abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41839475

You're welcome

Jij ook bedankt voor je woorden

Ik ga zeker door met schrijven dus ook. Schrijven is echt lanceren

Ik zal straks verder ingaan op jou bericht, anders morgen. Ik kom er morgen of anders straks uitgebreid op terug, dat beloof ik.

Over waarom je zaken herkend in mij, dat komt omdat alle mensen hetzelfde verlangen volgens mij. Ieder mens verlangt om naar de hemel te gaan. En dan is het ook samenwerken om samen naar de hemel te gaan. De hemel of droomland Hemel op aarde misschien wel. En vanaf hemel op aarde de rest van het universum verkennen totdat het hele universum een grote hemel is. Maar het wordt al hemel genoemd, dus het is al een hemel een beetje

Daarom herken jij je in mij, en daarom herken ik me in jou teksten en in andere teksten.

Omdat alle mensen in principe gelijk zijn en verlangen naar het ultieme dat bestaat

Bedankt voor het compliment ook

Jij bent ook een top user
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_41855721
Vannacht gedroomd dat ik boeken en cd's had vol medititatie oefeningen. Ook I-tjing kwam naar voren en nog meer. Ik begon daar gebruik van te maken dus in de droom. Straks ga ik in de droom oefenen met trance en meditatie. Alles wat ik nodig heb dat geeft mijn droom me straks

En nog gedroomd dat er 5 briefjes van 5 euro lagen op de tafel, en die waren niet van mij.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_41859074
Ik droomde dat ik samen met twee anderen een fietstocht van Frankrijk naar Nederland op de snelweg moest maken. Onderweg stopten we af en toe bij wegrestaurants. In een van die wegrestaurants ging ik een horror-film kijken die in mijn droom heel bekend en populair bleek te zijn.
Ik werd op de een of andere manier opgeslokt door de film, en speelde er zelf in mee. Hierna werd ik echter al snel wakker.
pi_41861443
Horror-films in dromen zijn spannend Ik vind een nachtmerrie dus ook leuk Af en toe een fikse nachtmerrie sla ik niet af

Over de hemel even wat ik tegen boswachtertje zei, er is geen hemel of hel. Het is het systeem en het is gewoon niets. Er is geen hemel en er is geen hel. Het is zoals het is. Het kan wel beter worden, maar dan nog leven we op aarde.

De aarde is het, en daarboven een universum. Geen hemel of wat dan ook. Wel andere planeten en misschien andere universums.

Maar geen hemel waar vader Christus op ons wacht

Geen heilige plek waar je de hele dag heilig moet zijn Boven ons is het koud en donker, en wie weet nog verder is het licht ergens en warmer. Maar het is zoals hier mocht er iets bestaan. Dezelfde omstandigheden als wij hebben. Waar wij dus ook kunnen gaan leven wellicht. Als we ooit sneller en verder kunnen reizen en verkennen in het grote universum.
pi_41881577
Vannacht was er een Japanner, een Japanse straatmuzikant met een biertje bij zich. Die was super mega snel aan het drummen. Die had een noten-boekje bij zich waar ik in keek en ik zag een soort wezen daarop staan, meerdere fantasie-figuren en veel noten.

Die man die drumde mega snel dus En die man gooide ook vaker de stokjes draaiend in de lucht, de drum-stokjes. Die gooide hij hoog in de lucht tijdens het drummen en die ving hij netjes weer op

Ik was de hele tijd aan het bestuderen hoe hij dat deed en dat leidde hem af, toen vroeg hij of ik hem met rust wilde laten en dat ik wil mocht luisteren maar niet mocht storen. De duivel op de drum noemde ik hem

Nog gedroomd over Ben Affleck en Jennifer Lopez, en ook daar kwam van alles naar voren. Die hadden een relatie met elkaar dus. Maar daar kom ik later op terug nog. Ben Affleck was bruin gebakken van de zon en dat vond Jennifer lopez mooi en nog meer. En er was iets aan de hand met een rivier met water en objecten erin.

Nog meer gedroomd maar ik ben het ff kwijt.

Die man die aan het drummen was die kon echt goed drummen

Heb nog nooit iemand zo snel zien drummen. En hij had dus ook bier Hij zag er dus uit als een soort x-men. Niet zomaar een personage maar echt duivels Misschien was hij fantasie-figuren in leven aan het drummen.

Dromen zijn geweldig Vooral als die dromen echt lijken te zijn. Het is gewoon een 2e bestaan naast het huidige bestaan voor mij

[ Bericht 10% gewijzigd door Sight_key op 17-09-2006 10:27:28 ]
pi_41912854
Vannacht niet veel kunnen herinneren, weet alleen dat ik aan een computer lag toen ik wakker werd. Ik was verbonden aan een computer en zag een super grote computer-chip. Ik voelde aanpassingen doorgevoerd worden even. Alsof alles beter werd gemaakt.

Even toevoeging. Misschien is het zo dat er een tijd komt dat ik in mijn dromen verbonden ga worden aan alle computers ter wereld en aan alle schotels. Mezelf optimaal maken dus. Mezelf zover updaten totdat het niet meer up te daten valt, maar het valt altijd up te daten

Ooit was ik een paar miljoen jaar in de toekomst gegaan, en toen zag ik het leven dat zich afspeelde in een computer-chip. Alles was digitaal geworden

Heb dat al eens gezegd. Het leven in een digitale wereld en universum.

En is het allemaal digitaal, dan kun je onbeperkt verbeteringen aanbrengen

Je kunt dan alles

[ Bericht 66% gewijzigd door Sight_key op 18-09-2006 12:19:05 ]
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:40:17 #57
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_41969668
Ben na mijn droom vannacht ook een dromendagbeok begonnen.

Ik ga mijn droom maar eens vertellen, kijken wat jullie er uit op kunnen maken.

Ik was dus in een rood klein kasteel, midden in de stad het was niet supergroot aan de buitenkant. De binnenkant van het kasteel was wel erg groot. Je kon makkelijk verdwalen in de gangen.Daarnaast stond een redelijk groot wit huis. Hier woonden mijn ouders en zusje en ik maar ik woonde ook al half in het kasteel. Mijn zusje vond dat ze ook in het kasteel mocht wonen. Zij was niet samen met een prins. Ik was de aankomende prinses zeg maar. Iedereen zag er trouwens anders uit dan dat ze er eigenlijk uitzien. De prins gekleed in zwart en rood, was volgens mij mijn beste vriend.
Elke keer als we elkaar in de slaapkamer een zoen of een knuffel of wat dan ook wilden geven, kwam mijn zus of zijn moeder ons storen. De slaapkamer had ook veel rood met zwart en er stond een groot hemelbed. Gelijk aan de slaapkamer vast een badkamer. Dus wij ontzettend gefrustreerd omdat we de hele tijd gestoord werden.
Op een gegeven moment werd ik in het kasteel achtervolgd, kweet niet meer door wie. Toen ben ik wel 3 deuren en lange gangen doorgelopen. Had de persoon afgeschud. Toen kwam ik dus in het huis van mijn ouders terecht.
Op een gegeven moment ben ik naar buiten gegaan, stond een of ander oliebollen kraam ofzo. Toen dacht ik dit kan echt niet. De hele tijd worden achtervolgd en dat alles verstoord werd. Ik weer op zoek naar mijn prins. Kwam ik in de slaapkamer..geen prins. Ik weer terug naar mijn ouders huis. Daar vond ik hem. Hij was het beu in het kasteel en wilde mij gewoon aandacht kunnen geven zonder gestoord te worden. Het was tot nu toe wel een van de leukste dromen.

reacties zijn welkom
Dark Blessings from the other world
pi_42038156
Weet niets te zeggen over die droom. Kan nu gaan praten over de betekenis van rood maar dat weet je zelf wel

Heb je last van mensen in je dromen die jou niet de privacy gunnen en de vrijheid, dan moet je tegen die mensen assertiever worden Zorgen dat je droomwereld echt alleen van jou is dus.

Ik heb niet gedroomd vannacht, ik heb de afgelopen dagen niets gedroomd. Maar dat komt nog wel weer terug.
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:05:41 #59
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_42045004
Thx voor je reactie Sight-key. Ja de betekenis van rood weet ik wel. Heb het trouwens nog met de desbetreffende vriend erover gehad. Dacht dat hij zich dood zou schrikken, maar hij vond het eigenlijk wel leuk. Dus dat viel gelukkig allemaal mee.
Dark Blessings from the other world
pi_42045264
Goed dat het meeviel

Zou ook een eer moeten zijn als jij droomt over iemand Als iemand in je dromenvoorkomt betekend het dat die persoon dierbaar voor je is. Zelfs al komen ze negatief in je dromen voor. Dan nog zijn het belangrijke mensen in je leven

Ik denk dat ik vanavond ga dromen over een vakantie-oord. Voordat ik ga slapen neem ik me dat voor
pi_42045387
ik heb vanacht echt extreem vaag gedroomd. Ik kan me zoals meestal niet de details herinneren, maar het kwam er op neer dat ik planeten en het verplaatsen was een beetje a la douglas adams / the hitchhikers guide to the galaxy, maar toch weer compleet anders.

daarna nog gedroomd dat het spookte op mn kamer, maar dat was mijn kamer helemaal niet. ik had zo'n schrijfbord aan de muur, waar steeds vage boodschappen op stonden gekrijt. en toen verdween dat bord ook nog eens.
pi_42050830

Leuke dromen toch

Zelf planeten verplaatsen

Over boodschappen in dromen, die ga je ooit onthouden nog als het ff meezit

Ik heb ooit een wiskundige formule gedroomd op een perkament, maar ook helemaal vergeten wat erop stond. Ook gedroomd dat buitenaardse wezens met bloed op een berg geschreven hadden, die teksten stonden voor de dood.

Maar zo gaat dat ook weer in een flits voorbij hier. Fotografisch geheugen in dromen is wel prettig

Bij mij is het ook nog erg vaag vaker, ik wil in principe voor de toekomst dromen alsof ik wakker ben.

Mijn droomwereld beleven alsof ik hier nu wakker ben. En dan ook vaker slapen zonder dromen. Een nacht slapen zonder dromen is ook prettig

Succes met je planeten verschuiven

En die boodschappen. Maak je daar niet druk om. Als ze belangrijk zijn komen ze vanzelf wel terug
pi_42071058
Ik droomde vannacht dat ik naar een discotheek ging met twee vrienden. Toen ik binnen was gekomen wilde ik een cola bestellen bij de bar, maar de man achter de bar begreep mij niet of nauwelijks. Na veel moeite kreeg ik uiteindelijk toch wat te drinken.

De discotheek bestond uit een aantal verschillen zalen en barretjes, die allen opgedeeld waren naar muziekgenre. Om die zalen te bereiken moest je een soort treintje in. Ik koos een willekeurige zaal uit en ging in het treintje zitten. Het treintje ging eerst door een nachtelijke bosrijke omgeving, en dit verbaasde mij in m'n droom, ik dacht: "Hoe groot is dit pand wel niet?". Uiteindelijk kwam ik de zaal binnen, maar werd ik wakker.
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:13:56 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42074102

Mooie discotheek zo te horen

Ik was vannacht bezig met wegzakken in het grote systeem. Heb dat ook al in ouwehoer geschreven. Advocaten van de duivel ging het over, over bomen en over een pudding-achtige ondergrond. Het leek net alsof de realiteit van een zacht materiaal werd en dat ik onder de aarde kon wegduiken en diep kon duiken in de grond.

Alsof de grond niet meer zo hard was. Meer een lucht-kussen dus ook.

Voelde me genezen tijdens dat proces. Ook nog over een cactus gedroomd en nog meer.

Ik ga stoppen met koffie drinken dus dat dromen gaat straks nog beter

Koffie is taboe straks. Voor mij dus

Rustgevende thee en wierrook wel gebruiken

Alles dat met rust te maken heeft

En dan gaan de dromen straks echt hemels worden nog

Genezende slaap. Ik heb nog nooit in mijn leven slaap gehad die genezend was. Meestal was het herstellende slaap van de inspanning en de stress. Nu is het zo dat de stress weg is bijna en ook hoef ik niet meer zoveel inspanning te verrichten om te overleven.

Vanzelf zal het dromen genezend gaan werken, omdat de slaap en het dromen geen herstellende functie meer heeft. Dus dan is het niet herstellen maar helen of genezen. Hoewel heling verder gaat dan genezing wat ik ooit gelezen heb.

Kleine toevoeging nog

Ik voel me dus echt in de hemel beland bijna. Nog ff en ik ben in de hemel Daarom als ondertitel " Dreamer in heaven".

Nu voelt het ook als een zachte droom aan, bijna geen enkel signaal van stress meer. Vredig en rustig dus

Alsof ik eindelijk mag rusten in peace.

Dromenvanger will rest in peace forever

Het leven was een hel, en als dit de dood is, dan ben ik blij dat ik bijna dood ben.

Het is zo'n verschil, dat ik echt begin te twijfelen of ik niet dood ben

Niet te vroeg juichen dus, ik ben nog niet dood. Ik leef nog. Maar er komt een tijd dan ga ik dood. En of dat nu 2012 is of eerder, dat maakt niet uit. Ik dacht dat ik het eeuwige leven zou krijgen maar dat wil ik niet eens.

Ik wil dood en zo snel mogelijk. Een natuurlijke dood. Een dood waarbij ik ga dromen 24/7.

En dan is het zo'n natuurlijk proces, dat de overgang amper op te merken valt De overgang valt dus niet op te merken. Het gaat zo natuurlijk als maar zijn kan straks

[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 23-09-2006 13:22:40 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:23:52 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42074297
Ik ga dus echt geen zelf-moord plegen voor de mensen die me niet kennen en niet gelezen hebben waar ik mee bezig ben.

Om onrust te voorkomen.

Ik pleeg geen zelfmoord. Ik schrijf door en door en door. Dat is mijn manier om richting de hemel en de dood te gaan
pi_42079545
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer iets onthouden van mijn dromen. Maar dan ook meteen iets bizars.. Ik was in gevecht met mensen, met guns en al. Ik zag allerlei busjes rondrijden en die ragden er op los.. Maar ik kon telkens buiten schot blijven samen met iemand anders vermoed ik (nu)..
Op een gegeven moment een gun gejat van een 'vijand' en toen heel vakkundig als in het spel XIII (voor de insider) headshots aan het maken geweest. Dat ik min of meer de kogel volgen kon tot aan de hoofden . Uiteindelijk reden de busjes weer weg en ik kwam ze later iets verderop nog tegen. De omgeving was vreemd, niet absurd of zo. Ik lag op een gegeven moment vanuit een schuilplek een beetje te snipen enzo.. wel aparte shizzle, maar zeer leuk dat ik weer iets onthouden heb.

En hierdoor heb ik gemerkt dat ik de afgelopen dagen wel degelijk gedroomd heb, want ik kwam 1 van mijn huisgenoten vannacht of gisternacht nog tegen.. in de droom bleek later, want hetgene waar het om ging was in het echt niet gebeurd.

Dat is het 'nadeel' van mijn state of mind atm.. tijd begint meer en meer te vervagen en alles wordt steeds meer 1 geheel. Ik kan dus alles goed onthouden, maar wanneer dat heeft plaatsgevonden weet ik dan niet. Alsof het allemaal net gebeurd is en ik het even weer terughaal.

Maar daarom ben ik niet minder tevreden met dit resultaat! Het leven wordt steeds mysterieuzer en mooier, maar tegelijkertijd heb ik daarbij ook de motivatie weer gevonden om aan de studie te werken. Het beloont mij dus aan de ene kant en daarvoor besef ik dat ik iets terug moet doen. Ik heb immers 6 jaar geleden gekozen om te gaan studeren. De laatste lootjes mogen dan wel het zwaarst wegen, ik neem alle stappen met een speels en kinderlijk gevoel. Want ook al lijkt het nog zo serieus, ik kan om mezelf blijven lachen!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 24 september 2006 @ 08:40:17 #67
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42087335
Toch goed weten te onthouden boswachter

Ik was vannacht iets aan het bouwen maar ik weet niet meer wat. En de buren die andere buren waren die lagen in een zwembad te kijken en de hele tijd in de gaten aan het houden wat ik aan het doen was.

Volgens mij was ik ook bezig met het aanleggen van een zwembad.
  zondag 24 september 2006 @ 14:50:31 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42092024
Ik wilde een eigen topic openen over fantasie en nieuwe werelden in fantasie maar ik doe het hier

Ik denk dat je fantasie tot leven kunt brengen. Toveren!!!

Magische woorden!!!!

Ik zit nu in een staat van bewustzijn dat wil je niet weten Echt dromerig maar het kan nog dromeriger. Het is al dromerig maar ik ben nog steeds te veel wakker.

Weet wel dat ik het idee heb dat het universum niet op slot meer zit, alsof er oneindigheid heerst. Heb tijden een slot gehad op mijn bewustzijn, lijkt net alsof ik boven de grenzen van het universum kan uistijgen nu. Het lijkt echt onbeperkt te zijn. No limit, no limit. There is no limit. Het universum dat doet oplossen in het niets. En dan is het afgelopen uit Einde oefening, dan is er geen materie meer maar dan is het anders. Een droomwereld bevat geen materie. Dan is de dood ingetreden

Net in de tuin zat ik te denken en te Slaan met de denkbeeldige hamer.

Toen ging een onzichtbare poort open, ik lijk ook net meer te kunnen zien nu. Alsof ik straks echt fantasie ga zien in de realiteit. Dat er straks dus echt een vliegende olifant voorbij gaat vliegen of draken en nog meer.

Een computer die sneller is sla ik niet af En een tap met het lekkerste bier ook niet.

En dat huis, mijn droomhuis bestaat al dus Alleen moet het nog gelanceerd worden.

Over een tijdje komt dat droomhuis naar voren waar ik in ga wonen. Een luchtkasteel misschien wel. Alles van lucht. Omdat ik ga oplossen in het niets Ik ga dood.

Net zoals meer mensen dood gaan.

En dan is het zo dat het een droom-bestaan gaat zijn. Ongeveer te vergelijken met dit bestaan waar je kunt eten en drinken maar in een andere vorm. Ook meer mogelijkheden. Oneindig veel mogelijkheden.

De datum waarop ik echt het droom-bestaan instap weet ik niet. Ik ga gewoon door met doorgaan en denken en zoeken en vinden

Het is nu al bijna hemels zoals ik dat vaak noem. Maar het kan beter en mooier en zachter. Een stemming van duizenden

Dromen

Het zal oplossen dus. Het zal software worden.

There is no spoon

Met software kun je alle kanten op. Zo denk ik dat het gaat zijn. Met de inspanning van veel mensen en wezens.

Software

@Boswachtertje even. Speels door het leven gaan is altijd lekker, serieus zijn maar toch spelen. Ik bedoel, het is nog steeds een spel. Het is een spel dat gespeeld moet worden. Daarom is spelen sowieso nodig en een speelse aanpak dus ook.

Heb je geen speelse aanpak in het leven, dan zul je niet ver komen.

Als je te serieus gaat zijn, dan loopt je leven vanzelf ooit in de soep. Serieus en verbitterd. Je gaat jezelf in het harnas werpen dan.

Spelen alsof je met de lego speelt toen je nog jong was. Bouwen en spelen In de zandbak een kasteel bouwen.

Maar dan anders

Ook met je bewustzijn, creativiteit en fantasie zo omgaan. Fantasie is sowieso speels van aard. Fantasie is vaak kinderlijk ook. Kinderen hebben vaak de grootste fantasie. Als mensen ouder worden dan gaan ze zich al snel met de realiteit bezig houden en dan gaat de fantasie kapot. Hoe meer je bezig bent met de realiteit, des te minder aandacht de fantasie krijgt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 24-09-2006 14:58:45 ]
  zondag 24 september 2006 @ 15:10:37 #69
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42092327
Ik heb space in de kop dus A lot of space

En dan heb ik de juiste muziek opstaan buiten

Infected Mushroom

Space mantra heet zo'n nummer. Aparte muziek is dat. Hele aparte muziek. Aparte trance dus

En dan voel ik me verder spacen

Heb nog veel muziek te luisteren. Komt vanzelf wel goed nog

Muziek zorgt dat mijn programma in de geest zich gaat uitbreiden. Muziek kan ook inspirerend zijn en kan de fantasie verhogen.

Ik was al aan het denken om te koppelen, alle kracht van alle mensen die mediteren koppelen of opvangen uit de lucht. En dan die meditatie tot me nemen

Volgens mij ga je dan echt trippen naar dromen-land

En dan ook weer terugkeren. Tijdens de meditatie gewoon iets doen en dan op commando terugkeren. Het beste van 2 werelden. Deze wereld op te aarden, en die andere wereld om te spacen. Hoewel ik misschien ooit nooit meer hoef te aarden Voor altijd spacen Space-man!!! I always wanted you to go, into space-man. Inter-galactic Christ

Mediteren en dromen lijkt ook op elkaar.

Ik ga weer naar buiten

Dagdromen

Eeuwig dromen.
  zondag 24 september 2006 @ 16:23:57 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42094187
pi_42114593
Ik had vannacht "goed"gedroomd (in de zin dat ik veel onthouden heb)

Eerst was ik in een huis, maar het huis veranderde in een kampeerplek.
Ik zat in een hut met een drukke jongen, we moesten wat lachen toen er een andere jongen wat kwam vervelen.
Ineens moest ik andere kleren aantrekken omdat ik bezweet was, maar niet kon douchen.
Alle kleren lagen door elkaar, dus liep ik door een tuin waar mensen een soort behang leken, ze reageerden niet op mij, maar wel op elkaar.

Ik ging schilderen, waarbij verf op de grond viel en op mijn schilderij, zodat het een soort abstracte kliederboel werd, mijn kleding werd als door een wonder gespaard.

Ik was even wakker, maar toen ik weer in slaap viel droomde ik dat ik bij een meisje was, een vriendinnetje.
het bleek in Enschede te zijn, waar de vuurwerkramp overgedaan werd , huizen vlogen in brand, maar ik vond het fascinerend om te zien.

Ik hoorde dat ze dit elk jaar deden en ik vond dat wel raar, waarom elke keer huizen vernielen, maar ook hier reageerde ineens niemand meer op mij, alsof ik onzichtbaar was.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_42335465
Ik droom wel vaker rare dingen maar deze droom is me goed bij gebleven. Ik vraag me af of jullie dr wat van kunnen maken.

Ik was ergens waar 3 ovale zwembaden waren, ze verschilden in groote. Het was geloof ik nacht en ik wilde gaan zwemmen. Ik liep het water in dat echt ongelofelijk helder was, net kristal. Het was lekker verkoelend. Opeens keek ik om heen en zag ik lijken in het water liggen. 3 stuks; een man, een vrouw en een kind (jongen) Allen waren vermoord door middel van een doorgesneden keel.

Op dit moment werd ik ontzettend bang, waarvoor weet ik niet precies. Zwetend van angst werd ik wakker en het duurde echt even voor dat ik weer bij mn positieven was en verder durde te slapen.
pi_42341422
Ik heb afgelopen nacht/morgen een droom gehad...
Het ging over vogels... met name pauwen.

Ze zaten hoog in de bomen, waren te zien als donker kleurige vogels
Maar 1 had een zwart kopje met een witte hals en voor de rest was ie 2 kleurig grijs. En die kwam lager zitten.
Hij spreide zijn vleugels en staart, zodat de volle kleurenpracht tevoorschijn kwam......
En opdat moment werdt m'n droom verstoord.

Maar dat beeld blijft me al de hele dag bij....
Heeft iemand een verklaring ervoor.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:53:17 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42350101
Laatste 2 dromen heb ik even moeite mee. Ik zal straks eens een site opzoeken die dromen doet verklaren.

Er zijn dus ook boeken die dromen doen verklaren. Zo staat water ergens voor, en dan het getal 3.

En bij vogels staat het ook ergens voor, wie weet heeft de pauw nog een speciale betekenis. Een pauw staat toch voor trotsheid of niet? Ik ga misschien ooit een dromen-uitleg boek aanschaffen nog, heb in een winkel meerdere van die boeken zien liggen

Nu kan ik er niet veel van maken.

Zal het straks nog eens proberen, eventueel met informatie van een website.

Mijn eigen droom van vannacht had te maken met lasers. Ik had een laser uitgevonden, een laser-pen. En daarmee was ik mezelf aan het opereren Veel kan ik niet herinneren ervan. Weet alleen dat het contact tussen de laser en mij een goed gevoel gaf. Ik voelde me echt goed door die laser.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:48:22 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42350942
@Crash even, ik had even voor jou opgezocht over Pauwen die in dromen verschijnen. Ik ben dus geen voorstander om onheil te voorspellen en die voorspelling komt dus ook niet van mij. Tevens ben ik van mening dat je zelf invloed hebt op je leven. Toch wil ik je deze verklaring niet onthouden dus ik zal deze even laten zien.

Pauwen
Personen die over pauwen dromen kunnen, na een periode van genoegen en welvaart, een tijd van ongerief en droevigheid verwachten die zich op een onverwachte manier zal voordoen. Als een vrouw droomt dat zij pauwen in bezit heeft voorspelt het dat zij de eerbaarheid van een man verkeerd zal inschatten. Als u luide stemmen hoort bij het bewonderen van hun pluimage wijst dit op de kwalijke invloed van een persoon met een goede verschijning.

@Morgaine even, ook voor jou heb ik je droom over die moord opgezocht.

Moordenaar
Als u in een droom het slachtoffer bent geworden van een moordenaar zult u niet alle problemen de baas kunnen. Wanneer u droomt dat een moordenaar met bebloede handen een ander tot slachtoffer maakt zult u problemen krijgen. Het zien van een moordenaar is doorgaans een voorbode van tegenslagen die door tegenstanders worden gecreëerd.

Nogmaals zeg ik dat de voorspeller die deze teksten schrijft erg veel uitgaat van onheil. Ik praat liever nooit over onheil.
pi_42354511
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:48 schreef Dromenvanger het volgende:
@Crash even, ik had even voor jou opgezocht over Pauwen die in dromen verschijnen. Ik ben dus geen voorstander om onheil te voorspellen en die voorspelling komt dus ook niet van mij. Tevens ben ik van mening dat je zelf invloed hebt op je leven. Toch wil ik je deze verklaring niet onthouden dus ik zal deze even laten zien.
Ik zie al waar je de verklaring gevonden hebt...
Dus hoef jij je daar ook niet voor te verantwoorden.
En als ik een voorspellende droom heb, dan zie ik het ook werkelijk zoals het gebeurd
en niet in cryptische vorm.

Dus de onderstaande verklaring trek ik me niks van aan....
quote:
Pauwen
Personen die over pauwen dromen kunnen, na een periode van genoegen en welvaart, een tijd van ongerief en droevigheid verwachten die zich op een onverwachte manier zal voordoen. Als een vrouw droomt dat zij pauwen in bezit heeft voorspelt het dat zij de eerbaarheid van een man verkeerd zal inschatten. Als u luide stemmen hoort bij het bewonderen van hun pluimage wijst dit op de kwalijke invloed van een persoon met een goede verschijning.

Er zijn mensen die zich aan zo'n verklaring vastklampen............
En die dan het onheil opzoeken........

Maar op iedere droom kun je een goede en/of een slechte verklaring vinden.
Want in het ene land zijn pauwen geluks brengers en in het anderee ongeluks brengers.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:48:30 #77
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42357002
Zo kun je inderdaad alles van een andere kant zien. Daarom heb ik ook wat tegen zulke sites die onheil voorspellen alsof het echt gebeurt. Als mens zijnde kun je 100 procent invloed uitoefenen op wat jou overkomt.

Had het beter niet kunnen plaatsen, maar goed, zo zie je maar dat niet alle voorspellingen die ze doen juist hoeven te zijn. Het beste is nog om zelf een conclusie te trekken over je eigen dromen, je eigen dromen in verband brengen met je eigen leven. Dus of ik nu boeken ga kopen weet ik niet zeker, droom-verklaar-boeken. Kan beter voor mezelf zaken duidelijk maken, of gewoon het mysterie laten zijn.

Ik zou zeggen dat een pauw staat voor trots. Dat je dromen trots zijn zou ik eerder zeggen. Maar goed, of dat goed is weet ik ook niet
pi_42391905
Ik heb zelf ook twee droomsymboolboeken, dit zegt de eerste over pauwen:

Over een pauw dromen wil zeggen dat het begripsvermogen zich zal uitbreiden van het gewone, onversierde naar de schoonheid van een voledige verentooi "( ). Net als de Fenix symboliseert de pauw wedergeboorte en opstanding.

Er staat ook nog een stukje over pronken met een verentooi:
Dit verwijst naar de facade van de dromer- hoe het individu zichzelf ziet of op de buitenwereld projecteerd.

Boek 2 zegt grotendeels hetzelfde:
PAUW: De feniks die zegenvierend uit zn as herijst, het archetypsche symbool van de wedergeboorte. Degene die in een droom een pauw ziet, is gelukkig over de kleurrijke verscheidenheid van zn leven. Hij is in staat tegenstellingen op te heffen en kan geestelijke overeenstemming met vertrouwde personen bereiken.
pi_42399590
Vannacht weer een mooie droom, waarin ik kon vliegen.

Ik wist dat iedereen kon vliegen als ze het zelf maar zouden willen.

Maar ik wist dat als enige.

Ik moest wel op een dak klimmen en er vanaf springen, ik kon vliegen en ging mensen de stuipen op het lijf jagen door vlak over ze heen te vliegen of rare stunts uit te halen
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_42425351
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 19:49 schreef Gitanki het volgende:
Vannacht weer een mooie droom, waarin ik kon vliegen.

Ik wist dat iedereen kon vliegen als ze het zelf maar zouden willen.

Maar ik wist dat als enige.

Ik moest wel op een dak klimmen en er vanaf springen, ik kon vliegen en ging mensen de stuipen op het lijf jagen door vlak over ze heen te vliegen of rare stunts uit te halen
Sweet kick ass moves als ik het zo lees.. gaaf! Ik hoop nog eens wakker te worden en lucide te worden.. de laatste tijd zijn het echter 'normale' dromen, waardoor ik pas de ochtend/middag er na besef dat ik droomde

Het blijft een prachtig mystiek fenomeen!

vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:56:55 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42428425
Vannacht een drukke droom gehad

Ik lag in bed, in hetzelfde bed waar ik altijd lig. En ik had een stereo van vroeger daar staan. Met een equalizer en al. Ik was tijdens die droom aan het luisteren naar de radio zonder koptelefoon. Maar steeds werd het volume omhoog gezet door krachten. Ik zette de volume-knoppen steeds lager met krachten en daarna vond een strijd plaats om het volume te regelen. Ik mijn vingers 3 cm boven de knoppen om het lager te zetten, en ik voelde gewoon steeds verzet komen om het volume hoger te zetten. Het voelde dus echt aan ook, het leek niet eens op een droom, ik dacht echt dat het aan het spoken was. Geen onderscheid tussen dromen en waken was het. Ik leefde vannacht echt in een andere realiteit. Ook op de radio vonden gesprekken plaats en kon ik luisteren naar muziek, ook tijdens het zoeken naar een andere zender hoorde ik ruis tijdens het zoeken en hoorde ik nieuwe zenders naar voren komen.

Ik dacht dat het geesten waren de hele tijd in die droom. Die geesten wilden keihard het volume hebben en ik dus met krachten alles naar beneden halen. Dacht ik dat het volume laag stond zodat niemand het in huis hoorde, ging het steeds omhoog. Ik zag de knoppen gewoon omhoog gezet worden. Frustrerend de hele tijd.

Daarna een koptelefoon opgezet maar nog steeds kwam er veel volume uit en kon iedereen het horen. Mensen kwamen mijn slaapkamer binnen om te klagen over het lawaai en ik zei al dat het geesten waren die een loopje met mij namen.

Daarna verder gegaan en toen kwam ik erachter dat het Allah was Allah was bezig met signalen zenden de hele tijd.

Toen ging ik met een apparaat contact zoeken en toen ging ik berichten zenden richting Allah. Allah we love you en nog meer zaken. Moslims kwamen op bezoek en gingen hier wonen, Moslims die dronken hier biertjes en wilden zien wat ik aan het doen was met het contact leggen.

Op een gegeven moment werd de donkere hemel helemaal vervuld met sterren, omdat ik bezig was met contact. Ook rechte lijnen en kruisen kwamen in de hemel naar voren. En toen hoorde ik dat zelfs Steven Spielberg zoiets niet kan bewerkstelligen.

Die moslims die woonden dus hier in huis en dronken gezellig Amstel en Heineken mee. Ze wilden weten wat ik ging doen. En toen kwam ik met 2 grote keyboards naar voren om muziek te maken. Om het contact beter te maken.

Vervolgens werd er een hele gemeenschap van Moslims opgericht waar ik en mijn familie dus ook bij hoorden. Allemaal kraampjes zoals op de braderie waar spullen verkocht werden en drinken en voedsel. En er was 1 straat verderop een tegen-partij aan de gang. Mensen die bunkers aan het maken waren en mensen die verzet gingen voeren tegen de Islam

Ik wilde naar mijn oma toe en moest door die straat, ik wilde mijn oma ophalen om naar ons huis te komen maar daar stonden al die bunkers die mij wilden kapot maken. In 1 bunker zat Rudi Carrell die fel anti islamitisch was. Ik begon bier te gooien over hem heen en begon hem te bekogelen met bier dus.

Super veel bunkers met allemaal bekende gezichten die tegen de Islamieten waren en tegen het contact.

Daarna kwam ik terecht in militaire dienst, ik moest een vervuild zwembad schoonmaken met nog meer, ik moest van alles doen in dienst, ook had ik een eigen ruimte waar ik woonde. Militaire dienst had veel verplichtingen maar was makkelijk te doen.

Daarna kwamen de zombies, reuzen en kwaadaardige aliens naar voren. Er waren miljoenen mensen op de been en op een gegeven moment wilde een paar mensen vluchten met een mega vliegtuig. Omdat er van alle kanten gevaar dreigde wilden een paar mensen naar Miami gaan, omdat Miami vrij was van al dat geweld. In het vliegtuig dat open was zaten slechts een paar mensen, en toen kwamen er reuzen naar voren. Een reus kaapte het vliegtuig en ging met het vliegtuig inrijden op de massa, overal vuur en vlam, overal dood en verderf.

Er was ook een groot stadion, waar ook weer honderduizenden mensen zaten. En die reus ging zich laten vallen op het publiek zoals in concerten gedaan word. Als een artiest zich vanaf het podium laat vallen in het publiek dus. Zo deed de reus dat ook, lachend dus, hij klom over de muur van het stadion en liet zich steeds vallen op de massa, zodat de massa werd vermoord. Die reus zag er echt uit als een reus Ik heb zelden reuzen gezien, maar dit waren dus reuzen zoals reuzen eruit kunnen zien. Ik zag ook duidelijk het verschil tussen de kleine mensen en de reuzen. De reus was groter dan het hoge stadion ook. Ik zag ook zo'n grote mega-boeiing dus rijden in de massa in. Ik zag meer en meer in de droom, maar veel is weer weg.

Ook vloeistof die op de grond werd gegooid om kwaadaardige aliens tot leven te roepen, er was al leven op de grond, een soort levende bacteriën en planten, en toen waren ze bezig met vloeistof gooien op de grond zodat die wezens groter werden en konden lopen en rennen dus. Het was een soort horror film waarbij een massale ondergang van de mensheid plaats vond. Maar angstig was ik dus niet. Omdat ik niet klein te krijgen was. Ik liep door de droom en door het scenario heen en keek om me heen, en kon altijd een weg vinden zonder gepakt te worden. Ook in militaire dienst waar ik moest zwemmen in een zwembad van 20 meter diepte vol modder. Dat lukte allemaal.

Die reus was dus echt super groot En die reus sprong omhoog en liet zich daarna vallen op de menigte. Alle mensen gingen dood daar. Veel mensen gingen vluchten maar de reus trapte alles klein.

Ook veel sport-auto's zien rijden met rijke mensen, die mensen wilden vluchten maar ze werden tegen gehouden door al die wezens. Ook dat vliegtuig werd dus tegen gehouden, dat vliegtuig was al aan het opstijgen en toen kwam zo'n reus die alsnog erin sprong. Het was dus echte actie zoals actie bedoeld is

Tegen het einde was veel vernietigd en liep ik nog rond daar. Toen kwam ik een mooie vrouw tegen, een mooie rijke zakenvrouw en die was mij aan het versieren. Ze wilde met mij zaken doen. Toen ben ik met haar een hotel ingestapt en toen was de droom voorbij Ik heb dus niet het bed mogen delen met haar

Maar dat komt later naar voren nog. Die zaken-vrouw zou wel wat zijn voor mij Blonde haren en blauwe ogen, een super strak overkomen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-10-2006 18:16:31 ]
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 08:02:38 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42446899
Vannacht gedroomd over vuur. Ik stond in de fik. Een straten-legger had met zijn sigaar mijn t-shirt in de hens gestoken en mijn lichaam stond in de fik. Steeds werd het lichaam geblust en daarna ging het vol in de hens. Eerst mijn t-shirt dat in de hens stond, en toen mijn trui, en vervolgens mijn lichaam. Ik moest voorzichtig het t-shirt uittrekken en de trui, omdat anders de kans bestond dat ik verminkt zou raken.

Ben toen naar de brandweer gegaan en die gingen het blussen maar het vuur bleef zich aanwakkeren op mijn lichaam. Ze kregen het niet gedoofd.

Moest toen overnachten en logeren bij de brandweer omdat ze mij in de gaten wilden houden. Er stond een naamplaatje bij de brandweer en daar stond..."Dromenvanger". Ik werd al verwacht omdat ik op internet al geschreven had dat mijn lichaam in de fik stond.

Steeds zag ik ze mijn lichaam blussen en als ik dacht dat het lichaam gedoofd was, ging het dus weer branden.

Daarna ging ik bij de brandweer werken, ze hadden een open vacature staan en ik ging meehelpen daar. Ik zag allemaal vrachtwagens staan en bergen met zand, en nog meer.

Op de kazerne kon ik internetten.

In die droom van vannacht zag ik dus echt steeds vlammen naar voren komen op mijn armen en borst, ik was niet bang, ik ging alleen steeds naar de brandweer toe zodat de brandweer kon blussen. Geen enkel moment van angst komt dan naar voren, zelfs niet als er gevaar dreigt dat ik in vlammen opga.

De brandweer was de back-up en zorgde voor het doven en zorgde dat het vuur niet uit de hand liep

Ben nog in de twin-towers geweest vannacht, met de lift omhoog gegaan en mijn hond sprong van de bovenste etage naar beneden, toen ben ik ook mijn hond achterna gesprongen, ik wist dat ik toch niet dood zou neervallen, ik kon vliegen en zo kon ik mijn hond redden.

In die lift in de twin-towers was het druk met mensen, de liften waar vol bezet en ik moest wachten op een lift waar plaats in was.
pi_42733411
woei, ik droomde over een mooie vrouw

ik droomde ook dat ik inbrak in de gemeenteschool en op heterdaad betrapt werd (ik wilde zo graag pianospelen)

by the way, die mooie vrouw was Monique

wat zou inbreken betekenen?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:23:16 #84
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_42737065
inbreken in een droom. hmm lijkt me iets in de trent van iets doen wat niet mag omdat je iets graag wilt. (in dit geval pianospelen). Het zou kunnen slaan op die dame waar je verliefd op bent, dat je misschien wat te ver gaat in je verliefdheid en dat je dat uiteindelijk duur komt te staan (je wordt immers betrapt)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:58:05 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_42739699
Vannacht heb ik raar gedroomd en het enige wat ik nog weet is dat ik aan het einde van de droom samen met een ander op de dood aan het wachten was, nadat ik een derde persoon had vermoord of uit zijn lijden had verlost, want hij keek niet echt geschrokken of bedroeft. Rare droom maar wel leuk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_42747615
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 12:23 schreef Metro2005 het volgende:
inbreken in een droom. hmm lijkt me iets in de trent van iets doen wat niet mag omdat je iets graag wilt. (in dit geval pianospelen). Het zou kunnen slaan op die dame waar je verliefd op bent, dat je misschien wat te ver gaat in je verliefdheid en dat je dat uiteindelijk duur komt te staan (je wordt immers betrapt)
misschien heb je wel gelijk.

ik heb al meer gedroomd (in het verleden) dat ik ergens inbrak en op de piano speelde

wat Monique betreft: ze is en blijft onbereikbaar voor een relatie, maar anderzijds komen we wel goed overeen
Werewolf
  woensdag 18 oktober 2006 @ 00:58:05 #87
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_42759804
ik had toen ik klein was ooit een droom gehad, het was heel raar, nu heb ik van een paar mensen verhalen gelezen over dromen die verklaard worden, en ik geloof nu sterk dat er in mijn droom toen ook een betekenis zat.

in mijn droom: lig ik in bed, een ijzere bed, heel lelijk, aan de muur bove me bed dus in het midden, hangt een kaarsen kandelaar met 3 kaarsen en paars/blauwe vlammen, ik probeerde ze uit te blazen maar dat lukte niet( op dat moment moest ik denken aan wat me vader zei, dat er echt kaarsen bestonden die je niet uit kon blazen) bij het hoofdeinde van mijn bed was een soort van hoek (hij was af gezet, want er zat een hond in die hoek, maar er stond eigenlijk niks wat die hond tegen hielt) maar in die hoek zat dus een hond(een dalmatier) ik was er wat mee aant knuffelen toen ging ik dus slapen maar ik moest die kaarsjes uit blazen.. die geingen niet uit dus ik denk dat zal wel goed zitten en ik ging slapen, toen hoorde ik de hond zachtjes piepen en die wou ik dus naar voor trekken op mijn bed, toen had ik alleen nor maar zijn kop en een stuk nek vast, meer was er niet aan, was verbrand ofzo denk ik.

ik heb ook ontdekt dat ik als ik droom mensen niet kan aankijken, en niet kan lezen(ik zie geen lettersofzo en als ik mensen aan kijk kan ik hun gezicht niet zien)(in meeste dromen is dat zo)

wat heeft dit te betekenen denken jullie?
VivOo. Lh0ves R0b 4-Ever!!
pi_42768943
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 18:49 schreef sararaats het volgende:

[..]

misschien heb je wel gelijk.

ik heb al meer gedroomd (in het verleden) dat ik ergens inbrak en op de piano speelde

wat Monique betreft: ze is en blijft onbereikbaar voor een relatie, maar anderzijds komen we wel goed overeen
Even voor de duidelijkheid, jij bent een vrouw en je valt op vrouwens?? ik dacht dat je man was namelijk

Dromen zijn eigenlijk erg lastig te verklaren door anderen. De enige die namelijk precies weet wat alle symbolen en connecties in dromen zijn ben je zelf. Al kun je natuurlijk algemeen en globaal wel een droom uitleggen. Je moet het in je eigen situatie inpassen naderhand.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:41:15 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42869258
Vannacht droomde ik dat ik processen moest beheersen.

Steeds werd mij verteld dat ik processen moet beheersen. Ieder proces moet ik beheersen.

" Beheers alle processen, beheers alle processen, beheers alle processen".

Steeds bleven ze doorgaan daarmee.

Beheers alle processen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dat ik ga ik dus ook doen

Alle processen beheersen
pi_42872183
Succes! Beheers mijn proces dan ook maar als je toch bezig bent
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:26:44 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42880715
Danke voor het succes !!!! Maar ik weet nu hoe het werkt. Ik weet hoe alles in elkaar zit. Ik weet nog niet compleet alles, maar ik begin de kunst te leren hoe het moet. Ik weet ongeveer hoe het moet en omdat ik blijf doorschrijven komt het vanzelf goed

Ik ga het proces van het universum beheersen

Ik ga het universum beheersen. Ik ga het universum aanpassen. Ik ga de poorten openen en sluiten die nodig zijn.

Ik hoef niet aan mensen te sleutelen, ik sleutel alleen aan het universum dus. Omdat wij allemaal ongeveer hetzelfde zijn is het nodig dat het universum een opknap-beurt gaat krijgen. Mensen zijn ongeveer standaard hetzelfde. Natuurlijk verschillen we allemaal, maar de stress en de ellende die wij krijgen hier, dat is hetzelfde. En die ellende zit in het universum. Ook de vuile energie en nog meer. Je hebt natuurlijk ook schone energie. Het is tijd voor een zuiverings-installatie.

Action must be taken!!!
We don't need a key
We just break in!!!!!

En iedereen mag meesleutelen. Gaan we lekker sleutelen aan het universum. Hebben wij de macht in handen. Hebben wij de macht overgenomen. Van onderdrukte mensen naar vrije mensen. Van slaven tot .....van slaven tot.....wat is het tegenovergestelde van slaaf???? Onderdrukker? Maar het is niet onderdrukken. Vrijheids-strijders Vrijheids-strijders is de juiste benaming

Kopieren van producten en goederen en alles. Lekker kopieren. En anders kopieren we gewoon deze wereld. Maken we gewoon een paar kopies van onze wereld. Maken we het universum wat groter en planten we daar 1010101011010 verse schone werelden in.

Voor ieder mens een eigen planeet.

Maar vooral moeten de poorten dicht waar stress naar binnen komt. Spanning eraf halen, en soms wat spanning opvoeren. Een beetje spelen met de tijd daarbij en dan komt dat wel goed

Fantasy werelden installeren en hoppah, we gaan naar de maan maar veel verder.

We gaan richting de grenzen van het universum en gaan daar alles open gooien!!!!!!!!!!!

Rammstein staat op en ik ga dus als een raket zometeen. Ik ga mezelf lanceren nog. Ik ga tot een ontploffing komen. Ik wil uit elkaar spatten helemaal. Mijn hoofd moet exploderen.

En dan spat het universum uit elkaar straks. Alles gaat uit elkaar spatten

Einstein voorspelde het al, en Einstein heeft gelijk

Einstein voorspelde een einde van het huidige universum.

En komt het huidige universum ten einde, dan kunnen wij mensen lekker opnieuw beginnen. Gewoon een schone wereld toevoegen en een nieuwe zon en maan. Willen we een paarse zon dan doen we dat, willen we een blauwe maan dan doen we dat.

Willen we een planeet waar je kunt vliegen met 10101001010101001010 KM per uur, dan doen we dat.

En willen we pootje baden in de atlantische oceaan dan keren we gewoon terug naar moeder aarde

Tonight is party time it's party time tonight!!!!!!!

It's party time!!!!!!

Feest in de tent

Ik twijfel even of het een Roman Empire gaat zijn. Wie weet wordt het iets anders. Dat je niet eens kunt spreken van een Romeins Tijdperk. Mijn vader zei dat ik niet teveel moet focussen op een Romeins Tijdperk. Want dan heb je weer die Italianen en Rome en het Rooms Katholieke.

Wat komen gaat is 101001010101010010100101 maal beter dan het Rooms Katholieke.

Wie weet verdwijnt Rome nog wel

Dat het niet meer de vraag is welke weg naar Rome leidt Wie weet moet je afvragen waar de weg naartoe moet gaan leiden. Rome is ook maar Rome. Volgens mij is Rome geen Mekka. En zelfs Mekka is niet goed genoeg. Waar moeten we heen???? Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?????

Romeinse tijd. Zegt ook niet zoveel in principe. Te aards ook.

1 ding weet ik zeker

Er wordt nog gedrukt op de knop " Lanceren".

Ben ik niet de persoon die op lanceren gaat drukken, dan is het vast en zeker iemand anders

Nu even rust Maar ik heb geen rust nodig meer. Ik heb ook geen red-bull meer nodig. Ik ga als een raket dus. Koffie is ook niet meer nodig.

Zelfs benzine is niet meer nodig. Kerosine is niet krachtig genoeg. Er moet iets nieuws komen. Dat zei Rammstein ook al. Er moet verse nieuwe brandstof komen

Misschien is plutonium nodig Een paar miljard liter plutonium importeren vanuit het universum.

En is plutonium niet krachtig genoeg, dan voeren we het gewoon op met z'n allen

Misschien is spring-stof nodig

Semtex is toch springstof??? Wat is de zwaarste springstof die bestaat?

Dan ga je dus zorgen dat je een bom gaat maken. En dat is dus mogelijk

Een bom maken is makkelijk. Dat kan al via het schrijven.

Je gaat gewoon een gigantische bom produceren. En dan niet die vuur-pijltjes van Korea maar een totaal andere bom

Een goede en mooie bom. Een bom die nut heeft en die zorgt voor nieuwe mogelijkheden dus.

Springstof is nodig volgens mij. Tonnen springstof. En vervolgens een detonator. En daarna zorgen voor the big bang.

Gewoon een nieuwe oerknal tot leven roepen

A bigger bang zei de Rolling Stones. En daar hebben ze gelijk in.

Het leven zal doorgaan maar het is anders. Krachtige energie komt tot leven. Super-mensen tot de macht miljard. Onverslaanbare super-mensen. Wordt er met een machine-geweer op je geschoten dan ketsen die kogels allemaal af.

Zo gaat het zijn. Zoals in dromen ook kan. Vliegen in dromen, maar dan in het echt

Ik ga even sigaret paffen. Ben al sigaar aan het paffen maar nu even een Javaanse Jongens draaien

In games kun je toch Cheaten

In games kun je een code invoeren en dan krijg je "Stealth mode" of vaker noemen ze dat " God mode".

Dat gaat gebeuren. Cheaten ga ik doen Ik stootte net keihard mijn elleboog tegen de wc-deur, normaal zou ik een electrisch botje krijgen maar ik voelde niets. Misschien zorgt het schrijven ervoor dat ik stealth mode aan het installeren ben nu. Ik stootte dus echt keihard tegen de zijkant van de deur en het leek net alsof er niets aan de hand was Wie wilt er God mode????? God mode in de aanbieding!!!! God mode in de aanbieding!!!!!! God mode in de aanbieding tegen 0 euro-cent

Ze hebben me mens gemaakt, en ik kies ervoor om God te worden

En dan mag ieder mens cheaten in dit spel. Dit spel is gemaakt om te cheaten. Cheaten kan leuk zijn

Het spel makkelijker maken door een beetje te cheaten dus

Wat extra energy toevoegen zodat de balk met energy groen is. Zoals bij games. Ze laten in games vaker een balk zien met hoeveel energie je nog hebt. Fel-groen is maximaal en geel is middelmatig, kom je in het rode gebied dan ben je bijna dood.

Dan zorg je er gewoon voor dat je in het fel-groene blijft constant. Dat je Stealth mode in je hebt zitten. Onverslaanbaar als mens zijnde. Maar je bent dan geen mens meer, je bent dan een God.

Daarna kun je andere zaken gaan toevoegen. Vliegen kun je toevoegen. Je kunt vette sport-auto's toevoegen en veel meer.

Zo hoort dit spel te zijn. En is het verveling dat naar voren komt dan maak je gewoon vijanden in de vorm van andere wezens. Je plaatst jezelf dan met granaten en machine geweren en snipers in een omgeving vol vijanden en kunt jezelf lekker afreageren op een virtuele vijand. Ben je een tikkeltje agressief dan ga je gewoon wezens de kop eraf knallen zoals dat ene spel, ben ff de naam kwijt. Je kunt jezelf dan ook dood laten gaan als je niet wilt cheaten, maar je komt altijd weer tot leven. Ben even de naam kwijt van dat ene spel, die shooter, daar hebben we beide delen van liggen hier, misschien dat ik dat spel nog ga spelen. Maar ik wil spellen spelen waar ik echt in het spel zit. Als ik wezens afknal met een granaat-werper dan wil ik niet achter een tv of monitor zitten, ik wil dan echt in het spel zitten. Ik wil ook als soldaat in vietnam vechten en veel meer wil ik nog. Ik heb dat zovaak geschreven. Ik wil formule 1 racen en schumacher verslaan. Maar dan in een spel. Hoewel het niet op een spel lijkt, het lijkt werkelijkheid. Ik wil nogmaals met 999 KM per uur racen op een rechte weg. Een drag-race doen.

Wil je als mensheid in het spel oorlog voeren, dan creeër je gewoon een wereld met vijandige wezens. En je kunt dan zorgen dat je dood kunt gaan, en je kunt als je bijna dood bent weer zorgen dat je richting stealth gaat en fel-groen gaat zijn.

Ik kies voor fel-groen in mijn energy-supply.

Ik wil altijd maximale energy hebben

Dit is een spel zoals het zijn moet. Het spel moet nog gespeeld gaan worden dus. Het spel is niet eens begonnen. We zijn niet eens door level 1 gekomen We zijn misschien wel door level 1 gekomen, maar er zijn ontelbaar veel levels. Zijn de levels op dan ga je zelf levels bouwen. Zoals in spellen op de amiga en commodore 64 vaker kon. Je gaat zelf levels bouwen. En dat bedoel ik dus ook met het universum zelf opbouwen. Je gaat met een lege omgeving verder. Je haalt alles weg dat nu bestaat en laat het mooie staan, vervolgens ga je lekker bouwen zoals met de lego ook gebeurt. Je bouwt treinen en gebouwen en je bouwt sport-complexen en discotheken en je bouwt alles wat je maar wilt bouwen. Je bouwt circuits en je bouwt woestijnen en je bouwt nieuwe oceanen. En dat allemaal met qwerty

Je kunt ook nieuwe adventure-games schrijven ook. Het leven waar wij nu in leven is al een adventure game. Spullen gebruiken en zoeken, spullen combineren. Gesprekken voeren met mede karakters in het spel. Het leven is een grote adventure game. Maar het leven is meer dan een adventure game. Je kunt sporten in het leven en dan heb je weer nieuwe games.

Oorlog hoort ook in het spel thuis. Al die oorlogen die gevoerd zijn dat hoort bij het spel.

Nu is het de mensheid die oorlog onderling voert, maar als je het mij vraagt komt er ooit een einde aan de oorlog tussen mensen.

Misschien komt er een ander ras naar voren waartegen we gaan vechten op een leuke manier. En is er geen ander ras te krijgen waartegen we lekker kunnen vechten en ons kunnen afreageren. Dan maken we gewoon een ander ras.

Het gegeven van overleden mensen speelt nog mee in het spel. Overleden mensen terug halen. Dat is zeker een belangrijk onderdeel van het spel. Maar ook dat is een makkie als je weet hoe het spel werkt.

En het is een spel

Het is gewoon een groot spel en tevens een grote film

In de bibliotheek hebben ze folders liggen die vertellen dat iedereen een bekende Nederlander is. En dat is dus waar. Iedereen heeft een even belangrijke rol in het spel. En straks zal die gelijke rol nog sterker naar voren komen.

Ieder mens is volgens mij bezig met spelen in het spel, proberen om zijn eigen game uit te spelen. Je hebt het algemene grote spel, en daarin zijn miljarden mensen bezig met hun eigen spel.

Puzzelen is het ook Maar het is veel meer.

En het is geweldig als je weet hoe het spel gespeeld moet worden nogmaals

Weet je hoe je goed moet gamen, dan is er niets aan het handje

Tot later

Voor mij is het hele bestaan een grote droom op dit moment. Maar eerder is het nogmaals een spel.

Ik ga even naar buiten Guns N' Roses luisteren.

COMA

Hey you caught me in a coma
And I don't think I wanna
Ever come back to this...world again
Kinda like it in a coma
'Cause no one's ever gonna
Oh, make me come back to this...world again
Now I feel as if I'm floating away
I can't feel all the pressure
And I like it this way
But my body's callin'
My body's callin'
Won't ya come back to this...world again
Suspended deep in a sea of black
I've got the light at the end
I've got the bones on the mast
Well I've gone sailin', I've gone sailin'
I could leave so easily
While friends are calling back to me
I said they're
They're leaving it all up to me
When all I needed was clarity
And someone to tell me
What the fuck is going on
Goddamn it!

Slippin' farther an farther away
It's a miracle how long we can stay
In a world our minds created
In a world that's full of shit

Help me
Help me
Help me
Help me
Bastard

Please understand me
I'm climbin' through the wreckage
Of all my twisted dreams
But this cheap investigation just can't
stifle all my screams
And I'm waitin' at the crossroads
Waiting for you
Waiting for you
Where are you

No one's gonna bother me anymore
No one's gonna mess with my head no more
I can't understand what all the fightin's for
But it's so nice here down off the shore
I wish you could see this
'Cause there's nothing to see
It's peaceful here and it's fine with me
Not like the world where I used to live
I never really wanted to live

Zap him again
Zap the son of a bitch again

Ya live your life like it's a coma
So won't you tell me why we'd wanna
With all the reasons you give it's
It's kinda hard to believe
But who am I to tell you that I've seen
any reason why you should stay
Maybe we'd be better off without you anyway

You got a one way ticket
On your last chance ride
Gotta one way ticket
To your suicide
Gotta one way ticket
An there's no way out alive
An all this crass communication
That has left you in the cold
Isn't much for consolation
When you feel so weak and old
But is home is where the heart is
Then there's stories to be told
No you don't need a doctor
No one else can heal your soul

Got your mind in submission
Got your life on the line
But nobody pulled the trigger
They just stepped aside
They be down by the water
While you watch 'em waving goodbye
They be callin' in the morning
They be hangin' on the phone
They be waiting for an answer
When you know nobody's home
And when the bell's stopped ringing
It was nobody's fault but your own
There were always ample warnings
There were always subtle signs
And you would have seen it comin'
But we gave you too much time
And when you said that no one's listening
Why'd your best friend drop a dime
Sometimes we get so tired of waiting
For a way to spend our time
An "It's so easy" to be social
"It's so easy" to be cool
Yeah it's easy to be hungry
When you ain't got shit to lose
And I wish that I could help you
With what you hope to find
But I'm still out here waiting
Watching reruns of my life
When you reach the point of breaking
Know it's gonna take some time
To heal the broken memories
That another man would need
Just to survive

Het is een kwestie van tijd en dan zijn de overleden mensen terug van weg geweest, dan gaan ze allemaal meespelen en het mooie spel. Ik denk dus dat ze op dit moment ook bezig zijn met het spel op de een of andere manier. Maar dat wil ik een andere keer uitzoeken.

Ik weet niet op welke manier ze nu spelen, kan zijn dat ze in het verleden leven. Het verleden is in leven en mensen die gestorven zijn die zijn nog steeds jeugdig. Ik beleef ook steeds mijn jeugd opnieuw volgens mij. Op dit moment zit ik volgens mij gewoon in de studie-banken en ben ik bezig met fouten op te heffen.

Op dit moment zit ik op de heao accoutancy te studeren, op dit moment is mijn verleden anders aan het lopen. Op dit moment is het zo dat ik niet doordraai in 2000. Op dit moment gaat het vanaf mijn geboorte tot en het heden goed.

Het verleden is richting het heden bezig met fouten op te heffen volgens mij.

Misschien is het straks zo dat mensen die dood gaan door ziektes niet dood gaan door die ziektes omdat in het verleden een medicijn komt tegen ziektes. Een verse levens-elixer als het ware. De toverdrank van Asterix & Obelix. Een drank of middel dat zorgt voor het eeuwige leven. Krijgen mensen in het verleden een eeuwig leven dan zullen ze vanzelf niet sterven. Ook de mensen die zelf-moord plegen niet, omdat die mensen ook betere medicijnen krijgen.

En het is misschien wel een onzichtbaar medicijn, omdat de tijd alle wonden aan het helen is.

Ze zeggen dat toch vaker. " Tijd heelt alle wonden".

Tijd is misschien wel het beste geneesmiddel dat bestaat

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-10-2006 12:29:44 ]
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:25:48 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42921497
Een verse nieuwe droom van dromenvanger in tha house

Vannacht net voor het ontwaken had ik een droom. De enige droom die plaats vond een fractie voor het ontwaken.

Ik was in Heerlen bij het Centrale Bureau voor de statistiek, dat gebouw ligt dus in Heerlen. Zal zometeen een foto toevoegen van het gebouw om wat beeld toe te voegen.

Ik was daar van het gebouw aan het afspringen zonder te vallen, er waren verschillende niveau's en betonblokken waarvan je kon afspringen. Afspringen van verschillende hoogte. Dus ik sprong en sprong. Begonnen vanaf het dak tot en met de verdieping waar ze drugs aan het gebruiken waren met z'n allen.

Tijdens het naar beneden springen kwam ik in struik-gewas terecht waar volle glazen bier stonden

Daarna kwam ik in een ruimte terecht van steen waar mensen aan het gokken waren op gokkasten en ze waren heroine aan het spuiten En wiet aan het roken en speed aan het gebruiken. Ze gebruikten daar alle soorten drugs. En die mensen zagen er niet eens uit als junk.

Op een gegeven moment spoot iemand mij een shot heroine in mijn arm en toen werd ik wakker.

Een shot heroine zonder het aids-virus erin

Ik voelde die spuit dus echt in mijn arm gaan.

Wie weet zit er nu wel heroine in me zonder dat ik het gebruik. Eeuwig heroine in me, zonder het te gebruiken. Gezonde heroine. Heroine zoals vitamine. Heroine als centrum vitamine.

Ik weet wel dat ik me goed voel. Helder, zuiver en onbezorgd.

En nogmaals, ik gebruik geen drugs. Ik droom dat ze het mij geven zomaar. Ik gebruik niet eens meer mijn medicatie. Ik ben gestopt met verdovende medicatie dus. Ik ben clean

Ik ben nooit een junk geweest in mijn leven, de psychiatrie heeft wel 6 jaar lang een junk van mij gemaakt. De psychiatrie heeft mij verplicht aan de verdovende middelen geholpen. Ze hebben me onder druk verdoofd, ik kon geen kant op.

Maar goed, ik heb alle medicatie overboord gegooid. Heb die zooi nooit nodig gehad.

Ik ben clean. Hoewel ik in de mooiste trip leef die bestaat

Ik ga weer verder

An die production

Metallica staat op, lente in het land, bier zorgt straks voor plezier en zo gaat dat door.

Tot in de eeuwigheid

Even toevoeging. Hier het gebouw waar ik in mijn droom vanaf sprong, waar ik volle glazen bier zag, waar er gegokt werd en waar ze drugs aan het gebruiken waren zonder het te gebruiken. Denkbeeldige drugs. Hier ga ik naartoe in mijn dromen om uitgeslapen wakker te worden Hier haal ik voortaan mijn "Medicatie". Hier wordt het rode pilletje van the matrix toegediend. Wil je naar dat gebouw in je dromen en wil je het rode pilletje toegediend krijgen dan moet je gewoon even zoeken in je dromen

Het CBS gebouw in Heerlen is dus de plek om naar toe te gaan in je dromen, gezelligheid op en top. Biertjes kun je daar drinken in je dromen, er wordt muziek gedraaid, je kunt er gratis geld winnen op de gokkast en je kunt er gezonde drugs tot je nemen. Je kunt in dat gebouw komen tot een eeuwig durende trip waar zelfs je lichaam van gaat helen. Ga je in je dromen naar dat gebouw, dan zul je voor eens en voor altijd genezen zijn van al je ziektes. Zowel geestelijk als lichamelijk. Ook de maatschappelijke ziektes en geloofs-ziektes worden daar behandeld Alle ziektes worden in dat gebouw opgelost. En het is er gewoon gezellig. Geen bureaucratie en geen papier-werk. Lekker trippen en dromen en feesten en bier zuipen. Wil je een shot dan ga je daarheen, een gezonde shot. Echte doping for the mind ook.

Die toren naast het CBS gebouw is van een mijn. " Oranje Nassau". Oranje Nassau komt vaker naar voren in Heerlen. Romeinen ook. De eerste stad van de Romeinen volgens mij. De groenste stad van Nederland ook. En mijn geboorte-stad

Wilhelmus van Nassouwe
ben ick van Duytschen Bloedt,
den Vaderland ghetrouwe
blijf ick tot in den doet
een prince van Orangien
ben ick vry onverveert
den Coninck van Hispangien
heb ick altijt ghe-eert

In Godes vrees te leven
heb ick altijt betracht,
daerom ben ick verdreven
om Land, om Luyd ghebracht
maer Godt sal my regeren
als een goet Instrument,
dat ick sal wederkeeren
in mijnen Regiment

Lijdt U, mijn Ondersaten
die oprecht zijn van aert,
God sal u niet verlaten
al zijt ghy nu beswaert
die vroom begheert te leven
bidt Godt nacht ende dach
dat Hy my cracht wil gheven
dat ick u helpen mach

Lijf ende goed al te samen
heb ick u niet verschoont
mijn Broeders, hooch van Namen
hebbent u oock vertoont
Greaf Adolff is ghebleven
in Vrieslandt in den Slach
sijn siel int eewich leven
verwacht den jonghsten dach

Edel en Hooch gheboren
van Keyserlicken stam
een Vorst des Rijcks vercoren
als een vroom Christen-man
voor Godes Woort ghepreesen
heb ick vrij onversaecht
als een helt zonder vreesen
mijn edel bloet gewaecht

Mijn schilt ende betrouwen
zijt ghy, O Godt mijn Heer
op U soo wil ick bouwen
verlaet my nimmermeer
dat ick doch vroom mag blijven
U dienaer t'aller stond
die tyranny verdrijven
die my mijn hert doorwondt

Van al die my beswaren
end mijn vervolghers zijn
mijn Godt wilt doch bewaren
den trouwen dienaer dijn
dat sy my niet verrasschen
in haeren boosen moet
haer handen niet en wasschen
in mijn onschuldich bloet

Als David moeste vluchten
voor Saul den tyran
soo heb ick moeten suchten
met menich edelman
maer Godt heeft hem verheven
verlost uit alder noot
een Coninckrijck ghegheven
in Israel, seer groot

Na tsuer sal ick ontfangen
van Godt, mijn Heer, dat soet
daer na so doet verlanghen
mijn vorstelick ghemoet
dat is, dat ick mag sterven
met eeren, in dat velt
een eewich rijck verwerven
als een ghetrouwe helt

Niet doet my meer erbarmen
in mijnen wederspoet
dan dat men siet verarmen
des Conincks landen goet
dat u de Spaengiaerts crencken
o edel Neerlandt soet
als ick daeraen ghedencke
mijn edel hart dat bloet

Als een Prins opgheseten
met mijnes heyres cracht
van den tyran vermeten
heb ick den slach verwacht
die, by Maestricht begraven
bevreesde mijn ghewelt
mijn ruyters sach men draven
seer moedich door dat velt

Soo het den wil des Heeren
op die tijt had gheweest
had ick gheern willen keeren
van u dit swaer tempeest
maer de Heer van hier boven
die alle dinck regeert
die men altijt moet loven
en heeftet niet begeert

Seer christlick was ghedreven
mijn princelick ghemoet
stantvastich is ghebleven
mijn hert in teghenspoet
den Heer heb ick ghebeden
van mijnes herten gront
dat Hy mijn saeck wil reden
mijn onschult doen oircont

Oorlof mijn arme schapen
die zijt in grooten noot
u Herder sal niet slapen
al zijt ghy nu verstroit
tot Godt wilt u begheven
Sijn heylsaem woort neemt aen
als vrome Christen leven
tsal hier haest zijn ghedaen

Voor Godt wil ick belijden
end sijner grooter macht
dat ick tot gheenen tijden
den Coninck heb veracht
dan dat ick Godt den Heere
der hoochster Majesteyt
heb moeten obedieren
in der gherechticheyt

AANVALLUH!!!!!!!!

Schop die bal naar voren

Hup Holland hup. Laat de leeuw niet in zijn hempie staan!!!!!!

Etc etc etc........

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-10-2006 14:47:12 ]
pi_42975752
Oh, wat heb ik lekker geslapen & gedroomd.
Wat een frisse wind, vier handen maken veel werk (opruimen, ramen lapen, soppen, alles goed en effectief) + lekker schoon bedje + extra B-vitaminen, mineralen en kruiden ( ) + veel zelfgemaakte bruine bonensoep (bonen = ook veel vitamine B) van de mams, misschien wel allemaal niet kunnen doen.

Mijn droom.

Was/liep met mijn moeder (wat daarvoor was kan ik mezelf nog niet helemaal herrineren), zagen 2 grote huizen. Beetje praten, ik observeerde/keek een beetje naar 1 huis en zei 'mam, moet je kijken, dat huis is erg groot', zag een grote keuken van de buitenkant erin en al, maar door het 2e huis ernaast, ging ik berekenen en kon ik visualiseren, en zei toen 'maar er zit amper of zelfs geen woonkamer in'.. Terwijl die huizen dus echt goed oogde. Naja vaag.

Vervolgens ging mijn droom over.. ik hing opeens met mijn handen aan twee touwen (zoals die acrobaten/turnsters, weet het woord niet als die er van is), was samen met nog iemand, een jongen, gewoon, even geen idee. We vlogen of ik vloog aan die touwen dus, boven oa voornamelijk veel matrassen, soms raakte ik er even bijna één en vloog weer verder. Ook, bijna op het eind, ging ik even, of mijn touwen en ik dus ook, achterstevoren en vond dat even eng. Vloog dus best hoog en hard, maar niet te hard/hoog kennelijk, want was nog uit te houden.

Heb wel meer van die touw- vliegdromen gehad, het is spannend, je weet niet of je ergens tegen aan botst/vliegt of gaat botsen, wat er gaat gebeuren etc, maar geeft soms en nu weer of ook een soort gevoel van vrijheid/snelheid. En nu, vooral achteraf, leek ik de touwtjes goed in handen te hebben , ondanks beetje de spanning, hoogte en al en dat even achterstevorengedoe...

Goed, opeens veranderde de setting (weer), en voor mij zag ik allemaal of vrij veel sportende jongens, een soort sportzaal, ze waren aan het basketballen ofzo (ja, lekker vaag, maar in dromen kan alles). We moesten landen besefte ik, en zag een soort vangnet achterin waarop we moesten landen. Ik had al zoiets van 'oh jee , nu gaat het (vast) mis'. De jongen landde eerst veilig in het vangnet. Toen moest ik, vond het echt een beetje eng. Ik ontweek wat mensen, ging erg snel allemaal, een basketbal (tja ), en landde toen zachtjes of net aan op mijn benen nog voor het vangnet. Touwen waren verdwenen en ik had/deed mijn handen voor mijn gezicht zovan 'oh, wat eng, is het gelukt' of eigenlijk 'is het misgegaan'. Er kwam echter een jongeman, soort sportinstructeur naar mij toe en hij zei 'heel goed, goed gedaan'. En toen liep ik, nog een piepklein beetje overrompeld kennelijk weg of zelfs gewoon weg, en werd ik wakker.

Naja .
Vond het een maffe droom, maar wel lekker en vooral cool dat ik zelf landde en nog voor het net, die ander had zelfs het net nodig . En ik dacht dat het mis zou gaan en had zelfs het net niet nodig, maar deed het op mijn eigen kracht kennelijk. Heerlijke droom. Als iemand een mening, verklaringen ervoor heeft, is welkom, want weet bijv. niet wat die matrassen onder mij nou betekende. Kan met slaap te maken hebben of het idee dat als ik val, iig zacht terechtkom, ondanks dat ik dat idee (eerst) niet had. Naja.
pi_43036337
ik had in m'n droom een gastrolletje in Sabrina The Teenage Witch en raad eens wie IK mocht zoenen?

daarna had ik een pianoconcert

en als laatste wipte ik DOOR een muurtje

wat kunnen m'n dromen betekenen?
Werewolf
  zondag 29 oktober 2006 @ 23:21:47 #95
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_43052877
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 00:58 schreef VivOo. het volgende:
ik had toen ik klein was ooit een droom gehad, het was heel raar, nu heb ik van een paar mensen verhalen gelezen over dromen die verklaard worden, en ik geloof nu sterk dat er in mijn droom toen ook een betekenis zat.

in mijn droom: lig ik in bed, een ijzere bed, heel lelijk, aan de muur bove me bed dus in het midden, hangt een kaarsen kandelaar met 3 kaarsen en paars/blauwe vlammen, ik probeerde ze uit te blazen maar dat lukte niet( op dat moment moest ik denken aan wat me vader zei, dat er echt kaarsen bestonden die je niet uit kon blazen) bij het hoofdeinde van mijn bed was een soort van hoek (hij was af gezet, want er zat een hond in die hoek, maar er stond eigenlijk niks wat die hond tegen hielt) maar in die hoek zat dus een hond(een dalmatier) ik was er wat mee aant knuffelen toen ging ik dus slapen maar ik moest die kaarsjes uit blazen.. die geingen niet uit dus ik denk dat zal wel goed zitten en ik ging slapen, toen hoorde ik de hond zachtjes piepen en die wou ik dus naar voor trekken op mijn bed, toen had ik alleen nor maar zijn kop en een stuk nek vast, meer was er niet aan, was verbrand ofzo denk ik.

ik heb ook ontdekt dat ik als ik droom mensen niet kan aankijken, en niet kan lezen(ik zie geen lettersofzo en als ik mensen aan kijk kan ik hun gezicht niet zien)(in meeste dromen is dat zo)

wat heeft dit te betekenen denken jullie?
VivOo. Lh0ves R0b 4-Ever!!
pi_43235624
Ik post eigenlijk nooit hier maar leek me wel eens geinig om een droom te posten. Misschien dat iemand van jullie er iets van af weet.

Goed, ik lig in m'n bed en het is ochtend. Ik sta op en loop de gang op. Daar zie ik meteen een soort rood/geel licht met rook van de begane grond naar boven komen. Ik ga boven aan de trap staan en zie dat er een groot gat onder ons huis is met allemaal vuur en grotten enzo. De hele begane grond is verdwenen, traptreden verbrand. Ik ga de kamer van m'n zusje in maar als ik binnenkom zakt net de helft van haar kamer incl. bed de vuurzee beneden in. Dan ren ik naar de badkamer maar die zit op slot. Binnen hoor ik m'n ouders praten dus ik probeer de deur te forceren. Uiteindelijk lukt het maar ook die kamer brokkelt af en zakt de vlammenzee in. Dan hoor ik boven mijn broertje roepen en hij probeert de trap naar de 1e verdieping af te lopen (vanaf de zolder). De traptreden brokkelen echter af en hij stort met trap en al naar beneden het vuur in. Uiteindelijk spring ik er zelf achteraan. O, en alle kamers lijken veel benauwder dan normaal. Kleiner ofzo. Maar ze zien er niet kleiner uit.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_43274490
Wazige droom^^.

Ik kan m'n laatste droom niet meer herinneren.
Wat ik trouwens wel regelmatig heb, is dat ik in mijn droom bijvoorbeeld ruzie krijg.
En dan loopt dat uiteindelijk op vechten uit maar op de 1 of andere manier krijg ik m'n tegenstander nooit KO, iedere keer loop ik te rammen en te trappen en ze blijven maar opstaan.
  zaterdag 11 november 2006 @ 12:53:35 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43450433
De meest wazige droom tot nu toe bijna

Hou je vast.

Reptielen en slangen die ik tam moest maken, Cobra's. Lopende Cobra's die kunnen praten. Cobra's die mij in de oren deden bijten. Eerst werd ik door die cobra's in de hand gebeten en moest ik zeggen tot hoever ik de pijn kon verdragen. Ik voelde in die droom dus echt scherpe tanden in mijn hand gezet worden. Het waren aparte slangen, slangen met een hele vreemde kop.

Ik was eerst even paniekerig voor die slangen in mijn droom, daarna viel het mee.

Ook lopende slangen-mensen gezien, die konden praten maar ik verstond ze niet omdat ze in een vreemde taal spraken. Ik kreeg begeleiden van 2 slangen-mensen in die droom. En er moesten wederom opdrachten vervuld worden.

Meer mensen moesten cobra's tam maken.

De hele droom vol slangen dus. Ik zat dus in een hal waar tientallen grote slangen waren en toen kwam dus die ene aparte slang naar mij toe en die bewoog zich over mijn lichaam waarna hij begon te bijten.

Voelde net aan alsof ik echt in een slangen-kamer was

Ik werd in de oren gebeten door echte slangen dus. Die slangemensen hadden behoorlijk enge ogen en die beten dus niet.
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:07:06 #99
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_43460775
Ik droomde vannacht dat ik een huis ging bekijken in het bos ... en op het pad ernaar toe was aan de linkerkant een rij bomen en rechts een sloot en er waren overal kikkers op de grond... padden zeg maar en ik kreeg binnen dat ik moest oppassen voor die padden .. ik mocht er niet op gaan staan... dat was zielig en gevaarlijk ... en toen sprongen al die padden van links naar rechts over het smalle zanderige bospaadje richting de sloot en ik moest heel voorzichtig lopen...

Toen reed ik opeens keihard op ene motor over de weg en er kwam plotseling een vrachtwagen mij tegemoet, ik viel met mijn motor per ongeluk op de weg en schoof zo onder de vrachtauto door en weer omhoog... was erg maf... ik werd niet prettig wakker om ongeveer 5:54...
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_43473551
vanacht een natte droom gehad, maar werd al snel in de stromende regen zat op straat wakker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')