je ziet duidelijk verschil tussen bv. de XBox en de 360, ook op een normale tv.
Iets wat mij alleen erg opvalt bij Texas hold' em overigs.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Op een SD tv zien 360 games er inderdaad minder uit.. Text is zelfs soms niet duidelijk te lezen dankzij de downscaling. Het beeld word dus vaak minder scherp dan current gen consoles.
Die zit toch bij het Premium pakket?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:35 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Je moet dan wel de Advanced Scart Cable hebben op een normale tv
Ziet er bij mij prachtig uit
Nope, maar de HD kabels welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die zit toch bij het Premium pakket?
Nee kost nog eens 25,- maar hij is het waard.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die zit toch bij het Premium pakket?
Als je 5.1 geluid wil wel ja. Grafisch vind ik het het geld niet waard.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee kost nog eens 25,- maar hij is het waard.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Ik denk dat ie de demo bedoelt..
Ik denk reviewexemplaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Ik denk dat ie de demo bedoelt..
De standaard kabel bij de premium heeft ook een optische uitgang voor geluid hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als je 5.1 geluid wil wel ja. Grafisch vind ik het het geld niet waard.
Zoals gezegd nog niet heel erg lang gespeeld, maar het beste kun je de hands-on van Hellfire (gamer.nl) lezen, ik ga zeker mee met de mening die daarin staat. Als je de demo tof vond vind je het spel nog veel toffer.quote:
Die op gamer.nl was een latere build iirc, vandaar dat ik daarnaar verwees. Heeft weinig met spammen te maken, ik zit niet op gamer.nlquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Op Fok!games staat ook een hands-on preview, spammert!
SPAM!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Op Fok!games staat ook een hands-on preview, spammert!
Nigga please!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Op een SD tv zien 360 games er inderdaad minder uit.. Text is zelfs soms niet duidelijk te lezen dankzij de downscaling. Het beeld word dus vaak minder scherp dan current gen consoles.
Maar natuurlijk zijn de graphics wel een stuk beter op de 360..
Ik speel ook wel eens op zo'n demopod, als ik in de stad ben en op iets/iemand moet wachtenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag weer bij de mediamarkt allemaal paupers die (willen) spelen op de 360, maar thuis geen 360 hebben en daar maar PGR 3 aan het spelen zijn![]()
Natuurlijk zijn de graphics beter op de 360.. Zo debiel ben ik ook weer niet. En dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg: TEXT!! is veel beter te lezen op een current gen console dan op de 360 (op een SD tv). Dat is een feit..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Nigga please!![]()
1. Tekst is prima te lezen, tenzij je een afpraak bij de opticien hebt gemist. (Dead Rising is idd een mooie uitzondering, das op SDTV niet te doen)
2. PGR3 of GT4 voor graphics? PGR3 bij mijlen! Minder scherp my royal ass! 360 games ondersteunen, net als PC games meerdere resoluties. SDTV = 640x480i Dat perst een PS2 of XBOX er echt niet vol uit hoor! In ieder geval niet met alle grafische tierelantijnen die de 360 kan doen. Minder scherp dan current-gen, meer worteltjes eten gast!!
Toegegeven BMH, vaak zeg je dingen die anderen niet durven of willen, ook al ben ik het niet vaak met je eens, dat respecteer ik. In dit geval stinkt het hele verhaal naar een dampende drol.
![]()
Erm dat is de bedoeling van die demo pods...360 consoles verkopen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag weer bij de mediamarkt allemaal paupers die (willen) spelen op de 360, maar thuis geen 360 hebben en daar maar PGR 3 aan het spelen zijn![]()
Natuurlijk zijn de graphics beter op de 360.. Zo debiel ben ik ook weer niet. En dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg: TEXT!! is veel beter te lezen op een current gen console dan op de 360 (op een SD tv). Dat is een feit..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Nigga please!![]()
1. Tekst is prima te lezen, tenzij je een afpraak bij de opticien hebt gemist. (Dead Rising is idd een mooie uitzondering, das op SDTV niet te doen)
2. PGR3 of GT4 voor graphics? PGR3 bij mijlen! Minder scherp my royal ass! 360 games ondersteunen, net als PC games meerdere resoluties. SDTV = 640x480i Dat perst een PS2 of XBOX er echt niet vol uit hoor! In ieder geval niet met alle grafische tierelantijnen die de 360 kan doen. Minder scherp dan current-gen, meer worteltjes eten gast!!
Toegegeven BMH, vaak zeg je dingen die anderen niet durven of willen, ook al ben ik het niet vaak met je eens, dat respecteer ik. In dit geval stinkt het hele verhaal naar een dampende drol.
![]()
Wow, mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:57 schreef Jasza het volgende:
Overmorgen saints rowdagje eerder dan de release jeej
paupers zijn maroks en dat zijn geen klanten, zullen het nooit worden ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Erm dat is de bedoeling van die demo pods...360 consoles verkopen...
Ik zie het probleem niet? een potentieele klant is gelijk een pauper...right
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
paupers zijn maroks en dat zijn geen klanten, zullen het nooit worden ook
Kijk eens een keer Bigger and Blacker van Chris Rock en je snapt het.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn de graphics beter op de 360.. Zo debiel ben ik ook weer niet. En dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg: TEXT!! is veel beter te lezen op een current gen console dan op de 360 (op een SD tv). Dat is een feit..
Kwa graphics zien 360 games er natuurlijk mooier uit dan bvb een gamecube game.. Alleen zijn cube games gemaakt voor SDtv en 360 games voor 720p tv's.. Als je iets gaat downscalen krijg je kwaliteit verlies en mark my words: Iets dat voor een bepaalde resolutie is gemaakt ziet er mooier/scherper uit dan iets dan gedownscaled word..
Natuurlijk zien 360 games er beter uit, maar je moet het zo zien: Stel je hebt 2 gamecube's de ene zend standaard uit op 720p en de andere op 576i. Als je de 720p cube op een normale PAL 576i tv aansluit downscaled hij het beeld naat 576i.. Ik kan je garanderen dat de cube met standaard 576i er beter uit ziet.. Dat is een feit.. Downscaling zorgt voor kwaliteits vermindering.
Je zegt dat je respect voor me hebt en toch noem je me "nigga"..![]()
hehehequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En hoogst waarschijnlijk 1 dag later dan de rest.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:57 schreef Jasza het volgende:
Overmorgen saints rowdagje eerder dan de release jeej
maar uit je posts wordt niet duidelijk als je een marokkaan bent of een nederlanderquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:05 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Kijk eens een keer Bigger and Blacker van Chris Rock en je snapt het.
Maargoed, persoonlijk heb ik op mijn (voormalige) SDTV nooit echt problemen gehad met tekst. Een persoonlijke kwestie denk ik. Overigens zit ik op 1,5 meter van mn scherm bedenk ik me net
@Gamecube verhaal, je bedoeld in principe het "fit to screen" effect. Ok, ik ben een lul......niet goed nagedacht. De 360 ondersteund meerdere resoluties, maar de games zijn gemaakt voor 720P.
Dat bedoel je, nigga?
Jij ook alquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan alleen hakkuh!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja.
Kunnen we nu samen gaan dansen?![]()
En over een paar weken de Splinter Cell 4 multiplayer demo gaan spelen?
Ik ben niet weg van een metafoor op zijn tijd, maar zo subliem als de jouwe kan ik het niet verzinnen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:13 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik kan alleen hakkuh!
Ik vatte jou downscaling steeds verkeerd op. Een metafoor zou "Het is net als een plaatje van een lekker wijf in bikini op 1024x768 als wallpaper gebruiken terwijl je desktop op 800x600 draait. Blijft geil, maar net wat minder." zijn?
Je moet tijd maken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen moet ik mijn rooster halen, en maandag beginnen de lessen. Hopelijk kan ik wel genoeg xboxen als de school is begonnen :p
Houden jullie nog tijd over denken jullie ?
Is that aquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben niet weg van een metafoor op zijn tijd, maar zo subliem als de jouwe kan ik het niet verzinnen.
or
? (Je bent weleens sarcastisch namelijk..no pun intended)
Nee, morgen naar school, werken, die dag er na school werken en dan saints row ophalen, uur spelen max. dan weer school werken en dan weer werken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen moet ik mijn rooster halen, en maandag beginnen de lessen. Hopelijk kan ik wel genoeg xboxen als de school is begonnen :p
Houden jullie nog tijd over denken jullie ?
Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:23 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg vakantiedagen om elke week een dag vrij te nemen.
1e week van Meiquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:28 schreef gijsje79 het volgende:
Jullie zijn ook al zat thuis geweest, 6 weken ofzo?
Tijd om wat te gaan doen lijkt me.
We hebben wel een Xbox op het werk staan. In de lunchpauze kunnen we dus even een potje PES doen. Zo speel ik toch nog bijna dagelijks een spelletjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Deze week wel 2 dagen.![]()
zombies slopen op de begane vloer en eerste verdieping. Er zijn inderdaad enkele uitgangen die een filmpje laten zien en de demo dan doen eindigen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef Armageddon het volgende:
Wat kan je in die dead rising demo doen eik? Als ik een deur binnen stap dan is het afgelopen
En dat kan alleen met die hamer of ligt er nog ergens een shotgun oid?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
zombies slopen op de begane vloer en eerste verdieping. Er zijn inderdaad enkele uitgangen die een filmpje laten zien en de demo dan doen eindigen.
Er zijn 10 tallen wapens, van kassa's tot teddyberen aan toequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dat kan alleen met die hamer of ligt er nog ergens een shotgun oid?
Eigenlijk is ALLES een wapen, pak het winkelkarretje links bovenaan de trap maar eens!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er zijn 10 tallen wapens, van kassa's tot teddyberen aan toe
dus?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoi, weer minder tijd. Ga morgen Pathe Unlimited halen. Onbeperkt naar de film voor maar 17.50 per maand !
Hoezoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:06 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
En hoogst waarschijnlijk 1 dag later dan de rest.
Dat hoef ik een echte gamer niet uit te leggen, nuff said.quote:
Prima game voor 15 euro inderdaad. Moet nog steeds gniffelen om dat lachje dat je kan leren als je een goedzak wordtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef Niek. het volgende:
Heb net Fable Lost Chapters besteld, maar 15euro bij bol en backward compatiblehoud me weer bezig totdat Just Cause uitkomt
Je bedoelt dat je hem via een winkel eerder regelt? dat doe ik iig wel maargoed. Ik ben meer een PC gamer geweest dus ik kocht nooit ietsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dat hoef ik een echte gamer niet uit te leggen, nuff said.
voor 10 had je hem van mij mogen kopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef Niek. het volgende:
Heb net Fable Lost Chapters besteld, maar 15euro bij bol en backward compatiblehoud me weer bezig totdat Just Cause uitkomt
Heb jij Just Cause nu al? die komt pas over een maand uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor 10 had je hem van mij mogen kopen
Hij doelt op Fablequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb jij Just Cause nu al? die komt pas over een maand uit![]()
Ah, ok dan. Games komen meestal 2 dagen voor de release uit, that's it.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hem via een winkel eerder regelt? dat doe ik iig wel maargoed. Ik ben meer een PC gamer geweest dus ik kocht nooit iets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |