heerlijk, wanneer komt dat spel ook alweer uit?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
Oh My Godddd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HPP
http://www.gameshop.nl/Gameshop.php?cSite=2&cLayout=6&cPage=32&cId=7186quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hebben ze geen kleinere? Ik vind Roy een aardige vent, maar om nu 40 Euro aan hem uit te geven....Doe ik zelfs voor mijn vriendin niet
Novemberquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:29 schreef kepler het volgende:
[..]
heerlijk, wanneer komt dat spel ook alweer uit?
Dat wordt heerlijk gamen in de avondurenquote:
Die van 18 cm is doenlijk. Kan me niet schelen of je die al hebtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dimension Plus heeft er een aantal:
http://www.dimensionplus.nl/index3.asp?url=/link.asp?pid=05120![]()
ah mooi, precies op tijd. Precies het moment dat ik geen geld hebquote:
Ik streep wel ff games door die je niet hoeft te halenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:32 schreef kepler het volgende:
[..]
ah mooi, precies op tijd. Precies het moment dat ik geen geld heb
Dat wordt dus kiezen dadelijk
Forza 2? => Komt pas veel later, februari ofzo.
Viva Pinata? => Saaie game zonder doel. Gaat nergens over.
Gears of War?
RS?
Dead Rising? => Deze kan je lenen van mij. Zonde om m dan te kopen.
Prey? => Korte SP, MP wordt niet meer gespeeld dan
Test Drive Unlimited? => Uit protest omdat ie hier fullprice komt.
die keuze's
WS wordt het Dead Rising (2e hands scoren ergens), GoW en RS
Forza komt ergens in december wel, als tie dan al uit is uberhaupt
RS is iig een MUST..quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:32 schreef kepler het volgende:
[..]
ah mooi, precies op tijd. Precies het moment dat ik geen geld heb
Dat wordt dus kiezen dadelijk
Forza 2?
Viva Pinata?
Gears of War?
RS?
Dead Rising?
Prey?
Test Drive Unlimited?
die keuze's
WS wordt het Dead Rising (2e hands scoren ergens), GoW en RS
Forza komt ergens in december wel, als tie dan al uit is uberhaupt
ahquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik streep wel ff games door die je niet hoeft te halen
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik streep wel ff games door die je niet hoeft te halen
Das wel erg makkelijk en kort door de bocht, niet?quote:Viva Pinata? => Saaie game zonder doel. Gaat nergens over.
Winter 2007 is de releasedatum nu, dacht ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ah
handig
Viva Pinata lijkt me echter nog steeds wel erg tof
Forza is tijdens Leipzig nog bevestigd voor dit jaar volgens mij
en Prey kan ik vast wel van iemand lenen/goedkoop overnemen:D
Een slechte persdemo is voor mij geen reden om VP al af te schriijven. Komt er hier zeker nog wel inquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ah
handig
Viva Pinata lijkt me echter nog steeds wel erg tof
Forza is tijdens Leipzig nog bevestigd voor dit jaar volgens mij
en Prey kan ik vast wel van iemand lenen/goedkoop overnemen:D
ah opzich mooi, is een periode waarin niet heel veel games uitkomen altijdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:38 schreef Panick het volgende:
[..]
Winter 2007 is de releasedatum nu, dacht ik.
Dus begin 2007.
Is bij jou het seizoen 'Winter' in de plaats van de "Lente" ofzo?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:38 schreef Panick het volgende:
[..]
Winter 2007 is de releasedatum nu, dacht ik.
Dus begin 2007.
Als er zoveel games zijn die potentie hebben moet je snelle en duidelijke beslissingen maken. Anders blijf je games kopen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:37 schreef Panick het volgende:
[..]
[..]
Das wel erg makkelijk en kort door de bocht, niet?
nou de meeste elfstedentochten vinden plaats in Februariquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Is bij jou het seizoen 'Winter' in de plaats van de "Lente" ofzo?
Het seizoen winter begint pas in december, dus begin 2007 kan goed kloppenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
maar december 2007 kan dus ook prima kloppenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Het seizoen winter begint pas in december, dus begin 2007 kan goed kloppen
Als ik denk aan 'winter' denk ik aan Q4 maar goedquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Het seizoen winter begint pas in december, dus begin 2007 kan goed kloppen
Ik vind de bestempeling saai en doelloos wel vreemd klinken van iemand die ook Animal Crossing en Chibi Robo heeft gespeeld, of zijn die games ook saai en doelloos?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als er zoveel games zijn die potentie hebben moet je snelle en duidelijke beslissingen maken. Anders blijf je games kopen.
Sowieso, als je twijfelt over een game moet je m eigenlijk al niet kopen.
Animal Crossing raak ik ook niet aan hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vind de bestempeling saai en doelloos wel vreemd klinken van iemand die ook Animal Crossing en Chibi Robo heeft gespeeld, of zijn die games ook saai en doelloos?
Januari-Februari 2007 is bij jou Lente dan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik doelde eerder op je mening over de game.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als er zoveel games zijn die potentie hebben moet je snelle en duidelijke beslissingen maken. Anders blijf je games kopen.
Sowieso, als je twijfelt over een game moet je m eigenlijk al niet kopen.
Ah ok, maar misschien zijn die beesten in VP ook wel grappigquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Animal Crossing raak ik ook niet aan hoorChibi Robo is wel een uitzondering en wat me daar wel bezig hield was vooral het grappige mannetje dat je als sidekick hebt en je regelmatig echt vertelt wat je moet doen om verder te komen in het verhaal.
G-e-w-e-l-d-i-g!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:25 schreef Atuniel het volgende:
Oh My Godddd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HPP
Dat snap ik, maar mijn algemene mening over sandboxgames is nou eenmaal zoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:55 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik doelde eerder op je mening over de game.
zal nu wel door heel Nederland aan het reizen zijn...gaat alle winkels binnen en kijkt of ze daar Saints Row al verkopenquote:
Die MBO'ers misbruiken hun OV. Denk dat het tijd is voor wat politieke druk om hun uit dat studiefinancieringssysteem te gooien. Het is wel júllie belastinggeld dat hij nu aan het opmaken is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:31 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
zal nu wel door heel Nederland aan het reizen zijn...gaat alle winkels binnen en kijkt of ze daar Saints Row al verkopen![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die MBO'ers misbruiken hun OV. Denk dat het tijd is voor wat politieke druk om hun uit dat studiefinancieringssysteem te gooien. Het is wel júllie belastinggeld dat hij nu aan het opmaken is.
iedereen misbruikt zijn ovquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die MBO'ers misbruiken hun OV. Denk dat het tijd is voor wat politieke druk om hun uit dat studiefinancieringssysteem te gooien. Het is wel júllie belastinggeld dat hij nu aan het opmaken is.
Dat klopt. Ik moet zo ff boodschappen doen in de stad, maar het regent. Busje pakken dan maar, kost toch niksquote:
goeie controls, fun en een beetje diepgang is precies wat ik wil van een gamequote:Closing Comments
Volition's Saints Row is an impressive game --in most respects. The core missions, side missions, the controls and flow of the game, the graphics and sound, they're all solid and smartly designed. This game feels and plays better than most, if not all, of the other GTA clones.
But is it better than Rockstar's benchmark? On the whole -- Not a chance. But in very specific areas? Yes, absolutely. Saints Row is a study in how to copy a model in order to improve upon it, and Volition should get full credit for taking one of the hardest games to replicate, copying it right down to the character font, and improving upon it. Does it feel like a rip-off? Yeah. Is the harsh and often overly crude humor a step down from GTA's? Yeah. Does Volition's brash desire to show off hip-hop culture feel crass and painful? Oh yeah.
But Saints Row, despite its distinct lack of originality, is fun. It starts out fun and it stays fun. It gets deeper and more engaging, and the storyline and the characters come to life, and you're compelled by seeing the narrative unfold just as much as getting all of the 10- and 20-point Achievements. Saints Row offers a kick-ass online mode with at least two out of four compelling online modes totally worth your while. Hate it if you want to, snicker at its obvious me-too qualities, but don't forget to recognize impressive, kick-ass gameplay as you walk out the door.
Yes, kan ik eindelijk burnout3 spelen op mn 360quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:38 schreef kepler het volgende:
Xbox 360 backwards compability update
(lijst)
waar heb je dat nou vandaan?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:20 schreef Eppie_NL het volgende:
PES 6 demo komt vrijdag (is geen grap)....wordt een mooie week!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een nep vuur.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:40 schreef Mystikvm het volgende:
Tussen alle triestheid door nog even wat Bioshock.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er zijn er meer, maar ik ga niet het hele topic volspammen met grote plaatjes. De rest kan je hiero halen.
Die had ik ook gehoord bij de Leipzig conferation, ik ga er niet teveel hoop op leggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:26 schreef Eppie_NL het volgende:
inside information....eigenlijk zou ie vandaag komen maar het wordt dus vrijdag (zoiezo moest de demo voor of op 1 sep. uitkomen).
als ie vrijdag niet komt pass ik iemand $ 500.000 bij poker....terwijl ik zelf maar 400.000 hebdus dat wordt nog ff wat geld afsnoepen van anderen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |