Gelukkig. Want reigers zijn heel leuke beesten. Leuker dan schapen. Maar minder eetbaar.quote:
Sssst.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gelukkig. Want reigers zijn heel leuke beesten. Leuker dan schapen. Maar minder eetbaar.
Warmquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:36 schreef Neleos het volgende:
16?
erkel +1quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:39 schreef erkel het volgende:
24
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef Neleos het volgende:
Keepers van MVV
Haquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef Asmodian het volgende:
Een goede avond idereen. Ook ik ben weer van de partij
quote:
afgekeurdquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef Neleos het volgende:
Keepers van MVV
Heej Neleos!quote:
Jaja, heerlijk geslapen op het tapijtquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heej Neleos!. Is alles nog goed afgelopen gisteren?
Sorriequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jaja, heerlijk geslapen op het tapijt![]()
Ik heb er net eentje geopperd!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:45 schreef erkel het volgende:
Iemand anders een categorie....
Ja lap! Of-ie 't ruikt! Dubbele punten en jawel hoor....quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:42 schreef Asmodian het volgende:
Een goede avond idereen. Ook ik ben weer van de partij
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Sorrie. Was't nog gezellig in de kroeg?
Ja, deed me meteen denken aan zo'n subforum hiero. Nummertje 78 dacht ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoorIk had al veel eerder moeten aangeven dat ik wou pitten en ik heb best goed geslapen nog
Het was nog wel even gezellig ja. 't Oude Pothuijs is wel een gezellige kroeg.
Heej Daf!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja lap! Of-ie 't ruikt! Dubbele punten en jawel hoor....
Jáááááh!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:50 schreef geenaam het volgende:
Robert Eenhoorn!
Tuurlijk. Ik had m'n Mio nog op zak, dus de weg terugvinden naar jou thuis ging redelijk eenvoudig.quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heej Daf!. Is alles goed gekomen gisteren? Ik voelde me een beetje klote dat de meet zo snel opeens beeindigd werd (vooral voor jou en Neleos). Is het thuiskomen een beetje gelukt?
Bijna afgelacht? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:49 schreef wyccie het volgende:
Ha daar is de bijna afgeslachte Asmo.
Waar blijven de verhalen en foto's?
Mooi zo!quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoorIk had al veel eerder moeten aangeven dat ik wou pitten en ik heb best goed geslapen nog
Het was nog wel even gezellig ja. 't Oude Pothuijs is wel een gezellige kroeg.
Ik zou zeggen: Lees het na in het grote Boek. Sodom en Gomorra, zegt je dat iets?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:56 schreef geenaam het volgende:
Pff, volgens mij heb ik echt wat gemist.. Hoor allemaal dingen..
Oeehh dan is het wel heel erg geweestquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Lees het na in het grote Boek. Sodom en Gomorra, zegt je dat iets?
Oh niks, maar omdat je er de hele dag niet was, dacht ik dat je door je gasten was afgeslacht.quote:
Alle leuke dingen natuurlijk. Hoe hebben jullie gequizzed?quote:Ik heb een stel foto's, maar niet zo heel veel. Ik wil wel eerst toestemming van iedereen voordat ik ze publiekelijk maak. Verhalen zijn er zat. Wat wil je weten?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Lees het na in het grote Boek. Sodom en Gomorra, zegt je dat iets?
Zo was't maar netquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Neleos het volgende:
Het was een grote orgie. Sex, drugs, rock 'n roll. Mick Jagger heeft zoiets zelfs nog nooit meegemaakt.
Ik zit nog maar op 62%quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sam the Sham - Wooly Bully
Nee, een stouterd wordt ook wel "belhamel" genoemd. Ik zoek de juiste betekenis van het woord.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:03 schreef wyccie het volgende:
Een stouterd.
Nee, want die vraag werd in het vorige topic gesteld.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Done!
existenz doe mij ook ff +2 dan...![]()
Ik vond die fakkels en hooivorken waarmee ze aan kwamen zetten inderdaad een beetje eng in het begin, maar uiteindelijk bleek dat je ook mooi marshmellows kon roosteren ermeequote:Op maandag 28 augustus 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Oh niks, maar omdat je er de hele dag niet was, dacht ik dat je door je gasten was afgeslacht.![]()
We hebben heel goed en lang ge-quizzedquote:Alle leuke dingen natuurlijk. Hoe hebben jullie gequizzed?
En zijn jullie eerste indrukken van elkaar veranderd? Wist bijvoorbeeld iedereen wel dat chrisJX een vrouw is? etc.
Oh en die Caliguladetails...dat hoort in een ander forum.
Net gelezen naar aanleiding van die vraag over kiezen..quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je mag de punten hebben hoor. Ik had gehoopt Schaap over de dam te trekken. Maar volgens mij staat-ie nog voor 't prikkeldraad te twijfelen of-ie durft. Hij zou ook wel eens een belhamel kunnen worden
geenaam +2
WTF!! ok okquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:04 schreef geenaam het volgende:
[..]
Nee, want die vraag werd in het vorige topic gesteld.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:57 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mooi zo!. Ik ging er eigenlijk wel van uit dat het gezellig zou zijn - Stanley, Nembrionic, Daf en Stanley's burger zijn toffe kerels
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het érg gezellig gisteren
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:05 schreef Asmodian het volgende:
marshmellows
Heej Nem!quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Ik vond het érg gezellig gisteren
Helemaal eens. Ik had verwacht dat het allemaal wat onwennig enzo zou verlopen maar het was meteen dikke pretquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:05 schreef Asmodian het volgende:
En iedereen was gewoon harstikke gezellig!. Misschien zelfs nog gezelliger dan ik verwacht had
. Volgens mij kon iedereen het wel met elkaar vinden en ik was niet echt verrast door hoe iemand was of er uit zag. En ja, ik wist dat ChrisJX een vrouw is
(volgens mij spreekt zij het uit als ChrisjeX)
Niet nodig..dat zit in z'n hoofdquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
En gek genoeg zie ik geen triviant in je kast![]()
Jaquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik zie trouwens nu pas dat je een fotoboek hebt. Een boel Pratchett's en Hobbs.
En gek genoeg zie ik geen triviant in je kast![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:14 schreef geenaam het volgende:
Wyccie is bang dat ze af gaat steken bij jou kennis Asmo..![]()
quote:
Eerst even opslaan hè..quote:
Ik héb het nummer opgeslagen. Ik denk dat het The Outsiders zijn maar ik weet geen titel(nummer)quote:
Nee, maar ik welquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:21 schreef wyccie het volgende:
Hoe is het trouwens met MaJo? Nog steeds ziek?
Nou, ik ga je niet beoordelen. Eerder veroordelen. Waar is m'n elektronenmicroscoop?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:22 schreef geenaam het volgende:
[afbeelding]
Beoordeel me niet op mijn photoshop kwaliteit want mijn photoshop programma is kapot..
Kaartje over toevallig?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel
Still: morgen Radiohead!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:23 schreef Asmodian het volgende:
Nee, maar ik wel
Still: morgen Radiohead!
Dat reken ik goed.. Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick and Tich. Nu het makkelijkste en dat is de titel. Je hoort het het hele liedje door.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vijf namen? Zijn het Dave Dee en z'n bende?
quote:
Aww, wat liev - dank jequote:
Okeequote:Op maandag 28 augustus 2006 01:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik doe eens wat anders.
Hier is een link --> Klik.
Download dat. Over twee minuten volgt de vraag.
Bruce Dickinson?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Uiteraard ken je dat nummer. Dit is een grootheid.
Maar de vraag is dan: Wie hoort er eigenlijk niet in de groep thuis?
Nee; anders geformuleerd: Je hoort de opname. Wie (op deze plaat) hoort niet in de groep thuis?quote:
Waar hoor jij die dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:47 schreef Asmodian het volgende:
Educated gokje: Ozzy Osboarne?
Het had gekundquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Elton John?
Oh dear... Het wordt een lange nacht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:52 schreef Asmodian het volgende:
Slash?
Is het die verhalenverteller aan het begin?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh dear... Het wordt een lange nacht.
De persoon die ik zoek hoort ook niet bij meneer Poe.
Nou zijn we er. Wie is dat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het die verhalenverteller aan het begin?
Volgens mij heeft die knakker nogal wat videogames ingesproken...maar ik ken 'm niet.quote:
En behoorlijk wat films gemaakt. In z'n laatste film ging hij dood toen hij z'n levenswerk wilde voltooien. Hij stond met handen in z'n handen en viel om.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die knakker nogal wat videogames ingesproken...maar ik ken 'm niet.
! * Supersheep rent heel snel wegquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je mag de punten hebben hoor. Ik had gehoopt Schaap over de dam te trekken. Maar volgens mij staat-ie nog voor 't prikkeldraad te twijfelen of-ie durft. Hij zou ook wel eens een belhamel kunnen worden
geenaam +2
Pas op voor die zeis!quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
! * Supersheep rent heel snel weg
Yep. En in z'n laatste filmrol ging zijn personage ook dood toen hij het hoofdpersonage, wat zijn creatie was, een paar handen wilde geven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
Hij is al dood zei je toch?
Handen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hij stond met handen in z'n handen en viel om.
Je bent in elk geval heel goed onderweg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Edward Scissorhand..maar weet even niet wie het is
Da's Vincent Pricequote:Op maandag 28 augustus 2006 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dan is't de legendarische Vincent Pricequote:Op maandag 28 augustus 2006 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Da's correct.quote:
Ik had echt die Edward Scissorhands-hint nodig. Da's nou pas binnenlepelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's correct.
Asmo, ik zei dus "hetzelfde genre als Hammer-producties".
BwennieBren +2
Als ik me niet vergis heeft hij ook nog heel mooi "The Raven" voorgedragen en gespeeld....quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik had echt die Edward Scissorhands-hint nodig. Da's nou pas binnenlepelen
Inderdaad. Toen je zei dat hij niet bij Poe hoorde zat ik heel hard na te denken van wie die beroemde voordracht van 'The Raven' was, maar kon er maar niet op komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft hij ook nog heel mooi "The Raven" voorgedragen en gespeeld....
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
...of the third kind. Voor volledig te zijn.
Dubbele punten...quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:12 schreef Supersheep het volgende:
Ik gok op iedere stomme film die ooit gemaakt is Bren
Hey dat ik lees ik nu pas... het idd een wav file maar die doet WMP toch gewoon afspelen?quote:
telt The Simpsons?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat is de langstlopende Amerikaanse sitcom tot nu toe?
proest!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:18 schreef wyccie het volgende:
Als je geklap en schaapachtig gelach van onzichtbaar publiek hoort?
Jazeker telt dat. Die is het namelijk ook...quote:
Jammer - ik had meer moeten durven - net als Stanley gisterenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jazeker telt dat. Die is het namelijk ook...
Al 17 seizoenen.
Supersheep +2
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jammer - ik had meer moeten durven - net als Stanley gisteren
Nog meer? Jongen, je reputatie is toch al aan gort. Heb je trouwens die webcams gisteren nog gevonden? En dat 0906-nummer afgezegd?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jammer - ik had meer moeten durven - net als Stanley gisteren
Nembrio +2!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
Matt Groening, Futurama
Dat dacht ik ook van Michael Jackson, maar dat is ook niet waar gebleken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:21 schreef wyccie het volgende:
En wat durfde Stanley dan zoal?
Ik kan er niks aan doen, maar ik blijf denken dat Stanley een neger is. Een integere, dat wel.
Stanley stak gisteren zijn hand braaf op en wachtte geduldig af om aangewezen te worden ipv gewoon tegelijkertijd met z'n hand op te steken het antwoord te roepen zoals de rest van onsquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:21 schreef wyccie het volgende:
En wat durfde Stanley dan zoal?
Ik kan er niks aan doen, maar ik blijf denken dat Stanley een neger is. Een integere, dat wel.
Toch teveel gedronken gister? Je bent zo traag vandaagquote:
Ha zie je; integere neger.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:23 schreef Asmodian het volgende:
Stanley stak gisteren zijn hand braaf op en wachtte geduldig af om aangewezen te worden ipv gewoon tegelijkertijd met z'n hand op te steken het antwoord te roepen zoals de rest van ons
Had ik dan een reputatie om te vernietigen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nog meer? Jongen, je reputatie is toch al aan gort. Heb je trouwens die webcams gisteren nog gevonden? En dat 0906-nummer afgezegd?![]()
![]()
![]()
Ik ben waanzinnig moe en ben daarnaast ook nog een beetje aan't werken - multitasken en veel punten gaat niet goed samenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toch teveel gedronken gister? Je bent zo traag vandaag
Zodra iedereen er toestemming voor verleentquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:26 schreef BwennieBren het volgende:
Wanneer komen de feuteaux van de meet?![]()
Je leest het: Asmo is beheerder van dat 0906-nummer waarop alle streams nogmaals te bezichtigen zijn. Ik raad je vooral die ene aan met Stanley en de aanwezige dames in de hoofdrol.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:26 schreef BwennieBren het volgende:
Wanneer komen de feuteaux van de meet?![]()
En mijn foto's? Ach... m'n lens is wat beslagen geraakt. Geen idee waarom.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je leest het: Asmo is beheerder van dat 0906-nummer waarop alle streams nogmaals te bezichtigen zijn. Ik raad je vooral die ene aan met Stanley en de aanwezige dames in de hoofdrol.
Oeh...! Nou word ik nieuwsgierigquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je leest het: Asmo is beheerder van dat 0906-nummer waarop alle streams nogmaals te bezichtigen zijn. Ik raad je vooral die ene aan met Stanley en de aanwezige dames in de hoofdrol.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Who knows? It's a mysteryquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En mijn foto's? Ach... m'n lens is wat beslagen geraakt. Geen idee waarom.
Tsja... Had je er maar bij moeten zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oeh...! Nou word ik nieuwsgierig![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:30 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Tsja... Had je er maar bij moeten zijn
Gek zeg...dat had ik ook. En alleen bij de fotos waar Asmo op staat. Hmmmquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En mijn foto's? Ach... m'n lens is wat beslagen geraakt. Geen idee waarom.
It worked!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek zeg...dat had ik ook. En alleen bij de fotos waar Asmo op staat. Hmmm![]()
Je mist er nog 1.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:33 schreef Asmodian het volgende:
Ik weet het niet, maar ik zie symbolen van Engeland, Frankrijk en Ierland terug...
St. George's Cross staat er WAARSCHIJNLIJK wel op maar is niet één van de vier symbolen die ik zoekquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:33 schreef Asmodian het volgende:
(St. George's Cross, Fleur de Lys en het klavertje van St. Patrick)
Zie Asmo's poging. Je mist nog een land.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:34 schreef wyccie het volgende:
En een klaproos en een distel?
Dat is goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:36 schreef wyccie het volgende:
Schotland dan maar.
Dat is niet de Canadese vlag. Ook niet van de Canadese hoofdstad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:36 schreef BwennieBren het volgende:
Ik roep maar wat: Canada?
Zie mijn verborgen hint.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:38 schreef Asmodian het volgende:
Is het de vlag van een of andere familie? Of een huis?
Dat is goed.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:38 schreef Asmodian het volgende:
De vlag van Montreal dan?
Montreal komt van Mont Royale en dus:quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:39 schreef Asmodian het volgende:
Hetgeen koninklijke berg betekent
Naar mijn weten moet het gewoon een roos voorstellenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:40 schreef wyccie het volgende:
Maar ik wil nog weten of die bloem rechtsboven een klaproos is of niet.
Wellicht. Maar vroeger waren ze niet zo goed met tekenenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:42 schreef wyccie het volgende:
Oh ja..... Goodbye England's rose.
Dan is het een lelijke roos.
Yay!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Montreal komt van Mont Royale en dus:
Asmodian +2
Dat eerste kloptquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gokje:
Vaste baan om de zon
Eigen soort van aantrekkingskracht?
Ik ga dit goedrekenenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:45 schreef BwennieBren het volgende:
Moet rond zijn
Moet in een "schone" baan om de zon zitten
Bwen +2quote:Een planeet:
1. bevindt zich in een baan rond de Zon;
2. heeft een massa die groot genoeg is om hydrostatisch evenwicht te bewerkstelligen (een planeet is daardoor nagenoeg rond);
3. heeft de omgeving van haar baan schoongeveegd van andere objecten
Het is toch wat dat men nu opeens besluit dat Pluto gewoon geen planeet is?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:47 schreef wyccie het volgende:
Sniff sniff. 't Is toch wel erg dat iets wat je op de basisschool als basisstof leert nu zomaar onwaar is
Niet direct, maar als het niet groot genoeg is zal het niet rond zijn en/of de baan niet schoongevaagd hebben...quote:
Ik weet't... Probeer het nog altijd te bevattenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:47 schreef wyccie het volgende:
Sniff sniff. 't Is toch wel erg dat iets wat je op de basisschool als basisstof leert nu zomaar onwaar is
Het is pas erg als je je hele leven leert dat de bijbel en het geloof de waarheid is en er uiteindelijk achter komt dat het zomaar onwaar is..quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:47 schreef wyccie het volgende:
Ik begrijp niet dat ze dat gewoon kunnen doen. Ik denk dat ze gewoon tot de constatering zijn gekomen dat als Pluto een planeet is, Ceres dat ook zou moeten zijn en Xena ook. En daar hadden ze geen zin in, vooral in Ceres niet - daar zomaar tussen Mars en Jupiter inquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is toch wat dat men nu opeens besluit dat Pluto gewoon geen planeet is?
Destijds was het dus wél gewoon waar
Of dat Sinterklaas niet bestaatquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:49 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het is pas erg als je je hele leven leert dat de bijbel en het geloof de waarheid is en er uiteindelijk achter komt dat het zomaar onwaar is..
