goed we zullen zien....straks heb ik het fout en noemt jorien mij ook een leugenaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die had ik ook gehoord bij de Leipzig conferation, ik ga er niet teveel hoop op leggen.
Niet in de winkels..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Bij de Bart Shit moet die al liggen :
http://www.bartsmit.com/games/main.phtml?tabbladid=1&subcategoryid=&submenuid=89&page=1
Wel duur![]()
die zijn echt gek geworden...¤ 67,50quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Bij de Bart Shit moet die al liggen :
http://www.bartsmit.com/games/main.phtml?tabbladid=1&subcategoryid=&submenuid=89&page=1
Wel duur![]()
Zeg even als ze al hebben. (Toevallig niet zwolle of wel? Kun je alsnog even zeggen want dan ga ik kijken in zwolle)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:16 schreef devv05 het volgende:
Zeg maar waar.. Ik moet zo toch naar de MM, ff vragen meteen maar.
Je krijgt em vandaag niet.. Puntquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:50 schreef MMaRsu het volgende:
Als iemand SR ergens vind meld het gewoon ff in het SR topic ondertussen ga ik nog ff pitten hehe
hoezo, je hoeft em toch niet per se daar te kopen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:59 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
die zijn echt gek geworden...¤ 67,50![]()
![]()
ik vind het echt niet normaal dat de spellen zo duur zijn.....vind ¤ 50 genoeg voor ieder spel.
weet ik....koop em daar ook nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:43 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
hoezo, je hoeft em toch niet per se daar te kopen?
Tada, je hebt ongelijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben alleen bang dat de graphics zwaar gaan tegenvallen op m'n gewone TV. Heb helaas niet direct geld voor een LCD TV...
Op een SD tv zien 360 games er inderdaad minder uit.. Text is zelfs soms niet duidelijk te lezen dankzij de downscaling. Het beeld word dus vaak minder scherp dan current gen consoles.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 spaart voor een 360.
Ben alleen bang dat de graphics zwaar gaan tegenvallen op m'n gewone TV. Heb helaas niet direct geld voor een LCD TV...
Dat dacht ik toen ook, maar je ziet duidelijk verschil tussen bv. de XBox en de 360, ook op een normale tv.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
* Morpheus2002 spaart voor een 360.
Tuurlijk.. Alle ploy's en effecten blijven intact.. Alleen de downscaling van het signaal van 720p naar 576i is het probleem.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook, maar je ziet duidelijk verschil tussen bv. de XBox en de 360, ook op een normale tv.
Iets wat mij alleen erg opvalt bij Texas hold' em overigs.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Op een SD tv zien 360 games er inderdaad minder uit.. Text is zelfs soms niet duidelijk te lezen dankzij de downscaling. Het beeld word dus vaak minder scherp dan current gen consoles.
Die zit toch bij het Premium pakket?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:35 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Je moet dan wel de Advanced Scart Cable hebben op een normale tv
Ziet er bij mij prachtig uit
Nope, maar de HD kabels welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die zit toch bij het Premium pakket?
Nee kost nog eens 25,- maar hij is het waard.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die zit toch bij het Premium pakket?
Als je 5.1 geluid wil wel ja. Grafisch vind ik het het geld niet waard.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee kost nog eens 25,- maar hij is het waard.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Ik denk dat ie de demo bedoelt..
Ik denk reviewexemplaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Ik denk dat ie de demo bedoelt..
De standaard kabel bij de premium heeft ook een optische uitgang voor geluid hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als je 5.1 geluid wil wel ja. Grafisch vind ik het het geld niet waard.
Zoals gezegd nog niet heel erg lang gespeeld, maar het beste kun je de hands-on van Hellfire (gamer.nl) lezen, ik ga zeker mee met de mening die daarin staat. Als je de demo tof vond vind je het spel nog veel toffer.quote:
Die op gamer.nl was een latere build iirc, vandaar dat ik daarnaar verwees. Heeft weinig met spammen te maken, ik zit niet op gamer.nlquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Op Fok!games staat ook een hands-on preview, spammert!
SPAM!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:23 schreef Strolie75 het volgende:
Op Fok!games staat ook een hands-on preview, spammert!
Nigga please!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Op een SD tv zien 360 games er inderdaad minder uit.. Text is zelfs soms niet duidelijk te lezen dankzij de downscaling. Het beeld word dus vaak minder scherp dan current gen consoles.
Maar natuurlijk zijn de graphics wel een stuk beter op de 360..
Ik speel ook wel eens op zo'n demopod, als ik in de stad ben en op iets/iemand moet wachtenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag weer bij de mediamarkt allemaal paupers die (willen) spelen op de 360, maar thuis geen 360 hebben en daar maar PGR 3 aan het spelen zijn![]()
Natuurlijk zijn de graphics beter op de 360.. Zo debiel ben ik ook weer niet. En dat zeg ik ook helemaal niet. Ik zeg: TEXT!! is veel beter te lezen op een current gen console dan op de 360 (op een SD tv). Dat is een feit..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Nigga please!![]()
1. Tekst is prima te lezen, tenzij je een afpraak bij de opticien hebt gemist. (Dead Rising is idd een mooie uitzondering, das op SDTV niet te doen)
2. PGR3 of GT4 voor graphics? PGR3 bij mijlen! Minder scherp my royal ass! 360 games ondersteunen, net als PC games meerdere resoluties. SDTV = 640x480i Dat perst een PS2 of XBOX er echt niet vol uit hoor! In ieder geval niet met alle grafische tierelantijnen die de 360 kan doen. Minder scherp dan current-gen, meer worteltjes eten gast!!
Toegegeven BMH, vaak zeg je dingen die anderen niet durven of willen, ook al ben ik het niet vaak met je eens, dat respecteer ik. In dit geval stinkt het hele verhaal naar een dampende drol.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |