Danke voor het succes !!!! Maar ik weet nu hoe het werkt. Ik weet hoe alles in elkaar zit. Ik weet nog niet compleet alles, maar ik begin de kunst te leren hoe het moet. Ik weet ongeveer hoe het moet en omdat ik blijf doorschrijven komt het vanzelf goed
![]()
Ik ga het proces van het universum beheersen
![]()
Ik ga het universum beheersen. Ik ga het universum aanpassen. Ik ga de poorten openen en sluiten die nodig zijn.
Ik hoef niet aan mensen te sleutelen, ik sleutel alleen aan het universum dus. Omdat wij allemaal ongeveer hetzelfde zijn is het nodig dat het universum een opknap-beurt gaat krijgen. Mensen zijn ongeveer standaard hetzelfde. Natuurlijk verschillen we allemaal, maar de stress en de ellende die wij krijgen hier, dat is hetzelfde. En die ellende zit in het universum. Ook de vuile energie en nog meer. Je hebt natuurlijk ook schone energie. Het is tijd voor een zuiverings-installatie.
Action must be taken!!!
We don't need a key
We just break in!!!!!En iedereen mag meesleutelen. Gaan we lekker sleutelen aan het universum. Hebben wij de macht in handen. Hebben wij de macht overgenomen. Van onderdrukte mensen naar vrije mensen. Van slaven tot .....van slaven tot.....wat is het tegenovergestelde van slaaf???? Onderdrukker? Maar het is niet onderdrukken. Vrijheids-strijders
![]()
Vrijheids-strijders is de juiste benaming
Kopieren van producten en goederen en alles. Lekker kopieren. En anders kopieren we gewoon deze wereld. Maken we gewoon een paar kopies van onze wereld. Maken we het universum wat groter en planten we daar 1010101011010 verse schone werelden in.
Voor ieder mens een eigen planeet.
Maar vooral moeten de poorten dicht waar stress naar binnen komt. Spanning eraf halen, en soms wat spanning opvoeren. Een beetje spelen met de tijd daarbij en dan komt dat wel goed
![]()
Fantasy werelden installeren en hoppah, we gaan naar de maan maar veel verder.
We gaan richting de grenzen van het universum en gaan daar alles open gooien!!!!!!!!!!!
![]()
Rammstein staat op en ik ga dus als een raket zometeen. Ik ga mezelf lanceren nog. Ik ga tot een ontploffing komen. Ik wil uit elkaar spatten helemaal. Mijn hoofd moet exploderen.
En dan spat het universum uit elkaar straks. Alles gaat uit elkaar spatten
Einstein voorspelde het al, en Einstein heeft gelijk
![]()
Einstein voorspelde een einde van het huidige universum.
En komt het huidige universum ten einde, dan kunnen wij mensen lekker opnieuw beginnen. Gewoon een schone wereld toevoegen en een nieuwe zon en maan. Willen we een paarse zon dan doen we dat, willen we een blauwe maan dan doen we dat.
Willen we een planeet waar je kunt vliegen met 10101001010101001010 KM per uur, dan doen we dat.
En willen we pootje baden in de atlantische oceaan dan keren we gewoon terug naar moeder aarde
Tonight is party time it's party time tonight!!!!!!! It's party time!!!!!!
Feest in de tent
![]()
Ik twijfel even of het een Roman Empire gaat zijn. Wie weet wordt het iets anders. Dat je niet eens kunt spreken van een Romeins Tijdperk. Mijn vader zei dat ik niet teveel moet focussen op een Romeins Tijdperk. Want dan heb je weer die Italianen en Rome en het Rooms Katholieke.
Wat komen gaat is 101001010101010010100101 maal beter dan het Rooms Katholieke.
Wie weet verdwijnt Rome nog wel
![]()
Dat het niet meer de vraag is welke weg naar Rome leidt
![]()
Wie weet moet je afvragen waar de weg naartoe moet gaan leiden. Rome is ook maar Rome. Volgens mij is Rome geen Mekka. En zelfs Mekka is niet goed genoeg. Waar moeten we heen???? Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?????
![]()
Romeinse tijd. Zegt ook niet zoveel in principe. Te aards ook.
1 ding weet ik zeker
Er wordt nog gedrukt op de knop " Lanceren".
Ben ik niet de persoon die op lanceren gaat drukken, dan is het vast en zeker iemand anders
Nu even rust
![]()
Maar ik heb geen rust nodig meer. Ik heb ook geen red-bull meer nodig. Ik ga als een raket dus. Koffie is ook niet meer nodig.
Zelfs benzine is niet meer nodig. Kerosine is niet krachtig genoeg. Er moet iets nieuws komen. Dat zei Rammstein ook al. Er moet verse nieuwe brandstof komen
![]()
Misschien is plutonium nodig
![]()
Een paar miljard liter plutonium importeren vanuit het universum.
En is plutonium niet krachtig genoeg, dan voeren we het gewoon op met z'n allen
![]()
Misschien is spring-stof nodig
![]()
Semtex is toch springstof??? Wat is de zwaarste springstof die bestaat?
Dan ga je dus zorgen dat je een bom gaat maken. En dat is dus mogelijk
![]()
Een bom maken is makkelijk. Dat kan al via het schrijven.
Je gaat gewoon een gigantische bom produceren. En dan niet die vuur-pijltjes van Korea maar een totaal andere bom
![]()
Een goede en mooie bom. Een bom die nut heeft en die zorgt voor nieuwe mogelijkheden dus.
Springstof is nodig volgens mij. Tonnen springstof. En vervolgens een detonator. En daarna zorgen voor the big bang.
Gewoon een nieuwe oerknal tot leven roepen
![]()
A bigger bang zei de Rolling Stones. En daar hebben ze gelijk in.
Het leven zal doorgaan maar het is anders. Krachtige energie komt tot leven. Super-mensen tot de macht miljard. Onverslaanbare super-mensen. Wordt er met een machine-geweer op je geschoten dan ketsen die kogels allemaal af.
Zo gaat het zijn. Zoals in dromen ook kan. Vliegen in dromen, maar dan in het echt
![]()
![]()
Ik ga even sigaret paffen. Ben al sigaar aan het paffen maar nu even een Javaanse Jongens draaien
![]()
In games kun je toch Cheaten
![]()
In games kun je een code invoeren en dan krijg je "Stealth mode" of vaker noemen ze dat " God mode".
Dat gaat gebeuren. Cheaten ga ik doen
![]()
Ik stootte net keihard mijn elleboog tegen de wc-deur, normaal zou ik een electrisch botje krijgen maar ik voelde niets. Misschien zorgt het schrijven ervoor dat ik stealth mode aan het installeren ben nu. Ik stootte dus echt keihard tegen de zijkant van de deur en het leek net alsof er niets aan de hand was
![]()
Wie wilt er God mode????? God mode in de aanbieding!!!! God mode in de aanbieding!!!!!! God mode in de aanbieding tegen 0 euro-cent
![]()
Ze hebben me mens gemaakt, en ik kies ervoor om God te worden
![]()
En dan mag ieder mens cheaten in dit spel. Dit spel is gemaakt om te cheaten. Cheaten kan leuk zijn
![]()
Het spel makkelijker maken door een beetje te cheaten dus
![]()
Wat extra energy toevoegen zodat de balk met energy groen is. Zoals bij games. Ze laten in games vaker een balk zien met hoeveel energie je nog hebt. Fel-groen is maximaal en geel is middelmatig, kom je in het rode gebied dan ben je bijna dood.
Dan zorg je er gewoon voor dat je in het fel-groene blijft constant. Dat je Stealth mode in je hebt zitten. Onverslaanbaar als mens zijnde. Maar je bent dan geen mens meer, je bent dan een God.
Daarna kun je andere zaken gaan toevoegen. Vliegen kun je toevoegen. Je kunt vette sport-auto's toevoegen en veel meer.
Zo hoort dit spel te zijn. En is het verveling dat naar voren komt dan maak je gewoon vijanden in de vorm van andere wezens. Je plaatst jezelf dan met granaten en machine geweren en snipers in een omgeving vol vijanden en kunt jezelf lekker afreageren op een virtuele vijand. Ben je een tikkeltje agressief dan ga je gewoon wezens de kop eraf knallen zoals dat ene spel, ben ff de naam kwijt. Je kunt jezelf dan ook dood laten gaan als je niet wilt cheaten, maar je komt altijd weer tot leven. Ben even de naam kwijt van dat ene spel, die shooter, daar hebben we beide delen van liggen hier, misschien dat ik dat spel nog ga spelen. Maar ik wil spellen spelen waar ik echt in het spel zit. Als ik wezens afknal met een granaat-werper dan wil ik niet achter een tv of monitor zitten, ik wil dan echt in het spel zitten. Ik wil ook als soldaat in vietnam vechten en veel meer wil ik nog. Ik heb dat zovaak geschreven. Ik wil formule 1 racen en schumacher verslaan. Maar dan in een spel. Hoewel het niet op een spel lijkt, het lijkt werkelijkheid. Ik wil nogmaals met 999 KM per uur racen op een rechte weg. Een drag-race doen.
Wil je als mensheid in het spel oorlog voeren, dan creeër je gewoon een wereld met vijandige wezens. En je kunt dan zorgen dat je dood kunt gaan, en je kunt als je bijna dood bent weer zorgen dat je richting stealth gaat en fel-groen gaat zijn.
Ik kies voor fel-groen in mijn energy-supply.
Ik wil altijd maximale energy hebben
![]()
Dit is een spel zoals het zijn moet. Het spel moet nog gespeeld gaan worden dus. Het spel is niet eens begonnen. We zijn niet eens door level 1 gekomen
![]()
We zijn misschien wel door level 1 gekomen, maar er zijn ontelbaar veel levels. Zijn de levels op dan ga je zelf levels bouwen. Zoals in spellen op de amiga en commodore 64 vaker kon. Je gaat zelf levels bouwen. En dat bedoel ik dus ook met het universum zelf opbouwen. Je gaat met een lege omgeving verder. Je haalt alles weg dat nu bestaat en laat het mooie staan, vervolgens ga je lekker bouwen zoals met de lego ook gebeurt. Je bouwt treinen en gebouwen en je bouwt sport-complexen en discotheken en je bouwt alles wat je maar wilt bouwen. Je bouwt circuits en je bouwt woestijnen en je bouwt nieuwe oceanen. En dat allemaal met qwerty
Je kunt ook nieuwe adventure-games schrijven ook. Het leven waar wij nu in leven is al een adventure game. Spullen gebruiken en zoeken, spullen combineren. Gesprekken voeren met mede karakters in het spel. Het leven is een grote adventure game. Maar het leven is meer dan een adventure game. Je kunt sporten in het leven en dan heb je weer nieuwe games.
Oorlog hoort ook in het spel thuis. Al die oorlogen die gevoerd zijn dat hoort bij het spel.
Nu is het de mensheid die oorlog onderling voert, maar als je het mij vraagt komt er ooit een einde aan de oorlog tussen mensen.
Misschien komt er een ander ras naar voren waartegen we gaan vechten op een leuke manier. En is er geen ander ras te krijgen waartegen we lekker kunnen vechten en ons kunnen afreageren. Dan maken we gewoon een ander ras.
Het gegeven van overleden mensen speelt nog mee in het spel. Overleden mensen terug halen. Dat is zeker een belangrijk onderdeel van het spel. Maar ook dat is een makkie als je weet hoe het spel werkt.
En het is een spel
![]()
Het is gewoon een groot spel en tevens een grote film
![]()
In de bibliotheek hebben ze folders liggen die vertellen dat iedereen een bekende Nederlander is. En dat is dus waar. Iedereen heeft een even belangrijke rol in het spel. En straks zal die gelijke rol nog sterker naar voren komen.
Ieder mens is volgens mij bezig met spelen in het spel, proberen om zijn eigen game uit te spelen. Je hebt het algemene grote spel, en daarin zijn miljarden mensen bezig met hun eigen spel.
Puzzelen is het ook
![]()
Maar het is veel meer.
En het is geweldig als je weet hoe het spel gespeeld moet worden nogmaals
![]()
Weet je hoe je goed moet gamen, dan is er niets aan het handje
![]()
Tot later
![]()
Voor mij is het hele bestaan een grote droom op dit moment. Maar eerder is het nogmaals een spel.
Ik ga even naar buiten Guns N' Roses luisteren.
COMA
Hey you caught me in a coma
And I don't think I wanna
Ever come back to this...world again
Kinda like it in a coma
'Cause no one's ever gonna
Oh, make me come back to this...world again
Now I feel as if I'm floating away
I can't feel all the pressure
And I like it this way
But my body's callin'
My body's callin'
Won't ya come back to this...world again
Suspended deep in a sea of black
I've got the light at the end
I've got the bones on the mast
Well I've gone sailin', I've gone sailin'
I could leave so easily
While friends are calling back to me
I said they're
They're leaving it all up to me
When all I needed was clarity
And someone to tell me
What the fuck is going on
Goddamn it!
Slippin' farther an farther away
It's a miracle how long we can stay
In a world our minds created
In a world that's full of shit
Help me
Help me
Help me
Help me
Bastard
Please understand me
I'm climbin' through the wreckage
Of all my twisted dreams
But this cheap investigation just can't
stifle all my screams
And I'm waitin' at the crossroads
Waiting for you
Waiting for you
Where are you
No one's gonna bother me anymore
No one's gonna mess with my head no more
I can't understand what all the fightin's for
But it's so nice here down off the shore
I wish you could see this
'Cause there's nothing to see
It's peaceful here and it's fine with me
Not like the world where I used to live
I never really wanted to live
Zap him again
Zap the son of a bitch again
Ya live your life like it's a coma
So won't you tell me why we'd wanna
With all the reasons you give it's
It's kinda hard to believe
But who am I to tell you that I've seen
any reason why you should stay
Maybe we'd be better off without you anyway
You got a one way ticket
On your last chance ride
Gotta one way ticket
To your suicide
Gotta one way ticket
An there's no way out alive
An all this crass communication
That has left you in the cold
Isn't much for consolation
When you feel so weak and old
But is home is where the heart is
Then there's stories to be told
No you don't need a doctor
No one else can heal your soul
Got your mind in submission
Got your life on the line
But nobody pulled the trigger
They just stepped aside
They be down by the water
While you watch 'em waving goodbye
They be callin' in the morning
They be hangin' on the phone
They be waiting for an answer
When you know nobody's home
And when the bell's stopped ringing
It was nobody's fault but your own
There were always ample warnings
There were always subtle signs
And you would have seen it comin'
But we gave you too much time
And when you said that no one's listening
Why'd your best friend drop a dime
Sometimes we get so tired of waiting
For a way to spend our time
An "It's so easy" to be social
"It's so easy" to be cool
Yeah it's easy to be hungry
When you ain't got shit to lose
And I wish that I could help you
With what you hope to find
But I'm still out here waiting
Watching reruns of my life
When you reach the point of breaking
Know it's gonna take some time
To heal the broken memories
That another man would need
Just to survive Het is een kwestie van tijd en dan zijn de overleden mensen terug van weg geweest, dan gaan ze allemaal meespelen en het mooie spel. Ik denk dus dat ze op dit moment ook bezig zijn met het spel op de een of andere manier. Maar dat wil ik een andere keer uitzoeken.
Ik weet niet op welke manier ze nu spelen, kan zijn dat ze in het verleden leven. Het verleden is in leven en mensen die gestorven zijn die zijn nog steeds jeugdig. Ik beleef ook steeds mijn jeugd opnieuw volgens mij. Op dit moment zit ik volgens mij gewoon in de studie-banken en ben ik bezig met fouten op te heffen.
Op dit moment zit ik op de heao accoutancy te studeren, op dit moment is mijn verleden anders aan het lopen. Op dit moment is het zo dat ik niet doordraai in 2000. Op dit moment gaat het vanaf mijn geboorte tot en het heden goed.
Het verleden is richting het heden bezig met fouten op te heffen volgens mij.
Misschien is het straks zo dat mensen die dood gaan door ziektes niet dood gaan door die ziektes omdat in het verleden een medicijn komt tegen ziektes. Een verse levens-elixer als het ware. De toverdrank van Asterix & Obelix. Een drank of middel dat zorgt voor het eeuwige leven. Krijgen mensen in het verleden een eeuwig leven dan zullen ze vanzelf niet sterven. Ook de mensen die zelf-moord plegen niet, omdat die mensen ook betere medicijnen krijgen.
En het is misschien wel een onzichtbaar medicijn, omdat de tijd alle wonden aan het helen is.
Ze zeggen dat toch vaker. " Tijd heelt alle wonden".
Tijd is misschien wel het beste geneesmiddel dat bestaat
[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 22-10-2006 12:29:44 ]