We hebben wel een Xbox op het werk staan. In de lunchpauze kunnen we dus even een potje PES doen. Zo speel ik toch nog bijna dagelijks een spelletjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Deze week wel 2 dagen.![]()
zombies slopen op de begane vloer en eerste verdieping. Er zijn inderdaad enkele uitgangen die een filmpje laten zien en de demo dan doen eindigen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:52 schreef Armageddon het volgende:
Wat kan je in die dead rising demo doen eik? Als ik een deur binnen stap dan is het afgelopen
En dat kan alleen met die hamer of ligt er nog ergens een shotgun oid?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:54 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
zombies slopen op de begane vloer en eerste verdieping. Er zijn inderdaad enkele uitgangen die een filmpje laten zien en de demo dan doen eindigen.
Er zijn 10 tallen wapens, van kassa's tot teddyberen aan toequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dat kan alleen met die hamer of ligt er nog ergens een shotgun oid?
Eigenlijk is ALLES een wapen, pak het winkelkarretje links bovenaan de trap maar eens!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Er zijn 10 tallen wapens, van kassa's tot teddyberen aan toe
dus?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoi, weer minder tijd. Ga morgen Pathe Unlimited halen. Onbeperkt naar de film voor maar 17.50 per maand !
Hoezoquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:06 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
En hoogst waarschijnlijk 1 dag later dan de rest.
Dat hoef ik een echte gamer niet uit te leggen, nuff said.quote:
Prima game voor 15 euro inderdaad. Moet nog steeds gniffelen om dat lachje dat je kan leren als je een goedzak wordtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef Niek. het volgende:
Heb net Fable Lost Chapters besteld, maar 15euro bij bol en backward compatiblehoud me weer bezig totdat Just Cause uitkomt
Je bedoelt dat je hem via een winkel eerder regelt? dat doe ik iig wel maargoed. Ik ben meer een PC gamer geweest dus ik kocht nooit ietsquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:07 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Dat hoef ik een echte gamer niet uit te leggen, nuff said.
voor 10 had je hem van mij mogen kopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef Niek. het volgende:
Heb net Fable Lost Chapters besteld, maar 15euro bij bol en backward compatiblehoud me weer bezig totdat Just Cause uitkomt
Heb jij Just Cause nu al? die komt pas over een maand uitquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
voor 10 had je hem van mij mogen kopen
Hij doelt op Fablequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:20 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb jij Just Cause nu al? die komt pas over een maand uit![]()
Ah, ok dan. Games komen meestal 2 dagen voor de release uit, that's it.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hem via een winkel eerder regelt? dat doe ik iig wel maargoed. Ik ben meer een PC gamer geweest dus ik kocht nooit iets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |