quote:
Figures..quote:Geslacht Vrouw
vond het verhaal niet boeiend, dialogen idem, de acteurs speelden hun rol dan wel weer goed, maar de karakters die ze moesten spelen vond ik ongeloofwaardig, de knippen vond ik integenstelling tot resevoir dogs niet funktioneel en zo kan ik nog wel doorgaan.quote:
Wat een baggerfilm.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:54 schreef 7eVeNL het volgende:
Donnie Darko?
Denk al iets van 15 keer gezien, met en zonder vrienden, maar iedereen vind het een intrigerende film![]()
quote:
dudequote:
en uiteraard:quote:Vincent: And you know what they call a... a... a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
Jules: They don't call it a Quarter Pounder with cheese?
Vincent: No man, they got the metric system. They wouldn't know what the fuck a Quarter Pounder is.
Jules: Then what do they call it?
Vincent: They call it a Royale with cheese.
Jules: A Royale with cheese. What do they call a Big Mac?
Vincent: Well, a Big Mac's a Big Mac, but they call it le Big-Mac.
Jules: Le Big-Mac. Ha ha ha ha. What do they call a Whopper?
Vincent: I dunno, I didn't go into Burger King.
quote:Jules: Whoa, whoa, whoa, whoa... stop right there. Eatin' a bitch out, and givin' a bitch a foot massage ain't even the same fuckin' thing.
Vincent: It's not. It's the same ballpark.
Jules: Ain't no fuckin' ballpark neither. Now look, maybe your method of massage differs from mine, but, you know, touchin' his wife's feet, and stickin' your tongue in her Holiest of Holies, ain't the same fuckin' ballpark, it ain't the same league, it ain't even the same fuckin' sport. Look, foot massages don't mean shit.
Vincent: Have you ever given a foot massage?
Jules: [scoffs] Don't be tellin' me about foot massages. I'm the foot fuckin' master.
Vincent: Given a lot of 'em?
Jules: Shit yeah. I got my technique down and everything, I don't be ticklin' or nothin'.
Vincent: Would you give a guy a foot massage?
[Jules gives Vincent a long look, realizing he's been set up]
Jules: Fuck you.
Vincent: You give them a lot?
Jules: Fuck you.
Vincent: You know, I'm getting kinda tired. I could use a foot massage myself.
Jules: Man, you best back off, I'm gittin' a little pissed here.
geweldigquote:Jules: Look, just because I don't be givin' no man a foot massage don't make it right for Marsellus to throw Antwan into a glass motherfuckin' house fuckin' up the way the nigger talks. Motherfucker do that shit to me, he better paralyze my ass cuz I'll kill the motherfucker, know what I'm sayin'?
Vincent: I ain't saying it's right. But you're saying a foot massage don't mean nothing, and I'm saying it does. Now look, I've given a million ladies a million foot massages, and they all meant something. We act like they don't, but they do, and that's what's so fucking cool about them. There's a sensuous thing going on where you don't talk about it, but you know it, she knows it, fucking Marsellus knew it, and Antwan should have fucking better known better. I mean, that's his fucking wife, man. He can't be expected to have a sense of humor about that shit. You know what I'm saying?
Jules: That's an interesting point. Come on, let's get into character.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:54 schreef 7eVeNL het volgende:
Donnie Darko?
Denk al iets van 15 keer gezien, met en zonder vrienden, maar iedereen vind het een intrigerende film![]()
tja erg voorspelbaar, maar toch redelijk schokkend en erg goed gefilmd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef SaskiaR het volgende:
Requiem for a dream... wat een saaie, voorspelbare, clichématige film was dat zeg... voor Amerikanen misschien schokkend, maar voor Nederlanders niks nieuws, alleen maar ranzige beelden. Daarbij ook nog ontzettend onrustig gefilmd, zodat het pijn deed aan je ogen.
Traffic is trouwens ook al zo'n voorspelbare drugsfilm (dit is de enige film waarbij ik in de bios in slaap gevallen ben).
ik vond het een wat slap aftreksel van Fargo, toch vond ik hem op bepaalde punten best aardig en grappig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef spoor4 het volgende:
The Big Lebowski.
Alleen die scene met het uitzaaien van de as kon ik om lachen, voor de rest vond ik de film niet bijzonder.
tegenargument, uiteraardquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef flyguy het volgende:
is dit een tegenargument of een bevestiging?