Dat vond ik nog erger..quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of dat Sinterklaas niet bestaat![]()
Waaaaaaat?! Wat zeg je me nu?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of dat Sinterklaas niet bestaat![]()
Gokje: Walk the Line, Phoenixquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:52 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb zojuist een film gezien over het levensverhaal van een Amerikaanse zanger. Hoe heet de acteur, en tevens hoofdrolspeler, die de liedjes van deze zanger ZELF heeft ingezongen?
Bonus: hoe heet de film?
yousendit
Gelukkig heb ik dat nooit geleerd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:49 schreef geenaam het volgende:
Het is pas erg als je je hele leven leert dat de bijbel en het geloof de waarheid is en er uiteindelijk achter komt dat het zomaar onwaar is..
En dat ook niet.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waaaaaaat?! Wat zeg je me nu?![]()
Ik heb videofragmenten van Joop den Uyl gezien - ik weet dat hij bestaat heeft
Haha, dat wilde ik ook gaan gokken maar toen speelde het liedje al af en kwam ik er achter dat het niet zo was..quote:
Is ook heel goed mogelijk ja.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:54 schreef Asmodian het volgende:
Kevin Spacey - Beyond the Sea
Wat snel! Je hebt m vast en zeker gezien?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:54 schreef Asmodian het volgende:
Kevin Spacey - Beyond the Sea
Bobby Darrinquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:56 schreef wyccie het volgende:
Welke zanger speelde hij?
Ja maar die is iets minder recent dan de andere 2 films.quote:
Ook leuke filmquote:
Ja, maar daarom kan Bwennie 'm nog wel net hebben gezien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar die is iets minder recent dan de andere 2 films.
(overigens vond ik die films steengoed)
Yay!quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:54 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wat snel! Je hebt m vast en zeker gezien?
Asmodian +2
Ja...eens. Maar als ik dan een inschatting moet maken dat gok ik toch op een recentere filmquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar daarom kan Bwennie 'm nog wel net hebben gezien.
Heb je K-PAX II en III al gelezen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:58 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Jazeker! Kevin Spacey is een van m'n favoriete acteurs - ik heb bijna al zijn films gezien
Een vervolgvraag op iets wat ik net zei:
Wie speelt Xena in Xena, the Warrior Princess en hoe heet Xena's trouwe sidekick?
Ray is idd een prima film, maar Nem heeft (naar mijn mening) gelijk: Walk the Line en Beyond the Sea zijn allebei beterquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:58 schreef Neleos het volgende:
Walk The Line en Beyond The Sea moet ik allebei nog zien.
Ray is geweldig ja![]()
Nee, en I ook niet - alleen de film gezien. Zijn de boeken wat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je K-PAX II en III al gelezen?
Ik vond de boeken echt geweldig. In deel 2 weet je eigenlijk nóg niets zeker en aan het einde van deel 3 EIGENLIJK ook niet (net zoals in de film dus). Dat wordt in deel 4 wél duidelijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee, en I ook niet - alleen de film gezien. Zijn de boeken wat?
Dan moet ik die maar eens snel gaan kijken dan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ray is idd een prima film, maar Nem heeft (naar mijn mening) gelijk: Walk the Line en Beyond the Sea zijn allebei beter
Gabrielle eigenlijk, maar ik reken het natuurlijk helemaal goedquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:01 schreef BwennieBren het volgende:
Gabriella
Ik zei niet dat die beter zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ray is idd een prima film, maar Nem heeft (naar mijn mening) gelijk: Walk the Line en Beyond the Sea zijn allebei beter
Oh, ik zag het woord 'recent' nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zei niet dat die beter zijn![]()
(heb alleen Ray gezien btw)
Huur'm maar, is echt een geweldige film!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:03 schreef BwennieBren het volgende:
Ikheb nou al zin in Walk the Line, als jullie m zo goed vinden
Schat, ik heb m hier thuisliggen, ga hem morgen kijken, nu is het te laatquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:04 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Huur'm maar, is echt een geweldige film!
Slaap ze!quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik ga plat. Open jij een verse, Asmo?
Is goed, Dafquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Welterusten Daf, slaap lekkerquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat hier allemaal gezegd wordt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:08 schreef wyccie het volgende:
Wonderwall.
En in Winamp staat Ryan Adams...
Ik zag het netquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:08 schreef wyccie het volgende:
Wonderwall.
En in Winamp staat Ryan Adams...
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef geenaam het volgende:
Vlieg?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |