helaas, je hebt geen gevoel voor humorquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef spoor4 het volgende:
The Big Lebowski.
Alleen die scene met het uitzaaien van de as kon ik om lachen, voor de rest vond ik de film niet bijzonder.
niemand vindt m cool, maar ik wel!quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:54 schreef cohen het volgende:
biodome
Volgens mij is dat niet echt een film waar iedereen positief over is...quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:01 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
Davinci Code....Ze hebben keihard hun best gedaan om voor iedereen die te lam is om te lezen het boek 1:1 op doek te krijgen. Was echt een "grande" tegenvaller. Erg jammer. Boek was wel leuk
Naja.."LOS ANGELES - De verfilming van het boek ,,Da Vinci Code'' heeft een maand na de première wereldwijd al 640 miljoen dollar in het laatje gebracht. Dat maakte Sony Pictures maandag bekend. De film doet het vooral buiten Noord-Amerika goed."quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:02 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet echt een film waar iedereen positief over is...
is ook een giga kudt filmquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef spoor4 het volgende:
The Big Lebowski.
Alleen die scene met het uitzaaien van de as kon ik om lachen, voor de rest vond ik de film niet bijzonder.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
is ook een giga kudt film
snap ook niet wat men er goed aan vindt
helaas, ook jij hebt geen gevoel voor humor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
is ook een giga kudt film
snap ook niet wat men er goed aan vindt
ik heb tot 3 keer aan toe geprobeerd deel 1 te kijken en elke keer viel ik na een half uur in slaap (en nee ik ben niet steeds opnieuw begonnen steeds verder gegaan waar ik gebleven was) wat een kutfilms zijn dat zeg! idd veel te langdradig!quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef vencodark het volgende:
Davinci Code vond ik ook echt een schijtfilm. Ik was bijna vergeten dat ik hm in de bios heb gezien. Mijn toenmalige vriend wilde er graag heen omdat hij het boek ook had gelezen. Zelfs het boek kan me niets interesseren.
En ohja, Lotr, alle 3 vind ik ze om één of andere reden niet echt boeiend. Vind het allemaal veel te lang en te dramatisch.
Deel 1 kan ik nog wel bijhouden hoewel ik daar meestal ook bij in slaap val. Deel 2 is helemaal geen sodemieter aan. Deel 3 vond ik nog wel boeiend omdat ik toch wel wilde weten hoe het afliep maar als ik die films de komende 10 jaar niet hoef te zien ben ik een gelukkig mens.![]()
Ik heb nu al meer gelachen dan toen ik die film keekquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:12 schreef Laton het volgende:
[..]
idem, jezus wat een kansloze figuren hiero
Inderdaad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef vencodark het volgende:
En ohja, Lotr, alle 3 vind ik ze om één of andere reden niet echt boeiend. Vind het allemaal veel te lang en te dramatisch.
Deel 1 kan ik nog wel bijhouden hoewel ik daar meestal ook bij in slaap val. Deel 2 is helemaal geen sodemieter aan. Deel 3 vond ik nog wel boeiend omdat ik toch wel wilde weten hoe het afliep maar als ik die films de komende 10 jaar niet hoef te zien ben ik een gelukkig mens.![]()
Ik denk niet dat iedereen dat een goeie film vindt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
La Vita è bella, die vind ik ongeveer even grappig, ontroerend, gevoelig als al de andere rommel waren Benigni aan meedoet (met uitzondering van Jarmusch-films).
8.4 op IMDb is voor mij iedereen genoegquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen dat een goeie film vindt.
The Dudequote:Op maandag 28 augustus 2006 13:20 schreef Mike het volgende:
...
Overigens, The Big Lebowski wordt beter elke keer dat je 'm kijkt. Geweldige film.
ja, dat moetquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef slindenau het volgende:
Moet dat nou, een topic waar alle 'kenners' kunnen kotsen (KKK) op internationaal gewaardeerde & 'blockbuster' films
.
Jij snapt de TT niet helemaal?quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:25 schreef slindenau het volgende:
Moet dat nou, een topic waar alle 'kenners' kunnen kotsen (KKK) op internationaal gewaardeerde & 'blockbuster' films
.
A. als iedereen zegt dat iets goed is hoeft het nog niet goed te zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef slindenau het volgende:
Ik snap 'em best, een film waar iedereen lovend over is (dus in principe al niet al te slecht kan zijn) maar waar jij als 'kenner' van de echte klassiekers toch wat puntjes van kritiek vind. Dit vind ik een beetje jammer, want bij elke film zul je altijd wel wat tegenstanders vinden. Maar moet je dan gelijk gaan zeuren van "oh wat saai, ik vond er niks aan, etc"?
Dus omdat iedereen een film goed vindt, moet ik 'm ook maar geweldig vinden? Dat heeft niks met kennis van klassiekers te maken. De algemene opinie van bv Napoleon Dynamite is vrij goed, maar ik vond er geen zak aan. En daar is dit topic voor. Smaken verschillen. Get over it.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:53 schreef slindenau het volgende:
Ik snap 'em best, een film waar iedereen lovend over is (dus in principe al niet al te slecht kan zijn) maar waar jij als 'kenner' van de echte klassiekers toch wat puntjes van kritiek vind. Dit vind ik een beetje jammer, want bij elke film zul je altijd wel wat tegenstanders vinden. Maar moet je dan gelijk gaan zeuren van "oh wat saai, ik vond er niks aan, etc"?
ja ... goede films bestaan niet... mensen die bepaalde films goed vinden wel...quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:58 schreef slindenau het volgende:
Aha, de persoonlijke mening! Grappig, dan ben je nog wel even bezig.
Goede films bestaan in mijn optiek wel degelijk. Met een cast die kan acteren (geloofwaardig een karakter neerzettgen, kan je ook subjectief zien...maar dat doe ik even niet), een verhaal dat logisch is zonder plotholes en verder goed materiaal en techniek zodat het er 'goed' uitziet. Of je het daarna eens bent met de keuzes (qua verhaal en manier van filmen) is een tweedequote:Op maandag 28 augustus 2006 15:00 schreef flyguy het volgende:
[..]
ja ... goede films bestaan niet... mensen die bepaalde films goed vinden wel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |