abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44563252
ik heb gedroomd dat ik zwanger was van Hannelore Lehr (wel met donor hé)

ik ging haar dat eventjes vertellen en ze schrok zich een bultje

nu is het wel zo dat ik helemaal in de war ben

ik wil niet meer over haar dromen, ik wil dromen over AVdV

ik droomde ook dat ik verschillende piano's bespeelde

[ Bericht 11% gewijzigd door Pinnenmutske op 19-12-2006 19:13:17 ]
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 19 december 2006 @ 23:03:27 #152
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_44585102
Ik kan me zelden herinneren wat ik gedroomd heb maar van vannacht nog wel omdat het best wel erg gedetailleerd was. Geloof dat ik m al eens eerder heb gehad trouwens.

Ik zat samen met nog een paar andere mensen in een trein en er was een of andere blonde vrouw met krullen (begin 30) met dr man/vriend (nette man, ook begin 30). Kennelijk goede kennissen van me ofzo. Maar goed, we zaten in die trein en we gingen een berg op want die vrouw was ongeneeslijk ziek en ze zou die dag komen te overlijden. Ze had ervoor gekozen om dit boven op die berg te doen. Het was nogal stil in de trein, maar vreemd genoeg toch wel gezellig ergens, maar de beklemmende sfeer bleef.
Toen begon het opeens heel hard te regenen en ik keek door een soort schuifdak in de trein wat er gebeurde. Ik zag vol een golf water over het houten dak van de trein op me af komen die ik dan dus ook fijn in mn gezicht kreeg. Iedereen lachen. Het was echt zo'n houten overdekte trein met bankjes die met leer bedekt waren.
Eenmaal boven ging ze op een vierkant wit kleed zitten, alleen, en overleed ze, toen werd ik wakker.

Geen idee wat dit moet betekenen, aangezien het nogal wat details heeft; erg apart, vrij triest
Maar toch niet helemaal.
  donderdag 21 december 2006 @ 08:02:40 #153
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44619188
Oeh,

vannacht weer lekker vaag gedroomd, maar driekwart weet ik uiteraard niet meer. Ik was wel de bitch van één of andere chick maar dat vond ik niet zo erg. Later kwma ik nog een soortvan buitenaards wezen tegen die erg veel op een aardwezen leek en zat in een soort van capsule. Die wilde ik bevrijden en dat ging op zich wel ok. Maar daarna gingen mijn teamleden ( andere aliens ofzo ) beginnen met schieten en ging de eerste alien dood. Echter begon mijn droom weer opnieuw bij het begin wat betreft die alien en heb ik die knakker 5 keer opnieuw zien dood gaan zonder dat ik het tegen kon houden en elke keer op een andere manier . Op het laatst schreeuwde ik het uit van woede. En een collega van mij die helemaal niets met drugs deed had een presentatie ( op dat moment zat ik in een gevangenis ) hoe hij met een soort van vloeistof een speed-achtige snuifbare drug kon maken. Die probeerde ik en mijn hele bek vertrok en ik voelede me heel wazig in de droom. Dat was op zich een nieuwe ervaring voor me. Ook iets gedroomd over huizen die dagelijks geraakt werd door bliksem oid waardoor de huizenprijzen omlaag gingen en er zijn ook nog treinen langsgetuft.

Leuke droom .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_44638657
tvp
off the wall
  vrijdag 22 december 2006 @ 03:22:33 #155
9902 Lestat
the vampire...
pi_44648709
Ik droomde laatst dat ik in de gymzaal was en dat de les afgelopen was, en dat een waanzinnig lekker wijf op me af kwam en in de ringen ging hangen, en zachtjes begon te zwaaien. Ze gooide haar haar achterover en trok haar onderbroekje weg, zodat ik haar natte warme kutje zag, en ik greep haar vast en likte haar zilte grotje, en ze kreunde van genot terwijl ik die liflafjes afbefte, en toen greep ik haar vast in ramde mijn harde hete staaf in die warme natte shoarmaslagerij, en na een paar slagen spoot ik mijn puddingbuks helemaal leeg tegen haar baarmoeder aan, en ze gilde het uit van genot.
En toen werd ik wakker.
Memento Mori
  zaterdag 23 december 2006 @ 09:59:54 #156
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44677069
Vannacht was ik bezig met het bouwen van iets, rechte lijnen die 360 graden gingen draaien en ik ging op een rechte lijn liggen. En zo tolde het steeds door op hoog tempo. Het waren dus super veel rechte lijnen in de vorm van een bepaald voorwerpl

Ik was exact aan het uitrekenen van de rechte lijnen en was een machine aan het bouwen de hele nacht. Het was dus een grote machine in het universum en pi speelde ook mee en nog meer. Kan me meer herinneren en toen ik plaats nam in die machine ging bij mij van alles helder worden over het bestaan. Weet alleen niet meer precies wat allemaal maar ik krijg duidelijke informatie binnen, gisteren fles Johnny Walker gedronken dus daarom ging het bouwen misschien zo goed, alleen het herinneren van de zaken die helder werden is niet bijgebleven, wie weet een volgende keer.

Waar die machine voor dient weet ik niet. Maar ik ga gewoon een andere nacht verder met bouwen.

Wie weet bouw ik wel een tijdmachine in mijn dromen

[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-12-2006 10:14:04 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_44681500
ik heb 'last' van een droom die mij op vreemde wijze door het hoofd blijft spoken, en ik vraag me af of ik er wat achter moet gaan zoeken.

Ik zal even kort samen vatten wat er in die droom gebeurde;

Ik meen te herinneren dat ik in het dorp fietste, richting de kerk. Plotseling merkte ik op dat een kleine toren van de kerk scheef hing. een oudere vrouw die plots naast mij fietste merkte dit ook ook op. plosteling viel de toren achterover, dat was een heel maf gezicht. ingestort. hele dorp in paniek - brandweer alles erbij... vreemde situatie. Later storte bijna de gehele kerk in.... een schokgolf ging door mij heen.

Ik meen mij te herinneren dat ik daarna, plost, in een auto zat en bij de plek des onheils parkeerde samen met een familielid. Daarna kreeg ik een aanrijden tijdens het afslaan bij een bocht.

Hier werd ik wakker.
--------
Ik ben nooit in die kerk geweest oid... en ben ook niet zwaar geloving.

moet ik hier wat achter gaan zoeken? wat doet dit in mijn hoofd?
pi_44689585
Werewolf
pi_44833661
Oeh, een droomtopic

Ik had vanmorgen toch een irritante droom, false awakening heet zoiets geloof ik. Moest er om 7 uur uit en toen de wekker ging had ik m'n slaap nog lang niet uit, het was nog donker, ijskoud, ik had spierpijn en absoluut geen zin om onder m'n warme dekens vandaan te komen, maar ik moest de trein halen. Toch maar uit bed gegaan dus, naar beneden gestrompeld, licht aangedaan wat zeer aan m'n ogen deed, gedoucht, kleren aan, ontbijt wat me niet smaakte, enzovoort. Eindelijk werd ik een beetje wakker toen m'n wekker opnieuw afging met de boodschap dat het 7 uur was. Had ik alles dus gedroomd en kon ik weer helemaal overnieuw beginnen met uit m'n bed klimmen om het koude, donkere huis in te waggelen
pi_44882655
nou ik was ff lucide vanacht en dat was zo leuk
ik kwam der inneens achter en werd niet gelijk wakker,ging eerst nog van mn flat springen om te vliegen.
was zo leuk!

en later droomde ik nog wat er een enge man achter me stond en toen draaide ik een rondje en toen was ie weg
en zat nog bijna vast in een oude lift ook in de flat waar ik woon.

kortom heb een nacht gehad met vele dromen waarvan er dus 1 lucide was
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:42:41 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45001592
Vannacht gedroomd dat ik in een tijd zat nadat er [iets] was gebeurt dat ervoor had gezorgd dat een groot deel van de wereldbevolking uitgeroeid was. Best boeiend maar ik ben 90% alweer vergeten, het speelde zich wel gedeeltelijk af in mijn buurt en ik zat in een klas of some sort naar een meisje te kijken die niet begreep waarom ik naar haar keek oid. Wel grappig.
Vrijheid
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:00:44 #162
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45076107
Ik heb vannacht licht gedroomd en ook lucide gedroomd, het ging over digitale signalen en ik wilde aansluiting vinden met mijn signaal dat in mijn hoofd zit. Ik was ook bezig met het verbouwen van huizen, ik was bezig met laminaat leggen en muren afbreken en schilderen en oude tapijten weggooien omdat ze vuil waren.

Toen heb ik een apparaat gemaakt van klei en metaal, ik was heel driftig aan het kleien de hele tijd en maakte een toren van klei, daar stopte ik ijzer in en toen maakte ik van dat ijzer een loopbaan waar je knikkers in kunt laten vallen.

Dat apparaat was bedoeld om sport te beinvloeden en lotto, en ook de supporters van voetbalwedstrijden werden beinvloed zodat ze geen rellen konden schoppen. Ik moest bij iedere wedstrijd een x-aantal gekleurde knikkers in dat apparaat gooien waardoor voetbal wedstrijden veel beter verliepen en die knikkers die bleven dus rollen in dat apparaat.

Tevens ging een gedeelte van de droom over de rode draad in de film of het verhaal waar wij leefbaar in zijn, ik hoorde iemand zeggen dat er een breuk in de rode draad zat en toen ging ik op zoek naar die breuk in het verhaal.

Vaak genoeg dus ook signalen, hoge piep-tonen en nog meer. En dan zoek ik een verbinding met die tonen en signalen.

Tot 13:30 geslapen, de hele nacht en morgen bezig geweest tijdens de slaap

Lijkt net alsof het echt bouwen is dus, er zit structuur in en als ik dan zo'n machine bouw van klei en metaal dan lijkt het net alsof het een echte uitvinding is Alsof ik die machine echt kan gebruiken in het dromen of in het echt.

Ben vaker aan het uitvinden in dromen.
pi_45170290
afgelopen nacht was erg vreemd. Ik had mijn pyama aan en was hier thuis. (normaal droom ik bijna nooit over mijn huis zoals het is teerwijl "mijn huis" vaak wel centraal staat in mijn dromen)
Ik kreeg in een droomfase een brandend gevoel tussen mijn hart chakra en solar plexus in. Het barstte open en bloedde hevig door mijn pyama heen waar een grote bloedvlek verscheen.
Mijn moeder en mijn zoon waren er. Ik nam afscheid van mijn zoon en stuurde hem met mijn moeder mee omdat ik alleen wilde sterven. ik was heel droevig. Vooral voor hem. Ik wilde niet perse dood maar ik had er op een bepaalde manier wel vrede mee.

Alleen wilde ik weten hoe lang het zou duren want het ging me te langzaam en vond ik tegelijkertijd dat ik er niet alles aan had gedaan om het te stoppen. Ik had me er te snel bij neergelegd dat ik zou sterven. Ik belde dus 112. De dame aan de lijn stelde me gerust. Ik vertelde haar dat ik geen ambulance met gillende sirenes wilde en dat ik rustig dood wilde gaan maar dat ze me wel op moesten komen halen. Zij zei me dta ik helemaal niet dood zoiu gaan. Dat er een simpele oplossing was om de breuk die daar zo bloedde te stelpen en te helen. Dat het een oud litteken was dat weer open was gegaan en dus niet iets dat niet weer kon helen.
Zo wachtend op de ambulance bedacht ik me dat ik dat mijn zoon moest vertellen en hoe blij hij zou zijn. Tijdens dat wachten werd ik wakker.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:54:39 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45170514
Dat is erg diep, nokwanda. Kan er niet veel meer van zeggen eigenlijk.
Vrijheid
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:35:21 #165
34156 Mirage
Smile !!!
pi_45181102
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 09:41 schreef nokwanda het volgende:
afgelopen nacht was erg vreemd. Ik had mijn pyama aan en was hier thuis. (normaal droom ik bijna nooit over mijn huis zoals het is teerwijl "mijn huis" vaak wel centraal staat in mijn dromen)
Ik kreeg in een droomfase een brandend gevoel tussen mijn hart chakra en solar plexus in. Het barstte open en bloedde hevig door mijn pyama heen waar een grote bloedvlek verscheen.
Mijn moeder en mijn zoon waren er. Ik nam afscheid van mijn zoon en stuurde hem met mijn moeder mee omdat ik alleen wilde sterven. ik was heel droevig. Vooral voor hem. Ik wilde niet perse dood maar ik had er op een bepaalde manier wel vrede mee.

Alleen wilde ik weten hoe lang het zou duren want het ging me te langzaam en vond ik tegelijkertijd dat ik er niet alles aan had gedaan om het te stoppen. Ik had me er te snel bij neergelegd dat ik zou sterven. Ik belde dus 112. De dame aan de lijn stelde me gerust. Ik vertelde haar dat ik geen ambulance met gillende sirenes wilde en dat ik rustig dood wilde gaan maar dat ze me wel op moesten komen halen. Zij zei me dta ik helemaal niet dood zoiu gaan. Dat er een simpele oplossing was om de breuk die daar zo bloedde te stelpen en te helen. Dat het een oud litteken was dat weer open was gegaan en dus niet iets dat niet weer kon helen.
Zo wachtend op de ambulance bedacht ik me dat ik dat mijn zoon moest vertellen en hoe blij hij zou zijn. Tijdens dat wachten werd ik wakker.
Hoe symbolisch......
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45181611
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hoe symbolisch......
ja.
Lijkt heel duidelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:49:22 #167
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_45181650
Heeft iemand wel eens dat er zomaar ineens een droomfragment in je opkomt, ongerelateerd aan wat je op dat moment doet en denkt?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_45185379
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:49 schreef wonderer het volgende:
Heeft iemand wel eens dat er zomaar ineens een droomfragment in je opkomt, ongerelateerd aan wat je op dat moment doet en denkt?
Heel vaak. Juist als ik mijn droom niet goed heb onthouden of me er helemaal niet mee bezig houd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:43:49 #169
119819 buurvrouw4
watch this...
pi_45291113
Meestal zijn mijn dromen heel uitgebreid en gedetailleerd, maar een droom zoals vannacht heb ik nog nooit gehad.

Ik droomde dat ik ergens was waar geen omgeving was, hoe vreemd dat ook moge klinken. Ik was me er heel bewust van dat er geen tastbare dingen waren, en dat ik "nergens" was. Het enige wat er om me heen was, was vuur. Heel Veel Vuur. Overal waar ik keek, zover ik kon kijken. Niks als vuur... Ik herhaal dit zo vaak omdat dit het beste weergeeft hoe het in mijn droom op me over kwam.

Tegen vijf uur werd ik helemaal gestresst en paniekerig wakker uit deze droom, heeft iemand enig idee wat er mee bedoeld kan worden?
Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:45:56 #170
119819 buurvrouw4
watch this...
pi_45291162
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:49 schreef wonderer het volgende:
regelmatig. Op de meest vreemde momenten, vaak juist als het eigenlijk niet uitkomt
Wie heeft gezegd dat de liefde blind is? Zij is de enige die scherp ziet: zij ontdekt schoonheden waar anderen niets merken.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:52:38 #171
71919 wonderer
pi_45291332
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:43 schreef buurvrouw4 het volgende:
Meestal zijn mijn dromen heel uitgebreid en gedetailleerd, maar een droom zoals vannacht heb ik nog nooit gehad.

Ik droomde dat ik ergens was waar geen omgeving was, hoe vreemd dat ook moge klinken. Ik was me er heel bewust van dat er geen tastbare dingen waren, en dat ik "nergens" was. Het enige wat er om me heen was, was vuur. Heel Veel Vuur. Overal waar ik keek, zover ik kon kijken. Niks als vuur... Ik herhaal dit zo vaak omdat dit het beste weergeeft hoe het in mijn droom op me over kwam.

Tegen vijf uur werd ik helemaal gestresst en paniekerig wakker uit deze droom, heeft iemand enig idee wat er mee bedoeld kan worden?
Had je het heel warm die nacht of heb je de afgelopen dagen over vuur nagedacht?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:08:32 #172
119819 buurvrouw4
watch this...
pi_45291784
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:

[..]

Had je het heel warm die nacht of heb je de afgelopen dagen over vuur nagedacht?
Ik had het niet warm, maar er was 's middags wel iets gebeurd op het werk. Daar heb ik niet meer bij stilgestaan tot ik wakker werd uit die droom.

Een collega van me, die net als ik wat met tarot doet, en wat meer van die gein, had het over de hulp inroepen van de elementen, en maakte voor de gein het bijbehorende gebaar alsof hij Vuur te hulp riep, waarop hij de "vuurbal" in mijn richting gooide. Even voor de duidelijkheid, dit is dus iets waar ik geen waarde aan hecht en niet in geloof....

Edit: al moet ik zeggen dat het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd uit die droom was : Nou bedankt hoor, S.....
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:13:22 #173
71919 wonderer
pi_45291911
Ik denk niet dat die "vuurbal" zelf invloed had, maar zoiets blijft wel hangen in je onderbewustzijn. Dus het zou wat mij betreft goed kunnen dat je er 's nachts nog een beetje over hebt "nagedacht", misschien wat er gebeurd zou zijn als het een echte vuurbal was geweest of zo. En dat dat als droom verwerkt is.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:19:34 #174
119819 buurvrouw4
watch this...
pi_45292075
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:13 schreef wonderer het volgende:
Ik denk niet dat die "vuurbal" zelf invloed had, maar zoiets blijft wel hangen in je onderbewustzijn. Dus het zou wat mij betreft goed kunnen dat je er 's nachts nog een beetje over hebt "nagedacht", misschien wat er gebeurd zou zijn als het een echte vuurbal was geweest of zo. En dat dat als droom verwerkt is.
maar hoe verklaar je dan de materiële omgeving die er "niet" is, en het zo bewust zijn daarvan in mijn droom?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:22:08 #175
71919 wonderer
pi_45292152
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:19 schreef buurvrouw4 het volgende:

[..]

maar hoe verklaar je dan de materiële omgeving die er "niet" is, en het zo bewust zijn daarvan in mijn droom?
Geen flauw idee. Misschien vond je brein dat wel een leuk alternatief voor de dood. Dood door vuur, er is alleen nog maar vuur en verder niks anders meer. Of zo.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:22:38 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_45292163
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:08 schreef buurvrouw4 het volgende:
Een collega van me, die net als ik wat met tarot doet, en wat meer van die gein, had het over de hulp inroepen van de elementen, en maakte voor de gein het bijbehorende gebaar alsof hij Vuur te hulp riep, waarop hij de "vuurbal" in mijn richting gooide. Even voor de duidelijkheid, dit is dus iets waar ik geen waarde aan hecht en niet in geloof....

Edit: al moet ik zeggen dat het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd uit die droom was : Nou bedankt hoor, S.....
Graag gedaan
Ik zal het nóóit meer doen!

Vandaag deed ik toch Water om hulp roepen op de gang! Ik bedoel, je bent helemaal zeiknat geregend op de fiets. En dat was geen droom Hier, ik zit je dromen niet meer te beheersen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:27:32 #177
119819 buurvrouw4
watch this...
pi_45292285
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:22 schreef wonderer het volgende:

[..]

Geen flauw idee. Misschien vond je brein dat wel een leuk alternatief voor de dood. Dood door vuur, er is alleen nog maar vuur en verder niks anders meer. Of zo.
Als in ...De Hel...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:28:51 #178
119819 buurvrouw4
watch this...
pi_45292320
ook daar hecht ik overigens niet zoveel waarde aan hoor, ben niet zo supergelovig. Als ik al ergens in geloof is het reïncarnatie
pi_45292861
Een dromentopic!

Oke, weet iemand wat het zou moeten betekenen dat ik droom dat mijn zusje opeens blind is? Ik droomde dat ze dus de kamer in liep en dat er een sfeer heerste van 'nou, het is zover...', en dat dat 'het' moment was dat ze met een zonnebril op en een stok erbij verder door het leven moest. Echt zo'n impact-droom die ik om de zoveel tijd heb...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:13:41 #180
71919 wonderer
pi_45293228
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:27 schreef buurvrouw4 het volgende:

[..]

Als in ...De Hel...
Misschien, maar ik bedoelde meer dat je onderbewuste zich probeerde voor te stellen hoe het zou zijn, zo'n vuurbal en dan dood. Denk ik. Ik weet het echt niet
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:13:57 #181
119819 buurvrouw4
watch this...
pi_45293237
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:55 schreef Waxxer het volgende:
Een dromentopic!

Oke, weet iemand wat het zou moeten betekenen dat ik droom dat mijn zusje opeens blind is? Ik droomde dat ze dus de kamer in liep en dat er een sfeer heerste van 'nou, het is zover...', en dat dat 'het' moment was dat ze met een zonnebril op en een stok erbij verder door het leven moest. Echt zo'n impact-droom die ik om de zoveel tijd heb...
Ik ben geen ster in het uitleggen van dromen hoor... Maar sluit ze zich ergens voor af, zijn er dingen die ze niet "ziet" als je begrijpt wat ik bedoel?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 19:16:38 #182
71919 wonderer
pi_45293328
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:55 schreef Waxxer het volgende:
Ben je niet gewoon bang dat ze blind wordt? Of anderszins gehandicapt?
pi_45293431
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 19:13 schreef buurvrouw4 het volgende:

[..]

Ik ben geen ster in het uitleggen van dromen hoor... Maar sluit ze zich ergens voor af, zijn er dingen die ze niet "ziet" als je begrijpt wat ik bedoel?
Ow, nou ja, dan zal het wel zo zijn dat ik me niet door haar begrepen voel, ofzo Dat lijkt me het meest verklaarbaar
  zaterdag 13 januari 2007 @ 21:37:32 #184
119819 buurvrouw4
watch this...
pi_45327085
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Graag gedaan
Ik zal het nóóit meer doen!

Vandaag deed ik toch Water om hulp roepen op de gang! Ik bedoel, je bent helemaal zeiknat geregend op de fiets. En dat was geen droom Hier, ik zit je dromen niet meer te beheersen
uhuh..... en toch geloof ik niet in die flauwekul.... we zouden hier een ander topic over kunnen openen, eens zien..... Nee, zelfs dat vind ik het niet de moeite waard
  zondag 14 januari 2007 @ 06:51:58 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45335668
Vannacht gesprekken gevoerd in mijn dromen, over mijn focus leggen op oneindigheid. Ik kreeg een meester aan de lijn die mij vertelde hoe ik de wereld moest benaderen en dat was dus in grote waardes, ik moest me volgens die meester richten op oneindigheid. Steeds werd me dat ingegeven dat ik me moest richten op oneindigheid en op waardes waar geen einde aan komt. Het was het beste voor mij om me niet blind te staren op limieten en beperkingen volgens die raadgever of meester, het beste voor mij was om bezig te zijn met onentlichtkeit en grote waardes, en dan niet mezelf verliezen in grote denkbeelden, maar grote denkbeelden is het beste dat bij mij past volgens die meester

Nog iemand aan de lijn gehad die zei dat ik Wagner moest gaan luisteren en toen vroeg ik van..." Magner of Wagner????".

En nog gehad over bouwen met computer-spellen als SimCity2000. Dat het in de toekomst mogelijk is om te bouwen met simulator spellen en dat je dan bouwt met het spel en dat de realiteit dan ook wordt uitgebouwd. Iets waar ik dus over droom en dus echt vaak over droom Dan droom ik dat ik steden aan het bouwen ben vanachter mijn computer, en dat die steden niet alleen op het scherm verschijnen maar ook in de realiteit verschijnen. Dat ik wereld-steden bouw als New York en dat ik daar dan 50 miljoen mensen in doe zetten zoals je dat ook in die spellen hebt.

Lijkt mij dus een leuke manier van "leven". Je bouwt jezelf een wereld stad met alles erop en eraan en vervolgens ga je even rondlopen daar, zelf voor God spelen maar dan met computer-games.

Hopelijk komt het ooit zover en is het niet alleen meer droom-werk Ik droom daar minstens 3 keer per week over, zelf steden bouwen. En dan vraag ik me dus af waarom dat niet mogelijk zou kunnen zijn, tis niet eens zo'n gek idee. Als je op je computer zoiets kunt bouwen en je ziet een stad tot leven komen op je scherm, waarom zou het dan niet in de realiteit ook gelanceerd kunnen worden?

Een compleet nieuwe manier van bouwen, bouwvakkers niet meer nodig, je doet het met een paar klikken op de knop en met wat sleepwerk met de muis

Korte nachtrust gehad vannacht, van 00:00 tot 6:30, maar wel lekker geslapen en de dromen verliepen rustig zonder stress van achtervolgers of wat dan ook. 6:30 uur slapen is misschien net genoeg.
  zondag 14 januari 2007 @ 20:06:24 #186
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_45353423
kdroomde laatst over een ongelovelijk grote orka die beneden bij mn flatje in een erg kleine behuizing zat, zo klein dat hij niet kon bewegen en al het water uit zijn behuizing liet spatten, ik vond dit natuurlijk erg zielig en wou een actie gaan voeren en riep andere mensen erbij, net toen ik actie wou gaan voeren was mn droom zo goed als afgelopen
Waving.....can be positive or negative!..:)
  maandag 15 januari 2007 @ 08:57:57 #187
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_45364426
Ik droomde dat ik werd verleid door een Poolse of Russische 'golddigger' (echt n gruwelijk lekker wijf ), en toen ik zei dat ik ik geen geld heb wilde ze me nog steeds! Alleen ik zei nee omdat ik al een lief lief vriendinnetje heb (Dus zelfs in mijn dromen ben ik trouw! )

En daarna droomde ik dat ik mijn oude leraar nederlands van de middelbare school tegenkwam, en ik zei hem dat ik toch wel blij was dat hij met fatsoenlijk had leren spellen, zodat ik nu al die mensen die d/t fouten maken uit kan lachen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:52:48 #188
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45472481
Ik droomde dat een vriendin van mij zwanger was.
Leuk detail: mijn ex had de dag erop een afspraak met de dokter gemaakt voor een zwangerschapstest
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_45546904
ik heb m'n droom maar half gedroomd

vanaf morgen schrijf ik m'n dromen weer op
Werewolf
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:01:43 #190
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45587363
Heerlijk gedroomd, helaas zijn er alleen goedvoelende indrukken achter gebleven.
Vrijheid
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:59:27 #191
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45593619
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 08:01 schreef jogy het volgende:
Heerlijk gedroomd, helaas zijn er alleen goedvoelende indrukken achter gebleven.
Das zonde van die mooie droom

Eigenlijk moet je al je dromen kunnen opslaan op een harde schijf naast je bed en dat je dan vaker je dromen kunt beleven. Dat je 1000 dromen hebt opgeslagen en dan op ieder willekeurig moment een droom kunt herbeleven.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:37:17 #192
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45594568
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:59 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Das zonde van die mooie droom

Eigenlijk moet je al je dromen kunnen opslaan op een harde schijf naast je bed en dat je dan vaker je dromen kunt beleven. Dat je 1000 dromen hebt opgeslagen en dan op ieder willekeurig moment een droom kunt herbeleven.
Och, ik weet nog wel dingetjes ervan maar niets coherents. Is ook niet zo belangrijk op zich. Maar het opslaan op een HDD die naast je bed ligt en dan af kunnen spelen lijkt me wel wat, al is het alleen maar voor de filmwaarde. . Soms heb ik hele verhaallijnen in mijn droom met freaky situaties die zo in een science fiction/fantasy/actiefilm gepropt kunnen worden. Ah well.
Vrijheid
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:06:37 #193
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45597238
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 13:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Och, ik weet nog wel dingetjes ervan maar niets coherents. Is ook niet zo belangrijk op zich. Maar het opslaan op een HDD die naast je bed ligt en dan af kunnen spelen lijkt me wel wat, al is het alleen maar voor de filmwaarde. . Soms heb ik hele verhaallijnen in mijn droom met freaky situaties die zo in een science fiction/fantasy/actiefilm gepropt kunnen worden. Ah well.
Stel je voor je kunt alles opnemen met beelden en al.

Kun je je eigen film-maatschappij beginnen

"Jogy-Dreamworks"

pi_45597357
Ik had raar gedroomd. We gingen op vakantie naar Israel (vraag me niet waarom?) maar toen we te horen kregen dat we met de boot gingen wilde ik niet mee maar toen gingen we met de trein over de zee. Maar eerst gingen we nog langs New York en daar waren alle wolkenkrabbers van hout en werden nieuwe vrijheidsbeelden gemaakt, bijvoorbeeld 1 reusachtige hoer met grote tieten (van hout). En toen kon ik me niks meer herinneren.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:50:28 #195
71919 wonderer
pi_45601115
Ik droomde dat ik op een markt-achtig iets met een bevriende illustrator stond te praten en in het kraampje ernaast verkocht een vrouw zijn tekeningen als haar eigen. Dat vond ik niet zo stoer dus ik ging even melden dat ze dat vooral moest laten. Maar terwijl ik tegen haar stond te schreeuwen, dacht een deel van mij "dat zijn zijn tekeningen helemaal niet, dit zijn fotoportretten". Terwijl de "droomwetenschap" (iets zeker weten ook al heb je er niet de informatie voor, technisch gezien) me dat vertelde. Alsof ik twee bewustzijnen had op dat moment. Best vreemd.
  zondag 28 januari 2007 @ 00:39:14 #196
2618 Beezz
Criticaster
pi_45744662
Ik heb eindelijk, na veel 'proberen', een lucide droom gehad.

Ik zat m'n broertje achterna in een soort, mwah, iets vaags in ieder geval, het was een gebouw, een wolkenkrabber, en het alarm ging af dus lieten ze het gebouw onder water lopen. Afin, ik vluchten naar boven voor het water, bijna bij de top, zie ik mn broertje lopen, de bad guy, en schiet a la spiderman een draadje naar de muur. Hij ontsnapt door van het gebouw af te springen, dus sprong ik ook, en voordat ik het wist liep ik, in mn droom, hier voor op straat, nog steeds op zoek naar de bad-guy. Op dat moment had ik zoiets van "dit is een beetje vaag, volgens mij droom ik.... ja ik droom" en ik was eruit. Ik sprong vanaf de straat op het huis van de buren terwijl net iemand zn boodschappen uit zn auto haalde, ik liet me langzaam vallen zodat hij me niet hoorde maar ik was te laat en moest me onzichtbaar maken, serieus. Daarna werd ik wakker.

Maar 't was erg gaaf, vooral 't moment waarop ik wist dat ik droomde, het herhalen is nog niet gelukt, maar ik ben al blij dat ik uberhaupt me dit herinnerde. Op naar de volgende droom waarin ik ga vliegen ipv plakken!
  zondag 28 januari 2007 @ 11:38:14 #197
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45751486
Vannacht gedroomd over collega's. Alleen was er een oorlog gaande oid en had ik het bevel over een soort van leger. Ook op een gegeven moment had ik het briljante idee om in een busje te gaan rijden en overal tegenaan te stoten, tegen andere auto's dus. En de rest van de droom zat ik te bedenken wat ik met het busje aan moest zodat ik de schade niet hoefte te betalen. Erg vaag .
Vrijheid
pi_45760109
ik droomde dat ik meedeed in Bad Girls

ik had een rolletje als geheimzinnige pianiste die opgesloten zat wegens GBH op m'n aartsvijand

http://en.wikipedia.org/wiki/Grievous_bodily_harm

(de betekenis volgt later)

natuurlijk had ik een piano in m'n cel en speelde de kalk van de muur

had ook een relatie met de Wing Governor (gespeeld door Amanda Donohoe)
Werewolf
  zondag 28 januari 2007 @ 18:20:33 #199
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_45765029
ik had een vind ik hele leuke droom laatst

ik weet niet meer precies wat de locatie was dat boeit ook niet..

in ieder geval kwam ik een vrouwtje in mijn droom tegen die met haar voet tegen me aan begon te wrijven..voor ik het wist zaten we heerlijk te zoenen..

het was puur genot, maar ook wel heel verliefd zijn zo binnen vijf minuten
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  maandag 29 januari 2007 @ 09:25:30 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45782045
Ik had een nachtmerrie !

Er was een persoon die niet dood kon en speciale krachten had. Ik had haar al meerdere keren doodgemaakt en telkens kwam ze weer terug. De laatste keer had ik haar hoofd eraf getrokken en helemaal tot pulp gestampt maar toch waren we op een gegeven moment in een kamer en schreeuwde ik opeens dat er stoelen en dergelijke tussen de deuropening gezet moesten worden want ze konden elke moment dicht slaan. dat was toen dus ook het geval. en ze kwam wéér terug. Daarna, na haar nogmaals kapot gemaakt te hebben had ik zo'n film-style forward naar een x aantal jaren later. Toen bleek dat er een hele familie was afgeslacht door iemand en uiteindelijk was de hulp van de grote baas weer diegene die mij de hele droom had achtervolgt. Eerst werden we misleidt en dachten we dat de leider de schuldige was maar op het laatste moment hadden we door dat de huishulp het dus was en vermoorde ik hem met een ijspegel, wat dus wel het echte einde betekende van hem/haar/het.

Ik moet zeggen, het was een erg boeiende droom. Beetje Final destination stijl .
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')