Een slap aftreksel? Ik zie werkelijk geen enkele overeenkomstquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:12 schreef utvoske het volgende:
ik vond het een wat slap aftreksel van Fargo, toch vond ik hem op bepaalde punten best aardig en grappig.
dan zou ik ze nog maar eens allebei na elkaar bekijken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Een slap aftreksel? Ik zie werkelijk geen enkele overeenkomst
weet je hoeveel films je dan nog kunt gaan op noemenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:53 schreef utvoske het volgende:
[..]
dan zou ik ze nog maar eens allebei na elkaar bekijken.
tips : losgeld waarmee alles mis gaat, ontvoering die mislukt of geen ontvoering is, criminelen bij wie niets lukt, etc
voldoende zo?
ja, heb je ook gezien wie de regisseur en schrijver is van beide films? Lijkt me voldoende overeenkomsten. Steve Buscemi en peter stormare spelen in beide films mee...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
weet je hoeveel films je dan nog kunt gaan op noemen
En dat noem jij dan "quotable". Lappen tekst van een halve pagina lang.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude
een van de meest quotable films ooit als je `t mij vraagt:
[..]
en uiteraard:
[..]
[..]
geweldig![]()
![]()
moet `m gauw nog eens kijken![]()
Wat een nonargument, weet je wel hoeveel er gequote wordt uit Showgirls?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude
een van de meest quotable films ooit als je `t mij vraagt:
\
Ja en weet jij wel hoe briljant Showgirls is?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat een nonargument, weet je wel hoeveel er gequote wordt uit Showgirls?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:29 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Valt mij op dat slechts één iemand The Matrix noemt.
Het gaat om films waar iedereen positief over isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:01 schreef Maikel_1981 het volgende:
[..]
Ja en weet jij wel hoe briljant Showgirls is?
Dan kan je dit topic wel gelijk opdoeken, want er geen enkele film ter aarde waar iedereen positief over isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het gaat om films waar iedereen positief over is
Bedankt voor deze verhelderende mededelingquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:17 schreef Jonnyboy het volgende:
Pulp Fuction boeit mij ook niet echt...
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dan kan je dit topic wel gelijk opdoeken, want er geen enkele film ter aarde waar iedereen positief over is.
Die film is absoluut niet eng, maar daarom toch niet slecht of tegenvallend?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
The silence of the lambs. EngUhm, nee, niet echt.
Denk dat het vooral komt door de rollen van William Dafoe en die behaarde gast (kan ff niet op de naam komen), die zijn echt wel heel sterk vind ik. Voor de rest ben ik het wel een beetje met je eens en wordt de film wat mij betreft ietwat overschat. Toch wel aangenaam om te kijken, daar niet van.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:36 schreef Hephaistos. het volgende:
The Boondock Saints!
Die schijnt iedereen geweldig te vinden, en staat ook erg hoog op Moviemeter en IMDB. Ik vond het een lachwekkend slecht verhaal, matig acteer-spel, en humor die me hoogstens af en toe een glimlach kon ontlokken.
Mja, je moet die film mijns inziens ook niet kijken met de predispositie dat hij 'eng' zou moeten zijn om goed te zijn. Je moet eigenlijk vooral kijken naar de karakters en de manier waarop ze doorheen de film worden opgebouwd. En de algehele wereld die de film schept, moet je over je heen laten komen - zonder assumpties. Dan werkt hij pas, wat mij betreft.quote:The silence of the lambs. Eng Uhm, nee, niet echt.
pardonquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:33 schreef Dos37 het volgende:
Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Le
ik heb me erzelf doorheen moeten slepen.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:40 schreef Caas het volgende:
The Shawshenk Redemption
Begrijp me niet verkeerd, vind het gewoon een goede film, maar hoe die film wordt opgehemeld vind ik allemaal een beetje overdreven hoor. Het is gewoon een goede film maar voor mij heeft het niks speciaals of bijzonders wat de film voor mij boven andere films doet uitsteken.
Pfff, beetje omslachtig maar wie begrijpt wat ik bedoel?![]()
En hierbij hebben we de grapjas van `t jaarquote:Op vrijdag 1 september 2006 21:01 schreef Beatlesque het volgende:
Amélie Ben ik gaan kijken op aandringen van allerlei mensen en met erg hoge verwachtingen (meestal ben ik wel gecharmeerd van de Franse cinema) maar jemig, zeg...Wat 'n zielig hoopje bijeengeraapte 'geneugten des levens'.
Ik heb me misschien in totaal vijf minuten geamuseerd en de rest van de tijd gestoord aan die rotkop van 'n Audrey Tatou oid.
The Lord of the Rings-trilogie Godzijdank komen steeds meer mensen tot het inzicht dat deze film schandalig profiteert van 'n goed verhaal maar op zichzelf echt geen reet voorstelt.
The Virgin Suicides Sowieso, die dochter van Coppola vind ik maar 'n vervelende manier van regisseren hebben. Maar TVS spant echt de kroon. Dit was ergernis van begin tot eind. Ik neem aan dat het de bedoeling is met de meisjes mee te voelen, in plaats daarvan hoopte ik dat ze zichzelf maar snel van kant zouden maken, dat stelletje zeikerds.
Hm, ff denken of ik er nog meer weet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |