Vannacht een drukke droom gehad
Ik lag in bed, in hetzelfde bed waar ik altijd lig. En ik had een stereo van vroeger daar staan. Met een equalizer en al. Ik was tijdens die droom aan het luisteren naar de radio zonder koptelefoon. Maar steeds werd het volume omhoog gezet door krachten. Ik zette de volume-knoppen steeds lager met krachten en daarna vond een strijd plaats om het volume te regelen. Ik mijn vingers 3 cm boven de knoppen om het lager te zetten, en ik voelde gewoon steeds verzet komen om het volume hoger te zetten. Het voelde dus echt aan ook, het leek niet eens op een droom, ik dacht echt dat het aan het spoken was. Geen onderscheid tussen dromen en waken was het. Ik leefde vannacht echt in een andere realiteit. Ook op de radio vonden gesprekken plaats en kon ik luisteren naar muziek, ook tijdens het zoeken naar een andere zender hoorde ik ruis tijdens het zoeken en hoorde ik nieuwe zenders naar voren komen.
Ik dacht dat het geesten waren de hele tijd in die droom. Die geesten wilden keihard het volume hebben en ik dus met krachten alles naar beneden halen. Dacht ik dat het volume laag stond zodat niemand het in huis hoorde, ging het steeds omhoog. Ik zag de knoppen gewoon omhoog gezet worden. Frustrerend de hele tijd.
Daarna een koptelefoon opgezet maar nog steeds kwam er veel volume uit en kon iedereen het horen. Mensen kwamen mijn slaapkamer binnen om te klagen over het lawaai en ik zei al dat het geesten waren die een loopje met mij namen.
Daarna verder gegaan en toen kwam ik erachter dat het Allah was
![]()
Allah was bezig met signalen zenden de hele tijd.
Toen ging ik met een apparaat contact zoeken en toen ging ik berichten zenden richting Allah. Allah we love you en nog meer zaken. Moslims kwamen op bezoek en gingen hier wonen, Moslims die dronken hier biertjes en wilden zien wat ik aan het doen was met het contact leggen.
Op een gegeven moment werd de donkere hemel helemaal vervuld met sterren, omdat ik bezig was met contact. Ook rechte lijnen en kruisen kwamen in de hemel naar voren. En toen hoorde ik dat zelfs Steven Spielberg zoiets niet kan bewerkstelligen.
Die moslims die woonden dus hier in huis en dronken gezellig Amstel en Heineken mee. Ze wilden weten wat ik ging doen. En toen kwam ik met 2 grote keyboards naar voren om muziek te maken. Om het contact beter te maken.
Vervolgens werd er een hele gemeenschap van Moslims opgericht waar ik en mijn familie dus ook bij hoorden. Allemaal kraampjes zoals op de braderie waar spullen verkocht werden en drinken en voedsel. En er was 1 straat verderop een tegen-partij aan de gang. Mensen die bunkers aan het maken waren en mensen die verzet gingen voeren tegen de Islam
![]()
Ik wilde naar mijn oma toe en moest door die straat, ik wilde mijn oma ophalen om naar ons huis te komen maar daar stonden al die bunkers die mij wilden kapot maken. In 1 bunker zat Rudi Carrell die fel anti islamitisch was. Ik begon bier te gooien over hem heen en begon hem te bekogelen met bier dus.
Super veel bunkers met allemaal bekende gezichten die tegen de Islamieten waren en tegen het contact.
Daarna kwam ik terecht in militaire dienst, ik moest een vervuild zwembad schoonmaken met nog meer, ik moest van alles doen in dienst, ook had ik een eigen ruimte waar ik woonde. Militaire dienst had veel verplichtingen maar was makkelijk te doen.
Daarna kwamen de zombies, reuzen en kwaadaardige aliens naar voren. Er waren miljoenen mensen op de been en op een gegeven moment wilde een paar mensen vluchten met een mega vliegtuig. Omdat er van alle kanten gevaar dreigde wilden een paar mensen naar Miami gaan, omdat Miami vrij was van al dat geweld. In het vliegtuig dat open was zaten slechts een paar mensen, en toen kwamen er reuzen naar voren. Een reus kaapte het vliegtuig en ging met het vliegtuig inrijden op de massa, overal vuur en vlam, overal dood en verderf.
Er was ook een groot stadion, waar ook weer honderduizenden mensen zaten. En die reus ging zich laten vallen op het publiek zoals in concerten gedaan word. Als een artiest zich vanaf het podium laat vallen in het publiek dus. Zo deed de reus dat ook, lachend dus, hij klom over de muur van het stadion en liet zich steeds vallen op de massa, zodat de massa werd vermoord. Die reus zag er echt uit als een reus
![]()
Ik heb zelden reuzen gezien, maar dit waren dus reuzen zoals reuzen eruit kunnen zien. Ik zag ook duidelijk het verschil tussen de kleine mensen en de reuzen. De reus was groter dan het hoge stadion ook. Ik zag ook zo'n grote mega-boeiing dus rijden in de massa in. Ik zag meer en meer in de droom, maar veel is weer weg.
Ook vloeistof die op de grond werd gegooid om kwaadaardige aliens tot leven te roepen, er was al leven op de grond, een soort levende bacteriën en planten, en toen waren ze bezig met vloeistof gooien op de grond zodat die wezens groter werden en konden lopen en rennen dus. Het was een soort horror film waarbij een massale ondergang van de mensheid plaats vond. Maar angstig was ik dus niet. Omdat ik niet klein te krijgen was. Ik liep door de droom en door het scenario heen en keek om me heen, en kon altijd een weg vinden zonder gepakt te worden. Ook in militaire dienst waar ik moest zwemmen in een zwembad van 20 meter diepte vol modder. Dat lukte allemaal.
Die reus was dus echt super groot
![]()
En die reus sprong omhoog en liet zich daarna vallen op de menigte. Alle mensen gingen dood daar. Veel mensen gingen vluchten maar de reus trapte alles klein.
Ook veel sport-auto's zien rijden met rijke mensen, die mensen wilden vluchten maar ze werden tegen gehouden door al die wezens. Ook dat vliegtuig werd dus tegen gehouden, dat vliegtuig was al aan het opstijgen en toen kwam zo'n reus die alsnog erin sprong. Het was dus echte actie zoals actie bedoeld is
Tegen het einde was veel vernietigd en liep ik nog rond daar. Toen kwam ik een mooie vrouw tegen, een mooie rijke zakenvrouw en die was mij aan het versieren. Ze wilde met mij zaken doen. Toen ben ik met haar een hotel ingestapt en toen was de droom voorbij
![]()
Ik heb dus niet het bed mogen delen met haar
![]()
Maar dat komt later naar voren nog. Die zaken-vrouw zou wel wat zijn voor mij
![]()
Blonde haren en blauwe ogen, een super strak overkomen.
[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-10-2006 18:16:31 ]