Dat reken ik goed.. Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick and Tich. Nu het makkelijkste en dat is de titel. Je hoort het het hele liedje door.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vijf namen? Zijn het Dave Dee en z'n bende?
quote:
Aww, wat liev - dank jequote:
Okeequote:Op maandag 28 augustus 2006 01:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik doe eens wat anders.
Hier is een link --> Klik.
Download dat. Over twee minuten volgt de vraag.
Bruce Dickinson?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Uiteraard ken je dat nummer. Dit is een grootheid.
Maar de vraag is dan: Wie hoort er eigenlijk niet in de groep thuis?
Nee; anders geformuleerd: Je hoort de opname. Wie (op deze plaat) hoort niet in de groep thuis?quote:
Waar hoor jij die dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:47 schreef Asmodian het volgende:
Educated gokje: Ozzy Osboarne?
Het had gekundquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
Elton John?
Oh dear... Het wordt een lange nacht.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:52 schreef Asmodian het volgende:
Slash?
Is het die verhalenverteller aan het begin?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Oh dear... Het wordt een lange nacht.
De persoon die ik zoek hoort ook niet bij meneer Poe.
Nou zijn we er. Wie is dat?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het die verhalenverteller aan het begin?
Volgens mij heeft die knakker nogal wat videogames ingesproken...maar ik ken 'm niet.quote:
En behoorlijk wat films gemaakt. In z'n laatste film ging hij dood toen hij z'n levenswerk wilde voltooien. Hij stond met handen in z'n handen en viel om.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die knakker nogal wat videogames ingesproken...maar ik ken 'm niet.
! * Supersheep rent heel snel wegquote:Op maandag 28 augustus 2006 01:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je mag de punten hebben hoor. Ik had gehoopt Schaap over de dam te trekken. Maar volgens mij staat-ie nog voor 't prikkeldraad te twijfelen of-ie durft. Hij zou ook wel eens een belhamel kunnen worden
geenaam +2
Pas op voor die zeis!quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
! * Supersheep rent heel snel weg
Yep. En in z'n laatste filmrol ging zijn personage ook dood toen hij het hoofdpersonage, wat zijn creatie was, een paar handen wilde geven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:00 schreef Nembrionic het volgende:
Hij is al dood zei je toch?
Handen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hij stond met handen in z'n handen en viel om.
Je bent in elk geval heel goed onderweg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Edward Scissorhand..maar weet even niet wie het is
Da's Vincent Pricequote:Op maandag 28 augustus 2006 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Dan is't de legendarische Vincent Pricequote:Op maandag 28 augustus 2006 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Da's correct.quote:
Ik had echt die Edward Scissorhands-hint nodig. Da's nou pas binnenlepelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's correct.
Asmo, ik zei dus "hetzelfde genre als Hammer-producties".
BwennieBren +2
Als ik me niet vergis heeft hij ook nog heel mooi "The Raven" voorgedragen en gespeeld....quote:Op maandag 28 augustus 2006 02:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik had echt die Edward Scissorhands-hint nodig. Da's nou pas binnenlepelen
Inderdaad. Toen je zei dat hij niet bij Poe hoorde zat ik heel hard na te denken van wie die beroemde voordracht van 'The Raven' was, maar kon er maar niet op komenquote:Op maandag 28 augustus 2006 02:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft hij ook nog heel mooi "The Raven" voorgedragen en gespeeld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |